quote:Dan had ik sowieso dat KPN gebouw d'r afgeknipt.Op zondag 24 oktober 2010 16:48 schreef joppie_saus het volgende:
Jammer dat de foto bewogen is. Anders had het een mooie plaat voor op canvas geweest.
quote:Vind ik meevallen. Voor mij iig niet, nu staat het onderwerp ook enigszins saai in het midden.Op zondag 24 oktober 2010 16:51 schreef joppie_saus het volgende:
Gewoon weggeshopt. Dat gebouw wegknippen haalt de foto uit zijn verband
quote:ckerOp zondag 24 oktober 2010 17:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Nouja, we horen het wel toch?Wat het geworden is?
quote:ik vind meestal het bekvechten vooraf het leuksteOp zondag 24 oktober 2010 17:18 schreef joppie_saus het volgende:
En dan? Sjappen die tegen de politie aan het vechten zijn?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
Ik kom ook weer eens in jullie stad kijken deze week
quote:Zal ik doen, wat gebeurt er dan?Op zondag 24 oktober 2010 17:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
neem vooral eens een kijkje op de vismarkt
quote:dat ben ik met je eensOp zondag 24 oktober 2010 17:22 schreef joppie_saus het volgende:
Bekvechten is altijd leuk.. maar popo uitdagen vind ik zo zwaar kansloos.
quote:JohOp zondag 24 oktober 2010 17:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
krijg je het na een tijdje wss koud
quote:het lost zichzelf meestal zonder politie wel op.
quote:Veel plezier!Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
quote:Vakantie? Wat is dat.Op zondag 24 oktober 2010 17:26 schreef welkominspace het volgende:
ik geloof dat er in de vakantie meestal wel wat te doen is
quote:daar ben je nu?Op zondag 24 oktober 2010 17:48 schreef Slaif het volgende:
Moi.
De nu in een plaatsje bij Dahab. De zee is hier werkelijk schitterend. Het schijnt de 2e mooiste snorkelplaats ter wereld te zijn en dat geloof ik graag.
quote:Gezellig, zeg.Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
quote:Aah klinkt echt goed! Foto's op fb zien er ook echt te zonnig uit, jaloers.Op zondag 24 oktober 2010 17:48 schreef Slaif het volgende:
Moi.
De nu in een plaatsje bij Dahab. De zee is hier werkelijk schitterend. Het schijnt de 2e mooiste snorkelplaats ter wereld te zijn en dat geloof ik graag.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
quote:het sfeertje in time-out vind ik altijd wel chillOp zondag 24 oktober 2010 19:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja, goud!
Hai
Vragenrondje: Welke sfeer vinden jullie 't fijnst in een restaurant?
quote:Dat is gewoon lopende band en stampensvol man. Alleen de meisjes zijn leuk.Op zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef joppie_saus het volgende:
Hangt wel van restaurant af maar zoals Napoli vind ik wel nice, of Zomers
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef joppie_saus het volgende:
Hangt wel van restaurant af maar zoals Napoli vind ik wel nice, of Zomers
quote:Beschrijf die sfeer eens? Donker/licht, kleurgebruik, interieurstijl etc?Op zondag 24 oktober 2010 19:40 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het sfeertje in time-out vind ik altijd wel chill
de prijzen houden de paupers buiten maar zijn voor normaal volk wel betaalbaar
quote:En Jop, wat dan wel?Op zondag 24 oktober 2010 19:44 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat is gewoon lopende band en stampensvol man. Alleen de meisjes zijn leuk.
quote:mooie schilderijtjes niet te donker maar ook niet licht ofzo.Op zondag 24 oktober 2010 20:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
[..]
Beschrijf die sfeer eens? Donker/licht, kleurgebruik, interieurstijl etc?
[..]
En Jop, wat dan wel?
quote:
quote:Die ho zit gewoon in je rayon te kutten dude.Op zondag 24 oktober 2010 22:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Maar ik heb ook weer wat lekkers. Zat beetje te kloten met een meisje, leek wel redelijk te gaan. Blijkt dat mijn ex jaloers is geworden en bullshit verhalen over mij aan haar heeft verteld. Nu is het weer over...kakwijf
quote:Ik ben nooit echt luxe uit eten geweest in Groningen, maar ik herinner me nog wel wat namen van restaurantjes waar je beter voor pizza heen kunt. Je zit sowieso ook rustiger in een Cantina Mexicana, hoewel je daar ook net pech kunt hebben en in 't rumoer zit. Sowieso een vrij donkere toko. En erg lekker eten.Op zondag 24 oktober 2010 20:22 schreef Oneself het volgende:
Beschrijf die sfeer eens? Donker/licht, kleurgebruik, interieurstijl etc?
[..]
En Jop, wat dan wel?
quote:Die ho (hoer) zit in je rayon (regio) te kuttenOp zondag 24 oktober 2010 22:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen dat ik er niks van snap
quote:pak je telefoon eens om te whatsapp'enOp zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ho (hoer) zit in je rayon (regio) te kutten!
quote:Maakt niet uit, Joppie.Op zondag 24 oktober 2010 22:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen dat ik er niks van snap
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |