quote:Op donderdag 23 december 2010 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben blij dat ik toestemming heb van je!
de verbouwde koploper omdat....quote:Op donderdag 23 december 2010 07:33 schreef DaMart het volgende:
Oe, service van de NS!
De directe trein van Amsterdam naar Woerden had zoveel vertraging dat ik hem met gemak haalde en hij rijdt ook nog eens met een verbouwde Koploper, dus ik krijg er nog gratis WiFI bij ook![]()
.
Dat is misschien wel een zegen, want je zou maar vast komen te zitten in een trein zonder toilettenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de verbouwde koploper omdat....
http://www.nu.nl/binnenla(...)inters-ns-kapot.html
hahahaquote:
Bring it onquote:
Guten Morgen Liebchenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een zegen, want je zou maar vast komen te zitten in een trein zonder toiletten![]()
En goedemorgen allemaal![]()
Voor de meeste mensen wel. Al zijn ze hier wel immuun voor mensenkennis.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat is niet meer ongeneselijk
Ja, dat werkschuwe tuig moet er ook zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel de laatste kantoorwerkdag van het jaar.
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een zegen, want je zou maar vast komen te zitten in een trein zonder toiletten![]()
En goedemorgen allemaal![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen wel. Al zijn ze hier wel immuun voor mensenkennis.
Bier.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet gehinderd door enige menselijkheid
* MPG koopt Pheno om met sushi....quote:Op donderdag 23 december 2010 08:19 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, moet nog de jaarverkiezingen van FOK! voor de rest invullen!
Goedemorgen Liebchenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen.
Wie geht's mit mijn Nerd-Goddess? Lekker geslapen, Linuxbabe?
Wokjequote:
Ik heb al op je gestemd, krijg ik dan ook sushi?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:21 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] koopt Pheno om met sushi....
[/me]
Vote for me
ja morgenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Liebchen
Mwah, het wordt volgens mij zo'n dagMaar ik heb vanochtend rust op kantoor en vanmiddag een huisbezoek met een leuke collega, dus komt goed
Met jou dan?
[..]
WokjeLekker hacker
Nog 1 nachtje slapen
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:19 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, moet nog de jaarverkiezingen van FOK! voor de rest invullen!
Wel natuurlijk, dat zoent wel zo prettigquote:Op donderdag 23 december 2010 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja morgen![]()
zal ik me wel of niet scheren...
Naast je PM-icoontjequote:
Bovenin het menu , waar fp, sport, games, ..., abonnementen en dus verkiezingen staanquote:
He, daar staat ie ook!quote:
Goedemorgen snoetquote:
Ja. Samen sushi etenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb al op je gestemd, krijg ik dan ook sushi?
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mwa, ik weet niet offie goed is.
Moet je werken?
Dat maak ik zelf welquote:Op donderdag 23 december 2010 08:21 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] koopt Pheno om met sushi....
[/me]
Vote for me
Dit klinkt nog hopelozer dan: "cammen"?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit klinkt nog hopelozer dan: "cammen"?
Ohnoes. Niet zo'n dagquote:Op donderdag 23 december 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Liebchen
Mwah, het wordt volgens mij zo'n dagMaar ik heb vanochtend rust op kantoor en vanmiddag een huisbezoek met een leuke collega, dus komt goed
Met jou dan?
[..]
WokjeLekker hacker
Nog 1 nachtje slapen
Jaquote:
Strakjes, even wakker wordenquote:
Ja, administratie en gezellig, moet goed komenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes. Niet zo'n dag![]()
...
Wel fijn van de rust en de leuke collega. Ik ga nu ijsrijden met mijn mammie. Boodschaps. Verder goed maar kort geslapen. En indd. Nog 1 nachtje...
Hij durft haar niet gewoon te bellenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit klinkt nog hopelozer dan: "cammen"?
Opbokkenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij durft haar niet gewoon te bellen...
Pubers
ok, reden genoegquote:Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel natuurlijk, dat zoent wel zo prettig![]()
quote:
wat een lijst....quote:Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bovenin het menu , waar fp, sport, games, ..., abonnementen en dus verkiezingen staan
Je hoeft niet alles in te vullen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, reden genoeg
[..]
[..]
wat een lijst....
Komt god dan. En tuurlijk rij ik voorzichtig... iets met nieuwe auto... en vooral iets met mammie erin...quote:Op donderdag 23 december 2010 08:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, administratie en gezellig, moet goed komen
Rijd voorzichtig!b
En vooral iets met jou erin!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt god dan. En tuurlijk rij ik voorzichtig... iets met nieuwe auto... en vooral iets met mammie erin...
Vul bij fp maat gewoon mpg en oa inquote:Op donderdag 23 december 2010 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, reden genoeg
[..]
[..]
wat een lijst....
Ikquote:Op donderdag 23 december 2010 08:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En vooral iets met jou erin!
Nee, je moederquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |