quote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
Woei, ik ging van glibberglij door de bochten
Zolang je maar geen schade aan jezelf of voertuig hebt is het wel oke. Fijn dat jij er zelf blij van wordquote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ben door rood gegleden vanmorgen.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
Die opmerking van Dikke Donder op dat topicquote:Op donderdag 23 december 2010 08:56 schreef Pheno het volgende:
Goed topic, dat wel. eens een lul altijd een lul?
in de achteruit en dan volgasquote:Op donderdag 23 december 2010 08:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben door rood gegleden vanmorgen.![]()
Totaal verlies van grip, zelfs met winterbanden + handrem + pompend remmen
Werkt niet bij mijn koekblikquote:
Kan nog steeds nietquote:
Helaas, ik ben de koekwaus met kerstdienst. En dan bedoel ik niet in de kerkquote:Op donderdag 23 december 2010 09:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon gaan, je uren staten kloppen toch niet
Ik kan ook niet... moet voor MiniDuck zorgen... en die slaapt nog overdag, dus dan kan ik niet 1,5 uur gaan rijdenquote:
je had je niet geschorenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:10 schreef Pheno het volgende:
Gisteren nog een pasfoto gevonden van een paar jaar terug. De zaak van de fotograaf heet al jaren anders, maar hell, ik heb een internationaal rijbewijs nodig, dus in het buitenland zeiken ze niet zo om omhoogstaande mondhoeken, en andere shit op je pasfoto.
Ik had zelfs nog wat haar!
Ah, nu je het zegt, ik had de foto ondersteboven!quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, nu je het zegt, ik had de foto ondersteboven!
Morgen Toekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |