Zondagavond, dus beetje bie de oudersquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:03 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, lekker warm onder mijn tweepersoonsdekbed tv kijken
Waarom een ramp? Ik kan er heerlijk onder slapenquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:04 schreef Oneself het volgende:
Tweepersoonsdekbed, die dingen zijn echt een ramp op een eenpersoonsbed.
Ik ga zo ook aan de thee. Kaneel.
In je eenpersoonsbed?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Waarom een ramp? Ik kan er heerlijk onder slapen
Tsss!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:07 schreef joppie_saus het volgende:
Ja. Nog wel. Ik heb een benedenwoning gezien en papa gaat nu kijken of hij die kan kopen
Omdat zo'n ding doet vermoeden dat je meer ruimte hebt maar dan lig je ernaast. Bij een tweepersoonsdekbed hoort een tweepersoonsbed. Simpel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Waarom een ramp? Ik kan er heerlijk onder slapen
Ik ook zwartquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:47 schreef Oneself het volgende:
Wat leuk! Ik ook! Alleen zwarte. Zullen we 'n clubje oprichten!
Nee, tweepersoonsbed is vereiste idd. Of een twijfelaar.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:54 schreef JH87 het volgende:
Zolang er maar geen paupers met eenpersoonsbedden tussen zitten. En zwart is toch saai!
Nice! Je woont nu nog thuis toch?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:11 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik ook zwart![]()
O ja dat huis ergens in de Oosterpark
Of een biermerk! Da's ook wel geniaal. En ik val nog onder de twijfelaarcategorie geloof ik.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, tweepersoonsbed is vereiste idd. Of een twijfelaar.![]()
En niet zomaar gewoon zwart! Met maar liefst een echt reliëf-patroon erin. Wat denk jij dan.
Maar daar twijfel je nog over?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
ik val nog onder de twijfelaarcategorie geloof ik.
Goed plan, ga ik ook doenquote:
moest toch naar huisquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:49 schreef Luco het volgende:
Gewoon niet naar buiten gaan, scheelt een boel.
Haha, biermerk? Als dekbed? Neh. Twijfelaars meten max 1.40 geloof ik.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Of een biermerk! Da's ook wel geniaal. En ik val nog onder de twijfelaarcategorie geloof ik.
Haha flaauwe grap.quote:
Was je party in Knoal nog leuk?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:01 schreef Studente18 het volgende:
Ik ga ook maar eens op bed, morgen weer naar school in de leukste stad van Nederland
Geniaal toch. Zo'n mooi Belgisch logo.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:04 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, biermerk? Als dekbed? Neh. Twijfelaars meten max 1.40 geloof ik.
Ja! Was alleen erg druk dus zijn niet al te laat vertrokkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:12 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Was je party in Knoal nog leuk?
Haha, wat voor logo dan? Ik houd niet zo van tekst oid op m'n dekbedovertrekken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:13 schreef JH87 het volgende:
[..]
Geniaal toch. Zo'n mooi Belgisch logo.En 1.40, dus twijfelaar present.
Duvel of Leffe ofzo!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, wat voor logo dan? Ik houd niet zo van tekst oid op m'n dekbedovertrekken.
Oh lawd, zie dit:
[ afbeelding ]
Ik sta 9.00 naast m'n bed.
Ome Telecaster zit nu in elk geval aan een kloeke Westmalle tripel.quote:
Je kiest een goed biertje uit. Is zeer goed te pruimenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:11 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ome Telecaster zit nu in elk geval aan een kloeke Westmalle tripel.
Pollens, wat een bier.
Dank U. Ja, vrouwen zal ik wel nooit begrijpen, maar van bier heb ik tenminste verstand.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kiest een goed biertje uit. Is zeer goed te pruimen
Nou, dat is toch iets he?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:13 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dank U. Ja, vrouwen zal ik wel nooit begrijpen, maar van bier heb ik tenminste verstand.
Mooi he! Deze is ook zo prachtig:quote:
Tel Uw zegeningen.quote:
Mwoah. Vannacht 3 uur geslapen, nu al een redelijk aantal vrij zware biertjes in de mik gegoten... het begint te komen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:48 schreef welkominspace het volgende:
ik ben gewoon nog steeds niet moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |