Ik heb wel eens gehoord dat je al je botten breekt.. en dan je huid alles bij elkaar houdt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:59 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
in NL 1 keer gebeurd.
ik had het niet hoeven zien eigenlijk.......
was geen bloederig gebeuren, maar toch.......
als ik de keuze had gehad, had ik het niet willen/hoeven zien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat je al je botten breekt.. en dan je huid alles bij elkaar houdt.
Maar hoezo had je het niet hoeven zien?
Ai. Lijkt me dan ook schokkend de reactie van de familie te zien..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:06 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
als ik de keuze had gehad, had ik het niet willen/hoeven zien.
zo bedoelde ik het.
ik stond net met een familielid van de betreffende jongen te kletsen (zij waren van de organisatie).
hij demonstreerde een sprong met salto's (elastiek aan zijn zij vast, zodat ie er niet mee in de knoop raakte). hij zat alleen niet goed vast.....
Dat was denk ik in Zaal Dijk in Lemele.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Is dat die disco waar toen ook iemand is doodgemept?
Eehm.. moet je niet een tijdje naar de gevangenis als je iemand dood mept? In plaats van naar de disco te gaan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Bleek dat de "Dader" van die dode jongen dus gewoon 1 van die bezoekers te zijn die altijd bij ons stond en soms met ons mee reed.
Hij dronk toen altijd alcohol en daar werd hij agressief van en toen sloeg in hij blinde woede met een asbak bij die jongen op z'n kop en was het vrijwel gelijk over.
Daarna heeft hij niet weer alcohol gehad. In zijn Zak Uelsen periode zat hij aan de Ghb, maar nu heeft hij een vrouw en een tweeling en gaat het denk ik wel goed.
Ja hij heeft ook gezeten en had ook al die tijd in Zak ook voorwaardelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Eehm.. moet je niet een tijdje naar de gevangenis als je iemand dood mept? In plaats van naar de disco te gaan?
Niet lang dan, als hij daarna nog steeds 'disco-leeftijd' is..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja hij heeft ook gezeten en had ook al die tijd in Zak ook voorwaardelijk.
In zak begint het pas bij 18. En daar lopen ze tot in de 30 wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:54 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Niet lang dan, als hij daarna nog steeds 'disco-leeftijd' is..
volgensmij gaat het niet echt goed met zak.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In zak begint het pas bij 18. En daar lopen ze tot in de 30 wel.
Eén keer iets ergs zien ruïneert je leven niet meteen, hoor.. althans, in de meeste gevallen niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Met wat er hier vertelt word..
dan heb ik een fijn leven.
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:21 schreef Ernemmertje het volgende:
Heftig allemaal zeg!
Mijn heftigste situatie is toch de plotselinge geboorte van mijn oudste dochtertje, die met 27 weken (3 maanden te vroeg) werd geboren.
Nu heb ik hier gelukkig een gezonde 4 jarige kleuter rondlopen.
en of de geboorte van een kind heftig is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Gelukkig maar!![]()
De geboorte van mijn kind lijkt me sowieso al heftig..
Dat was op het Koningsplein toch? Heb ik ook meegekregen van een afstandje...kwam net met mijn moeder de parkeerplaats van de AH afgereden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef The6thgate het volgende:
Ik heb eigenlijk tot nu toe nog best geluk gehad wat dat betreft.
Nog 2 dingen die me goed bij zijn gebleven:
Bijna 8 jaar geleden had ik rijles in Maastricht. Er was toen op een grote kruising een auto tegen een ambulance, die met signalen voorbij raasde, gebotst waardoor die amb, Maar ulance uit koers raakte en over een groep fietsers reed die voor het stoplicht stonden te wachten. Heb het gelukkig niet zien gebeuren, maar wel wat mensen uit die groep zien liggen daarna.
En de auto van m'n ouders total loss rijdenGeloof dat ik me nog weinig keren zo kut heb gevoeld
Ja precies. Kwam toen ook vanaf de straat van de AH. Realiseerde me op dat moment eigenlijk nog niet echt wat er nou gebeurd was...zag wat mensen op de grond liggen en een eind verderop stond een ambulance midden op het grasveld, maar het werd eigenlijk pas 1+1=2 toen ik later het nieuwsbericht las.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat was op het Koningsplein toch? Heb ik ook meegekregen van een afstandje...kwam net met mijn moeder de parkeerplaats van de AH afgereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |