Zondagavond, dus beetje bie de oudersquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:03 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, lekker warm onder mijn tweepersoonsdekbed tv kijken
Waarom een ramp? Ik kan er heerlijk onder slapenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:04 schreef Oneself het volgende:
Tweepersoonsdekbed, die dingen zijn echt een ramp op een eenpersoonsbed.
Ik ga zo ook aan de thee. Kaneel.
In je eenpersoonsbed?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Waarom een ramp? Ik kan er heerlijk onder slapen
Tsss!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef joppie_saus het volgende:
Ja. Nog wel. Ik heb een benedenwoning gezien en papa gaat nu kijken of hij die kan kopen
Omdat zo'n ding doet vermoeden dat je meer ruimte hebt maar dan lig je ernaast. Bij een tweepersoonsdekbed hoort een tweepersoonsbed. Simpel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Waarom een ramp? Ik kan er heerlijk onder slapen
Ik ook zwartquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef Oneself het volgende:
Wat leuk! Ik ook! Alleen zwarte. Zullen we 'n clubje oprichten!
Nee, tweepersoonsbed is vereiste idd. Of een twijfelaar.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:54 schreef JH87 het volgende:
Zolang er maar geen paupers met eenpersoonsbedden tussen zitten. En zwart is toch saai!
Nice! Je woont nu nog thuis toch?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:11 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik ook zwart![]()
O ja dat huis ergens in de Oosterpark
Of een biermerk! Da's ook wel geniaal. En ik val nog onder de twijfelaarcategorie geloof ik.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, tweepersoonsbed is vereiste idd. Of een twijfelaar.![]()
En niet zomaar gewoon zwart! Met maar liefst een echt reliëf-patroon erin. Wat denk jij dan.
Maar daar twijfel je nog over?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
ik val nog onder de twijfelaarcategorie geloof ik.
Goed plan, ga ik ook doenquote:
moest toch naar huisquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef Luco het volgende:
Gewoon niet naar buiten gaan, scheelt een boel.
Haha, biermerk? Als dekbed? Neh. Twijfelaars meten max 1.40 geloof ik.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Of een biermerk! Da's ook wel geniaal. En ik val nog onder de twijfelaarcategorie geloof ik.
Haha flaauwe grap.quote:
Was je party in Knoal nog leuk?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:01 schreef Studente18 het volgende:
Ik ga ook maar eens op bed, morgen weer naar school in de leukste stad van Nederland
Geniaal toch. Zo'n mooi Belgisch logo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:04 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, biermerk? Als dekbed? Neh. Twijfelaars meten max 1.40 geloof ik.
Ja! Was alleen erg druk dus zijn niet al te laat vertrokkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:12 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Was je party in Knoal nog leuk?
Haha, wat voor logo dan? Ik houd niet zo van tekst oid op m'n dekbedovertrekken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:13 schreef JH87 het volgende:
[..]
Geniaal toch. Zo'n mooi Belgisch logo.En 1.40, dus twijfelaar present.
Duvel of Leffe ofzo!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, wat voor logo dan? Ik houd niet zo van tekst oid op m'n dekbedovertrekken.
Oh lawd, zie dit:
[ afbeelding ]
Ik sta 9.00 naast m'n bed.
Ome Telecaster zit nu in elk geval aan een kloeke Westmalle tripel.quote:
Je kiest een goed biertje uit. Is zeer goed te pruimenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:11 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ome Telecaster zit nu in elk geval aan een kloeke Westmalle tripel.
Pollens, wat een bier.
Dank U. Ja, vrouwen zal ik wel nooit begrijpen, maar van bier heb ik tenminste verstand.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kiest een goed biertje uit. Is zeer goed te pruimen
Nou, dat is toch iets he?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:13 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dank U. Ja, vrouwen zal ik wel nooit begrijpen, maar van bier heb ik tenminste verstand.
Mooi he! Deze is ook zo prachtig:quote:
Tel Uw zegeningen.quote:
Mwoah. Vannacht 3 uur geslapen, nu al een redelijk aantal vrij zware biertjes in de mik gegoten... het begint te komen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:48 schreef welkominspace het volgende:
ik ben gewoon nog steeds niet moe
Ikwilook.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nou, dat is toch iets he?
[..]
Mooi he! Deze is ook zo prachtig:
[ afbeelding ]
ik heb niks meer in huisquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:51 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Mwoah. Vannacht 3 uur geslapen, nu al een redelijk aantal vrij zware biertjes in de mik gegoten... het begint te komen.
Ik heb een grote tweepersoons. Hah.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ikwilook.![]()
..zit ik dan met m'n suffige eenpersoonsbed.
Ik ook.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb niks meer in huis![]()
en ik moet er toch morgen weer vroeg uit
woon jij toevallig in mijn straat?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:54 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ja, ik heb altijd genoeg in huis om m'n halve straat uit te kunnen roeien.
Hmmm... Selwerd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
woon jij toevallig in mijn straat?
Och. Ik heb een tweepersoons van 2.10 bij 1.80 voor mezelf.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:54 schreef Oneself het volgende:
Weet je wat pas relaxed is? Een litsjumeax. Je kunt ZWEMMEN in die dingen, holymoly.
Sja. Klote voor je, moet ik maar in m'n eentje verder drinken.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:54 schreef Oneself het volgende:
Weet je wat pas relaxed is? Een litsjumeax. Je kunt ZWEMMEN in die dingen, holymoly.
Grapje, ik dacht dat het kenmerk van die dingen was dat ze zo groot zijn, mais non.Al is zo'n bed van 1.80 zooo fijn.
En Bob.; dan plak je er toch wat boomstammen en takken tegenaan?
Ruilen? Mijnes is 1.60 maar wel een boxspring?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:56 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Och. Ik heb een tweepersoons van 2.10 bij 1.80 voor mezelf.
*oeh oeh oeh*
whehe, en dan slaap ik ook nog eens op de bankquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:57 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Klote voor je, moet ik maar in m'n eentje verder drinken.
Hmmm.... verleidelijk, verleidelijk...quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ruilen? Mijnes is 1.60 maar wel een boxspring?
In je eigen huis? Waarom?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
whehe, en dan slaap ik ook nog eens op de bank
Damn. Misschien breng je het gewoon niet geloofwaardig genoeg.quote:heb m'n beste vriendin btw gewoon een smsje gestuurd omdat haar vriend er ook was vanavond.
En ook zij wilde het niet geloven
woon tijdelijk weer bij m'n moederquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:01 schreef Telecaster het volgende:
[..]
In je eigen huis? Waarom?
Ik heb zelfs nog twee logeerbedden waar ik eventueel in kan liggen. Hah.![]()
[..]
Damn. Misschien breng je het gewoon niet geloofwaardig genoeg.
Dat komt vanzelf, als niemand het ooit door heeft gehad moeten zij ook gewoon aan het idee wennen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
woon tijdelijk weer bij m'n moeder
nah,uiteindelijk geloofde ze het wel maar het past blijkbaar niet bij me ofzo
zeer vreemd dat mensen het zo moeilijk kunnen geloven
Haha dude, 1.60 breed he, niet lang.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:00 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hmmm.... verleidelijk, verleidelijk...
Nee.![]()
(Ik ben al 1m87 lang, dus dat schiet niet op.)
Oy vey. Ik denk dat ik persoonlijk nog liever in een kartonnen doos onder een brug zou gaan liggen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
woon tijdelijk weer bij m'n moeder
Sja. Ik kan het me als hetero natuurlijk maar met moeite voorstellen, je situatie, maar toch jammer dat mensen klaarblijkelijk nog zo enorm in stereotypen denken - "ja maar, je past niet in 't plaatje van de clichenicht!".quote:nah,uiteindelijk geloofde ze het wel maar het past blijkbaar niet bij me ofzo
zeer vreemd dat mensen het zo moeilijk kunnen geloven
Ah! Dat verandert de zaak.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha dude, 1.60 breed he, niet lang.![]()
En trouwens ook 2.10 lang.
Truste! Ik ga ook maar zo, denk ik.quote:Speaking of bedden, ik ga slapen. Daag
ja ,ach het zal welquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf, als niemand het ooit door heeft gehad moeten zij ook gewoon aan het idee wennen.Geef ze wat tijd en blijf gewoon bij jezelf.
lekker stoned worden met m'n moederquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:07 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Oy vey. Ik denk dat ik persoonlijk nog liever in een kartonnen doos onder een brug zou gaan liggen.
Maar ja. Misschien is jouw moeder wel beter te harden dan de mijne.![]()
[..]
Sja. Ik kan het me als hetero natuurlijk maar met moeite voorstellen, je situatie, maar toch jammer dat mensen klaarblijkelijk nog zo enorm in stereotypen denken - "ja maar, je past niet in 't plaatje van de clichenicht!".
...quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lekker stoned worden met m'n moeder
Hm. Ook een soort vlucht voor?quote:maar ik heb de schijn ook wel flink opgehouden hoor.
veel meisjes altijd en beetje macho gedrag.
maar dat hoeft nu ook niet meer
ja maar dan meer voor mezelf.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:14 schreef Telecaster het volgende:
[..]
...
The horror...the horror....![]()
[..]
Hm. Ook een soort vlucht voor?
Sja, misschien vallen een hoop dingen wel ineens op hun plaats voor d'r.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja maar dan meer voor mezelf.
ik wilde het in het begin natuurlijk ook niet zomaar accepteren.
Maar dat heeft natuurlijk allemaal tijd nodig, en die tijd heeft het gehad.
vraag me btw wel af hoe m'n ex zal reageren![]()
trustenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja, misschien vallen een hoop dingen wel ineens op hun plaats voor d'r.![]()
Evenzogoed - 't zal een andere dag zijn, ik ga decadent scheef liggen in m'n enorme tweepersoons bed. Trusten allen, tot morgen.
* welkominspace meldtquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:24 schreef Mistaken het volgende:
Is er zojuist iemand uit de kast gekomen?
quote:
Wat zeggen jullie? Ik had 'em foutquote:Winkeliers hebben last van opgebroken straten. "Twee maanden lang een omzetverlies van 40% is niet meer in te halen in de rest van het jaar," zegt een winkelier. Als de omzet normaal elke maand 5000 euro is, maar door wegwerkzaamheden 2 maanden lang 40% lager is en alles in de andere maanden weer normaal draait, hoeveel euro is de jaaromzet lager dan normaal?
1) ¤ 12000
2) ¤ 6000
3) ¤ 4000
4) ¤ 2000
"DIt is mijn vriend." wellicht..?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:30 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mss een beetje jammer dat het zo vlak voor m'n vertrek uit groningen is maarja.
vraag me alleen wel af hoe ik over een paar jaar m'n vriend aan m'n dochter moet voorstellen
3.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat zeggen jullie? Ik had 'em fout
Mja, maar toen dacht ik: De omzet is 40% láger, dus wat overblijft is een omzet van 60%. Dus is het antwoord ¤6000. Of doe ik nu iets heel dom?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:51 schreef Telecaster het volgende:
[..]
3.
40% van 5000 is 2000, keer 2 maanden, is totaal 4000 minder omzet. Lijkt me.
Dat krijg je nou van een boxspring.quote:
Je leest denk ik de vraag niet goed. Ze vragen immers "hoeveel euro is de jaaromzet lager dan normaal?", niet "wat blijft over?"quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mja, maar toen dacht ik: De omzet is 40% láger, dus wat overblijft is een omzet van 60%. Dus is het antwoord ¤6000. Of doe ik nu iets heel dom?
Of ze is zwanger.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat krijg je nou van een boxspring.
Ik ontken *alles*.quote:
Laten we de verdere details maar afwachten dan!quote:Ik ben nog nooit misselijk geworden van m'n boxspring trouwens, dus ben benieuwd hoe men zoiets voor elkaar krijgt.
Ze vragen hoeveel er in die 40% zit die er dus niet meer is. In jouw redenering moet je dan nog een stap zetten en de normale omzet (10.000) verminderen met wat er volgens jou overblijft (6.000). 10.000 - 6.000 = 4.000.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mja, maar toen dacht ik: De omzet is 40% láger, dus wat overblijft is een omzet van 60%. Dus is het antwoord ¤6000. Of doe ik nu iets heel dom?
O ja, jij ging testritje maken op haar bed. Maar of ze er zelf bij was, dat is niet bekendquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:01 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik ontken *alles*.![]()
[..]
Laten we de verdere details maar afwachten dan!
Daar praat een gentleman niet over, jongens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:02 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
O ja, jij ging testritje maken op haar bed. Maar of ze er zelf bij was, dat is niet bekend
*pomtiedom*quote:
Jaaa! Gewoon verkeerd gelezen dusquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:56 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je leest denk ik de vraag niet goed. Ze vragen immers "hoeveel euro is de jaaromzet lager dan normaal?", niet "wat blijft over?"
www.beterrekenen.nl, altijd lekker om bij het wakker maken te doenquote:Welk niveau is dit trouwens?
"Ober! Koffie!"quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jaaa! Gewoon verkeerd gelezen dus
[..]
www.beterrekenen.nl, altijd lekker om bij het wakker maken te doen(alhoewel ik in dit geval dus nog niet wakker genoeg was)
Vlakbij.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:21 schreef JH87 het volgende:
En een steekpartij in Stad. Gaat weer lekker op maandagochtend.
Losers, inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:29 schreef Khalein het volgende:
Kansloos gedoe zo op de maandagochtend, helaas
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)teekpartij-Groningen
Zit dat ook al in de Nieuwe Eb?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:41 schreef Mistaken het volgende:
Update: steekpartij was bij opvang voor dak- en thuislozen. De steekpartij volgde na een ruzie. Zowel dader als slachtoffer raakten gewond.
Volgens mij bezorgen die niet..quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:56 schreef joppie_saus het volgende:
Die Limburgse Vlaaien zaak wel toch, in dat steegje naast de Pearl tegenover de FEBO?
Ja waarom jop? Niet leuk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:38 schreef Oneself het volgende:
Dingen!
Ik was er even vanaf, fijn dat je 'm even terughaalt, Jop.
Kom je hier trouwens voor het eerst in dit topic?quote:
Welkequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef Blushed het volgende:
Ahh nee, ik moet zo naar de tandarts. Hopen dat ik geen gaatjes heb.
Ja, en door te zeggen dat je eigenlijk hc-sjonny bent maak je het voor jezelf niet makkelijker.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef mac_this het volgende:
[..]
Kom je hier trouwens voor het eerst in dit topic?
wel zo netjes om je even voor te stellen, ik had dat al onder mijn andere account (Hc-sjonny) gedaan. maar had daar fok!zelfmoord gepleegd!
!
nouja, eigenlijk zo'n slagersmes die ze gebruiken voor de botten enzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:17 schreef Luco het volgende:
Wtf, een vriend van je is ooit aangevallen met een bijl?
Hoe moet ik mezelf voorstellen dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef mac_this het volgende:
[..]
Kom je hier trouwens voor het eerst in dit topic?
wel zo netjes om je even voor te stellen, ik had dat al onder mijn andere account (Hc-sjonny) gedaan. maar had daar fok!zelfmoord gepleegd!
!
Een van de daklozen was in elk geval al aardig op leeftij:quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:29 schreef Khalein het volgende:
Kansloos gedoe zo op de maandagochtend, helaas
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)teekpartij-Groningen
Ik doe zorg&welzijn kader, woon thuis in Stadskanaal, heet Nadysha, en eh ja. Wat wil je nog meer weten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef joppie_saus het volgende:
Bijvoorbeeld, hoe oud je bent wat je doet qua studie, of je op kamers woont of thuis e.d.
Ik ben 15.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:11 schreef joppie_saus het volgende:
Pics van je tieten?
Nee, te makkelijk. Hoe oud ben je
quote:
quote:
Je maakt wat mede meid!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:32 schreef Blushed het volgende:
Enge mensen hier @ fok. Ik heb al 2x een rare droom gehad over pedobear. En 3x een droom over mensen van fok.
Ik vond het ook niet echt een heldenprogramma of zo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb morgen een SPSS toets en snap ik al niks van de oefenopgave,![]()
.
Done!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
En kijk eens even in de FB van je forum.
Ik neem gewoon mijn telefoon niet opquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:18 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Daarom.
Ik heb net een Parrot Carkit gefixt voor in de auto
Ik word ook weer dikker, morgen maar eens beginnen met cardio.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:03 schreef welkominspace het volgende:
ik word dik![]()
m'n gezicht lijkt iets dikker te worden![]()
hopen dat dat niet doorzet,anders moet ik gaan sporten om slank te blijven
maar jij bent jongquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik word ook weer dikker, morgen maar eens beginnen met cardio.
Ja, ik ben jong. Heb van mijn vader dat als je jong bent je dik bent, en als je ouder word je dunner word. Was eerst echt vet, ben erg veel gaan sporten en werd dunner. Nu ben ik nog nét niet tevreden met mezelf, er mogen nog wel een stuk of 5 kilo's af.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar jij bent jong
iedereen zei altijd al dat rond m'n 25ste de kilo's zouden komen
lijkt me fucked up om ook maar 1 kilo te veel te hebben voor m'n 35stequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:08 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ja, ik ben jong. Heb van mijn vader dat als je jong bent je dik bent, en als je ouder word je dunner word. Was eerst echt vet, ben erg veel gaan sporten en werd dunner. Nu ben ik nog nét niet tevreden met mezelf, er mogen nog wel een stuk of 5 kilo's af.
heb ik vroeger ook wel veel gedaan ja.quote:
`quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lijkt me fucked up om ook maar 1 kilo te veel te hebben voor m'n 35ste
maar echt een sportfanaat ben ik ook niet
die tekst![]()
kent iemand nog een goed softrock bandje?
Voetbal!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef joppie_saus het volgende:
Ik voetbal ook nog ernaast, dus voor het vechten wil ik het niet doen. Maar conditie enzo wel.
Ik wou ook gaan voetballen, maar is niks voor mij. Ik tackel(?) iedereen alleen maar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef joppie_saus het volgende:
Ik voetbal ook nog ernaast, dus voor het vechten wil ik het niet doen. Maar conditie enzo wel.
Vind je keepen ook goed?quote:
En mocht je je afvragen waar je Wenn Es Passiert van kent.quote:
En ik schop mensen blauwe schenen. ;xquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Vind je keepen ook goed?
En Blushed, tackelen is niet erg, als je maar op de bal doet
whehe,toen ik nog basketbalde werd ik altijd ingezet om overtredingen te makenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Vind je keepen ook goed?
nog nooit studio sport gekekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:17 schreef Luco het volgende:
[..]
En mocht je je afvragen waar je Wenn Es Passiert van kent.
Hiervan dus.
Same here, bij voetbal. Natrappen, irriteren, uitlokken, mooi man.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
whehe,toen ik nog basketbalde werd ik altijd ingezet om overtredingen te maken
iedereen kk hard onderuittrappen als de scheidsrechters niet keken enzo
ben ook tijdje scheidsrechter geweest ik zag het ook nooitquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Same here, bij voetbal. Natrappen, irriteren, uitlokken, mooi man.
2 weken terug nog een "tactische" overtreding gemaakt. Laatste minuut, 11-10 voor. Tegenstander onderschepte de bal en wilde de bal naar hun aanvalsvak brengen. Ik heb van achter geprobeerd de bal uit iemands handen te tikken, raakte hem per ongeluk in z'n gezicht. Hij ging echt he-le-maal los tegen mij (Vuile mongool, doe es normaal, idioot, dat idee), scheids moest hem tot bedaren brengen. Ik kreeg niks te horen van de scheids en had zo weer een halve minuut gewonnenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Same here, bij voetbal. Natrappen, irriteren, uitlokken, mooi man.
Respect voor keepers, ik wou nooit op doel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Vind je keepen ook goed?
*kan geen goede actiefoto vinden*quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Respect voor keepers, ik wou nooit op doel.Rechtsmid.
![]()
een keer brak een tegenspeler m'n neus, toen was ook m'n hele kop opgezwollenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:18 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb mijn pink twee jaar terug gebroken en ben vorig seizoen per ambulance afgevoerd van het voetbalveld toen ik een hele flinke trap op mijn hoofd had gekregen.
De schade, zo'n 5 uur later:
[ afbeelding ]
heb de dokter toen nog gehoektquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:28 schreef joppie_saus het volgende:
Haha lekker lekker. Ja ik kon niks meer, lag KO op het veld
met basketbal heb ik paar keer m'n knie ontwricht,enkel gescheurd en neus gebroken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
Zoiets heb ik bij het voetbal nog nooit meegemaakt. Hoogstens zelf een keer licht geblesseerd geraakt toen ik uitgleed over wat natte tegels, maar nooit ernstige dingen.
Wel een keer een tegenstander gehad die na een ongelukkige valpartij de elleboog uit de kom had, maar dat was het dan ook.
Autch.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:18 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb mijn pink twee jaar terug gebroken en ben vorig seizoen per ambulance afgevoerd van het voetbalveld toen ik een hele flinke trap op mijn hoofd had gekregen.
[ afbeelding ]
Heb beide armen wel eens gebroken gehad, waarbij het bij de ene zelfs gebeurde bij de gymnastieklesquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:33 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Wat ben ik blij met 'alleen een gebroken arm' toen ik een jaar of 6 was.
Ik ben uit een houten huisje geduwd die nauwelijks een meter boven de grond stond. Dan ben je pas goed bezig.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb beide armen wel eens gebroken gehad, waarbij het bij de ene zelfs gebeurde bij de gymnastiekles
oogschaduw! Wat schattig!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:18 schreef joppie_saus het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb die studie wel een tijdje gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:51 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zoek een sportdiëtist, blijkt dat mijn buurman om de hoek eentje is
Ik vertrouw erop dat god me behoed voor overgewichtquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:54 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ja, ik probeer beetje af te vallen, maar ik ben erachter gekomen dat als ik niet goed eet, ik ook niet afval. Dus moet ik eerst weten hoe en wat ik moet eten
Heb standaard een beetje overgewicht. Maar goed, dat heb ik al kats mijn hele levenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat god me behoed voor overgewicht
Dan mag je de schuld aan je ouders gevenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb standaard een beetje overgewicht. Maar goed, dat heb ik al kats mijn hele leven!
Of aan god, die mij aanleg heeft gekregen en mij niet wat meer lengte heeft gegeven. Maar zo enorm zit het niet in de weg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:02 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan mag je de schuld aan je ouders geven
ik heb altijd al een goed postuur gehad, maar grieken schijnen vaak een buikje te ontwikkelenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb standaard een beetje overgewicht. Maar goed, dat heb ik al kats mijn hele leven!
Ik voel me Grieksquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb altijd al een goed postuur gehad, maar grieken schijnen vaak een buikje te ontwikkelen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:07 schreef joppie_saus het volgende:
Nja, het is geen overgewicht wat ik had. Maar ik had tot mijn 14e een sixpack, en die is nu verdwenen
Ik ben zooo benieuwd naar jouw verleden levensloop en dat soort dingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef welkominspace het volgende:
toen ik nog vastzat deed ik wel veel spieren kweken maar nu alleen nog klein beetje bijhouden
whehe, je moest eens weten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben zooo benieuwd naar jouw verleden levensloop en dat soort dingen.
Je hebt alles gedaan!!! (niet lullig bedoeld)
Godver je maakt me depressief.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:15 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zit 1,7 kilo onder mijn ideale gewicht. Dat kan nooit.
Spieren zijn toch zwaarder dan phat?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:21 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Meuh, ik compenseer het later wel met spieren
meestal wel jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Spieren zijn toch zwaarder dan phat?
tubby's zijn vaak wel vrij sterkquote:
Ik ben daar niet tubby genoeg voor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tubby's zijn vaak wel vrij sterk
heb het wel eens met een enorme vet klep aan de stok gehad.
of heb ook wel eens bij voetbal een schouderduw van een beer van een vent gehad.
Die vent woog 145 kilo
wel gewonnen hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben daar niet tubby genoeg voor.
Weer voldaan? Je werk netjes af?quote:
Tot zover ik weet heb ik ook geen overgewicht of een hangbuikje.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef joppie_saus het volgende:
Haha, daar val je ook niet van af.
ik heb een zak chips babi pangang bij de handquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Mensenkinders, ik krijg honger van dat gepraat over vet, spieren en afvallen. Ik ga zo even snacken.
Vind ik toch niet zo heel erg lekker.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb een zak chips babi pangang bij de hand
Welkom bij de clup.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:34 schreef Luco het volgende:
Ik zit 7kg boven m'n ideale gewicht... Toch ben ik niet dik, wel stevig gebouwd. Ben absoluut geen iel mannetje. Ook niet lastig met 1.95m
jumbo had alleen die nogquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:36 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Vind ik toch niet zo heel erg lekker.Eet maar lekker op!
Jep, stapeltje colleges gevolgd en vanmorgen bij een tevreden docent langsgeweest. Net nog een vijf uur gewerkt en nu bankhangen. Morgen weer 09.00 UB.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weer voldaan? Je werk netjes af?
True.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ach, van die BMI testen moet je je toch niets aantrekken. Ze houden met te weinig rekening.
Nou Jop, je gaat als een speer! Mag ik wat van die energie,quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:38 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jep, stapeltje colleges gevolgd en vanmorgen bij een tevreden docent langsgeweest. Net nog een vijf uur gewerkt en nu bankhangen. Morgen weer 09.00 UB.
Maar het is wel een aardige indicatiequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ach, van die BMI testen moet je je toch niets aantrekken. Ze houden met te weinig rekening.
Maar ze kunnen alsnog makkelijk verkeerd zitten. Maar j hebt het zelf ook wel door als j onder of overgewicht hebt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:39 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maar het is wel een aardige indicatie
toen ik nog gewoon als begeleider werkte had ik ook zo'n week.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
True.
Ik moet gewoon sporten. Boh... SportenAlleen werk ik atm 42/45 uur per week
Ik rijd veel autoquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
toen ik nog gewoon als begeleider werkte had ik ook zo'n week.
heb toen een sportprogramma voor de patiënten opgezet en zo bleef ik ook fit
.. Alsjeblieft.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou Jop, je gaat als een speer! Mag ik wat van die energie,?
Dank,quote:
bij m'n nieuwe baan draai ik wss ook 1 dag per week met de groep mee dus wil ik kijken of ik dan weer met ze kan sportenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik rijd veel autoIk zit bij mijn pc, praat met clienten en loop zo nu en dan naar de keuken/de hal en terug. In de pauze loop ik rond naar de supermarkt en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |