Een topic dat al 9 jaar bestaat zonder dat de serie is gezien door iemand.quote:
ik heb de OP niet eens gelezen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:24 schreef tong80 het volgende:
Heb ik wel genoeg duidelijk gemaakt dat de serie helemaal niet bestaat ?
Eindelijk iemand die het begrijptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:40 schreef Exentric90 het volgende:
Begrijp ik goed dat die hele serie nooit heeft bestaan en iedereen in dat topic gewoon mee speelde?Oke dat is dan wel weer geniaal
Bedacht ik me later ook. Kun je hem naar TV verplaatsen ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef Symphonic het volgende:
Wel tof onderdaad
Maar waarom kom je in GC afscheid nemen terwijl het topic in TV loopt?
Haha heeft ooit iemand echt geloofd dat die serie bestond?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het begrijpt
Dank je.
Ik hoop het en ga er wel vanuitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:04 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Haha heeft ooit iemand echt geloofd dat die serie bestond?
Oke je grappen vind ik altijd maar erg slecht, en ik mag je totaal niet. Maar dit vindt ik toch wel echt geniaal chapeauquote:
Dank je wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:20 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Oke je grappen vind ik altijd maar erg slecht, en ik mag je totaal niet. Maar dit vindt ik toch wel echt geniaal chapeau
Yep. Maar ik opende de topics nooit, maar dacht gewoon dat het bestond gezien het feit dat er een topic over was.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:04 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Haha heeft ooit iemand echt geloofd dat die serie bestond?
Haha sta je mooi voor lulquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:18 schreef Fantastique het volgende:
[..]
Yep. Maar ik opende de topics nooit, maar dacht gewoon dat het bestond gezien het feit dat er een topic over was.
Die komen er zeker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |