Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Maar ik moet wel naar die trein toefiestenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is niet alsof je moet autorijden in de trein
Slaap lekker snoetquote:
Slaap Lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
Liefjes ik ga afsluiten.... morgen laatste dagje werken
Hey Barretjequote:Op woensdag 22 december 2010 23:44 schreef Barretje80 het volgende:
eyy!! dat zeg ik altijd als ik ga slapen!!
"N avond saam!
Ja bek houwe en hierkomme ....quote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef MPG het volgende:
Die TT... IS dat de lieve versie van "SMOEL HOUWE EN MAFFEN!"?
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef MPG het volgende:
Die TT... IS dat de lieve versie van "SMOEL HOUWE EN MAFFEN!"?
Mag ik ook mee?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja bek houwe en hierkomme ....
* LovelyLady sleept MPG mee naar bed
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja bek houwe en hierkomme ....
* LovelyLady sleept MPG mee naar bed
Nee, niet allemaalquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 22 december 2010 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doeii.. jij hebt al iemand
Best lekkerquote:
is die leuk?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:49 schreef Barretje80 het volgende:
*gaat nog even dispicable me kijken... *
![]()
it SO SLUFFFEH!!!!quote:
geen idee.. hij begint net..quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 22 december 2010 23:49 schreef Barretje80 het volgende:
*gaat nog even dispicable me kijken... *
![]()
Fijn dat het best lekker gaatquote:Op woensdag 22 december 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Best lekker
wordt alleen een beetje verkouden
Maar dat komt wel weer goed
Veel plezierquote:
coolquote:Op woensdag 22 december 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
De man rechts op de foto is mijn bet-overgrootvader. Geen stationschef, maar hulpje, zoals nu blijktOverigens bezit ik 1 van zijn koperen uniformknopen die nog net als witte stipjes op de foto herkenbaar zijn
Gaafquote:Op woensdag 22 december 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
De man rechts op de foto is mijn bet-overgrootvader. Geen stationschef, maar hulpje, zoals nu blijktOverigens bezit ik 1 van zijn koperen uniformknopen die nog net als witte stipjes op de foto herkenbaar zijn
Het betreft overigens het station van Oosthuizen, tussen Hoorn en Purmerend, circa 1910. Tegenwoordig zetelt er een kaasfabriek in het stationsgebouw![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en JA ik heb het bordje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 zorg minder, DIE rijdt welquote:Op donderdag 23 december 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
ben benieuwd hoe het weer wordt zaterdag....
we zouden met de family met de Hoornse stoomtram een ritje gaan maken
dat geeft me een goed vertrouwen danquote:
wheheeh grappig stukje, een man met een hamer naast iedere wisselquote:Op donderdag 23 december 2010 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Stoomtreinen wel winterklaar!
Waarom het een tram heet en geen trein? Geen idee. Misschien om het (sub)regionale karakter van de lijn aan te geven. Ik tel de kilometers gewoon wel. Tramkilometers in Amsterdam of zo tel ik niet.
Beetje retro is wel tof.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
zijn we eigenlijk terug in de tijd: ?
SC #238
Die pakken. Ik vind dat dus echt zo netjes eruit zien.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Het betreft overigens het station van Oosthuizen, tussen Hoorn en Purmerend, circa 1910. Tegenwoordig zetelt er een kaasfabriek in het stationsgebouw![]()
Ik wist dat hij bij het spoor gewerkt had (ik heb die knoop dus, en ook nog een enorme bronzen herinneringmedaille die hij in 1914 gekregen heeft toen het spoor 75 jaar bestond) maar door mijn overgrootmoeder is iedereen altijd voorgehouden dat hij stationschef was daar. Nou werd er onlangs op Stationsweb (een bekende site met erg veel foto;s van erg veel stations in NL) een foto van juist dat station gepost, met mensen erop. Dus ik reageerde daarop dat mijn opa-opa de chef was daar etc. Sta ik even mooi voor jokerquote:Op donderdag 23 december 2010 00:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die pakken. Ik vind dat dus echt zo netjes eruit zien.Eigenlijk moet de NS haar personeel weer in dat soort kleding steken.
Wel tof overigens! Wist je dat hij bij het spoor heeft gewerkt, of was het een grote zoektocht?
Het is een mooi idee; stationschef zijn. De waarheid werd iets opgepoets door je oma.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wist dat hij bij het spoor gewerkt had (ik heb die knoop dus, en ook nog een enorme bronzen herinneringmedaille die hij in 1914 gekregen heeft toen het spoor 75 jaar bestond) maar door mijn overgrootmoeder is iedereen altijd voorgehouden dat hij stationschef was daar. Nou werd er onlangs op Stationsweb (een bekende site met erg veel foto;s van erg veel stations in NL) een foto van juist dat station gepost, met mensen erop. Dus ik reageerde daarop dat mijn opa-opa de chef was daar etc. Sta ik even mooi voor jokerkut-kak-oma
![]()
Retro.quote:
Ja precies. Maar goed, ik was net zo trots op hem dat hij Stationschef was geweest en zo. Blijkt ie perronveger geweest te zijn of zoquote:Op donderdag 23 december 2010 00:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is een mooi idee; stationschef zijn. De waarheid werd iets opgepoets door je oma.![]()
Maar uberhaupt, het is al bijzonder dat er foto's van hem zijn uit die tijd. Het is toch wel een beetje de geschiedenis inkijken.![]()
Heb je al eens gezocht?quote:Volgens mij is er niks van mijn familie rond die tijd (maar ik kom ook uit een kleermakers / landbouw / houtbewerkers familie in het verre verleden).![]()
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 355 Stuart
02. 327 Marijkezwolle
03. 166 Pheno
04. 162 MPG
05. 156 suikertaartje
06. 155 LovelyLady
07. 115 Symphonic
08. 098 Trevland
09. 082 wel.o.k
10. 071 goldfinger1963
11. 063 Dr_Flash
12. 039 pgrferrari
13. 039 DaMart
14. 039 MaleDuck
15. 039 OA
16. 033 Panda72
17. 033 Koen66
18. 031 TheFamousMan
19. 028 DR34M3R
20. 024 Toekito
Reeks-statistieken!
Heerlijk die geschiedenis. Ik vind alles rond 1900 ook veel hipper. Het heeft meer stijl, elegantie. Zoals die kleding, maar ook bijv de mediale. Het heeft meer stijl, degelijker, meer over nagedacht en het hoeft geen overdreven fransjes te hebben, zoals alles nu is.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Maar goed, ik was net zo trots op hem dat hij Stationschef was geweest en zo. Blijkt ie perronveger geweest te zijn of zo![]()
Anyway: De medaille:
[ afbeelding ]
En de knoop
[ afbeelding ]
[..]
Heb je al eens gezocht?
quote:
quote:
Het is toch altijd leuk om te weten waar je vandaan komt. Ook een serie op de BBC waar ze op zoek gaan naar de voorouders van beroemde Britten (oa. Stephen Fry). Ik weet enkel ons geslacht terug naar de 1750 (en dat is dus de 'kleermakers- / boerenlijn'). Stiekem hoop ik van de Saxonen af te stammen, want die vind ik ook wel heel gaaf.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Fascinerend is dat welEen familie waarvan ik (of "mijn lijn") rond de tijd van Spoor-opa afsplitste heeft eens een boek uitgegeven met de hele stamboom terug tot 1570 of zo. Die vrouw die dat gedaan heeft is daar ook naar verluidt enigszins geschift van geworden
maar ik heb dus ook een exemplaar van dat boek en daar staat hij in als "spoorbeambte". Nou ja, dat kan nog van alles zijn denk je dan
En oma maar snoeven dat hij de Chef was en zo
Mn moeder lachte zich dood
Geen idee hoe lang ze ermee bezig geweest is. 10-15 jaar zoiets? Denk ik. Maar goed het scheelde wel dat het een familie van hoofdzakelijk vissers betrof die zich sinds 1570 eigenlijk nauwelijks buiten Enkhuizen gewaagd hebben (te land dan tochquote:Op donderdag 23 december 2010 00:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En damn, hoeveel jaar heeft haar dat gekost? En heeft ze het bij één ijn gehouden, of meerdere? Want dan is ze echt ziek lang bezig geweest.En het perfecte titeltje heeft ze dan gegeven, spoorbeambte klinkt heel sjiek.
Reken er maar niet op dat er ooit nog wat over bekend wordt hoorquote:
Wrm niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat er ooit nog wat over bekend wordt hoor
quote:Top 100 van woensdag 22 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 600 Stuart
18. 335 Symphonic
21. 329 Marijkezwolle
36. 199 TheFamousMan
41. 184 MaleDuck
42. 179 Pheno
46. 164 MPG
48. 160 suikertaartje
49. 157 LovelyLady
97. 101 goldfinger1963
98. 100 Trevland
Dat is toch wel een hele lange tijd. Ik vind het wel knap, want voor mij zou het een straf gaan worden om op een gegeven moment maar verder en verder in de archieven te duiken (ik zou er ook gek van zijn geworden). Maar Enkhuizen he? Dat heeft toch nog heel veel oude gebouwen? Ooit wel eens gekeken of je 'familiehuis' er nog staat?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang ze ermee bezig geweest is. 10-15 jaar zoiets? Denk ik. Maar goed het scheelde wel dat het een familie van hoofdzakelijk vissers betrof die zich sinds 1570 eigenlijk nauwelijks buiten Enkhuizen gewaagd hebben (te land dan toch)
Ook het punt waar mijn lijn aftakt, bij Spoor-opa, is gewoon in het Waterland, de regio rondom Hoorn![]()
Hoi LL
MBH?quote:
GMTAquote:
Slaap ze kerel.quote:
trustenquote:
wat?quote:
Ja nou leuk. Ga maar gewoon een keer mee dan. Want die opnames gingen nou niet heel erg lekker moet ik zeggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh ja! Daar heb je over verteld. Stiekem ben ik wel benieuwd.
Ik heb geen interessante hobbies helaas. Of je moet mijn sport meerekenen (Ultimate Frisbee).quote:Op donderdag 23 december 2010 00:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou leuk. Ga maar gewoon een keer mee dan. Want die opnames gingen nou niet heel erg lekker moet ik zeggen.
trusten flesquote:
Slaap ze kerel.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar vertel eens als je wilt? Ik wist alleen dat je contact had met MBT en dat je mogelijk op tv komt. Verder heb ik er eigenlijk niks meer van gehoord.
Ik ga ze zo kijken.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en voorts http://www.pbase.com/dr_flash/bordjes
maar nu ga ik echt slapen
Gentlemanquote:
Proost in dat geval. ^L^quote:
Nachtbraker.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gentleman
jij maakt ook lange dagen/nachten de laatste tijd!
Ja, hoef niet vroeg op te staan om te werkenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gentleman
jij maakt ook lange dagen/nachten de laatste tijd!
ahh, vandaarquote:Op donderdag 23 december 2010 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hoef niet vroeg op te staan om te werken
Dus maar even lekker actief op het forum dan maarquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus maar even lekker actief op het forum dan maar
Zou best leuk zijn maar hoe zit dat met de windquote:Op donderdag 23 december 2010 01:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Waarom kunnen ze zout niet verneveld uit vliegtuig sproeien?
Geen flauw idee, ik heb de maatschappij-richting gekozen op de middelbare school. Niet de natuur en techniek kant.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou best leuk zijn maar hoe zit dat met de wind
Ik ben nooit verder gekomen dan de basisschoolquote:Op donderdag 23 december 2010 01:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik heb de maatschappij-richting gekozen op de middelbare school. Niet de natuur en techniek kant.
Daarom zullen wij samen ook nooit een oplossing vinden voor het grote sneeuw-probleem.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan de basisschool
Nope, wij ondervinden er slechts hinder van vrees ikquote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom zullen wij samen ook nooit een oplossing vinden voor het grote sneeuw-probleem.
Wij zijn arme hulpeloze schapen.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, wij ondervinden er slechts hinder van vrees ik
Maar sneeuwt verdwijnt niet instantly op die manier natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maarrr... we kunnen het iig een poging geven. Als het vliegtuig nu gewoon rekening houd met de wind?
Ja, slachtoffer vanquote:Op donderdag 23 december 2010 01:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij zijn arme hulpeloze schapen.
Als jij dan een oplossing verzint hoe het zout in de sneeuw gedreven kan worden, zijn we al halverwege.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar sneeuwt verdwijnt niet instantly op die manier natuurlijk
Pionnen in het spel van de weergoden.quote:
Was ik maar zo slimquote:Op donderdag 23 december 2010 01:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als jij dan een oplossing verzint hoe het zout in de sneeuw gedreven kan worden, zijn we al halverwege.
[..]
Pionnen in het spel van de weergoden.
Ach, het is al laat. Zou me er niet druk om makenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Je bent slimmer dan mij iig.![]()
Ik zat in een oud topic te kijken en die was vol. Dus ik opende maar even een nieuw topic omdat ik dacht dat ik deze vol had gemaakt.
Geen ideequote:Op donderdag 23 december 2010 01:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ben benieuwd als ik morgen vroeg weer opsta er al een slotje op staat.
Je, we merken het vanzelf. Okey dokey, welterusten dan maarquote:Op donderdag 23 december 2010 01:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat gaan we morgen uitvinden. Ik ga zo maar eens slapen.
nee hoorquote:
Die heb ik allemaal al gezienquote:Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee hoor
Was SAW IV kijken
Ik ook, maar hij was nu op tv, dus ik keek weer even mee...quote:
Ja, waarom ook nietquote:Op donderdag 23 december 2010 02:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij was nu op tv, dus ik keek weer even mee...
Naar wat winkels geweest, iPad van mijn vader naar 4.2.1 geupdate en nog wat kleine dingenquote:Op donderdag 23 december 2010 02:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus. Hoe zag jouw woensdag eruit, gentleman?
Twee begrafenissen gehad, achter elkaarquote:
Ja, dat zijn geen vrolijke dingen inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2010 02:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Twee begrafenissen gehad, achter elkaar
Fijn Is anders
En toen had zo'n vent van de catering onder z'n schort een shirt aan met de tekst: 'helaas pindakaas'quote:Op donderdag 23 december 2010 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat zijn geen vrolijke dingen inderdaad
Belachelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 02:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En toen had zo'n vent van de catering onder z'n schort een shirt aan met de tekst: 'helaas pindakaas'
Het is dat ik het shirt zelf heb, Anders had ik het niet Gezien, maar C'MON!
Nouja, de overledene kennende had hij zich kapot gelachen als ie het geweten had, maar ja...quote:
Ongepast thoughquote:Op donderdag 23 december 2010 02:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nouja, de overledene kennende had hij zich kapot gelachen als ie het geweten had, maar ja...
Inderdaad jaquote:
Ik heb weinig 'begrafenis' ervaringquote:Op donderdag 23 december 2010 02:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Maar het is ook altijd wel weer een bijzondere ervaring, zo'n begrafenis, ik leefde van die kerel z'n hele leven in 5 minuten van z'n moeder, en je ziet ook hoe iedereen weer anders met z'n eigen verdriet om had, een vriendin van me moest de hele tijd giechelen, omdat ze aan z'n grapjes dacht, terwijl de drukste grappenmaker van de groep helemaal dichtsloeg en in een hoekje stil zat te staren...
Ik ben er nu op aardig wat geweest nu ik het zo even tel, deze maand alleen al 4quote:Op donderdag 23 december 2010 02:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb weinig 'begrafenis' ervaring
Bizar. Ik ga eigenlijk nooit al zijn er uiteraard wel mensen om me heen die helaas het leven latenquote:Op donderdag 23 december 2010 02:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben er nu op aardig wat geweest nu ik het zo even tel, deze maand al 4
WaArom ga Je er niet heen? Ik voel me altijd vereerd om op iemands begrafenis te mogen zijn, om hem of hAar een laatste eer te bewijzen.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bizar. Ik ga eigenlijk nooit al zijn er uiteraard wel mensen om me heen die helaas het leven laten
Zit teveel in het buitenland vrees ikquote:Op donderdag 23 december 2010 02:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
WaArom ga Je er niet heen? Ik voel me altijd vereerd om op iemands begrafenis te mogen zijn, om hem of hAar een laatste eer te bewijzen.
Ah, zodoendequote:Op donderdag 23 december 2010 02:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zit teveel in het buitenland vrees ik
Ja, kan niet zomaar even naar NL vliegen helaasquote:
Zie het nu pas nu jij het zegt. Heb er geen opmerkingen over gezien en ga niet teruglezenquote:Op donderdag 23 december 2010 02:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Er mist een Cijfer in de TT, of was dat al heel vaak gepost?
goed zoquote:Op donderdag 23 december 2010 02:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zie het nu pas nu jij het zegt. Heb er geen opmerkingen over gezien en ga niet teruglezen
Okidokiquote:Op donderdag 23 december 2010 02:45 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf nog een half uurtje en dan ga ik slapen
Wat zijn jouw plannen voor morgenquote:
Veel leesplezier en alvast welterustenquote:Op donderdag 23 december 2010 02:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik nog maar eens eventjes lezen. Kijk wel of ik nog terugkom, slaap ze als ik je niet meer spreek
Ehh, tiah, daar zeg je me wat :chrinrub:quote:Op donderdag 23 december 2010 02:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zijn jouw plannen voor morgen
Hehequote:Op donderdag 23 december 2010 02:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehh, tiah, daar zeg je me wat :chrinrub:
Welterusten TFMquote:Op donderdag 23 december 2010 03:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Nou, De ruimte van Sokolov wacht op me,'slaap ze
quote:
Morge DMquote:Op donderdag 23 december 2010 06:52 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen vanuit de trein.
Ik heb het TT-nummer maar even gefixt meteen.
Kijk, lang leve het winterweerquote:Op donderdag 23 december 2010 07:33 schreef DaMart het volgende:
Oe, service van de NS!
De directe trein van Amsterdam naar Woerden had zoveel vertraging dat ik hem met gemak haalde en hij rijdt ook nog eens met een verbouwde Koploper, dus ik krijg er nog gratis WiFI bij ook![]()
.
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:37 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh!
vannacht in slaap dronken toestand de was van de was machine in de droger gestopt, maar wel vergeten de droger aan te zetten..![]()
vandaag laatste dag van de werk week!!
Nope... nog 2 dagen...quote:Op donderdag 23 december 2010 07:39 schreef Pheno het volgende:
Is het al het laatste weekend van dit jaar?
wasmiddel in de droger??quote:Op donderdag 23 december 2010 07:38 schreef MaleDuck het volgende:
heb je er ook nog wasmiddel bijgedaan of niet?
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:39 schreef Pheno het volgende:
Kusje op hun AIDS.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
EN je moet je uren nog goed invullen
Wel de laatste kantoorwerkdag van het jaarquote:Op donderdag 23 december 2010 07:39 schreef Pheno het volgende:
Tja... je was slaapdronken... vandaarquote:
Sterkte.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
laat ik mn theezakje weer 20 minuten in mn thee hangen
heb ik weer koffie...
Dank je!quote:
jij komt er welquote:Op donderdag 23 december 2010 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
laat ik mn theezakje weer 20 minuten in mn thee hangen
heb ik weer koffie...
waar kom ik?quote:
1) in de echte mannen wereldquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:57 schreef DaMart het volgende:
Vrouwen hebben de naam dat je vaak op ze moet wachten omdat ze zich mooi willen maken... er zit nu eentje naast me die dat thuis niet af kreeg en die in de trein verder gaat. Waarom is me een raadsel, want het lijkt vooral een mission impossible.
1) wil ik dat wel...quote:Op donderdag 23 december 2010 07:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1) in de echte mannen wereld![]()
2) in je vrouw het is nog geen vrijdagmiddag
Nee, maar je weet nooit, misschien las ze even mee toen ik het typtequote:Op donderdag 23 december 2010 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Heb je dat ook even subtiel meegedeeld?
Ja, je weet het nooit hea... ik zal haar anders even bellenquote:Op donderdag 23 december 2010 07:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar je weet nooit, misschien las ze even mee toen ik het typte.
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
1) wil ik dat wel...![]()
2) hoezo dan pas?
Doe maarquote:Op donderdag 23 december 2010 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, je weet het nooit hea... ik zal haar anders even bellen
hoezo.. heb vanmiddag al weekend hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
dan pas kan ik die opmerking maken
o, dan mag hetquote:Op donderdag 23 december 2010 08:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoezo.. heb vanmiddag al weekend hoor
Ben blij dat ik toestemming heb van je!quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben blij dat ik toestemming heb van je!
de verbouwde koploper omdat....quote:Op donderdag 23 december 2010 07:33 schreef DaMart het volgende:
Oe, service van de NS!
De directe trein van Amsterdam naar Woerden had zoveel vertraging dat ik hem met gemak haalde en hij rijdt ook nog eens met een verbouwde Koploper, dus ik krijg er nog gratis WiFI bij ook![]()
.
Dat is misschien wel een zegen, want je zou maar vast komen te zitten in een trein zonder toilettenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de verbouwde koploper omdat....
http://www.nu.nl/binnenla(...)inters-ns-kapot.html
hahahaquote:
Bring it onquote:
Guten Morgen Liebchenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een zegen, want je zou maar vast komen te zitten in een trein zonder toiletten![]()
En goedemorgen allemaal![]()
Voor de meeste mensen wel. Al zijn ze hier wel immuun voor mensenkennis.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat is niet meer ongeneselijk
Ja, dat werkschuwe tuig moet er ook zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel de laatste kantoorwerkdag van het jaar.
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een zegen, want je zou maar vast komen te zitten in een trein zonder toiletten![]()
En goedemorgen allemaal![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen wel. Al zijn ze hier wel immuun voor mensenkennis.
Bier.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet gehinderd door enige menselijkheid
* MPG koopt Pheno om met sushi....quote:Op donderdag 23 december 2010 08:19 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, moet nog de jaarverkiezingen van FOK! voor de rest invullen!
Goedemorgen Liebchenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen.
Wie geht's mit mijn Nerd-Goddess? Lekker geslapen, Linuxbabe?
Wokjequote:
Ik heb al op je gestemd, krijg ik dan ook sushi?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:21 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] koopt Pheno om met sushi....
[/me]
Vote for me
ja morgenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Liebchen
Mwah, het wordt volgens mij zo'n dagMaar ik heb vanochtend rust op kantoor en vanmiddag een huisbezoek met een leuke collega, dus komt goed
Met jou dan?
[..]
WokjeLekker hacker
Nog 1 nachtje slapen
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:19 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, moet nog de jaarverkiezingen van FOK! voor de rest invullen!
Wel natuurlijk, dat zoent wel zo prettigquote:Op donderdag 23 december 2010 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja morgen![]()
zal ik me wel of niet scheren...
Naast je PM-icoontjequote:
Bovenin het menu , waar fp, sport, games, ..., abonnementen en dus verkiezingen staanquote:
He, daar staat ie ook!quote:
Goedemorgen snoetquote:
Ja. Samen sushi etenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb al op je gestemd, krijg ik dan ook sushi?
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mwa, ik weet niet offie goed is.
Moet je werken?
Dat maak ik zelf welquote:Op donderdag 23 december 2010 08:21 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] koopt Pheno om met sushi....
[/me]
Vote for me
Dit klinkt nog hopelozer dan: "cammen"?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit klinkt nog hopelozer dan: "cammen"?
Ohnoes. Niet zo'n dagquote:Op donderdag 23 december 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Liebchen
Mwah, het wordt volgens mij zo'n dagMaar ik heb vanochtend rust op kantoor en vanmiddag een huisbezoek met een leuke collega, dus komt goed
Met jou dan?
[..]
WokjeLekker hacker
Nog 1 nachtje slapen
Jaquote:
Strakjes, even wakker wordenquote:
Ja, administratie en gezellig, moet goed komenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes. Niet zo'n dag![]()
...
Wel fijn van de rust en de leuke collega. Ik ga nu ijsrijden met mijn mammie. Boodschaps. Verder goed maar kort geslapen. En indd. Nog 1 nachtje...
Hij durft haar niet gewoon te bellenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit klinkt nog hopelozer dan: "cammen"?
Opbokkenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij durft haar niet gewoon te bellen...
Pubers
ok, reden genoegquote:Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel natuurlijk, dat zoent wel zo prettig![]()
quote:
wat een lijst....quote:Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bovenin het menu , waar fp, sport, games, ..., abonnementen en dus verkiezingen staan
Je hoeft niet alles in te vullen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, reden genoeg
[..]
[..]
wat een lijst....
Komt god dan. En tuurlijk rij ik voorzichtig... iets met nieuwe auto... en vooral iets met mammie erin...quote:Op donderdag 23 december 2010 08:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, administratie en gezellig, moet goed komen
Rijd voorzichtig!b
En vooral iets met jou erin!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt god dan. En tuurlijk rij ik voorzichtig... iets met nieuwe auto... en vooral iets met mammie erin...
Vul bij fp maat gewoon mpg en oa inquote:Op donderdag 23 december 2010 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, reden genoeg
[..]
[..]
wat een lijst....
Ikquote:Op donderdag 23 december 2010 08:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En vooral iets met jou erin!
Nee, je moederquote:
volgens mij zit mpg al een paar jaar niet meer in zijn moeder hoorquote:
Zou er ook koffie door die navelstreng zijn gegaan?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij zit mpg al een paar jaar niet meer in zijn moeder hoor
Ohayo gozaimasuquote:
ik denk hetquote:Op donderdag 23 december 2010 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou er ook koffie door die navelstreng zijn gegaan?
Ohquote:Op donderdag 23 december 2010 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Goedemorgen meisjequote:
Jaquote:Op donderdag 23 december 2010 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou er ook koffie door die navelstreng zijn gegaan?
Inderdaad ja. Mompelt iets over paardjes .quote:Op donderdag 23 december 2010 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat werkschuwe tuig moet er ook zijn.
Je kan het ook van een andere kant bekijken... Je hebt nog heel veel aan je dag vandaagquote:Op donderdag 23 december 2010 08:48 schreef Pien85 het volgende:
Wat kutBen vroeg opgestaan voor iets minder dan 1 uurtje werk
hihihiquote:Op donderdag 23 december 2010 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik ook welquote:
Morgen Friemelquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:48 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben om 5 uur opgestaan voor 9 uur werk. Dat is veel kutterquote:Op donderdag 23 december 2010 08:48 schreef Pien85 het volgende:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 23 december 2010 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het wordt zoo leuk morgen
Ik hoop dat ik genoeg heb
Ik ben nu al aan het kijken of ik volgend jaar weer eens een weekje of wat naar Tokio kanquote:
vast wel en anders is de Deen gewoon open om nog wat te halenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk welKomt helemaal goed
Ik had het nog zooo gezegdquote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
Woei, ik ging van glibberglij door de bochten
Ah, pro's noemen het driften.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
Zolang je maar geen schade aan jezelf of voertuig hebt is het wel oke. Fijn dat jij er zelf blij van wordquote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ben door rood gegleden vanmorgen.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
Die opmerking van Dikke Donder op dat topicquote:Op donderdag 23 december 2010 08:56 schreef Pheno het volgende:
Goed topic, dat wel. eens een lul altijd een lul?
in de achteruit en dan volgasquote:Op donderdag 23 december 2010 08:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben door rood gegleden vanmorgen.![]()
Totaal verlies van grip, zelfs met winterbanden + handrem + pompend remmen
Werkt niet bij mijn koekblikquote:
Kan nog steeds nietquote:
Helaas, ik ben de koekwaus met kerstdienst. En dan bedoel ik niet in de kerkquote:Op donderdag 23 december 2010 09:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon gaan, je uren staten kloppen toch niet
Ik kan ook niet... moet voor MiniDuck zorgen... en die slaapt nog overdag, dus dan kan ik niet 1,5 uur gaan rijdenquote:
je had je niet geschorenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:10 schreef Pheno het volgende:
Gisteren nog een pasfoto gevonden van een paar jaar terug. De zaak van de fotograaf heet al jaren anders, maar hell, ik heb een internationaal rijbewijs nodig, dus in het buitenland zeiken ze niet zo om omhoogstaande mondhoeken, en andere shit op je pasfoto.
Ik had zelfs nog wat haar!
Ah, nu je het zegt, ik had de foto ondersteboven!quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, nu je het zegt, ik had de foto ondersteboven!
Morgen Toekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |