O. Ben jij er zoeen....quote:
ik heb geen hivs of feesboekquote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
O. Ben jij er zoeen....
Een potentiele date wordt eerst gegoogled, gekloonscanned en ge-IP-traced?
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even kotsen en dan slapen. Ik ga het weer meemaken, ziek worden met kerst.
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even kotsen en dan slapen. Ik ga het weer meemaken, ziek worden met kerst.
Weinig toffer of minder tof dan ziek worden @any other timequote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
IK hoop het van niet voor je, Trustenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
Nerd-meisjesquote:Op woensdag 22 december 2010 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen hivs of feesboek
maar ik blijf wel een nerd
ik vind het klote om of met kerst of oud en nieuw ziek te zijn, ben het ook te vaakquote:Op woensdag 22 december 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinig toffer of minder tof dan ziek worden @any other time
Goeiemiddag Pezuquote:
Nerd jongetjesquote:
* MPG zwengelt kloonscan, IP-trace en google maar weer aanquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemiddag Pezu
[..]
Nerd jongetjes![]()
Meldquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemiddag Pezu
[..]
Nerd jongetjes![]()
Dat refrein is leukquote:
kom maar op msnquote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG zwengelt kloonscan, IP-trace en google maar weer aan![]()
..
Nu wel, ze lagen even bij me allebeiquote:
Dat is zeker schattigquote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu wel, ze lagen even bij me allebeiInmiddels zijn ze alweer vertrokken
Ik heb een hond die mijn bed warm houdtquote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu wel, ze lagen even bij me allebeiInmiddels zijn ze alweer vertrokken
iewquote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een hond die mijn bed warm houdt
Hoiquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hihihi, ben benieuwd naar jouw beessiesquote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er ligt er 1 op de bank de ander is vreten en die dikke ligt in de vensterbank
sym weet hoe liefquote:Op woensdag 22 december 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hihihi, ben benieuwd naar jouw beessies
Jaquote:
Dat lukt mij zelf heel goed dus heb ik niks voor nodigquote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze krijgen brokjes... wij halen zakken van 15 kilo bij de intratuinquote:Op woensdag 22 december 2010 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMogen jouw poesjes gewoon voer of krijgen ze aangepast voer?q
Ik heb mijn vriend als kacheltjequote:Op woensdag 22 december 2010 23:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lukt mij zelf heel goed dus heb ik niks voor nodig
Kee, geen bijzonderheden dus?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze krijgen brokjes... wij halen zakken van 15 kilo bij de intratuin
soms in de aanbieding 2e zak halve prijs
Ik kan mezelf wel warm houdenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend als kacheltje
maar straks toch even een kruik maken![]()
Hoezo? is hij een beetje stuk?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend als kacheltje
maar straks toch even een kruik maken![]()
Dikkie heeft wel aangepast voer gehad vanwege tandsteen enzo maar dat moest ie nietquote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee, geen bijzonderheden dus?
Wat kosten die 15 kg zakken eigenlijk?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dikkie heeft wel aangepast voer gehad vanwege tandsteen enzo maar dat moest ie niet
toen kregen we een flesje mondwater oidin zijn drinkwater doen... moest ie niet
en nu gaan we maar 1 keer per jaar op controle en proberen ze het een beetje weg te halen voor zoveel dat kan
quote:
Moet je morgenavond hier komenquote:
Het ijzelt hier als een mallequote:Op woensdag 22 december 2010 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je morgenavond hier komen![]()
Is het ook wel he? Vooral als ze lekker bij je komen kroelenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan mezelf wel warm houden![]()
Maar vind het wel gezellig met de poezels
nee mijn buik doet auwquote:
Ik moet dat even navragen... volgens mij scheelde het namelijk niet zo heel erg veel met dat van de supermarkt (eigen merk oid)quote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat kosten die 15 kg zakken eigenlijk?I misschien wel wat voor soof en hilde
Dat deed het hier vanmiddag, mijn fiets was een blok ijsquote:
Eenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook wel he? Vooral als ze lekker bij je komen kroelen
[..]
nee mijn buik doet auw
[..]
Ik moet dat even navragen... volgens mij scheelde het namelijk niet zo heel erg veel met dat van de supermarkt (eigen merk oid)
Het is gewoon fijn om 1 keer in de zoveel tijd een zak te halen.. een zak van 2,5 kilo en de kinderwagen zit vol bij wijze van spreke...
Ja, dat doet Hilde bijna elke ochtendquote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook wel he? Vooral als ze lekker bij je komen kroelen
[..]
nee mijn buik doet auw
[..]
Ik moet dat even navragen... volgens mij scheelde het namelijk niet zo heel erg veel met dat van de supermarkt (eigen merk oid)
Het is gewoon fijn om 1 keer in de zoveel tijd een zak te halen.. een zak van 2,5 kilo en de kinderwagen zit vol bij wijze van spreke...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |