abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:02:54 #76
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90841797
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:59 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

in NL 1 keer gebeurd.
ik had het niet hoeven zien eigenlijk.......
was geen bloederig gebeuren, maar toch.......
Ik heb wel eens gehoord dat je al je botten breekt.. en dan je huid alles bij elkaar houdt.
Maar hoezo had je het niet hoeven zien?
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 17:06:35 #77
21636 Feestkabouter
pi_90841939
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gehoord dat je al je botten breekt.. en dan je huid alles bij elkaar houdt.
Maar hoezo had je het niet hoeven zien?
als ik de keuze had gehad, had ik het niet willen/hoeven zien.
zo bedoelde ik het.

ik stond net met een familielid van de betreffende jongen te kletsen (zij waren van de organisatie).
hij demonstreerde een sprong met salto's (elastiek aan zijn zij vast, zodat ie er niet mee in de knoop raakte). hij zat alleen niet goed vast.....
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:08:19 #78
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90842005
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:06 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

als ik de keuze had gehad, had ik het niet willen/hoeven zien.
zo bedoelde ik het.

ik stond net met een familielid van de betreffende jongen te kletsen (zij waren van de organisatie).
hij demonstreerde een sprong met salto's (elastiek aan zijn zij vast, zodat ie er niet mee in de knoop raakte). hij zat alleen niet goed vast.....
Ai. Lijkt me dan ook schokkend de reactie van de familie te zien..
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:09:41 #79
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_90842061
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:20 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Is dat die disco waar toen ook iemand is doodgemept?
Dat was denk ik in Zaal Dijk in Lemele.

Mijn maten en ik kwamen daar vaak toen we jong waren.
We hebben die week erna nog een week stilte gehouden voor die jongen.

In de jaren erna gingen we vaak nar Zak in Uelsen en daar leerden we wat vaste bezoekers kennen en we gingen er een beetje mee om en reden soms met elkaar mee.
Bleek dat de "Dader" van die dode jongen dus gewoon 1 van die bezoekers te zijn die altijd bij ons stond en soms met ons mee reed.

Hij dronk toen altijd alcohol en daar werd hij agressief van en toen sloeg in hij blinde woede met een asbak bij die jongen op z'n kop en was het vrijwel gelijk over.

Daarna heeft hij niet weer alcohol gehad. In zijn Zak Uelsen periode zat hij aan de Ghb, maar nu heeft hij een vrouw en een tweeling en gaat het denk ik wel goed.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:19:51 #80
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90842495
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef Daywalk3r het volgende:

Bleek dat de "Dader" van die dode jongen dus gewoon 1 van die bezoekers te zijn die altijd bij ons stond en soms met ons mee reed.

Hij dronk toen altijd alcohol en daar werd hij agressief van en toen sloeg in hij blinde woede met een asbak bij die jongen op z'n kop en was het vrijwel gelijk over.

Daarna heeft hij niet weer alcohol gehad. In zijn Zak Uelsen periode zat hij aan de Ghb, maar nu heeft hij een vrouw en een tweeling en gaat het denk ik wel goed.
Eehm.. moet je niet een tijdje naar de gevangenis als je iemand dood mept? In plaats van naar de disco te gaan?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:50:41 #81
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_90843762
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Eehm.. moet je niet een tijdje naar de gevangenis als je iemand dood mept? In plaats van naar de disco te gaan?
Ja hij heeft ook gezeten en had ook al die tijd in Zak ook voorwaardelijk.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 4 januari 2011 @ 17:54:11 #82
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90843901
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja hij heeft ook gezeten en had ook al die tijd in Zak ook voorwaardelijk.
Niet lang dan, als hij daarna nog steeds 'disco-leeftijd' is.. :P
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:26:11 #83
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_90845278
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:54 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Niet lang dan, als hij daarna nog steeds 'disco-leeftijd' is.. :P
In zak begint het pas bij 18. En daar lopen ze tot in de 30 wel.
pi_90847325
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:26 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

In zak begint het pas bij 18. En daar lopen ze tot in de 30 wel.
volgensmij gaat het niet echt goed met zak.
de laatste keren dat ik er was was het bedroevend leeg.
ik ben nog van de generatie waarbij de rainbowrave nog "standaard" was en geen jaarlijkse terugkerende traditie ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:25:54 #85
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_90848129
Met wat er hier vertelt word..
dan heb ik een fijn leven.
pi_90848700
Een vrouw overreden zien worden door een vrachtwagen, vrachtwagen ging gewoon met zijn wielen over haar lichaam. Ik zal het geschreeuw van die vrouw niet snel vergeten, overal kwam bloed uit. Was niet echt prettig om te zien. Er werd in eerste instantie gedacht dat die vrouw het niet zou overleven of haar hele leven verlamd zou blijven, gelukkig is het tegendeel waar.

Auto staat voor het stoplicht te wachten, andere auto klapt erachter op met een snelheid van 70km/u. Persoon in de achterste auto had met zijn hoofd de voorruit nogal goed geraakt, voorruit was gewoon helemaal in stukjes. Gelukkig kwamen alle betrokken personen ervanaf met relatief lichte verwondingen, dus kneuzingen en snijwonden. Misschien niet heel heftig, maar dit zag ik gebeuren toen ik pas net 2x in een auto had gereden dus ik schrok er behoorlijk van, zeker omdat wij in de auto ernaast zaten en alles van heel dichtbij zagen gebeuren.

Tijdens een MMA-training iemand iets horen breken/scheuren of iemand gewoon ineens keihard out zien gaan wegens een zuurstofgebrek doordat hij/zij niet op wil geven.
Ja en dus?
pi_90849273
Jezus, en ik dacht dat mijn vermorzelde fallus tussen mijn gulp erg was :{
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:56:16 #88
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90849865
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Met wat er hier vertelt word..
dan heb ik een fijn leven.
Eén keer iets ergs zien ruïneert je leven niet meteen, hoor.. althans, in de meeste gevallen niet.
pi_90850554
opruimslotje
Hier gaan flink wat notes vallen.
ONZ is een paar deuren verderop
Juin uit Eigen Tuin!
pi_90853688
en weer open
Juin uit Eigen Tuin!
pi_90855140
Heftig allemaal zeg!

Mijn heftigste situatie is toch de plotselinge geboorte van mijn oudste dochtertje, die met 27 weken (3 maanden te vroeg) werd geboren. Een week later kregen we "de gesprek" met een paar hoge artsen op een kamertje, waar verteld werd dat m'n dochtertje zo ziek is dat ze het niet ging redden.. :'( Wat was dat hartverscheurend en onbegrijpbaar toen voor mij.

Wonder boven wonder, God heeft alle gebeden gehoord, precies een dag later werd ze ineens beter en ging het de goede kant op. Nu heb ik hier gelukkig een gezonde 4 jarige kleuter rondlopen. :)
pi_90855230
Wat een heftig topic is dit zeg.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:45:20 #93
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_90856618
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:21 schreef Ernemmertje het volgende:
Heftig allemaal zeg!

Mijn heftigste situatie is toch de plotselinge geboorte van mijn oudste dochtertje, die met 27 weken (3 maanden te vroeg) werd geboren.

Nu heb ik hier gelukkig een gezonde 4 jarige kleuter rondlopen. :)
Gelukkig maar! *O*

De geboorte van mijn kind lijkt me sowieso al heftig..
pi_90858035
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Gelukkig maar! *O*

De geboorte van mijn kind lijkt me sowieso al heftig..
en of de geboorte van een kind heftig is.
zoek maar eens op ubuis.
zijn mensen die de geboorte filmen en daarna online zetten :')
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 22:15:47 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_90858549
Toen ik nog klein was, gingen we altijd met de familie zwemmen in een zwembad waar ook een soort meer bij was. Ik had net in dat meer gezwommen, en toen zagen we dat er een lijk uit dat water werd gehaald :{ Nooit meer wezen zwemmen daar.

maar stelt niets voor bij sommige verhalen hier, heftig
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_90859538
Ik heb eigenlijk tot nu toe nog best geluk gehad wat dat betreft.
Nog 2 dingen die me goed bij zijn gebleven:
Bijna 8 jaar geleden had ik rijles in Maastricht. Er was toen op een grote kruising een auto tegen een ambulance, die met signalen voorbij raasde, gebotst waardoor die ambulance uit koers raakte en over een groep fietsers reed die voor het stoplicht stonden te wachten. Heb het gelukkig niet zien gebeuren, maar wel wat mensen uit die groep zien liggen daarna.
En de auto van m'n ouders total loss rijden :') Geloof dat ik me nog weinig keren zo kut heb gevoeld
Too much is never enough!
pi_90860071
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef The6thgate het volgende:
Ik heb eigenlijk tot nu toe nog best geluk gehad wat dat betreft.
Nog 2 dingen die me goed bij zijn gebleven:
Bijna 8 jaar geleden had ik rijles in Maastricht. Er was toen op een grote kruising een auto tegen een ambulance, die met signalen voorbij raasde, gebotst waardoor die amb, Maar ulance uit koers raakte en over een groep fietsers reed die voor het stoplicht stonden te wachten. Heb het gelukkig niet zien gebeuren, maar wel wat mensen uit die groep zien liggen daarna.
En de auto van m'n ouders total loss rijden :') Geloof dat ik me nog weinig keren zo kut heb gevoeld
Dat was op het Koningsplein toch? Heb ik ook meegekregen van een afstandje...kwam net met mijn moeder de parkeerplaats van de AH afgereden.
Ja en dus?
pi_90861551
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef .ZilveR. het volgende:

[..]

Dat was op het Koningsplein toch? Heb ik ook meegekregen van een afstandje...kwam net met mijn moeder de parkeerplaats van de AH afgereden.
Ja precies. Kwam toen ook vanaf de straat van de AH. Realiseerde me op dat moment eigenlijk nog niet echt wat er nou gebeurd was...zag wat mensen op de grond liggen en een eind verderop stond een ambulance midden op het grasveld, maar het werd eigenlijk pas 1+1=2 toen ik later het nieuwsbericht las.
Too much is never enough!
pi_90862772
Een keer bejaarde vrouw onder trein. Ze was dement en kreeg het zelf niet mee geloof ik.
Een keer circa 18-jarige onder trein. Ging op het spoor zitten, trok het t-shirt over z'n hoofd en dat was dat. Het gevoel dat je als toeschouwer hebt is precies zoals je het voorstelt, complete paniek.
Een keer een vrouw op de brommer tegen een tegemoetkomende auto gereden. Het was net een lappenpop, morsdood helaas.
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2011 @ 23:55:46 #100
21636 Feestkabouter
pi_90863801
verzorgen van mijn schoonzus in de laatste 3 weken van haar leven.
de kanker ging heel hard.
van de diagnose tot het overlijden in 2 maanden.

ook het organiseren van haar bruiloft (waarbij iedereen dus wist dat ze nog maar kort had).
wel een heel heftige periode geweest.
in die tijd is puur uit verdriet ook mijn schoonmoeder nog overleden. nadat we die begrafenis hadden gehad konden we meteen door voor die laatste 3 weken.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')