abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90835337
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:09 schreef poepgoeroe het volgende:
disco new york?
Nope, wel in dezelfde regio...
Notabene bij een boeren(jongeren)disco :?. (te Saasveld voor de kenners :+.)
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:15:38 #52
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_90835366
maar even serieus meisje van 16 ongeveer was doodgereden door vuilniswagen haar helm lag 5 meter van het lichaam vandaan met het hoofd er nog in

[ Bericht 0% gewijzigd door genakt op 04-01-2011 14:21:47 ]
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:16:07 #53
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90835378
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:11 schreef simmu het volgende:

[..]

da's de 2de ergste: de rit van groningen naar rotterdam terwijl jongste per ambulance onder politiebegeleiding ging (met 200 per uur)
brrr.... Zon rit hebben mijn ouders ook gemaakt, en daar hebben ze het nog steeds wel eens over. Gelukkig is het bij ons goed afgelopen.

Valt me wel op. Voor je iets meemaakt denk je dat de standaard dingen die je ook altijd in films ziet het heftigst zijn. Kom je zelf in zo'n situatie, dan herinner je juist de dingen waar je anders niet op zou komen, zoals zo'n ritje.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:16:48 #54
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90835406
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:15 schreef genakt het volgende:
maar even serieus meisje van 16 ongeveer was doodgereden door vuilniswagen haar helm lag 5 meter van het lichaam vandaag met het hoofd er nog in
:{

damn.
pi_90835424
brrrr
nog offence, en niks tegen het topic. maar het valt me tegen hoeveel mensen zoveel erge dingen meegemaakt hebben, dus ik hanteer ff de stop-volgen knop
:*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90835449
jaartje of 9.
aan het strand in spanje, 3 "stoere" jongens van rond de 22 en 1 meisje van 16 a 17.
heel stoer voerden ze haar drugs.
dat icm met alcohol en een felle zon resulteerde in haar dood.
terwijl ambulancepersoneel haar in het gezicht sloegen om der bij positieven te krijgen vluchten de stoere mannetjes in hun oude bmw weg.

was jaartje of 12 en mijn broertje viel 3 meter hoog van een springkussen naar beneden.
vol op zijn gezicht en zijn neus was een bloedfontein.
ik schreeuwde om hulp en 200 mensen keken toe... (achteraf was het niks erstigs alleen de laksheid van mensen :r)

iemand op werk aan een hartinfarct zien sterven, mijn moeder zien sterven na een beroerte, en in 2 jaar tijd heel veel dierbaren door overlijden of relatiebreuk kwijt raken.
pi_90835492
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mmm, ook niet zo raar aangezien daar nog relatief veel tuig uit almelo heen gaat :r
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:20:28 #58
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90835554
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Is dat die disco waar toen ook iemand is doodgemept?
pi_90835607
Mijn vader zat vroegah in het leger en was hospik.

op een gegeven moment ging een instructeur een anti-tank mijn demonstreren of zo.
die dingen gaan alleen af als er 1000 kilo of zo overheen gaat.
dus dat wou die ff demonstreren door erop te gaan staan terwijl de aspiranten eromheen stonden.

helaas is oud en verroest materiaal niet betrouwbaar en toen deed die boem.
van helpen was weinig sprake nog, alleen nog puzzelen wat bij wat hoorde
pi_90835634
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Is dat die disco waar toen ook iemand is doodgemept?
disco bruins?

geen idee, niet eerder gehoord iig
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:31:00 #61
290504 Bert_de_Näölerd
Het waait best wel hard hier.
pi_90835905
Twee ongevallen onafhankelijk van elkaar waarbij van de slachtoffers het hoofd van de romp was gescheiden.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:33:46 #62
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_90835979
Wel wat vage dingen gezien op m'n werk, maar dat verbleekt bij wat sommigen hier hebben mee gemaakt :{

Heftig...
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
pi_90836095
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:18 schreef poepgoeroe het volgende:
Mmm, ook niet zo raar aangezien daar nog relatief veel tuig uit almelo heen gaat :r
Was toevallig net naar Almelo verhuisd toen :o.
En vervolgens verhuisd naar Groesbeek en een week later wordt daar bij de discotheek om de hoek.

Het lijkt me te achtervolgen :+.
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:40:41 #64
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90836191
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef poepgoeroe het volgende:
Mijn vader zat vroegah in het leger en was hospik.

op een gegeven moment ging een instructeur een anti-tank mijn demonstreren of zo.
die dingen gaan alleen af als er 1000 kilo of zo overheen gaat.
dus dat wou die ff demonstreren door erop te gaan staan terwijl de aspiranten eromheen stonden.

helaas is oud en verroest materiaal niet betrouwbaar en toen deed die boem.
van helpen was weinig sprake nog, alleen nog puzzelen wat bij wat hoorde
Ik herinneren me een verhaal waarbij een officier aan de moeder van een soldaat die door een ouwe mijn was omgekomen, moest vertellen dat die jongen een fout had gemaakt. Dat weigerde die man omdat dat niet waar was. Die man heeft als ' klokkenluider' ongeveer hetzelfde lot ondergaan als Ad de Bos..
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:41:08 #65
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90836211
En verder: Heftige verhalen hier.. :{
pi_90837162
Enige wat me na een jaar of 15-20 nog steeds bijstaat was op het strand ergens in Noord-Holland. Je hebt daar van die pieren met basaltblokken, waardoor gevaarlijke stroming kan ontstaan. Er was een klein meisje in die stroming terechtgekomen en kon er niet uit komen. Een Duitse man wilde haar redden en dat lukte hem. Alleen kwam ie er zelf niet meer uit en is daar verdronken. Was zelf toen nog vrij jong, maar mn ouders en kennissen van hen die er ook bij waren waren wel best aangeslagen, omdat ze die man zelfs nog gesproken hebben toen ie in het water lag (dat de reddingsbrigade eraan kwam, mijn moeder wilde zelfs ook nog in het water springen om hem eruit te halen, maar werd tegengehouden omdat het veel te gevaarlijk was).
pi_90837375
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:05 schreef Palomar het volgende:
Enige wat me na een jaar of 15-20 nog steeds bijstaat was op het strand ergens in Noord-Holland. Je hebt daar van die pieren met basaltblokken, waardoor gevaarlijke stroming kan ontstaan. Er was een klein meisje in die stroming terechtgekomen en kon er niet uit komen. Een Duitse man wilde haar redden en dat lukte hem. Alleen kwam ie er zelf niet meer uit en is daar verdronken. Was zelf toen nog vrij jong, maar mn ouders en kennissen van hen die er ook bij waren waren wel best aangeslagen, omdat ze die man zelfs nog gesproken hebben toen ie in het water lag (dat de reddingsbrigade eraan kwam, mijn moeder wilde zelfs ook nog in het water springen om hem eruit te halen, maar werd tegengehouden omdat het veel te gevaarlijk was).
Bijzonder moedig van die duitser om haar te redden, jammer dat het dan zo voor hem moet aflopen...

Ik lijk me ook steeds meer te herrineren, op de camping waar ik vroeger stond (dikke 8 jaar geleden) had iemand op "het veld" zich opgehangen in zn caravan, dat was ook niet echt een prettig aanzicht, vooral niet omdat het zegmaar heel goed zichtbaar was.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:34:38 #68
285174 Evienne
never odd or even
pi_90838256
Damn, kippeveltopic.

Thuiskomen na school (groep 4) en een politiewagen op het erf zien staan. Mijn opa kon zijn leven niet meer aan.

Op een ponyconcours stond een jong meisje met haar pony naast me te wachten tot ze haar parcours mocht gaan rijden. De bel gaat, haar pony schrikt... Steigert, en haar vader voelt met een gezicht vertrokken van afgrijzen de teugels uit zijn handen glippen. De pony valt achterover en komt met een doffe klap op zijn jonge berijdster terecht. Bloed spoot uit haar neus, iedereen er omheen stond aan de grond genageld. We wisten allemaal meteen dat toesnellen voor hulp niet meer zou baten. Het kind was net 7.

Een pasgeboren kalf door zijn moeder vertrapt zien worden. Lijkt niet zo heftig maar ik heb het diertje moeten kalmeren en tegen de grond drukken, zodat het niet op zijn doormidden gebroken pootjes probeerde te staan, in de uren (of leek het slechts zo lang?) dat wij moesten wachten tot de dierenarts het uit zijn lijden kon verlossen.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_90838836
dat de cake een lie was...

[ Bericht 94% gewijzigd door FB-aight op 05-01-2011 15:09:22 ]
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_90838878
Een juwelier op straat neergeschoten zien worden na een overval. Toch wel vreemd dat veel mensen gewoon doorliepen. Zag het ook niet van dichtbij zien gebeuren gelukkig, maar van 50m afstand ofzo.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:16:37 #71
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90839877
brrrrr..

Ik heb de beerput opengetrokken geloof ik. Wist niet dat zoveel mensen zoveel heftige dingen meegemaakt hadden.. :{
pi_90840074

[ Bericht 100% gewijzigd door Lovely_90 op 04-01-2011 17:07:22 ]
Simply lovely
pi_90841402
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Rubber_Johnny het volgende:
brrrrr..

Ik heb de beerput opengetrokken geloof ik. Wist niet dat zoveel mensen zoveel heftige dingen meegemaakt hadden.. :{
Inderdaad, bizar ! maar toch blijf ik geinteresseerd lezen ...
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:54:39 #74
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_90841455
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ze had te laat haar medicijnen gehad, diabetes.
Ze had haar auto al half geparkeerd staan, dat zag er apart uit toen ik er langs liep. dus ik keek de auto binnen en zag de vrouw opzij leunen.
Zo is mijn oma ook gestorven... alleen hing ze dood over de bedrand. ;(
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 16:59:19 #75
21636 Feestkabouter
pi_90841656
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:11 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook niet vaak.. en dat je het dan moet zien..
in NL 1 keer gebeurd.
ik had het niet hoeven zien eigenlijk.......
was geen bloederig gebeuren, maar toch.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')