bezorgen ze daar nog zo laat de post?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:32 schreef tdrone het volgende:
kaartje naar Taiwan is net aangekomen![]()
nouquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:54 schreef Lienzz het volgende:
[..]
bezorgen ze daar nog zo laat de post?![]()
Ik had alleen eenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:54 schreef Lienzz het volgende:
en we checken weer vrolijk iedere dag onze mailbox"hurray"
zal ik dan ook eens liev doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik had alleen eenIt's a favorite
vanmorgen. Datzelfde schaatskaartje weer, gefavorite door een Fok!ker
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik had alleen eenIt's a favorite
vanmorgen. Datzelfde schaatskaartje weer, gefavorite door een Fok!ker
Ja, echt heel leuk, vond ik datquote:
Bij de Bruna in Nijmegen als ik het me goed herinnerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, echt heel leuk, vond ik dat
Tis ook een superleuk, Nederlands kaartje. Waar had jij m gekocht?
Ik ook, daarom ging ie ook naar Braziliëquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij de Bruna in Nijmegen als ik het me goed herinnerVond het wel grappig om zoiets naar een warm land te sturen.
dan krijgen die toch een gratis kaart van idrukker....mensen die niks in hun profiel hebben staan daar stuur ik meestal een minder leuke kaart naartoe, en neem ik meestal ook niet echt de moeite om een heel stukje tekst te schrijven. Wel iets meer dan happy postcrossing natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:38 schreef Spiegelei het volgende:
Ik heb net weer 4 nieuwe adressen gekregen. 1x Duitsland, 1x Finland, 1x USA en 1x Rusland. De laatste 2 hebben niet eens iets over zichzelf of wat ze leuk vinden vermeld!
ja ik vond het wel leuk om een of twee kaartjes naar NL te sturen en er eentje te krijgen. Maar ik heb deze optie nu uitgeschakeld omdat mijn missie is volbracht hahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:47 schreef Spiegelei het volgende:
Leuk kaartje van Valkenburg, jij stuurt dus ook naar Nederlandse mensen, ik heb dat juist expres uitgeschakeld, ik vind kaartjes uit een ander land (ookal is het Duitsland of België) toch leuker om te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop