Niet zo ongezond of gezond lijkt mequote:Op maandag 3 januari 2011 03:21 schreef Stokstaart het volgende:
Bazenspul![]()
Ik vraag me wel eens af of dat spul nou echt nog gezond is
Nou ... Fruit is gezond normaal gesproken. Dat zijn perziken alleen in zoete siroop. Vitamines zullen ook ergens in dat proces wel verloren zijn gegaan?quote:Op maandag 3 januari 2011 03:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niet zo ongezond of gezond lijkt me
Vitamine C en D in combinatie met blikquote:Op maandag 3 januari 2011 03:21 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niet zo ongezond of gezond lijkt me
Tis wel lekker hoor, daar niet van. Je krijgt er gewoon de schijt van als je niet snel een paar witte boterhammetjes daarna erin werkt.quote:
Cheeseburgers in blik, waar bestel ik die?quote:Op maandag 3 januari 2011 03:38 schreef Eclaire84 het volgende:
Niets kan tippen aan deze ingenieuze Amerikaanse producten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een hele kip in blik.quote:Op maandag 3 januari 2011 03:38 schreef Eclaire84 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohja dat is waar, heb het net gegeten en moet nu schijtenquote:Op maandag 3 januari 2011 03:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Tis wel lekker hoor, daar niet van. Je krijgt er gewoon de schijt van als je niet snel een paar witte boterhammetjes daarna erin werkt.
De fruit is wel gezond mits vers. Over de siroop weet ik niet, maar dat kan je altijd afspoelen toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 03:21 schreef Stokstaart het volgende:
Bazenspul![]()
Ik vraag me wel eens af of dat spul nou echt nog gezond is
Burgers komen oorspronkelijk uit Duitsland. Hamburg, Germany to be exactquote:Op maandag 3 januari 2011 03:38 schreef Eclaire84 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dichter bij huis - in Duitsland om precies te zijn - tref je wat dit betreft beduidend grotere bazen aan. De Amerikanen zijn maar kleine jongens vergeleken met onze oosterburen.quote:Op maandag 3 januari 2011 03:38 schreef Eclaire84 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeten we maar accepteren dan, aangezien normaal fruit bij mij altijd een houdbaarheidsexperiment wordt.quote:Op maandag 3 januari 2011 03:49 schreef Skillstorm het volgende:
Zitten er in fruit uit blik evenveel vitamines als in vers fruit?
Fruit verliest door het inblikken vooral vitamine C. Hoeveel is afhankelijk van de productiemethode. In 100 gram verse aardbeien zit ongeveer 60 milligram vitamine C, in 100 gram aardbeien uit blik nog maar de helft. Ook bij andere vruchten halveert het inblikken de hoeveelheid vitamine C. Ananas gaat van 25 milligram naar 13 milligram vitamine C per 100 gram. De vitamine C in mandarijnen gaat terug van 30 milligram naar 15 milligram per 100 gram
quote:Op maandag 3 januari 2011 03:38 schreef Eclaire84 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste foto = smakelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 04:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een hamburger in blik.quote:Op maandag 3 januari 2011 03:38 schreef Eclaire84 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien staat er dan ook wel mahlzeiten op het blikjequote:Op maandag 3 januari 2011 04:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Een hamburger in blik.![]()
Dat lijkt me eerder Duits.
Nog nooit gezien in de supermarkt in de VS.
bedankt voor deze nutteloze informatie en je zoveelste nutteloze topicquote:Op maandag 3 januari 2011 03:48 schreef vergezocht het volgende:
[..]
De fruit is wel gezond mits vers. Over de siroop weet ik niet, maar dat kan je altijd afspoelen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |