quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:49 schreef Littlemissyme het volgende:
Toen ik met de lesauto reed, en er een vrouw totaal niet op te letten zat en zo met de fiets oversteekt. Terwijl ik op de voorrangsweg zat en ze mij vol in de ogen aankeek. Ik vol op de rem, maar te laat.. Mevrouw was geraakt.
Viel achteraf allemaal heel erg mee, reed gelukkig in de bebouwde kom. Maar mijn hemel, dan schrik je ook enorm.
Ben wel verder gereden, achteraf blij om anders had k nooit meer gedurfd volgens mij.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:04 schreef pinine het volgende:
ben eens een net gebeurd auto-ongeluk voorbijgereden (politie kwam net) waarbij de inzittenden geen gordels droegen en boven op een voorligger waren geknald, sterren in de voorruit, veel bloed en mensen die hardstikke dood met een kapotgebeukte schedel tegen de voorruit hingen, zo zie je maar altijd een gordel omdoen
Vorige delen:quote:
Ik vind het inderdaad ook trieste mensen, maar niet op de manier hoe jij het omschrijft. Dat vind ik kort door de bocht. Het is schandalig dat die persoon op deze manier een einde aan zijn leven maakt en tientallen mensen een mogelijke trauma bezorgd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Dat is gewoon grappig, van die triest figuren. Die niks met hun leven, behalve uitkeringtrekken.
verrek! Ja ik heb gewoon nieuw topic geklikt en niet naar de nummering gekekenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook trieste mensen, maar niet op de manier hoe jij het omschrijft. Dat vind ik kort door de bocht. Het is schandalig dat die persoon op deze manier een einde aan zijn leven maakt en tientallen mensen een mogelijke trauma bezorgd.
Ik heb er tot nu toe geen last meer van gehad, en dat komt misschien ook omdat ik met mijn vriendin was en we een paar uur later gewoon de trein hebben gepakt.
Het ergste vond ik nog wel dat kleine kinderen het ook hebben zien gebeuren op zo'n 15 meter afstand. Ze stonden net achter ons. Een dag om nooit meer te vergeten.
EDIT: De nummering klopt niet
Iedere zelfdoder is volgens jou een uitkeringstrekker die totaal niets nuttigs in zijn/haar leven heeft gedaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Dat is gewoon grappig, van die triest figuren. Die niks met hun leven, behalve uitkeringtrekken.
Vage shit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:53 schreef MOD het volgende:
Ik was in Londen met een groepje, zat ik in een bushokje wat friet weg te werken. Stopt er een bus voor ons, stappen wat mensen uit. Heeft er zo een kerel blijkbaar ruzie met een inzittende, dus er volgt wat getrek en geduw, maar de deuren sluiten alweer en die gozer zit met zijn arm klem tussen de deuren, en hij staat buiten.
Bus begint te rijden en krijgt vaart, terwijl die gast mee probeert te rennen en uiteindelijk op zn plaat gaat, terwijl hij zijn arm los krijgt. Hij viel in de goot en het achterwiel van de bus moest nog langs komen.
Het scheelde niks, het achterwiel reed rakelings langs hem heen en schramde daarbij zijn been terwijl het over zijn broekspijp reed.
Het hoefde maar net anders te lopen of die kerel was mors dood. Die bus was in de verte vertrokken en hij lag daar nog in de goot een beetje beduusd. Toen ik naar hem toe liep kwam ie overeind en sprintte hij weg. Hij was zo zat als een aap die gek.
Uiteindelijk was het dus goed afgelopen, maar ik kan nog altijd alle details voor me halen. Bizar
checkquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
verrek! Ja ik heb gewoon nieuw topic geklikt en niet naar de nummering gekeken
Modje?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:59 schreef anydaynow het volgende:
Niet het heftigste wat ik mee heb gemaakt, maar wel iets waar ik nog steeds misselijk van word als ik eraan denk.
Op het station was een oude mevrouw uitgegleden over de metalen (denk ik) blindengeleidelijnen, die glad waren door het winterweer. Ze was in de war en probeerde telkens op te staan, haar even oud uitziende vriendin probeerde haar hier krampachtig bij te helpen. Ze had niet door dat de botten in haar onderbeen gebroken waren en door haar huid staken. Dus telkens als ze opstond stond ze op de punten van de botten die uit haar been staken en hing haar voet er slap een beetje naast, en ze is blijven proberen om op te staan tot de ambulance er was... *gruwel*
Lijkt mij dus ook, en die even oude vrouw die zag dat ook niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat moet je toch voelen lijkt mij??
*brrr *ril
Gatverdamme, dan heb ik persoonlijk nog liever een treinspringerquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:59 schreef anydaynow het volgende:
Niet het heftigste wat ik mee heb gemaakt, maar wel iets waar ik nog steeds misselijk van word als ik eraan denk.
Op het station was een oude mevrouw uitgegleden over de metalen (denk ik) blindengeleidelijnen, die glad waren door het winterweer. Ze was in de war en probeerde telkens op te staan, haar even oud uitziende vriendin probeerde haar hier krampachtig bij te helpen. Ze had niet door dat de botten in haar onderbeen gebroken waren en door haar huid staken. Dus telkens als ze opstond stond ze op de punten van de botten die uit haar been staken en hing haar voet er slap een beetje naast, en ze is blijven proberen om op te staan tot de ambulance er was... *gruwel*
Bij lichamelijke kwetsuren komen in de hersenen vaak stofjes vrij zoals endorfine, die als een soort tijdelijke natuurlijke verdoving werken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat moet je toch voelen lijkt mij??
*brrr *ril
En niemand, inclusief jijzelf, die een poging doet om hen daarvoor te waarschuwen? Of desnoods zelfs tegen te houden?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:59 schreef anydaynow het volgende:
Natuurlijk wel. Oude mevrouw #1 een paar stappen naar achter laten doen, andere omstander is daarmee aan de praat gegaan. Oude mevrouw #2 op de grond laten zitten en op in blijven praten tot de ambulance kwam.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:52 schreef bas-beest het volgende:
[..]
En niemand, inclusief jijzelf, die een poging doet om hen daarvoor te waarschuwen? Of desnoods zelfs tegen te houden?
Mooi, maar dat kon ik niet uit je andere bericht halen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:31 schreef anydaynow het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Oude mevrouw #1 een paar stappen naar achter laten doen, andere omstander is daarmee aan de praat gegaan. Oude mevrouw #2 op de grond laten zitten en op in blijven praten tot de ambulance kwam.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:30 schreef CHZ het volgende:
Niet het heftigste maar wel aangrijpend voor me geweest:
Ik heb ooit een half aangereden vogeltje willen redden. Echter ik liet hem teveel schrikken en hij rende met zn laatste kracht verder de weg op en toen *vroem-krak*.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:33 schreef Silven het volgende:
Ik had vanmorgen toch zo'n ongelooflijke kater he, zo erg had ik het nog niet gehad. Denkd at ik hem morgen nog voel.
Wat een ontzettend gevoel van machteloosheid zal je dan hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:30 schreef CHZ het volgende:
Niet het heftigste maar wel aangrijpend voor me geweest:
Ik heb ooit een half aangereden vogeltje willen redden. Echter ik liet hem teveel schrikken en hij rende met zn laatste kracht verder de weg op en toen *vroem-krak*.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:27 schreef geldwolf het volgende:
Toen ik aangereden werdt, toen lag daar op de grond lag ik te doodle jumpen *verslaaft*
niet echt heftig want Fok!kers komen nooit buiten
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:27 schreef Terloops het volgende:
[..]
doet me een beetje aan dit denken:
http://www.liveleak.com/view?i=5ca_1291431095
quote:This video wins the internet. An ambulance. A burning house in the background. And a guy on a stretcher who refuses to let the party end. Thank you, God.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |