Damnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:54 schreef ditiseenusername het volgende:
In het buitenland een bus een ravijn in zien rijden, was nog geen 100 meter van me vandaan.
Alle inzittende dood.
Word je ook wel een paar jaartjes ouder dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:01 schreef DroogDok het volgende:
Op een italiaanse B-weg een auto op je af zien komen rollen na een botsing.
Of een malloot die in gaat halen op een 80km weg terwijl ik als tegenligger op hem af kwam en er eigenlijk geen ruimte was.
Hoe stierf ze? hartaanval? aanrijding?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:03 schreef schommelstoel het volgende:
Bijna dood gebeten door een duitse herder. ik was 6/7 jaar.
En jaren geleden tegen een busje aan gefietst, busje had een snelheid van 50 km.
Vrouw zien sterven in de auto, ambulance gebeld en als nog overleden voor mijn ogen.
Ze had te laat haar medicijnen gehad, diabetes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
Hoe stierf ze? hartaanval? aanrijding?
Jij hebt ook geen geluk dan..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:03 schreef schommelstoel het volgende:
Bijna dood gebeten door een duitse herder. ik was 6/7 jaar.
En jaren geleden tegen een busje aan gefietst, busje had een snelheid van 50 km.
Vrouw zien sterven in de auto, ambulance gebeld en als nog overleden voor mijn ogen.
quote:
Dat gebeurt ook niet vaak.. en dat je het dan moet zien..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef Feestkabouter het volgende:
bungee-jumper vlak voor mijn neus dood zien vallen
(meter of 8 a 10 afstand)
Ik heb nog nooit iets gebroken, zelfs niet na het ongeluk met het busje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:11 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen geluk dan..
Dat is dan ook weer zo...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gebroken, zelfs niet na het ongeluk met het busje.
was wel mijn geheugen kwijt
Dus daar prijs ik mijzelf dan maar gelukkig in
Geschreeuw is idd erg.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:30 schreef TeringHenkie het volgende:
Vrouw die een bus niet aan zag komen, kwam met d'r fiets tegen een wiel aan. Opzich viel het wel mee qua verwondingen, maar dat geschreeuw als een varken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |