is die leuk?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:49 schreef Barretje80 het volgende:
*gaat nog even dispicable me kijken... *
![]()
it SO SLUFFFEH!!!!quote:
geen idee.. hij begint net..quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 22 december 2010 23:49 schreef Barretje80 het volgende:
*gaat nog even dispicable me kijken... *
![]()
Fijn dat het best lekker gaatquote:Op woensdag 22 december 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Best lekker
wordt alleen een beetje verkouden
Maar dat komt wel weer goed
Veel plezierquote:
coolquote:Op woensdag 22 december 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
De man rechts op de foto is mijn bet-overgrootvader. Geen stationschef, maar hulpje, zoals nu blijktOverigens bezit ik 1 van zijn koperen uniformknopen die nog net als witte stipjes op de foto herkenbaar zijn
Gaafquote:Op woensdag 22 december 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
De man rechts op de foto is mijn bet-overgrootvader. Geen stationschef, maar hulpje, zoals nu blijktOverigens bezit ik 1 van zijn koperen uniformknopen die nog net als witte stipjes op de foto herkenbaar zijn
Het betreft overigens het station van Oosthuizen, tussen Hoorn en Purmerend, circa 1910. Tegenwoordig zetelt er een kaasfabriek in het stationsgebouw![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en JA ik heb het bordje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 zorg minder, DIE rijdt welquote:Op donderdag 23 december 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
ben benieuwd hoe het weer wordt zaterdag....
we zouden met de family met de Hoornse stoomtram een ritje gaan maken
dat geeft me een goed vertrouwen danquote:
wheheeh grappig stukje, een man met een hamer naast iedere wisselquote:Op donderdag 23 december 2010 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Stoomtreinen wel winterklaar!
Waarom het een tram heet en geen trein? Geen idee. Misschien om het (sub)regionale karakter van de lijn aan te geven. Ik tel de kilometers gewoon wel. Tramkilometers in Amsterdam of zo tel ik niet.
Beetje retro is wel tof.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
zijn we eigenlijk terug in de tijd: ?
SC #238
Die pakken. Ik vind dat dus echt zo netjes eruit zien.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Het betreft overigens het station van Oosthuizen, tussen Hoorn en Purmerend, circa 1910. Tegenwoordig zetelt er een kaasfabriek in het stationsgebouw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |