Bovenin het menu , waar fp, sport, games, ..., abonnementen en dus verkiezingen staanquote:
He, daar staat ie ook!quote:
Goedemorgen snoetquote:
Ja. Samen sushi etenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb al op je gestemd, krijg ik dan ook sushi?
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mwa, ik weet niet offie goed is.
Moet je werken?
Dat maak ik zelf welquote:Op donderdag 23 december 2010 08:21 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] koopt Pheno om met sushi....
[/me]
Vote for me
Dit klinkt nog hopelozer dan: "cammen"?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit klinkt nog hopelozer dan: "cammen"?
Ohnoes. Niet zo'n dagquote:Op donderdag 23 december 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Liebchen
Mwah, het wordt volgens mij zo'n dagMaar ik heb vanochtend rust op kantoor en vanmiddag een huisbezoek met een leuke collega, dus komt goed
Met jou dan?
[..]
WokjeLekker hacker
Nog 1 nachtje slapen
Jaquote:
Strakjes, even wakker wordenquote:
Ja, administratie en gezellig, moet goed komenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes. Niet zo'n dag![]()
...
Wel fijn van de rust en de leuke collega. Ik ga nu ijsrijden met mijn mammie. Boodschaps. Verder goed maar kort geslapen. En indd. Nog 1 nachtje...
Hij durft haar niet gewoon te bellenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit klinkt nog hopelozer dan: "cammen"?
Opbokkenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij durft haar niet gewoon te bellen...
Pubers
ok, reden genoegquote:Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel natuurlijk, dat zoent wel zo prettig![]()
quote:
wat een lijst....quote:Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bovenin het menu , waar fp, sport, games, ..., abonnementen en dus verkiezingen staan
Je hoeft niet alles in te vullen hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, reden genoeg
[..]
[..]
wat een lijst....
Komt god dan. En tuurlijk rij ik voorzichtig... iets met nieuwe auto... en vooral iets met mammie erin...quote:Op donderdag 23 december 2010 08:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, administratie en gezellig, moet goed komen
Rijd voorzichtig!b
En vooral iets met jou erin!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt god dan. En tuurlijk rij ik voorzichtig... iets met nieuwe auto... en vooral iets met mammie erin...
Vul bij fp maat gewoon mpg en oa inquote:Op donderdag 23 december 2010 08:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, reden genoeg
[..]
[..]
wat een lijst....
Ikquote:Op donderdag 23 december 2010 08:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En vooral iets met jou erin!
Nee, je moederquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |