Mag ik nu ?quote:Op maandag 20 december 2010 03:30 schreef MYV het volgende:
[..]
Bij nader inzien, ik schopte je me bed uit, niks pleasen.
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een godquote:
Ik ben echt verliefd woont ze echt in frankrijk?quote:Op maandag 20 december 2010 03:31 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oke nu moet ik een deel van mein Schwester prijsgeben aangezien ik zo hard faal:
[ afbeelding ]
En ja, ze was een aantal jaar geleden Flügelmeisje in het buitenland!
Zeg me waar je naartoe gaat en ik kan je wellicht helpenquote:Op maandag 20 december 2010 03:33 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik ben echt verliefd woont ze echt in frankrijk?
Die gaat in mijn sig!quote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
[..]
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god
Gebruik die vorige dan droeftoeterquote:
MYV, je bent het eerste bi-meisje wat ooit in mijn topique heeft gepost, (alhoewel, zegt transformice je iets..??), ik vond het een eer! Sorry voor mijn faal, ik PM je de naaktfoto's!!quote:Op maandag 20 december 2010 03:34 schreef MYV het volgende:
Ik ga slapen, punaises in jullie balzakjes schatjes
Ja ik speelde Transformice. en oh wat een eer.quote:Op maandag 20 december 2010 03:36 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
MYV, je bent het eerste bi-meisje wat ooit in mijn topique heeft gepost, (alhoewel, zegt transformice je iets..??), ik vond het een eer! Sorry voor mijn faal, ik PM je de naaktfoto's!!
Gequote voor het nageslacht, nu nog je adresquote:Op maandag 20 december 2010 03:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Meh ik heb nu net gedaan alsof ik naaktfoto's van mijn zusje heb/had
Ga slapen jijquote:Op maandag 20 december 2010 03:38 schreef MYV het volgende:
[..]
Gequote voor het nageslacht, nu nog je adres
quote:Op maandag 20 december 2010 03:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ik had al zoiets gezegd van dronken enzo of niet? Maar niet dat ik normaal geen man van een vrouw kan onderschijten ofzo, ik keek alleen net naar je fobo
Nu laat ik je weer gebroken achter, ben alles behalve sletquote:Op maandag 20 december 2010 03:46 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Man man man, wat houd ik van vrouwen die zichzelf betitelen als sletje... MYV, ik heb een crush!
Ze heeft amper een kont man.quote:Op maandag 20 december 2010 02:17 schreef Exentric90 het volgende:
Blond, Langhaar, Mooi lichaam, Lang, Lekkere kont & en godverdomme bierdrinken ook nog! mijn droom vrouw! ik ben verliefd
Oja, en bedankt voor de mooiste sig ooit MYV !!__!!quote:Op maandag 20 december 2010 03:47 schreef MYV het volgende:
[..]
Nu laat ik je weer gebroken achter, ben alles behalve slet
Koelbox met bier onder je reet en gaan!quote:Op maandag 20 december 2010 09:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Om 4:00 op maandagochtend dronken op FOK! zitten en je zusje posten
De meidenmarkt in Schoorl ik was er dit jaar ook.
Met z'n allen op de klimduim jezelf klem zuipen en flirten met het andere geslacht
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Koelbox met bier onder je reet en gaan!
Maar nu de kans aanwezig is dat ze wordt herkend kan ik het natuurlijk niet maken om de anonimiteit van mijn bloedverwante weg te geven. Sorry heren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw beurt!
Echt niet, dan zou ik haar nooit mogen volblaffen! Nu is er tenminste nog een sprankje hoop! Ik moet er niet aan denken dat zij mijn zusje zou zijn!quote:Op maandag 20 december 2010 12:32 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Gast, je mocht willen dat Voe je zusje was
Zo had ik het nog niet bekeken, vergeef me. Katertje van gisteravond begint om de hoek te kijken. Lees nu ook echt dingen terug waarvan ik denkquote:Op maandag 20 december 2010 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt niet, dan zou ik haar nooit mogen volblaffen! Nu is er tenminste nog een sprankje hoop! Ik moet er niet aan denken dat zij mijn zusje zou zijn!
Zoals Herman Finkers ooit al eens zei: "Er lopen nu eenmaal mensen op deze wereld rond waarvan ik denk: Ik moet er niet aan denken om daar nooit seks mee te hebben zeg!"
En je UI? Hoe dat zo ineens? Vieze dingen zitten PM'en met MYV?quote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken, vergeef me. Katertje van gisteravond begint om de hoek te kijken. Lees nu ook echt dingen terug waarvan ik denk
Als m'n zusje dit ziet ben ik echt de sjaak
Dat bedacht ik me dus net ook nog. Zag dat ding ineens knipperen en besefte me dat ik dronken een gifje kon makenquote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
En je UI? Hoe dat zo ineens? Vieze dingen zitten PM'en met MYV?
Als mijn zusje jou niet zint, wat post je dan in dit topicquote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat een stelletje faalhazen zijn julie toch. De spijkerbroek zit strak, maar heeft ruimte bij de kont. dus het wicht heeft wel heupen, maar kompleet geen ass. Ik schaam me voor Fok.
Post pics van jouw zusje danquote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat een stelletje faalhazen zijn julie toch. De spijkerbroek zit strak, maar heeft ruimte bij de kont. dus het wicht heeft wel heupen, maar kompleet geen ass. Ik schaam me voor Fok.
Dat is een puike dame.quote:
Verveling. Geen zin om te werken. Kerstgevoel. Whatever.quote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als mijn zusje jou niet zint, wat post je dan in dit topic
quote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is een puike dame.
Ik zou d'r boter aangeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
Haha gast! Zou je haar GEVEN?? (hint hint)quote:Op maandag 20 december 2010 12:54 schreef Crimyclown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maastricht
quote:Op maandag 20 december 2010 13:04 schreef Crimyclown het volgende:
[..]Nog steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |