Nope, wel in dezelfde regio...quote:
brrr.... Zon rit hebben mijn ouders ook gemaakt, en daar hebben ze het nog steeds wel eens over. Gelukkig is het bij ons goed afgelopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:11 schreef simmu het volgende:
[..]
da's de 2de ergste: de rit van groningen naar rotterdam terwijl jongste per ambulance onder politiebegeleiding ging (met 200 per uur)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:15 schreef genakt het volgende:
maar even serieus meisje van 16 ongeveer was doodgereden door vuilniswagen haar helm lag 5 meter van het lichaam vandaag met het hoofd er nog in
Mmm, ook niet zo raar aangezien daar nog relatief veel tuig uit almelo heen gaatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope, wel in dezelfde regio...
Notabene bij een boeren(jongeren)disco. (te Saasveld voor de kenners
.)
Is dat die disco waar toen ook iemand is doodgemept?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope, wel in dezelfde regio...
Notabene bij een boeren(jongeren)disco. (te Saasveld voor de kenners
.)
disco bruins?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Is dat die disco waar toen ook iemand is doodgemept?
Was toevallig net naar Almelo verhuisd toenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:18 schreef poepgoeroe het volgende:
Mmm, ook niet zo raar aangezien daar nog relatief veel tuig uit almelo heen gaat
Ik herinneren me een verhaal waarbij een officier aan de moeder van een soldaat die door een ouwe mijn was omgekomen, moest vertellen dat die jongen een fout had gemaakt. Dat weigerde die man omdat dat niet waar was. Die man heeft als ' klokkenluider' ongeveer hetzelfde lot ondergaan als Ad de Bos..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef poepgoeroe het volgende:
Mijn vader zat vroegah in het leger en was hospik.
op een gegeven moment ging een instructeur een anti-tank mijn demonstreren of zo.
die dingen gaan alleen af als er 1000 kilo of zo overheen gaat.
dus dat wou die ff demonstreren door erop te gaan staan terwijl de aspiranten eromheen stonden.
helaas is oud en verroest materiaal niet betrouwbaar en toen deed die boem.
van helpen was weinig sprake nog, alleen nog puzzelen wat bij wat hoorde
Bijzonder moedig van die duitser om haar te redden, jammer dat het dan zo voor hem moet aflopen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:05 schreef Palomar het volgende:
Enige wat me na een jaar of 15-20 nog steeds bijstaat was op het strand ergens in Noord-Holland. Je hebt daar van die pieren met basaltblokken, waardoor gevaarlijke stroming kan ontstaan. Er was een klein meisje in die stroming terechtgekomen en kon er niet uit komen. Een Duitse man wilde haar redden en dat lukte hem. Alleen kwam ie er zelf niet meer uit en is daar verdronken. Was zelf toen nog vrij jong, maar mn ouders en kennissen van hen die er ook bij waren waren wel best aangeslagen, omdat ze die man zelfs nog gesproken hebben toen ie in het water lag (dat de reddingsbrigade eraan kwam, mijn moeder wilde zelfs ook nog in het water springen om hem eruit te halen, maar werd tegengehouden omdat het veel te gevaarlijk was).
Inderdaad, bizar ! maar toch blijf ik geinteresseerd lezen ...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Rubber_Johnny het volgende:
brrrrr..
Ik heb de beerput opengetrokken geloof ik. Wist niet dat zoveel mensen zoveel heftige dingen meegemaakt hadden..
Zo is mijn oma ook gestorven... alleen hing ze dood over de bedrand.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze had te laat haar medicijnen gehad, diabetes.
Ze had haar auto al half geparkeerd staan, dat zag er apart uit toen ik er langs liep. dus ik keek de auto binnen en zag de vrouw opzij leunen.
in NL 1 keer gebeurd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:11 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook niet vaak.. en dat je het dan moet zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |