Graag gedaan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:49 schreef Nickolast het volgende:
YO!
Er zijn al ziek veel topics waar mensen een mening hebben over Lingo, maar ik moet dus donderdag meedoen! Het probleem is dat ik (zoals sommigen van jullie misschien gelezen hebben) in Berlijn woon en dus niet onwijs vaak gekeken heb ofzo.....bijna nooit zeg maar. Ik heb nu een paar afleveringen gezien op uitzending gemist maar dat zal niet genoeg zijn denk ik.
DUS!
Bezigheidstherapie voor op je werk/stage whatever.
Ik heb 6 letterwoorden nodig! Ik voel me echt retarded maar het is nog best lastig!
Schrijf gewoon willekeurige 6 letterwoorden op of woorden die je denkt dat handig zijn om te gebruiken (Milieu voor M, jodium voor J etc. omdat ze verschillende klinkers hebben)
Mocht je in een lollige bui zijn woorden als beffen, neuken etc te typen, ga je gang
quote:Op maandag 15 november 2010 20:24 schreef Tristaann het volgende:
[..]
Op je ballen naar de wallenn
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan moet het topic wel weer openquote:Op donderdag 18 november 2010 21:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Juist vandaag pas wel man, TS is net in de uitzending geweest.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:42 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Meesterlijk topic. Ongemerkt had ik het hele topic uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |