Ja als ik t wist zou ik t niet vragen, maar op de manier waarop je t vraagt kan ik opmaken dat je ja bedoelt?quote:
Neuh, niet persee, ik bedoelde echt te vragen wat je zelf dachtquote:Op donderdag 23 december 2010 08:11 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Ja als ik t wist zou ik t niet vragen, maar op de manier waarop je t vraagt kan ik opmaken dat je ja bedoelt?
Dat dus. En zie mijn vorige postquote:Op donderdag 23 december 2010 08:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Neuh, niet persee, ik bedoelde echt te vragen wat je zelf dacht. Ik denk dat het per persoon verschilt.
Nee kuttopics zijn relatiefquote:Op donderdag 23 december 2010 08:04 schreef AlphaOmega het volgende:
Als iemand op een zeker forum een kuttopic aanmaakt, betekent dat dan dat hij/zij altijd kuttopics op ieder forum aanmaakt?
Goed man, je geeft zelf antwoord...quote:Op donderdag 23 december 2010 08:13 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Nee kuttopics zijn relatief
quote:
Ja toen had ik we'll zo'n dikke pony met krullend haar, zou die dan echt op mijn haar afgeknapt zijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:23 schreef PiRANiA het volgende:
Misschien houdt hij niet van ponykapsels.
conclusie, Je bent lelijker dan je denktquote:Op donderdag 23 december 2010 08:22 schreef Grapefruitthee het volgende:
Dit is niet verzonnenik zit echt met het feit dat hij voor een mollig wijf met een slapend oog heeft gekozen en met haar sex heeft ipv met mij, ik voel me echt beledigd
Je weet het niet, het zou zomaar kunnen!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Ja toen had ik we'll zo'n dikke pony met krullend haar, zou die dan echt op mijn haar afgeknapt zijn?
Wanneer ga je een foto neerzetten?quote:Nu heb ik een lange bos licht blonde yolante curls
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
conclusie, Je bent lelijker dan je denkt
Dat zijn broer excuses aanbiedt voor zijn broer z'n gedrag en tegen hem zegt dat zijn relaties mislukken omdat zijn gedrag zo kut is zegt toch genoeg?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:24 schreef Silven het volgende:
Oh ben jij zo'n vrouw die als ze afgewezen is zo jaloers word en de kerel een lul noemt op internetfora?
I beg your pardon? Ik met mijn mooie amandel vormige ogen ben veel mooier dan dat wijf met haar dikke kop, en ogen die je met een vergrootglas moet zoeken, waarvan er 1 slaaptquote:Op donderdag 23 december 2010 08:26 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
conclusie, Je bent lelijker dan je denkt
Je bent een aziaat?quote:Op donderdag 23 december 2010 08:31 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
I beg your pardon? Ik met mijn mooie amandel vormige ogen ben veel mooier dan dat wijf met haar dikke kop, en ogen die je met een vergrootglas moet zoeken, waarvan er 1 slaapt
Ach ja, niemand is volmaakt... Anders zou hij wel voor jou hebben gekozen.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:31 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
I beg your pardon? Ik met mijn mooie amandel vormige ogen ben veel mooier dan dat wijf met haar dikke kop, en ogen die je met een vergrootglas moet zoeken, waarvan er 1 slaapt
Ja dat wijf is gedragsdeskundige dus dat zal het wel zijn domme koe dat ze is, niet dat ze de TU aankan zoals IK lolquote:Op donderdag 23 december 2010 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
Als is hij het niet altijd. Als iemand 99% van de situaties een lul is is het nog steed geen goed relatie materiaal. Al zijn er dan natuurlijk wel zat vrouwen die hem willen 'veranderen'
[..]
Je bent een aziaat?
Maar het wil maar niet lukken om een leuke vent te vinden.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:37 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Ja dat wijf is gedragsdeskundige dus dat zal het wel zijn domme koe dat ze is, niet dat ze de TU aankan zoals IK lol
Nee joh aziaten hebben spleetogen, dat wijf is westers maar haar ogen zijn fucking klein wahahahahh, ik heb grote ogen
uhuquote:Op donderdag 23 december 2010 08:31 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Grote ogen hebben en het dan nog niet zien/snappenquote:Op donderdag 23 december 2010 08:37 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Ja dat wijf is gedragsdeskundige dus dat zal het wel zijn domme koe dat ze is, niet dat ze de TU aankan zoals IK lol
Nee joh aziaten hebben spleetogen, dat wijf is westers maar haar ogen zijn fucking klein wahahahahh, ik heb grote ogen
Want volgens mij is ie best goed in bed, hard en ruig denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 08:37 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ach ja, niemand is volmaakt... Anders zou hij wel voor jou hebben gekozen.
Maar waarom ben jij jaloers op een andere vrouw omdat zij het met jouw ridder-Lul-op-het-witte-paard doet?
Nou, als hij daarvoor kiest, dan is het duidelijk hoe jij eruit ziet...quote:Op donderdag 23 december 2010 08:22 schreef Grapefruitthee het volgende:
Dit is niet verzonnenik zit echt met het feit dat hij voor een mollig wijf met een slapend oog heeft gekozen en met haar sex heeft ipv met mij, ik voel me echt beledigd
Net of een leuke vent iemand wilt die elk topic een andere persoonlijkheid heeft, zo onzeker is als de pest en over alles zeiktquote:Op donderdag 23 december 2010 08:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar het wil maar niet lukken om een leuke vent te vinden.
Klinkt als de perfecte beschrijving van een heel naar kutwijf!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Net of een leuke vent iemand wilt die elk topic een andere persoonlijkheid heeft, zo onzeker is als de pest en over alles zeikt
En dom. Dóm dat ze is! Want ze snapt er nog steeds he-le-maal niks van.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:43 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Klinkt als de perfecte beschrijving van een heel naar kutwijf!
Je klinkt als een jaloerse vrouw, nou ja, puber.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:44 schreef Grapefruitthee het volgende:
Oh en haar bek, goh zo'n brede bek heb ik nog nooit gezien, als ze lacht lijkt ze net een breedbek kikker en dan met die dikke wangen van haar en dan worden haar ogen nog mee spleten
JALOESquote:Op donderdag 23 december 2010 08:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dom. Dóm dat ze is! Want ze snapt er nog steeds he-le-maal niks van.
Verzonnen topic van een kloon van een gebande.quote:
Duh, dat ruik je van verquote:Op donderdag 23 december 2010 08:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verzonnen topic van een kloon van een gebande.
Liever een gemiddeld wijf met inhoud dan een mooie vrouw met het wereldbeeld zo klein als een leeg toiletrolletje!quote:Op donderdag 23 december 2010 08:54 schreef Grapefruitthee het volgende:
Ja maar kan dat uberhaupt een gemiddelde wijf verkiezen boven een mooie vrouw?
Alleen jouw collega's zijn reukloos.quote:
In zijn keel, bedoel je.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:58 schreef Boomvorm het volgende:
Ik zou TS keihard in haar keel neuqen.
Alsof mannen maar 1 gat hebben...quote:
En vast 50+quote:
Al een tijdje hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen jouw collega's zijn reukloos.
Sinds wanneer ben jij blauw?
Nou, lezen heeft TS niet vaak gedaan, of is TS dislektisj?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:03 schreef Cobra4 het volgende:
Of 12- natuurlijk. Een jochie die te vaak in de bouquet reeks van mams heeft gelezen.
In dat geval wil ik je wel keihard in je keel neuken.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:04 schreef Grapefruitthee het volgende:
Godverdomme dat ik humor heb wilt niet zeggen dat ik een kerel ben stelletje randdebielen
Nou meid toch wat verschrikkelijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:22 schreef Grapefruitthee het volgende:
Maar wel het feit dat je nu achter je laptop aan het rukken bent om je, in jouw ogen, goede grap!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:04 schreef Grapefruitthee het volgende:
Godverdomme dat ik humor heb wilt niet zeggen dat ik een kerel ben stelletje randdebielen
Dat lezen we zo. TS gaat dat vast toewijzen aan "die andere slet" en snapt vervolgens weer niet waarom zijn/haar ex voor die ander kiest.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, lezen heeft TS niet vaak gedaan, of is TS dislektisj?
Neuqen?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:04 schreef Grapefruitthee het volgende:
Waar heb je die humor verstopt, knul?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:04 schreef Grapefruitthee het volgende:
Weheheheheh nee gek ik ben nu aan het lopen naar mijn stage in een prachtig winterlandschap blackberry de gekste, ja ook trollen gaan naar buitenquote:Op donderdag 23 december 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar wel het feit dat je nu achter je laptop aan het rukken bent om je, in jouw ogen, goede grap!
Vroeger kon men nog goede klonen maken, maar tegenwoordig zijn ze zo slechtquote:Op donderdag 23 december 2010 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar heb je die humor verstopt, knul?
Maar even teruggekomen op het keihard neuken in de keel, wanneer schikt het?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:12 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Weheheheheh nee gek ik ben nu aan het lopen naar mijn stage in een prachtig winterlandschap blackberry de gekste, ja ook trollen gaan naar buiten
oh, dus jij bent er zo 1? Zo'n 16-jarige blackberry slet met uggs?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:12 schreef Grapefruitthee het volgende:
[..]
Weheheheheh nee gek ik ben nu aan het lopen naar mijn stage in een prachtig winterlandschap blackberry de gekste, ja ook trollen gaan naar buiten
Dag en nacht verschil inderdaad. Daar zat tenminste een intelligent user achter, geen gebande sukkel.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:13 schreef Pheno het volgende:
Vroeger kon men nog goede klonen maken, maar tegenwoordig zijn ze zo slecht
Croupouque, where is your magic?!
Sommige mensen hebben echt geen leven, topic #134000234 ZONDER INHOUD van grapefruitthee.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dag en nacht verschil inderdaad. Daar zat tenminste een intelligent user achter, geen gebande sukkel.
En TS is net terug van een ban. 48 uur hebben dus niet echt geholpen.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:17 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt geen leven, topic #134000234 ZONDER INHOUD van grapefruitthee.
Ga een hobby zoeken
TS is nog geband, heeft alleen een kloon aangemaakt. Een kutkloon.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:20 schreef Cobra4 het volgende:
En TS is net terug van een ban. 48 uur hebben dus niet echt geholpen.
Een kloon met een ban dus?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS is nog geband, heeft alleen een kloon aangemaakt. Een kutkloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |