Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Weer rundvlees & bier, superlekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice! Wat voor stoofpotje maak je?
ik heb ook nee nee sticker op mijn busquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Weer rundvlees & bier, superlekkerWe willen nog wel een keer met lamsvlees maken, maar dat is nu ff te duur
Sorry voor de late reactie, mn internet is echt irritant aan het doen nu
Oohhhh, geweldig! Net een bezorger van Interland folders aan mn deur, die me een prettig nieuwjaar wenste.
Ik zo; Eh, wij hebben een Ja/Nee sticker op de brievenbus.
Hij: 'oh..' en hij liep door![]()
Godgod. Alsof ik daar idd geld aan ga geven, aan dingen die ik niet krijg. En sowieso, alleen de krantenjongen zal ik goed spekken, die gaat tenminste vroeg z'n nest uit om mij mn krantje te bezorgen!
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Weer rundvlees & bier, superlekkerWe willen nog wel een keer met lamsvlees maken, maar dat is nu ff te duur
Sorry voor de late reactie, mn internet is echt irritant aan het doen nu
Oohhhh, geweldig! Net een bezorger van Interland folders aan mn deur, die me een prettig nieuwjaar wenste.
Ik zo; Eh, wij hebben een Ja/Nee sticker op de brievenbus.
Hij: 'oh..' en hij liep door![]()
Godgod. Alsof ik daar idd geld aan ga geven, aan dingen die ik niet krijg. En sowieso, alleen de krantenjongen zal ik goed spekken, die gaat tenminste vroeg z'n nest uit om mij mn krantje te bezorgen!
Ik niet, ik ben dol op folders lezenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ook nee nee sticker op mijn bus
opgerot met die mensen
Haha ja XDquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ook nee nee sticker op mijn bus
opgerot met die mensen
Is heeulll lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt lekker![]()
WheheheSukkel
Ja?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben dol op folders lezen![]()
Niet allemaal, maar wel veelquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is heeulll lekker![]()
![]()
Haha jaXD
[..]
Ja?Jij spit ze allemaal door??
ik niet werd gek van al die zooi ik kijk maar een keer per week in de postbusquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben dol op folders lezen![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
Ah mejn
Bolle moet mondwater doenBolle wil niet
Bolle zat toch iets minder klem dan ik dacht
Fha zit onder het mondwater spul
Oeh jij ook al. Haaaaaaaaaaaiquote:
Ik lach niet hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
Ah mejn
Bolle moet mondwater doenBolle wil niet
Bolle zat toch iets minder klem dan ik dacht
Fha zit onder het mondwater spul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik lach niet hoor.Nouja, nu ruik ik wel frisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ofzo
Balen van je pestdag
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Hey Beertjequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:49 schreef Panda72 het volgende:
Avond fokkertjes.
Wat een dag. Allemaal strontsjagrijnige klanten. Gezeik van collega's. Kantoorpartner die al weken lang in een pesthumeur is en zijn humeur weer afreageerd op mij en mijn collega.
Helaas wel, eerst machine kapot dus pauze van half 3 tot 3 i.p.v. 3 tot half 4 en toen nog overwerken tot 6quote:
Balen Trevquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
[..]
Helaas wel, eerst machine kapot dus pauze van half 3 tot 3 i.p.v. 3 tot half 4 en toen nog overwerken tot 6
Dat is dan helemaal balen als je ook nog honger hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat terwijl ik om half 6 al verging van de honger
Welk langharig werkschuwe tuig?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:55 schreef Pheno het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOO, ik heb huiswerk door dat langharig werkschuwe tuig!
Sorry, wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:55 schreef Pheno het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOO, ik heb huiswerk door dat langharig werkschuwe tuig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |