Wat heeft een internaat met cocaïne te maken?quote:Op zondag 7 november 2010 12:30 schreef Oneself het volgende:
Nee man, het is internaat-galactisch. Snap even de essentie van dat nummer ofzo. Doh.
quote:Op zondag 7 november 2010 12:37 schreef JH87 het volgende:
Ik ken 't nummer niet geloof ik. Ik ken wel die van Barbara Streisand!
DE jeugd van tegenwoordig,quote:Op zondag 7 november 2010 12:24 schreef Luco het volgende:
Maar goed, ik heb het even in het JvT topic gevraagd,
Het topic? Dan zou het "Het De Jeugd van Tegenwoordig Topic" worden.quote:
Maar het is de groepnaam, die kan je toch niet eens veranderen? Het is dus ook Het De jeugd van tegenwoordig topic. Of Het DJVT topic.quote:Op zondag 7 november 2010 12:53 schreef Luco het volgende:
[..]
Het topic? Dan zou het "Het De Jeugd van Tegenwoordig Topic" worden.
eens. Erg irritant om naar te luisteren.quote:Op zondag 7 november 2010 13:07 schreef joppie_saus het volgende:
Dat Barbra Streisand is een schijtlied.
Jack Parow toch?quote:Op zondag 7 november 2010 13:36 schreef Mistaken het volgende:
Even lekker geswingt in de vera gisteren.
quote:
Waren 100 euro, en nog geen 2 maanden oud. Wat mij betreft een te snelle afschrijvingquote:Op zondag 7 november 2010 14:46 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom koop je dan niet gewoon nieuwe schoenen
Slap.quote:Op zondag 7 november 2010 11:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Plannen waren gewijzigd na de heftige nacht ervoor. Werd kleintje dus.
dat stop volgen is zodat het topic niet meer in je MyAT staat en die fotoboek knopjes ben ik ook nog steeds kwijtquote:Op zondag 7 november 2010 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh help. De nieuwe lay-out.
Wat is dit,. Van de helft snap ik nog geen drol. Wat is dat 'stop volgen'?
En waar zijn de fotoboekknopjes?
fotoboek knopjes e.d. komen naar voren als je in de grijze balk boven een post komt met je muis!quote:Op zondag 7 november 2010 16:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohzo,en hmm. Even langshoppen in BUG. Er zal vast wel ergens iets over die foboknopjes staan, toch?
Als ik het gevonden heb laat ik het wel weten.
Nou bij mij staan ze er sowieso. Waarschijnlijk heb ik ze vastgezet, alleen de foboknop mistte. Bleek ook te kloppen, maar hij is er nu wel!quote:Op zondag 7 november 2010 16:23 schreef ForumGek het volgende:
[..]
fotoboek knopjes e.d. komen naar voren als je in de grijze balk boven een post komt met je muis!
Ja, dat is de achterste halquote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef Studente18 het volgende:
Ik heb morgen een tentamen in de HG-Hal, dit zit toch bij de aclo in?
Ghehe, lekker in stinkende zweetlucht!quote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef Studente18 het volgende:
Hmm ik ruik dat toch geeneens, ik ben zo gefocust op die tentamen ;pquote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ghehe, lekker in stinkende zweetlucht!
JMT of APU?quote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef Studente18 het volgende:
quote:
Heb ik 3 keer over gedaanquote:Op zondag 7 november 2010 21:28 schreef joppie_saus het volgende:
JMT1 is morgen, stelt niks voor haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |