Nachtbraker.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gentleman
jij maakt ook lange dagen/nachten de laatste tijd!
Ja, hoef niet vroeg op te staan om te werkenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gentleman
jij maakt ook lange dagen/nachten de laatste tijd!
ahh, vandaarquote:Op donderdag 23 december 2010 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hoef niet vroeg op te staan om te werken
Dus maar even lekker actief op het forum dan maarquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus maar even lekker actief op het forum dan maar
Zou best leuk zijn maar hoe zit dat met de windquote:Op donderdag 23 december 2010 01:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Waarom kunnen ze zout niet verneveld uit vliegtuig sproeien?
Geen flauw idee, ik heb de maatschappij-richting gekozen op de middelbare school. Niet de natuur en techniek kant.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou best leuk zijn maar hoe zit dat met de wind
Ik ben nooit verder gekomen dan de basisschoolquote:Op donderdag 23 december 2010 01:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik heb de maatschappij-richting gekozen op de middelbare school. Niet de natuur en techniek kant.
Daarom zullen wij samen ook nooit een oplossing vinden voor het grote sneeuw-probleem.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan de basisschool
Nope, wij ondervinden er slechts hinder van vrees ikquote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom zullen wij samen ook nooit een oplossing vinden voor het grote sneeuw-probleem.
Wij zijn arme hulpeloze schapen.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, wij ondervinden er slechts hinder van vrees ik
Maar sneeuwt verdwijnt niet instantly op die manier natuurlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 01:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maarrr... we kunnen het iig een poging geven. Als het vliegtuig nu gewoon rekening houd met de wind?
Ja, slachtoffer vanquote:Op donderdag 23 december 2010 01:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij zijn arme hulpeloze schapen.
Als jij dan een oplossing verzint hoe het zout in de sneeuw gedreven kan worden, zijn we al halverwege.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar sneeuwt verdwijnt niet instantly op die manier natuurlijk
Pionnen in het spel van de weergoden.quote:
Was ik maar zo slimquote:Op donderdag 23 december 2010 01:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als jij dan een oplossing verzint hoe het zout in de sneeuw gedreven kan worden, zijn we al halverwege.
[..]
Pionnen in het spel van de weergoden.
Ach, het is al laat. Zou me er niet druk om makenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Je bent slimmer dan mij iig.![]()
Ik zat in een oud topic te kijken en die was vol. Dus ik opende maar even een nieuw topic omdat ik dacht dat ik deze vol had gemaakt.
Geen ideequote:Op donderdag 23 december 2010 01:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ben benieuwd als ik morgen vroeg weer opsta er al een slotje op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |