quote:Dan had ik sowieso dat KPN gebouw d'r afgeknipt.Op zondag 24 oktober 2010 16:48 schreef joppie_saus het volgende:
Jammer dat de foto bewogen is. Anders had het een mooie plaat voor op canvas geweest.
quote:Vind ik meevallen. Voor mij iig niet, nu staat het onderwerp ook enigszins saai in het midden.Op zondag 24 oktober 2010 16:51 schreef joppie_saus het volgende:
Gewoon weggeshopt. Dat gebouw wegknippen haalt de foto uit zijn verband
quote:ckerOp zondag 24 oktober 2010 17:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Nouja, we horen het wel toch?Wat het geworden is?
quote:ik vind meestal het bekvechten vooraf het leuksteOp zondag 24 oktober 2010 17:18 schreef joppie_saus het volgende:
En dan? Sjappen die tegen de politie aan het vechten zijn?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
Ik kom ook weer eens in jullie stad kijken deze week
quote:Zal ik doen, wat gebeurt er dan?Op zondag 24 oktober 2010 17:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
neem vooral eens een kijkje op de vismarkt
quote:dat ben ik met je eensOp zondag 24 oktober 2010 17:22 schreef joppie_saus het volgende:
Bekvechten is altijd leuk.. maar popo uitdagen vind ik zo zwaar kansloos.
quote:JohOp zondag 24 oktober 2010 17:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
krijg je het na een tijdje wss koud
quote:het lost zichzelf meestal zonder politie wel op.
quote:Veel plezier!Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
quote:Vakantie? Wat is dat.Op zondag 24 oktober 2010 17:26 schreef welkominspace het volgende:
ik geloof dat er in de vakantie meestal wel wat te doen is
quote:daar ben je nu?Op zondag 24 oktober 2010 17:48 schreef Slaif het volgende:
Moi.
De nu in een plaatsje bij Dahab. De zee is hier werkelijk schitterend. Het schijnt de 2e mooiste snorkelplaats ter wereld te zijn en dat geloof ik graag.
quote:Gezellig, zeg.Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
quote:Aah klinkt echt goed! Foto's op fb zien er ook echt te zonnig uit, jaloers.Op zondag 24 oktober 2010 17:48 schreef Slaif het volgende:
Moi.
De nu in een plaatsje bij Dahab. De zee is hier werkelijk schitterend. Het schijnt de 2e mooiste snorkelplaats ter wereld te zijn en dat geloof ik graag.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
quote:het sfeertje in time-out vind ik altijd wel chillOp zondag 24 oktober 2010 19:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja, goud!
Hai
Vragenrondje: Welke sfeer vinden jullie 't fijnst in een restaurant?
quote:Dat is gewoon lopende band en stampensvol man. Alleen de meisjes zijn leuk.Op zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef joppie_saus het volgende:
Hangt wel van restaurant af maar zoals Napoli vind ik wel nice, of Zomers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |