abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91093385
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nope, wel in dezelfde regio...
Notabene bij een boeren(jongeren)disco :?. (te Saasveld voor de kenners :+.)
Nu weet ik zeker dat ik niet meer naar bruins wil :c
  zondag 9 januari 2011 @ 22:49:35 #252
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_91093669
Ik denk dat dat mn geboorte is geweest. Ik kan me er eerlijk gezegd weinig van herinneren, maar ik denk dat ik verschrikkelijk gekrijst heb en dat het een behoorlijk schok is geweest.
Ook hoi !
pi_91093769
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef poepgoeroe het volgende:
Mijn vader zat vroegah in het leger en was hospik.

op een gegeven moment ging een instructeur een anti-tank mijn demonstreren of zo.
die dingen gaan alleen af als er 1000 kilo of zo overheen gaat.
dus dat wou die ff demonstreren door erop te gaan staan terwijl de aspiranten eromheen stonden.

helaas is oud en verroest materiaal niet betrouwbaar en toen deed die boem.
van helpen was weinig sprake nog, alleen nog puzzelen wat bij wat hoorde
Is dat dit verhaal?
quote:
9 doden en meerdere gewonden.
Bizar.

Zelf heb ik opmerkelijk genoeg een aantal lugubere dingen net niet gezien (waar ik erg dankbaar voor ben) waaronder twee fietsende vrouwen die vermorzeld werden onder een bus en een vrachtwagen vlak nadat ik die plek had gepasseerd.
Één van die vrouwen had haar kinderen bij zich die het overleefden. ;(
Het was dan een kwestie van had ik er een minuut eerder gepasseerd dan had ik het gezien.

Daarbij ben ik met ijzel een keer bijna zelf onder een vuilniswagen gegleden die ook nog eens veel te hard en dichtbij langs kwam razen.
Dan heb je wel even de schrik te pakken en te bedenkt dat je net iets anders had kunnen vallen.

Verder nog tijdens een dag zeevissen toen het flink koud was iemand bijna zien verdrinken.
Die vent had op de achtersteven achter de schroef een emmer overboord gegooid (voor water om aasresten mee van de boot te spoelen denk ik) die met een touw om zijn pols vastzat terwijl we aardig wat knopen maakten.
Hij werd onmiddellijk overboord gesleurd en had enorm geluk dat er een andere visser om de kajuit heen liep toen hij nog zichtbaar/hoorbaar was anders was hij misschien pas gemist als hij 's avonds niet bij zijn gezin thuis kwam.
Die vent die het zag kwam al 'Man overboord, maaaaaaan oooooooverboooooord!' schreeuwend en glibberend het dek over gerend.
Op dat moment is het even net een film en denk je dat iemand een foute grap maakt.
Hij heeft het er gelukkig met een flinke onderkoeling levend vanaf gebracht maar je zag de pure doodsangst van die man nog in zijn ogen en dat maakte wel indruk.

Er zijn wel meer dingen maar niet alles knal ik hier neer.

[ Bericht 17% gewijzigd door Vengerr op 10-01-2011 04:39:37 ]
pi_91093924
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef Inlognaam het volgende:
Ik denk dat dat mn geboorte is geweest. Ik kan me er eerlijk gezegd weinig van herinneren, maar ik denk dat ik verschrikkelijk gekrijst heb en dat het een behoorlijk schok is geweest.
in that case: dan moet dat voor mij mn letterlijk benauwdste momenten zijn geweest. Ik kon eerst niet ademen :D
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_91094174
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef Apotheose het volgende:

[..]

in that case: dan moet dat voor mij mn letterlijk benauwdste momenten zijn geweest. Ik kon eerst niet ademen :D
Wat ontzettend sneu. Misschien verklaart dat deels ook wel waarom je zo bent geworden..
pi_91095053
Wel heftige verhalen :{

Nog een aanvulling op mijn vorige post. Paar jaar geleden een telefoontje van mn oma vanuit vakantiebestemming. Helemaal in paniek dat mn opa was gevallen en naar het ziekenhuis was gebracht. Wij daar snel heen gereden (was in Duitsland, dus nog best eindje rijden met 160 over binnenwegen...). Daar aangekomen bleek mn opa een hersenbloeding te hebben gehad en was al klinisch dood. Alleen die aanblik was best wel heftig. Lag helemaal te shaken alsof ie geëlektrocuteerd werd. Niet lang daarna is ie overleden. Was eigenlijk de eerste keer dat ik een dood iemand zag. Zag er meteen helemaal grauw uit enzo.
Paar dagen later in het crematorium konden we hem nogmaals zien. Had daar niet zo'n behoefte aan, maar mn ouders stonden erop zodat we afscheid konden nemen e.d. Was helemaal wit en ingesmeerd met een goedje om hem te laten glimmen ofzo ( :') ). Vond ik helemaal niet fijn om te zien. Daarna min of meer besloten als er weer iemand overlijdt dat ik niet meer in de kist hoef te kijken.
pi_91095412
Toch wel een raar moment toen een vriend van mij aan Leukemie storf. Ik was 10 jaar geloof ik.

Een verhaal van mijn vader:
Hij zat in het leger en was opgeleid als boordschutter. Ze zouden naar Libanon gaan en omdat er te weinig boordschutters waren zou mijn vader sowieso meemoeten. Tot een dag een vriend van mijn vader die hoger stond ofzo tegen mijn vader zie: meld je morgen maar ziek.

Dit heeft hij gedaan, die dag zouden ze kiezen wie er allemaal meeging. Iedereen die terugkwam had of een zware trauma of was helemaal veranderd qua persoonlijkheid.

Vond dit toch wel heftig om te horen, goeie vriend dus.
pi_91095894
Een oom van een vriendin zat bij het KCT en is ook Libanon veteraan die wat heftige dingen heeft meegemaakt.
Hele beste kerel maar hij is ook de zelfde niet meer geweest als voor hij vertrok.
Oorlog verandert veel mensen ook al zijn het nog zulke rauwdouwers.
Respect voor die lui die gaan dat zeker.

Verschilt ook per persoon en missie natuurlijk.
Veel mensen zeggen ook dat ze een mooie tijd achter de rug hebben en er enkel beter van zijn geworden na een uitzending.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vengerr op 09-01-2011 23:51:11 ]
  zondag 9 januari 2011 @ 23:56:32 #259
330834 EmreFCB
ju wait tafelkleed
pi_91097268
Jouw moeder.
pi_91097546
Een paar jaar geleden was ik een dagje in Heerlen.
Ik liep daar een zebrapad over en 2 seconde later hoor ik een klap en lag er een oude man van boven de 60 met zijn hoofd half door de vooruit van die auto.

Was echt ff in shock, ook door de gedachten dat ik het geweest had kunnen zijn als ik ff 2 seconde later was .... brrrr krijg er nog de kriebels van
pi_91097556
Een jaar geleden zat ik bij een zuipkraampje in Vietnam met mijn neven en mijn vriendin en bij de tafel naast ons brak ineens ruzie uit waarna 1 persoon naar de keuken rende en een mes pakte en fftjes 3 man neerstak. Bloed overal en mensen op de grond. Ik was echt helemaal geshockeerd terwijl mijn neven vroegen waar de mayonaise bleef die ze hadden besteld voor de gefrituurde kip. Het schijnt daar best normaal te zijn.

Hmm dat is denk ik wel het leipste maar heb ook weleens een dronken Engelsman volop met de motor tegen een Vietnamees op de motor zien klappen waarna die Vietnamees zijn hersenen gewoon op straat lagen.

edit: ff het hele topic doorgelezen en echt wow.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rijstkoker op 10-01-2011 01:30:32 ]
rice rice baby tututututedudududum
pi_91098306
Het plotselinge sterven van mijn oma (aneurysma, op bezoek bij mijn tante), en een buurman die met een samurai-zwaard bij mij aan de deur kwam melden dat hij iemand anders in de straat af ging maken.
pi_91098643
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef Mangostine het volgende:
Het plotselinge sterven van mijn oma (aneurysma, op bezoek bij mijn tante), en een buurman die met een samurai-zwaard bij mij aan de deur kwam melden dat hij iemand anders in de straat af ging maken.
Dan weet je iig dat er niets gaat gebeuren. :')
pi_91098804
quote:
Op maandag 10 januari 2011 00:26 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Dan weet je iig dat er niets gaat gebeuren. :')
En zo geschiedde, idd.
Maar het bleek toch nogal een kunst om zo snel en kalm mogelijk de deur dicht te gooien en vervolgens de politie helder te informeren. :')
pi_91100004
quote:
Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Wat ontzettend sneu. Misschien verklaart dat deels ook wel waarom je zo bent geworden..
hoe ik ben geworden? Ken jij mij soms? :? :@
pi_91100518
quote:
13s.gif Op woensdag 5 januari 2011 02:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

...

Lullig detail 1: Een van haar directe collega's was door sbs6 geïnterviewd over de vertraging / het ongeluk en vertelde daarbij vrolijk dat ze het wel prettig vond, daardoor kon ze nog wat langer van het zonnetje genieten. Dat interview werd diezelfde avond nog op Hart van Nederland uitgezonden.
Ik ga er maar van uit die persoon toen nog niet wist dat het een collega betrof en dan is het alsnog een bizarre opmerking (op televisie nota bene)... :X
Je kan natuurlijk een hekel hebben aan een collega maar als je er zo'n een mening over uitdraagt ben je behoorlijk verknipt ben ik bang.

Een les voor grapjassen die massaal feestvieren in topics over een vermoedelijke zelfmoorden of of ongelukken.
Je gaat je waarschijnlijk vrij misselijk voelen als je er achter komt dat het je vader, zus, vriendin etc. was.

[ Bericht 54% gewijzigd door Vengerr op 10-01-2011 02:01:30 ]
pi_91142409
Dit gaan we niet doen zo.
Een klein beejte basis fatsoen zou je niet misstaan

[ Bericht 88% gewijzigd door Symphonic op 11-01-2011 08:16:38 ]
Facet!
pi_91147000
zie hierboven

[ Bericht 33% gewijzigd door Symphonic op 11-01-2011 08:16:53 ]
pi_91149118
reaktie op edit

[ Bericht 95% gewijzigd door Symphonic op 11-01-2011 08:17:13 ]
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:28:45 #270
73430 _F.U.B.A.R_
Dio perdona,Io no!
pi_91166446
1 van mijn ervaringen.. denk wel de meest indrukwekkende tot nu toe.

Op vakantie gaan naar Spanje met 2 vrienden met de bus ... what was i thinking ...
vervolgens in Frankrijk een bus ongeluk krijgen (met de tour bus)
bus vol met 70 mensen 20km er voor volledig afgetankt met diesel enz
alles bewust meegemaakt op 100m voor ons...
Begon met een gigantische plens bui
Drukke 4baans weg
(zo erg dat na er ongeval er nog ruim 2cm regen op de baan stond)

2 auto's 1 invoegen 1 uitvoegen (je ziet hem al aankomen)
(geven elkaar een kusje halver wegen)
Beide auto's in een schrik reactie vol in de ankers
(bedenk dan even hoeveel auto's er in ongeveer 100 vierkante meter min of meer passen)
En die gaan dus ook allemaal vol op de rem
De bus wijkt uit naar rechts om de vluchtstrook te bereiken zo dat hij niemand raakt ding staat namelijk niet binnen 10meter stil
Geeft helaas een camper een zet,
die zelfde camper word gelanceerd naar links over de vangrail van de middenberm en er vliegen letterlijk 2 koters uit door het achterraam (het leek wel een film)
(koters maakte het naar omstandigheden goed)
daardoor ramt de bus de vangrail bestuurder denkt okay dat talud gaat wel heel ver naar beneden moesten we maar niet doen.(dit heeft hij mij verteld na het ongeluk)
ruk aan het stuur naar links met alle gevolg van dien.
na een meter of xx door geploegd te zijn staat de bus in eens heel verdacht hoog stil
vreemd genoeg bijna geen paniek in de bus.
(2 vrouwtjes die helemaal voor inzaten waren de enige gewonden uit de bus 1 gebroken arm de ander glas in de armen en gezicht (splinters)
de bestuurder zit bekneld en zijn medebestuurder neemt de leiding over
nood uitgang kan niet open staat een Audi achterstevoren tegenaan. die staat weer tegen de vangrail enz
maar de deuren aan de voorkant kunnen na wat gehannes toch geopend worden.
mensen lopen de bus uit en eenmaal buiten de verklaring waarom de bus zo raar stond
er zat een Ford Fiësta klem onder de bus ....
2 mensen opslag dood en een jankende hond in het wrak (das echt wel aangrijpend)
(gelukkig was er een brandweer man of een broeder die het beestje snel uit zijn lijden heeft verlost)
(auto lag gelukkig te ver onder de bus om ze te kunnen zien)
Na dat min of meer verwerkt te hebben zijn we naar achter gelopen achter de bus om
Achter de vangrail op de hulp diensten te wachten die er echt snel waren..
(ook indrukwekkend trauma heli die op 20m van je af land op de snelweg...)
Weet nog dat ik me verbaasde over de hoeveelheid autos die er bij betrokken waren
En de zooi onderdelen verspreid over de weg wielen, motor onderdelen enz
Tis nog op het nieuws geweest ben benieuwd of ik er nog wat van kan vinden
Denk dat het ruim 15 jaar geleden is maar zit nog in mn kop als of het gister gebeurde..
Goeie start van je vakantie
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
pi_91168284
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:

Op vakantie gaan naar Spanje met 2 vrienden met de bus ... what was i thinking ...
Drukke 4baans weg

(bedenk dan even hoeveel auto's er in ongeveer 100 vierkante meter min of meer passen)
De bus wijkt uit naar rechts om de vluchtstrook te bereiken zo dat hij niemand raakt ding staat namelijk niet binnen 10meter stil
die zelfde camper word gelanceerd naar links over de vangrail van de middenberm en er vliegen letterlijk 2 koters uit door het achterraam (het leek wel een film)
daardoor ramt de bus de vangrail bestuurder denkt okay dat talud gaat wel heel ver naar beneden moesten we maar niet doen.(dit heeft hij mij verteld na het ongeluk)
na een meter of xx door geploegd te zijn staat de bus in eens heel verdacht hoog stil
(2 vrouwtjes die helemaal voor inzaten waren de enige gewonden uit de bus 1 gebroken arm de ander glas in de armen en gezicht (splinters)
nood uitgang kan niet open staat een Audi achterstevoren tegenaan. die staat weer tegen de vangrail enz
mensen lopen de bus uit en eenmaal buiten de verklaring waarom de bus zo raar stond
2 mensen opslag dood en een jankende hond in het wrak (das echt wel aangrijpend)
(gelukkig was er een brandweer man of een broeder die het beestje snel uit zijn lijden heeft verlost)
Na dat min of meer verwerkt te hebben zijn we naar achter gelopen achter de bus om
Weet nog dat ik me verbaasde over de hoeveelheid autos die er bij betrokken waren
Denk dat het ruim 15 jaar geleden is maar zit nog in mn kop als of het gister gebeurde..
damn.. :{
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:05:47 #272
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_91168322
In vergelijking met de rest niet heftig, voor mijzelf wel het 'heftigste' wat ik meegemaakt heb.

Iemand neergestoken zien worden voor mijn ogen, vond ik een erg naar gezicht.
Mijn opa die dood ging terwijl ik 1 meter van hem afzat en er allemaal slijm etc uit zijn mond kwam een paar sec. voor hij dood was. Erg raar, het leven uit iemand zien gaan.

Voor de rest wel heftige dingen meegemaakt in een relatie maar vind bovenstaande genoeg om in dit topic te noemen.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_91168816
quote:

Drukke 4baans weg

;(
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:45:37 #274
331510 zaakjes
breekt je baan
pi_91170211
Het heftigste dat ik heb meegemaakt was in Frankrijk. Ik keek naar stierenvechten (bull run eigenlijk), waarbij er iemand toch ff flink werd geraakt en hevig bloedend werd afgevoerd. Niet heel heftig eigenlijk, voor wat ik wellens hoor (of hier lees).
pi_91172207
quote:
...
Kan er weinig over vinden. Alleen dat het waarschijnlijk om een ongeluk ging in juli 1997 tussen Metz en Nancy :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')