Zie het nu pas nu jij het zegt. Heb er geen opmerkingen over gezien en ga niet teruglezenquote:Op donderdag 23 december 2010 02:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Er mist een Cijfer in de TT, of was dat al heel vaak gepost?
goed zoquote:Op donderdag 23 december 2010 02:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zie het nu pas nu jij het zegt. Heb er geen opmerkingen over gezien en ga niet teruglezen
Okidokiquote:Op donderdag 23 december 2010 02:45 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf nog een half uurtje en dan ga ik slapen
Wat zijn jouw plannen voor morgenquote:
Veel leesplezier en alvast welterustenquote:Op donderdag 23 december 2010 02:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik nog maar eens eventjes lezen. Kijk wel of ik nog terugkom, slaap ze als ik je niet meer spreek
Ehh, tiah, daar zeg je me wat :chrinrub:quote:Op donderdag 23 december 2010 02:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zijn jouw plannen voor morgen
Hehequote:Op donderdag 23 december 2010 02:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehh, tiah, daar zeg je me wat :chrinrub:
Welterusten TFMquote:Op donderdag 23 december 2010 03:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Nou, De ruimte van Sokolov wacht op me,'slaap ze
quote:
Morge DMquote:Op donderdag 23 december 2010 06:52 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen vanuit de trein.
Ik heb het TT-nummer maar even gefixt meteen.
Kijk, lang leve het winterweerquote:Op donderdag 23 december 2010 07:33 schreef DaMart het volgende:
Oe, service van de NS!
De directe trein van Amsterdam naar Woerden had zoveel vertraging dat ik hem met gemak haalde en hij rijdt ook nog eens met een verbouwde Koploper, dus ik krijg er nog gratis WiFI bij ook![]()
.
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:37 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh!
vannacht in slaap dronken toestand de was van de was machine in de droger gestopt, maar wel vergeten de droger aan te zetten..![]()
vandaag laatste dag van de werk week!!
Nope... nog 2 dagen...quote:Op donderdag 23 december 2010 07:39 schreef Pheno het volgende:
Is het al het laatste weekend van dit jaar?
wasmiddel in de droger??quote:Op donderdag 23 december 2010 07:38 schreef MaleDuck het volgende:
heb je er ook nog wasmiddel bijgedaan of niet?
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:39 schreef Pheno het volgende:
Kusje op hun AIDS.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
EN je moet je uren nog goed invullen
Wel de laatste kantoorwerkdag van het jaarquote:Op donderdag 23 december 2010 07:39 schreef Pheno het volgende:
Tja... je was slaapdronken... vandaarquote:
Sterkte.quote:Op donderdag 23 december 2010 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
laat ik mn theezakje weer 20 minuten in mn thee hangen
heb ik weer koffie...
Dank je!quote:
jij komt er welquote:Op donderdag 23 december 2010 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
laat ik mn theezakje weer 20 minuten in mn thee hangen
heb ik weer koffie...
waar kom ik?quote:
1) in de echte mannen wereldquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:57 schreef DaMart het volgende:
Vrouwen hebben de naam dat je vaak op ze moet wachten omdat ze zich mooi willen maken... er zit nu eentje naast me die dat thuis niet af kreeg en die in de trein verder gaat. Waarom is me een raadsel, want het lijkt vooral een mission impossible.
1) wil ik dat wel...quote:Op donderdag 23 december 2010 07:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1) in de echte mannen wereld![]()
2) in je vrouw het is nog geen vrijdagmiddag
Nee, maar je weet nooit, misschien las ze even mee toen ik het typtequote:Op donderdag 23 december 2010 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Heb je dat ook even subtiel meegedeeld?
Ja, je weet het nooit hea... ik zal haar anders even bellenquote:Op donderdag 23 december 2010 07:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar je weet nooit, misschien las ze even mee toen ik het typte.
quote:Op donderdag 23 december 2010 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
1) wil ik dat wel...![]()
2) hoezo dan pas?
Doe maarquote:Op donderdag 23 december 2010 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, je weet het nooit hea... ik zal haar anders even bellen
hoezo.. heb vanmiddag al weekend hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
dan pas kan ik die opmerking maken
o, dan mag hetquote:Op donderdag 23 december 2010 08:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoezo.. heb vanmiddag al weekend hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |