Damnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:54 schreef ditiseenusername het volgende:
In het buitenland een bus een ravijn in zien rijden, was nog geen 100 meter van me vandaan.
Alle inzittende dood.
Word je ook wel een paar jaartjes ouder dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:01 schreef DroogDok het volgende:
Op een italiaanse B-weg een auto op je af zien komen rollen na een botsing.
Of een malloot die in gaat halen op een 80km weg terwijl ik als tegenligger op hem af kwam en er eigenlijk geen ruimte was.
Hoe stierf ze? hartaanval? aanrijding?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:03 schreef schommelstoel het volgende:
Bijna dood gebeten door een duitse herder. ik was 6/7 jaar.
En jaren geleden tegen een busje aan gefietst, busje had een snelheid van 50 km.
Vrouw zien sterven in de auto, ambulance gebeld en als nog overleden voor mijn ogen.
Ze had te laat haar medicijnen gehad, diabetes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
Hoe stierf ze? hartaanval? aanrijding?
Jij hebt ook geen geluk dan..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:03 schreef schommelstoel het volgende:
Bijna dood gebeten door een duitse herder. ik was 6/7 jaar.
En jaren geleden tegen een busje aan gefietst, busje had een snelheid van 50 km.
Vrouw zien sterven in de auto, ambulance gebeld en als nog overleden voor mijn ogen.
quote:
Dat gebeurt ook niet vaak.. en dat je het dan moet zien..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef Feestkabouter het volgende:
bungee-jumper vlak voor mijn neus dood zien vallen
(meter of 8 a 10 afstand)
Ik heb nog nooit iets gebroken, zelfs niet na het ongeluk met het busje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:11 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen geluk dan..
Dat is dan ook weer zo...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gebroken, zelfs niet na het ongeluk met het busje.
was wel mijn geheugen kwijt
Dus daar prijs ik mijzelf dan maar gelukkig in
Geschreeuw is idd erg.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:30 schreef TeringHenkie het volgende:
Vrouw die een bus niet aan zag komen, kwam met d'r fiets tegen een wiel aan. Opzich viel het wel mee qua verwondingen, maar dat geschreeuw als een varken
Dan is de afloop idd nog het naarste..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:26 schreef ditiseenusername het volgende:
opzich niet het ergste, maar 2 jaar geleden ben ik aangereden op mn schakelbrommer in de zomer op roparundag. degene die achterop zat had zn heup uit de kom, een zware hersenschudding en butsplekken hier en daar.
Op een hele rare manier ben ik vast komen te zitten met mijn rechtervoet onder mn uitlaat, en daar heb ik nog steeds een brandplek van, gaat waarschijnlijk niet meer weg.
mijn arm was gebroken en schaafplekken op bijna alle ledematen (was zomer, korte kleding en zulks)
Die vent reed zonder rijbewijs, zonder gordel, met een kind naast hem. Hij reed een straat in wat verboden was die dag, en hij had haaientanden, op hoeveel punten wil je fout zitten? Die vent heeft geen woord met ons gewisseld, dat was het ergste... geen sorry, niets
Ja dat krijg je met vrouwenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:30 schreef TeringHenkie het volgende:
Vrouw die een bus niet aan zag komen, kwam met d'r fiets tegen een wiel aan. Opzich viel het wel mee qua verwondingen, maar dat geschreeuw als een varken
erger dan dat wordt het niet denk ik.quote:
Serieus? soms moet je toch over dingen praten om te verwerken? of lach jij je erdoorheen :p wat ik overigens best knap vind, ik kan dat niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:35 schreef PiRANiA het volgende:
Ik stop dat altijd weg, ik zou zo snel niets kunnen verzinnen eigenlijk...
Ik ben net begonnen met mijn rijlessenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:50 schreef Lotteh het volgende:
Qua persoonlijke dingen wil ik hier niets kwijt, maar een aantal maanden toch een heftig ongeluk meegemaakt. Ik had rij-examen, en werd opgehaald om eerst nog een uurtje te lessen. Net 200 meter weg, wil ik de rotonde oprijden, komt er een vrachtwagen met puin met aanhangwagen met een flinke snelheid over de rotonde. Ik sta vooraan, en hij komt zo net langs mij. Dan begint hij te kantelen, en in mijn reflex snel de auto in zijn achteruit en naar achteren rijden. En ja hoor, hij valt.Zo 2 meter voor de auto waar ik in reed. Had ik niet achteruit gereden dan zat ik zeker eronder klem.
Verder alles goed afgelopen, de chaffeur had alleen wat schaafwonden. Maar je schrikt je toch even helemaal rot.
Examen nog gehaald? Goed opgelost. Geen ingreep.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:50 schreef Lotteh het volgende:
Qua persoonlijke dingen wil ik hier niets kwijt, maar een aantal maanden toch een heftig ongeluk meegemaakt. Ik had rij-examen, en werd opgehaald om eerst nog een uurtje te lessen. Net 200 meter weg, wil ik de rotonde oprijden, komt er een vrachtwagen met puin met aanhangwagen met een flinke snelheid over de rotonde. Ik sta vooraan, en hij komt zo net langs mij. Dan begint hij te kantelen, en in mijn reflex snel de auto in zijn achteruit en naar achteren rijden. En ja hoor, hij valt.Zo 2 meter voor de auto waar ik in reed. Had ik niet achteruit gereden dan zat ik zeker eronder klem.
Verder alles goed afgelopen, de chaffeur had alleen wat schaafwonden. Maar je schrikt je toch even helemaal rot.
och, er zijn helaas heel veel erge dingenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:39 schreef DroogDok het volgende:
[..]
erger dan dat wordt het niet denk ik.
Het was nog het lesuur voor het examen. En nee, niet gehaald. ik zat te trillen en kon me niet concentreren tijdens het examen, en ze hadden er geen begrip voor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Examen nog gehaald? Goed opgelost. Geen ingreep.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:56 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Het was nog het lesuur voor het examen. En nee, niet gehaald. ik zat te trillen en kon me niet concentreren tijdens het examen, en ze hadden er geen begrip voor.Keer erna wel gehaald overigens.
Oja niet gelezen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:56 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Het was nog het lesuur voor het examen. En nee, niet gehaald. ik zat te trillen en kon me niet concentreren tijdens het examen, en ze hadden er geen begrip voor.Hij vond het wel goed van me, maarja ik moest toch ook kunnen presteren in dat soort situaties. Ik denk eerlijk gezegd dat de meest ervaren auto-rijders van zoiets zullen schrikken, maarja. Keer erna wel gehaald overigens.
Sja, je moet ook netjes naar het ziekenhuis kunnen rijden als je gehoord hebt dat je zoon op de IC ligt, wat dat betreft kan ik er wel inkomen .quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:58 schreef poepgoeroe het volgende:
[..]
zijn weinig mensen die zo adequaat reageren in een echte noodsituatie.
ach ja, cbr is een corrupte bende.
Klopt ja, de examinator moet wel net zijn dag hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:58 schreef poepgoeroe het volgende:
[..]
zijn weinig mensen die zo adequaat reageren in een echte noodsituatie.
ach ja, cbr is een corrupte bende.
Dat begrijp ik wel, je moet ook onder zo'n spanning kunnen rijden. Maar het ging echt op zo'n bullshit manier van 'Ja ik was er niet bij, en daarom moet je nu ook maar goed kunnen rijden.' Zeg dan op zijn minst van:'Oh vervelend dat het zo gegaan is, en goed gehandeld, maar je moet nu toch examen doen, we kijken wel hoe het gaat' dan wat ik gewoon wat meer gerustgesteld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:03 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Sja, je moet ook netjes naar het ziekenhuis kunnen rijden als je gehoord hebt dat je zoon op de IC ligt, wat dat betreft kan ik er wel inkomen .
disco new york?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:07 schreef kastanova het volgende:
Oude kerel op de fiets die aangereden was door een vrachtwagen.
Kerel leek direct al behoorlijk dood en dan allemaal van die semi-EHBO cursisten er omheen die ruzie gingen maken over hij moest liggen en daarbij vrolijk aan zijn lichaam zaten te sjorren.
Uitsmijter die vol met een zwaar houten barkrak op het hoofd geslagen werd en vervolgens geheel knock out nog een behoorlijke tijd schokkend en rillend op de grond bleef liggen.
Gast die de hele avond al lui lastig zat te vallen ging daar buiten de discotheek mee door en kwam daarbij de verkeerden tegen, een groep bestaande uit 9 behoorlijk agressieve mannetjes.
Hij ging dan ook direct bij de eerste de beste klap neer en voordat we ze van hem af konden trekken hadden ze hem al liggend volledig ónder een auto geschopt.
Het groepje richtte zich vervolgens op de helpende omstanders waarbij ze het toch behoorlijk af moesten leggen.
Toen ze vervolgens naar hun auto renden en er knuppels, kettingen en een bijl (wtf?!) uithaalden kon ik nog in de achterklep van een in paniek weg rijdend taxibusje springen voordat ze bij me waren.
Lui zijn later door de politie aangehouden en bleken niet geheel verrassend allemaal coke op zak te hebben... Mongolen.
da's de 2de ergste: de rit van groningen naar rotterdam terwijl jongste per ambulance onder politiebegeleiding ging (met 200 per uur)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:03 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Sja, je moet ook netjes naar het ziekenhuis kunnen rijden als je gehoord hebt dat je zoon op de IC ligt, wat dat betreft kan ik er wel inkomen .
tis toch logisch dat je na zoiets van slag bent? beroepschauffeurs moeten ook ff aan de kant uitpuffen na zoiets hoor!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:08 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Klopt ja, de examinator moet wel net zijn dag hebben.En eigenlijk is het raar hoe goed je handelt in zo'n situatie. Voor mijn gevoel duurde het moment dat de vrachtwagen viel zo lang dat ik heel rustig achteruit kon.
[..]
Dat begrijp ik wel, je moet ook onder zo'n spanning kunnen rijden. Maar het ging echt op zo'n bullshit manier van 'Ja ik was er niet bij, en daarom moet je nu ook maar goed kunnen rijden.' Zeg dan op zijn minst van:'Oh vervelend dat het zo gegaan is, en goed gehandeld, maar je moet nu toch examen doen, we kijken wel hoe het gaat' dan wat ik gewoon wat meer gerustgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |