jij moet gewoon nokken met zo achterlijk posten tov een andere user. Of dat nou AP is of iemand anders. Je kan toch niet met droge ogen beweren hier dat jouw reacties op hem normaal zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef Trava het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, ik ben geen slechte bijdrage aan dit forum tenzij het uitgelokt wordt. Als je naar mijn posthistorie kijkt ben ik ook geen baggeraar. Waarom ben ik dan nog zo slecht volgens jou?
Waarom zeg je dit niet tegen AP? Hij loopt hier te kankeren.
Doe eensquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
gewoon niet lezen en doorlopen/posten
Er bestaat zoiets als het probleem groter maken dan het is. Zoals Trava. En hele volkstammen die meedeinen op zo'n troll als dat die het er om doet om AP even flink op te naaien. Don't. Je maakt jezelf namelijk belachelijk.
Als ik zo zou reageren op elke user die mij eigenlijk de strot uit komt kan je maar beter alvast zo'n wit vest met uberlange mouwen en gespen voor me bestellen.
neem een abo, dan heb je friends en foesquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe eens![]()
Maar, je hebt natuurlijk gelijk, maar als het over mij gaat kan ik hem niet negeren. Het is natuurlijk op zich wel bijzonder dat hij binnen 2 dagen weer de gehele fokbevolking op zijn dak kan krijgen, het betekent ook dat hij het er wel een beetje zelf naar maakt. Zijn likgedrag is ongeveer de macht van 10 in vergelijking tot mijn likgedrag bijvoorbeeld...
mwah, kip - ei.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe eens![]()
Maar, je hebt natuurlijk gelijk, maar als het over mij gaat kan ik hem niet negeren. Het is natuurlijk op zich wel bijzonder dat hij binnen 2 dagen weer de gehele fokbevolking op zijn dak kan krijgen, het betekent ook dat hij het er wel een beetje zelf naar maakt. Zijn likgedrag is ongeveer de macht van 10 in vergelijking tot mijn likgedrag bijvoorbeeld...
Er zijn de afgelopen dagen hele ritsen van dergelijke topics geopend, en die topics hebben een magneet werking.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:30 schreef Copycat het volgende:
Wat enorm flauw om dat topic over de nieuwe video van dandybleu te sluiten. Terwijl het in de OP duidelijk wordt gemaakt dat het niet over de ban van dandy gaat, maar om de filmpjes die voor sommigen schier cultstatus hebben.
Wat is de gedachte achter het slotje?
Over een jaar in de bioscoop te zien Symphquote:Op donderdag 9 december 2010 09:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen dagen hele ritsen van dergelijke topics geopend, en die topics hebben een magneet werking.
Maar schopje naar ONZ prima hoor
bestel alvast kaartje voor mequote:Op donderdag 9 december 2010 09:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Over een jaar in de bioscoop te zien Symph
Ow ik las Kul met een grote Kquote:Op donderdag 9 december 2010 09:48 schreef Copycat het volgende:
Jullie hebben geen oog voor Cult met een grote C.
Stelletje cultbarbaren.
Ik heb meer oog voor D iidquote:Op donderdag 9 december 2010 09:48 schreef Copycat het volgende:
Jullie hebben geen oog voor Cult met een grote C.
Stelletje cultbarbaren.
Hij mag dat doen, net zoals iedereen dat mag doen.quote:Op zondag 12 december 2010 17:33 schreef AdvancedPower het volgende:
2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #3
Ik word een beetje ziek van Paul die de hele tijd stemmen probeert te krijgen. Kan iemand hier wat aan doen?
checkquote:Op woensdag 22 december 2010 23:49 schreef IHVK het volgende:
Turken op FOK #589 Open een nieuw deel.
Kan het TT number Ajb gewijzigd worden naar 589 een foutje in de TT
En kan hij dan ook gelijk centraal
allang vol ookquote:Op donderdag 23 december 2010 00:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[KSC #2381]Oogjes dicht, snaveltjes toe
kan de TT verandert worden naar 2381?
ja, dus? kan je de TT toch wel gewoon aanpassen, luie kerstmutsquote:
Is al lang gerealiseerd, kerstbal-balquote:Op donderdag 23 december 2010 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dus? kan je de TT toch wel gewoon aanpassen, luie kerstmuts.
Ff dimmen he, ik heb nog niet besloten waar ik mijn piek plaats deze kerstquote:Op donderdag 23 december 2010 10:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Is al lang gerealiseerd, kerstbal-bal
dat kanquote:Op donderdag 23 december 2010 11:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[KSC #2379] Waar we de KSC Nachtwacht oprichten
is dubbel kan daar een slotje op ?
quote:
de plaatsnaam moet in hoofdlettersquote:
Ik zal hem overzetten voor jequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:09 schreef Monque het volgende:
Hallo mods, mag mijn topic misschien een tweede leven in WFL?
Oplossing voor windenergie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |