SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conflict - stem op ConflictSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Five_Horizons - stem op Five_HorizonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gert - stem op Gert
HeatWave - stem op HeatWave
iBenny - stem op iBennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffer - stem op LafferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lavenderr - stem op Lavenderr
LudoSanders - stem op LudoSandersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Re - stem op ReSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.static - stem op static
sp3c - stem op sp3cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SuperwormJim - stem op SuperwormJimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Symphonic - stem op SymphonicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op, er is het een en ander fout gegaan tijdens de verkiezingen.
Het is uitdrukkelijk NIET toegestaan om een directe link te plaatsen die leidt tot een stem. Slechts een link naar dit topic is toe gestaan. Houd de verkiezing eerlijk, en link NIET direct.
[ Bericht 0% gewijzigd door fonsoy op 16-11-2010 11:20:53 ]![]()
ja,als je wat minder vaak ongesteld was zou ik op jou stemmenquote:Op maandag 15 november 2010 06:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed, ik sta er ook tussen hoor.
niet meer![]()
Ik wil bij deze graag Hansworst nomineren.Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
Wat??? Stomme kut!quote:Op maandag 15 november 2010 06:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja,als je wat minder vaak ongesteld was zou ik op jou stemmen![]()
![]()
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 00:51 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Had je maar iemand moeten nomineren.
![]()
Gestemd!______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________![]()
Spannend
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
![]()
![]()
Degene die die beschrijving heeft gemaakt mag zich melden in m'n PM voor een virtueel![]()
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]![]()
Ja wie is Gert, ik wilde voor de grap op Gert stemmenquote:Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: