Ja als ik t wist zou ik t niet vragen, maar op de manier waarop je t vraagt kan ik opmaken dat je ja bedoelt?quote:
Neuh, niet persee, ik bedoelde echt te vragen wat je zelf dachtquote:Op donderdag 23 december 2010 08:11 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Ja als ik t wist zou ik t niet vragen, maar op de manier waarop je t vraagt kan ik opmaken dat je ja bedoelt?
Dat dus. En zie mijn vorige postquote:Op donderdag 23 december 2010 08:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Neuh, niet persee, ik bedoelde echt te vragen wat je zelf dacht. Ik denk dat het per persoon verschilt.
Nee kuttopics zijn relatiefquote:Op donderdag 23 december 2010 08:04 schreef AlphaOmega het volgende:
Als iemand op een zeker forum een kuttopic aanmaakt, betekent dat dan dat hij/zij altijd kuttopics op ieder forum aanmaakt?
Goed man, je geeft zelf antwoord...quote:Op donderdag 23 december 2010 08:13 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Nee kuttopics zijn relatief
quote:
Ja toen had ik we'll zo'n dikke pony met krullend haar, zou die dan echt op mijn haar afgeknapt zijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:23 schreef PiRANiA het volgende:
Misschien houdt hij niet van ponykapsels.
conclusie, Je bent lelijker dan je denktquote:Op donderdag 23 december 2010 08:22 schreef Grapefruitthee het volgende:
Dit is niet verzonnenik zit echt met het feit dat hij voor een mollig wijf met een slapend oog heeft gekozen en met haar sex heeft ipv met mij, ik voel me echt beledigd
Je weet het niet, het zou zomaar kunnen!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Ja toen had ik we'll zo'n dikke pony met krullend haar, zou die dan echt op mijn haar afgeknapt zijn?
Wanneer ga je een foto neerzetten?quote:Nu heb ik een lange bos licht blonde yolante curls
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
conclusie, Je bent lelijker dan je denkt
Dat zijn broer excuses aanbiedt voor zijn broer z'n gedrag en tegen hem zegt dat zijn relaties mislukken omdat zijn gedrag zo kut is zegt toch genoeg?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:24 schreef Silven het volgende:
Oh ben jij zo'n vrouw die als ze afgewezen is zo jaloers word en de kerel een lul noemt op internetfora?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |