Nachtbraker.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gentleman
jij maakt ook lange dagen/nachten de laatste tijd!
Ja, hoef niet vroeg op te staan om te werkenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gentleman
jij maakt ook lange dagen/nachten de laatste tijd!
ahh, vandaarquote:Op donderdag 23 december 2010 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hoef niet vroeg op te staan om te werken
Dus maar even lekker actief op het forum dan maarquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus maar even lekker actief op het forum dan maar
Zou best leuk zijn maar hoe zit dat met de windquote:Op donderdag 23 december 2010 01:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Waarom kunnen ze zout niet verneveld uit vliegtuig sproeien?
Geen flauw idee, ik heb de maatschappij-richting gekozen op de middelbare school. Niet de natuur en techniek kant.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou best leuk zijn maar hoe zit dat met de wind
Ik ben nooit verder gekomen dan de basisschoolquote:Op donderdag 23 december 2010 01:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik heb de maatschappij-richting gekozen op de middelbare school. Niet de natuur en techniek kant.
Daarom zullen wij samen ook nooit een oplossing vinden voor het grote sneeuw-probleem.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan de basisschool
Nope, wij ondervinden er slechts hinder van vrees ikquote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom zullen wij samen ook nooit een oplossing vinden voor het grote sneeuw-probleem.
Wij zijn arme hulpeloze schapen.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, wij ondervinden er slechts hinder van vrees ik
Maar sneeuwt verdwijnt niet instantly op die manier natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maarrr... we kunnen het iig een poging geven. Als het vliegtuig nu gewoon rekening houd met de wind?
Ja, slachtoffer vanquote:Op donderdag 23 december 2010 01:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij zijn arme hulpeloze schapen.
Als jij dan een oplossing verzint hoe het zout in de sneeuw gedreven kan worden, zijn we al halverwege.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar sneeuwt verdwijnt niet instantly op die manier natuurlijk
Pionnen in het spel van de weergoden.quote:
Was ik maar zo slimquote:Op donderdag 23 december 2010 01:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als jij dan een oplossing verzint hoe het zout in de sneeuw gedreven kan worden, zijn we al halverwege.
[..]
Pionnen in het spel van de weergoden.
Ach, het is al laat. Zou me er niet druk om makenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Je bent slimmer dan mij iig.![]()
Ik zat in een oud topic te kijken en die was vol. Dus ik opende maar even een nieuw topic omdat ik dacht dat ik deze vol had gemaakt.
Geen ideequote:Op donderdag 23 december 2010 01:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ben benieuwd als ik morgen vroeg weer opsta er al een slotje op staat.
Je, we merken het vanzelf. Okey dokey, welterusten dan maarquote:Op donderdag 23 december 2010 01:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat gaan we morgen uitvinden. Ik ga zo maar eens slapen.
nee hoorquote:
Die heb ik allemaal al gezienquote:Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nee hoor
Was SAW IV kijken
Ik ook, maar hij was nu op tv, dus ik keek weer even mee...quote:
Ja, waarom ook nietquote:Op donderdag 23 december 2010 02:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij was nu op tv, dus ik keek weer even mee...
Naar wat winkels geweest, iPad van mijn vader naar 4.2.1 geupdate en nog wat kleine dingenquote:Op donderdag 23 december 2010 02:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus. Hoe zag jouw woensdag eruit, gentleman?
Twee begrafenissen gehad, achter elkaarquote:
Ja, dat zijn geen vrolijke dingen inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2010 02:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Twee begrafenissen gehad, achter elkaar
Fijn Is anders
En toen had zo'n vent van de catering onder z'n schort een shirt aan met de tekst: 'helaas pindakaas'quote:Op donderdag 23 december 2010 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat zijn geen vrolijke dingen inderdaad
Belachelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 02:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En toen had zo'n vent van de catering onder z'n schort een shirt aan met de tekst: 'helaas pindakaas'
Het is dat ik het shirt zelf heb, Anders had ik het niet Gezien, maar C'MON!
Nouja, de overledene kennende had hij zich kapot gelachen als ie het geweten had, maar ja...quote:
Ongepast thoughquote:Op donderdag 23 december 2010 02:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nouja, de overledene kennende had hij zich kapot gelachen als ie het geweten had, maar ja...
Inderdaad jaquote:
Ik heb weinig 'begrafenis' ervaringquote:Op donderdag 23 december 2010 02:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Maar het is ook altijd wel weer een bijzondere ervaring, zo'n begrafenis, ik leefde van die kerel z'n hele leven in 5 minuten van z'n moeder, en je ziet ook hoe iedereen weer anders met z'n eigen verdriet om had, een vriendin van me moest de hele tijd giechelen, omdat ze aan z'n grapjes dacht, terwijl de drukste grappenmaker van de groep helemaal dichtsloeg en in een hoekje stil zat te staren...
Ik ben er nu op aardig wat geweest nu ik het zo even tel, deze maand alleen al 4quote:Op donderdag 23 december 2010 02:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb weinig 'begrafenis' ervaring
Bizar. Ik ga eigenlijk nooit al zijn er uiteraard wel mensen om me heen die helaas het leven latenquote:Op donderdag 23 december 2010 02:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben er nu op aardig wat geweest nu ik het zo even tel, deze maand al 4
WaArom ga Je er niet heen? Ik voel me altijd vereerd om op iemands begrafenis te mogen zijn, om hem of hAar een laatste eer te bewijzen.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bizar. Ik ga eigenlijk nooit al zijn er uiteraard wel mensen om me heen die helaas het leven laten
Zit teveel in het buitenland vrees ikquote:Op donderdag 23 december 2010 02:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
WaArom ga Je er niet heen? Ik voel me altijd vereerd om op iemands begrafenis te mogen zijn, om hem of hAar een laatste eer te bewijzen.
Ah, zodoendequote:Op donderdag 23 december 2010 02:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zit teveel in het buitenland vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |