quote:Dan had ik sowieso dat KPN gebouw d'r afgeknipt.Op zondag 24 oktober 2010 16:48 schreef joppie_saus het volgende:
Jammer dat de foto bewogen is. Anders had het een mooie plaat voor op canvas geweest.
quote:Vind ik meevallen. Voor mij iig niet, nu staat het onderwerp ook enigszins saai in het midden.Op zondag 24 oktober 2010 16:51 schreef joppie_saus het volgende:
Gewoon weggeshopt. Dat gebouw wegknippen haalt de foto uit zijn verband
quote:ckerOp zondag 24 oktober 2010 17:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Nouja, we horen het wel toch?Wat het geworden is?
quote:ik vind meestal het bekvechten vooraf het leuksteOp zondag 24 oktober 2010 17:18 schreef joppie_saus het volgende:
En dan? Sjappen die tegen de politie aan het vechten zijn?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
Ik kom ook weer eens in jullie stad kijken deze week
quote:Zal ik doen, wat gebeurt er dan?Op zondag 24 oktober 2010 17:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
neem vooral eens een kijkje op de vismarkt
quote:dat ben ik met je eensOp zondag 24 oktober 2010 17:22 schreef joppie_saus het volgende:
Bekvechten is altijd leuk.. maar popo uitdagen vind ik zo zwaar kansloos.
quote:JohOp zondag 24 oktober 2010 17:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
krijg je het na een tijdje wss koud
quote:het lost zichzelf meestal zonder politie wel op.
quote:Veel plezier!Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
quote:Vakantie? Wat is dat.Op zondag 24 oktober 2010 17:26 schreef welkominspace het volgende:
ik geloof dat er in de vakantie meestal wel wat te doen is
quote:daar ben je nu?Op zondag 24 oktober 2010 17:48 schreef Slaif het volgende:
Moi.
De nu in een plaatsje bij Dahab. De zee is hier werkelijk schitterend. Het schijnt de 2e mooiste snorkelplaats ter wereld te zijn en dat geloof ik graag.
quote:Gezellig, zeg.Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
quote:Aah klinkt echt goed! Foto's op fb zien er ook echt te zonnig uit, jaloers.Op zondag 24 oktober 2010 17:48 schreef Slaif het volgende:
Moi.
De nu in een plaatsje bij Dahab. De zee is hier werkelijk schitterend. Het schijnt de 2e mooiste snorkelplaats ter wereld te zijn en dat geloof ik graag.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
quote:het sfeertje in time-out vind ik altijd wel chillOp zondag 24 oktober 2010 19:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja, goud!
Hai
Vragenrondje: Welke sfeer vinden jullie 't fijnst in een restaurant?
quote:Dat is gewoon lopende band en stampensvol man. Alleen de meisjes zijn leuk.Op zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef joppie_saus het volgende:
Hangt wel van restaurant af maar zoals Napoli vind ik wel nice, of Zomers
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef joppie_saus het volgende:
Hangt wel van restaurant af maar zoals Napoli vind ik wel nice, of Zomers
quote:Beschrijf die sfeer eens? Donker/licht, kleurgebruik, interieurstijl etc?Op zondag 24 oktober 2010 19:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het sfeertje in time-out vind ik altijd wel chill
de prijzen houden de paupers buiten maar zijn voor normaal volk wel betaalbaar
quote:En Jop, wat dan wel?Op zondag 24 oktober 2010 19:44 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat is gewoon lopende band en stampensvol man. Alleen de meisjes zijn leuk.
quote:mooie schilderijtjes niet te donker maar ook niet licht ofzo.Op zondag 24 oktober 2010 20:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
Beschrijf die sfeer eens? Donker/licht, kleurgebruik, interieurstijl etc?
[..]
En Jop, wat dan wel?
quote:
quote:Die ho zit gewoon in je rayon te kutten dude.Op zondag 24 oktober 2010 22:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Maar ik heb ook weer wat lekkers. Zat beetje te kloten met een meisje, leek wel redelijk te gaan. Blijkt dat mijn ex jaloers is geworden en bullshit verhalen over mij aan haar heeft verteld. Nu is het weer over...kakwijf
quote:Ik ben nooit echt luxe uit eten geweest in Groningen, maar ik herinner me nog wel wat namen van restaurantjes waar je beter voor pizza heen kunt. Je zit sowieso ook rustiger in een Cantina Mexicana, hoewel je daar ook net pech kunt hebben en in 't rumoer zit. Sowieso een vrij donkere toko. En erg lekker eten.Op zondag 24 oktober 2010 20:22 schreef Oneself het volgende:
Beschrijf die sfeer eens? Donker/licht, kleurgebruik, interieurstijl etc?
[..]
En Jop, wat dan wel?
quote:Die ho (hoer) zit in je rayon (regio) te kuttenOp zondag 24 oktober 2010 22:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen dat ik er niks van snap
quote:pak je telefoon eens om te whatsapp'enOp zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ho (hoer) zit in je rayon (regio) te kutten!
quote:Maakt niet uit, Joppie.Op zondag 24 oktober 2010 22:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen dat ik er niks van snap
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ho zit gewoon in je rayon te kutten dude.
quote:"Hoi, ik heb 5 jaar gratis kabel gehad hier. Kunnen jullie dat weer even aansluiten?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Maar ik nog niet veeeeele jaren in GroningenOp zondag 24 oktober 2010 19:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
topic is er al veeeeele jaren hoor
quote:koffiezetapparaat is stuk.
quote:Oldenburg zijn leuke kerstmarktenOp maandag 25 oktober 2010 13:43 schreef welkominspace het volgende:
ik mis m'n koffie
zit lekker te chillen,beetje muziek .
gewoon lekker wakker worden.
maar het voelt gewoon niet compleet zonder koffie
wat is btw een mooie plek om kerst en mss oud en nieuw door te brengen?
iets met leuke kerstmarkten lijkt me wel leuk
mss praag ofzo?
ik zoek vooral een stad die heel mooi is,leuk maak ik het zelf wel![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:07 schreef Oneself het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!Is dat van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook Bon Iver aan de muur. The National heb ik niet zoveel mee.Don't think twice, it's all right.
quote:waar ligt oldenburg nou weer?Op maandag 25 oktober 2010 15:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oldenburg zijn leuke kerstmarkten.
quote:Oldenburg is gewoon in Duitsland,Op maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
waar ligt oldenburg nou weer?![]()
ik weet wel dat er rond kerst altijd hele leuke cruises in amerika zijn![]()
lijkt me ook wel chill
quote:in Duitsland zijn de winter vaak wel extreem of niet?Op maandag 25 oktober 2010 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oldenburg is gewoon in Duitsland,. maar wel ubergezellig en mooi.
quote:De Efteling,Op maandag 25 oktober 2010 16:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in Duitsland zijn de winter vaak wel extreem of niet?
ik wil eigenlijk ergens heen waar het net een sprookje is
niet te koud,mooi met veel lampjes en een stad met een mooie historie
quote:nou de afgelopen winter in NL ligt me ook nog wel bij hoor.Op maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef JH87 het volgende:
Oldenburg ligt nou niet zo diep in Duitsland dat je in een extremere winter terecht komt hoor.
quote:wat voor een clienten eingenlijk?Op maandag 25 oktober 2010 17:19 schreef Renesite het volgende:
Sommige mensen mogen van mij [insert:ziekte] krijgen. Stomme cliënten!
quote:Oeh, die wil ik ook nog zien.Op maandag 25 oktober 2010 17:17 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ga straks naar Paranormal Activity 2. Iedereen zegt kk eng dit dat, maar ik weet alleen dat het horror (?) is. Zie het wel.
quote:dienstverlening.Op maandag 25 oktober 2010 17:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat voor een clienten eingenlijk?
zorg,commercieel ,zakelijke dienstverlening of wat?
quote:SuccessOp maandag 25 oktober 2010 17:23 schreef joppie_saus het volgende:
Nee klopt, en bovendien heb ik hem nog nooit gescheten bij een film, dus ik zie het straks wel.
quote:Bettina, toch? Geloof dat het in ieder geval een vrouw was.Op maandag 25 oktober 2010 17:32 schreef welkominspace het volgende:
er was hier in het topic een tijdje terug trouwens een duitse student he...
Die met die maffe naam bernnitti ofzo.
nou las ik laatst dat de 190.000 stadjer een duitse student genaamd bernard ofzo was.
ik vond het wel toevallig allemaal.
weet wel dat de voornaam van die student verdomd veel op die gast z'n username leek
quote:nee ik moest toen nog om z'n naam lachen omdat het een vent wasOp maandag 25 oktober 2010 17:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bettina, toch? Geloof dat het in ieder geval een vrouw was.
quote:Heb je geluk, wij waren wel echt afgesloten toen ze er achter kwamen dat we geen abbo hadden.Op maandag 25 oktober 2010 20:03 schreef MaxMark het volgende:
Ik kom thuis na een lange dag, en zie dat het toch een storing was en ik gelukkig weer TV heb
quote:En toen alsnog eentje afgesloten, of zit je nog steeds zonder?Op maandag 25 oktober 2010 20:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Heb je geluk, wij waren wel echt afgesloten toen ze er achter kwamen dat we geen abbo hadden.
quote:Mijn huisgenootjes konden niet zonder, dus toen hebben we het maar weer aangevraagd. Is op zich ook helemaal niet zo duur, dus ach.Op maandag 25 oktober 2010 20:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En toen alsnog eentje afgesloten, of zit je nog steeds zonder?
quote:Nee, ik ben zwaar op zoek naar een nieuwe kamer/appartement nu. Als er hier toevallig iemand is die wat weet?Op maandag 25 oktober 2010 20:41 schreef Bob. het volgende:
Waar ga je trouwens heen over anderhalve maand, dat je er dan niet meer woont? Toch niet uit Groningen?
quote:er komt een kamer vrij in BiddinghuizenOp maandag 25 oktober 2010 20:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, ik ben zwaar op zoek naar een nieuwe kamer/appartement nu. Als er hier toevallig iemand is die wat weet?
quote:Waarom moet je je oude huis uit dan? En weet op dit moment niks, maar zal aan je denken als ik iets hoor.Op maandag 25 oktober 2010 20:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, ik ben zwaar op zoek naar een nieuwe kamer/appartement nu. Als er hier toevallig iemand is die wat weet?
quote:Huidige huis wordt verkocht en ik kan niet blijven, helaas. Dank je voor het aan me denkenOp maandag 25 oktober 2010 21:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Waarom moet je je oude huis uit dan? En weet op dit moment niks, maar zal aan je denken als ik iets hoor.
Vind de nieuwe lay out trouwens maar niks. Maar zal wel wennen zijn.
quote:Heb hem al 300 jaar.Op maandag 25 oktober 2010 21:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Waarom moet je je oude huis uit dan? En weet op dit moment niks, maar zal aan je denken als ik iets hoor.
Vind de nieuwe lay out trouwens maar niks. Maar zal wel wennen zijn.
quote:yup,met uitzicht op het waterOp maandag 25 oktober 2010 20:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
er komt een kamer vrij in Biddinghuizen
quote:je weet dat koop geen huur verbreekt he?Op maandag 25 oktober 2010 21:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Huidige huis wordt verkocht en ik kan niet blijven, helaas. Dank je voor het aan me denken
quote:Hehe ja. Gaat nu helaas niet op.Op maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je weet dat koop geen huur verbreekt he?
quote:ik zit lekker teminator te kijkenOp maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef joppie_saus het volgende:
Besteed je geld nuttig, ga niet naar PA 2. Om in WIS' zijn termen te blijven: het jointje na afloop maakte de avond nog enigszins goed.
quote:Jij ook al?Op maandag 25 oktober 2010 22:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik zit lekker teminator te kijken![]()
quote:Verbreken wel. Breken niet.Op maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je weet dat koop geen huur verbreekt he?
quote:Not my cup of tea. Ik tyf morgen na voetbal 'The Texas Chainsaw Massacre 1&2' erin, en dan zien we wel weer.Op maandag 25 oktober 2010 22:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik zit lekker teminator te kijken![]()
quote:Meh, dat wel, Maar verder vind ik hem zelf wel fijnerOp maandag 25 oktober 2010 22:21 schreef MaxMark het volgende:
Wow. Beetje jammer dat je nu reclame hebt in na elke eerste post op welke pagina dan ook.
quote:Die is als thema beschikbaar in de nieuwe layout. Das dan wel weer goed. Overige functionaliteiten ook, zoals René zei. Maar die irritante banner hè..
quote:Auto-update, bijvoorbeeldOp maandag 25 oktober 2010 22:33 schreef joppie_saus het volgende:
Wat is nou verschil dan? Vind deze ook wel prima.
quote:Je woont bij de Korreweg? Immer ongelukken daar.Op dinsdag 26 oktober 2010 08:06 schreef JH87 het volgende:
En weer een ongeluk hier voor de deur, doe eens stil.
quote:Tsja, aannames, aannames.. Maar I agree, en Utrecht is ook leuk!Op dinsdag 26 oktober 2010 06:27 schreef Lo-Fi het volgende:
"Toevallig" vorige week eens in Groningen wezen stappen bij een vriend van mij en ik moet bekennen dat het zeker niet tegenviel. Gezellige stad en prima gelegenheden. Vanzelfsprekend gaat er niets boven Utrecht, maar respect voor de hoofdstad van Het Noorden. Chapeau.
quote:In Groningen kun je langer doorgaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 06:27 schreef Lo-Fi het volgende:
"Toevallig" vorige week eens in Groningen wezen stappen bij een vriend van mij en ik moet bekennen dat het zeker niet tegenviel. Gezellige stad en prima gelegenheden. Vanzelfsprekend gaat er niets boven Utrecht, maar respect voor de hoofdstad van Het Noorden. Chapeau.
quote:Je zal wel moeten, want na 9 uur 's avonds kom je nooit meer naar de bewoonde wereldOp dinsdag 26 oktober 2010 10:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
In Groningen kun je langer doorgaan.
quote:Of all people reageer jij, nachtbraker, hierop?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:37 schreef remlof het volgende:
Je zal wel moeten, want na 9 uur 's avonds kom je nooit meer naar de bewoonde wereld
quote:Thank you dearOp dinsdag 26 oktober 2010 10:47 schreef remlof het volgende:
Dan ben je deze dag in ieder geval goed begonnen
quote:Ik lig dubbelOp maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef DuTank het volgende:
In jouw taal:
Dude, snap haar message, ze dont wil je anymore. Say houdoe to haar. kusje en hugs
quote:Euhm....... Pleisure? Van Arendonk?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:48 schreef joppie_saus het volgende:
Ik wil nieuwe schoenen. Zakelijke maar die tegelijk trendy zijn. Iemand tips?
quote:;S ;S ;SOp dinsdag 26 oktober 2010 11:39 schreef joppie_saus het volgende:
Is optie inderdaad, maar die webshops doen het niet. Nu moet ik alsnog naar buiten ;s
quote:kill it with fire!!!!!!!!
quote:In de vakantie is het niet gezellig, veel te vol met tuig.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:50 schreef eefopdreef het volgende:
Ik ga vanavond heel lief mn zusje mee uit nemen in GroningenNu ga ik nooit op dinsdag uit en vroeg me af.. is het op dinsdag wel gezellig in de stad? En ook qua.. vakantie enzo nu?
Gelijk dan even de vraag (aangezien ik benieuwd ben) ; Wat zijn jullie favoriete uitgaansspots in Groningen?
quote:HeheheheOp dinsdag 26 oktober 2010 16:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kun je misschien een foto van jullie 2 laten zien?
quote:Goed ideeOp dinsdag 26 oktober 2010 16:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kun je misschien een foto van jullie 2 laten zien?
quote:Altijd meer personeel dan klanten binnen daarOp dinsdag 26 oktober 2010 18:18 schreef Renesite het volgende:
Edoch: Ebb18 vind ik ook wel een bazenwinkel!
quote:Jaaaaa.. dat valt me ook wel een klein beetje opOp dinsdag 26 oktober 2010 18:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Altijd meer personeel dan klanten binnen daar
quote:McDonalds?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:43 schreef welkominspace het volgende:
net in een baggertent koffie gedronken joh![]()
allemaal mensen met kinderen
de manager begon nog ruzie te zoeken met me![]()
Een vriendin van me vond het zo'n goeie zaak dus moest ik mee
quote:ik maakte een opmerking die niet zo goed bij hem viel
quote:Rechts onder die pijltjesOp dinsdag 26 oktober 2010 19:24 schreef welkominspace het volgende:
hoe quote je in die nieuwe layout?
ik vind hem helemaal niet leuk ben de smilies ook opeens kwijt![]()
quote:Waar, waar, waar! Ik wil dat ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:11 schreef MaxMark het volgende:
En in het optiemenu kun je instellen dat de knopjes altijd zichtbaar blijven.
quote:Je bent m'n held van de avond.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Helemaal rechtsboven, die gekleurde venstertjes. Daar zit het in.
quote:ik laat het vaak thuisbezorgen.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:56 schreef joppie_saus het volgende:
Same here. WIS, welke shop haal jij je stuff altijd? Was gister bij die tegenover De Vliegende Hollander, net even bij The Happy geweest. Die nog niet uitgeprobeerd, wou ik vanavond doen maar ik heb een flinke trap gehad op training dus ik blijf even thuis vanavond
quote:hmm, happy vind ik nooit zo goed geloof ik.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, Glory heb ik ook wel gehad, die zijn wel fijn, vandaag was Happy dichterbij
quote:Je moet je raketje ook in je mond stoppen, in plaats van op je knie.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:19 schreef joppie_saus het volgende:
Haha One, dat heb ik ook is gehad. Ik aanbellen, wil zeggen ben je sleutel kwijt, maar voel nog 1x diep in mijn zak en...tadaaa! Sleutel!
Ik zit nu met ijs op me knie, heb er geen gevoel meer in man haha.
quote:zat ik er ff naastOp dinsdag 26 oktober 2010 21:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet je raketje ook in je mond stoppen, in plaats van op je knie.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij wilt hem wel diep in de keel natuurlijk
quote:Haha, ja stomme dingen. Maar goed, kan gebeuren.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:19 schreef joppie_saus het volgende:
Haha One, dat heb ik ook is gehad. Ik aanbellen, wil zeggen ben je sleutel kwijt, maar voel nog 1x diep in mijn zak en...tadaaa! Sleutel!
Ik zit nu met ijs op me knie, heb er geen gevoel meer in man haha.
quote:Ja. Is een Javading, misschien moet je even opnieuw installeren.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:52 schreef welkominspace het volgende:
http://puzzelstad.nl/zweeds/zweeds1.php
zien jullie een puzzel?
quote:1+1Op dinsdag 26 oktober 2010 21:57 schreef welkominspace het volgende:
ohja, krijg al tijden idd een error als iets met java draait
quote:nou ja, hij is een keer zo dik als normaal , klopt en ik kan er niet op staan. Lijkt me niet gezond
quote:nee,het afzetlint en de honden worden nu net weggehaald.
quote:Heb je nou gedaan dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
nou ja, hij is een keer zo dik als normaal , klopt en ik kan er niet op staan. Lijkt me niet gezond
quote:Weet het niet niet... Ligt er aan waar je van houdt, wat voor volk, wat voor muziek, kunnen zitten (zonder de bar) of niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:40 schreef eefopdreef het volgende:
[..]
How about..... nooooooo.
Nou, wat zijn de spots op dinsdagavond en in de vakantie? !
quote:Ik/we houden vooral van een beetje alternatieve sfeer/mensen, dansen enz. Niet zo erg into de stamkroegen ;pOp dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je nou gedaan dan?
[..]
Weet het niet niet... Ligt er aan waar je van houdt, wat voor volk, wat voor muziek, kunnen zitten (zonder de bar) of niet?
quote:Hmm, klinkt vervelend, beterschap!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
botsing met teamgenoot. Zijn scheenbeen lag open, mijn kni doet au.
quote:Waar heb je mee verloren?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:53 schreef moemoe het volgende:
Men, ik kan zo niet tegen mijn verlies.
quote:Blauwborgje is naar links hoorOp woensdag 27 oktober 2010 09:57 schreef joppie_saus het volgende:
Dan moet je de eerste pakken, onder het viaduct door gelijk rechts, na de crematoriumlaan.
quote:Het viaduct is het punt dat je onder de noordelijke rondweg door gaatOp woensdag 27 oktober 2010 10:06 schreef ChipsZak. het volgende:
En welk viaduct?Jaja, ik weet weer lekker veel van die plek.
Ik kom d'r eigenlijk nooit, behalve voor tentamens en eigenlijk altijd met de fiets.
quote:Ik weet dus nooit hoe het spel heet... Met bekende personen: 1e ronde omschrijven, 2e ronde uitbeelden en de 3e ronde in 1 woord. Dat spel
quote:Succes met je tentamen!Op woensdag 27 oktober 2010 10:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou ik pak 15 wel, gezien die het snelst is. Ik zie wel waar ik uitstap, ik zal vast niet de enige zijn die daarheen moet.
quote:Ja, is wel fijn iddOp woensdag 27 oktober 2010 11:06 schreef moemoe het volgende:
Wheh, nice van die SPSS toets! Ennnnn zullen we later op de dag nog even contact hebben over het feest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |