Belde die alleen maar aan om dat te vertellen?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef Mangostine het volgende:
Het plotselinge sterven van mijn oma (aneurysma, op bezoek bij mijn tante), en een buurman die met een samurai-zwaard bij mij aan de deur kwam melden dat hij iemand anders in de straat af ging maken.
Hij kreeg wat ie verdiend had. (Imo, en vele andere.)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:45 schreef zaakjes het volgende:
Het heftigste dat ik heb meegemaakt was in Frankrijk. Ik keek naar stierenvechten (bull run eigenlijk), waarbij er iemand toch ff flink werd geraakt en hevig bloedend werd afgevoerd. Niet heel heftig eigenlijk, voor wat ik wellens hoor (of hier lees).
verkapt-ik-ben-homo-postquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:37 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Jou aanranden? Die kerels waren zeker kankerdronken dan
De laatste is alweer een paar jaar terug, maar ik geloof niet dat ik er echt wat aan over heb gehouden gelukkig. Alleen dat ik me soms (wanneer bezig met een man) ineens ontzettend bewust word van mijn lijf en de reacties ervan, maar dat hebben anderen die nooit aangerand oid zijn vast ook wel eens.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
verkapt-ik-ben-homo-post
OT: @Fabeldiertje heb je daar ook nog iets van overgehouden? As in traumas of moeite met vriendjes oid... Het laat je toch niet koud lijkt mij.. Of is het al een tijd terug?
wtf, vertel en maak het sappig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door gtalikker op 11-01-2011 21:25:56 ]--------------------------ED VETERAAN TROLL!------------------------
dat is hem idd sta alleen te kijken wat er te lezen is op inet klopt van geen kant. ..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:37 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Kan er weinig over vinden. Alleen dat het waarschijnlijk om een ongeluk ging in juli 1997 tussen Metz en Nancy
Daar kwam het eigenlijk wel op neer, bizar genoeg. Ik zag alleen dat zwaardquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:13 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Belde die alleen maar aan om dat te vertellen?
wat was er gebeurd dan dat je bijna dood was? Was 't echt op 't randje en was je hart al gestopt en hebben ze je terug gehaald? Of was 't meteen in coma?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef Unit_731 het volgende:
(Bijna) doodgaan, dacht op dat moment zelf serieus dat het een nare droom was omdat mijn brein het gebeuren heel afstandelijk registreerde. De verwarring van dagen later ontwaken uit coma.
Geen 'leven dat als een film voorbijflitst', geen 'licht aan het eind van de tunnel'. Achteraf wel een hele interessante ervaring die mijn idee over de dood bevestigd heeft (er is geen leven na de dood, als je lichaam het niet meer doet is er niks meer, je bewuste zelf is compleet weg).
iets te bekend verhaald ...quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:49 schreef Littlemissyme het volgende:
Toen ik met de lesauto reed, en er een vrouw totaal niet op te letten zat en zo met de fiets oversteekt. Terwijl ik op de voorrangsweg zat en ze mij vol in de ogen aankeek. Ik vol op de rem, maar te laat.. Mevrouw was geraakt.
Viel achteraf allemaal heel erg mee, reed gelukkig in de bebouwde kom. Maar mijn hemel, dan schrik je ook enorm.
Ben wel verder gereden, achteraf blij om anders had k nooit meer gedurfd volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
iets te bekend verhaald ...makelaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
iets te bekend verhaald ...Je maakt me toch nieuwsgierig. Soortgelijke ervaring gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie weet :dquote:
Dat is gewoon grappig, van die triest figuren. Die niks met hun leven, behalve uitkeringtrekken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef Fuszy het volgende:
niet al te lang geleden iemand voor mijn neus voor de trein zien springen.
Of je bent een internetheld of een zieke mongool.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Dat is gewoon grappig, van die triest figuren. Die niks met hun leven, behalve uitkeringtrekken.
Geen van beiden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Of je bent een internetheld of een zieke mongool.
Als je het zelf eens ziet gebeuren, of dat iemand het in je omgeving het doet piep je wel anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |