Nee, drukke werkdag, doodmoe, lekker op de bank en verder niets. Morgen ook hele dag aan de studie om wat bij te werken.quote:
Ja, moet ik toegeven.quote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:56 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah ik kraakte je helemaal niet af. Niet de bedoeling!
Weet ik. Hoofdpijn komt ook doordat ik tijdens en na de wedstrijd niet genoeg gedronken heb...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:08 schreef Oneself het volgende:
Ik ga zo Final Destination kijken met huisgenootje.
Water drinken, Luco! Naast de standaard dingen enzo.
Saaai. Weet je ook wat Nietz doet? Is zeker ook moe?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:05 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nee, drukke werkdag, doodmoe, lekker op de bank en verder niets. Morgen ook hele dag aan de studie om wat bij te werken.
[..]
Ja, moet ik toegeven.
[..]
Gelukkig.
Oei, leerpuntje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Weet ik. Hoofdpijn komt ook doordat ik tijdens en na de wedstrijd niet genoeg gedronken heb...
Bekend moment, niks leerpuntje. Alleen merk ik het altijd 3 uur na de wedstrijd ofzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:25 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oei, leerpuntje.
Hoofd- of slaapmassage helpt ook nog wel eens.
En wat Jop zegt. Ambitieuze Jop.
Ik krijg altijd hoofdpijn als ik teveel drink...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Weet ik. Hoofdpijn komt ook doordat ik tijdens en na de wedstrijd niet genoeg gedronken heb...
ditquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik krijg altijd hoofdpijn als ik teveel drink...
Zo. Tijd om naar de kroeg te gaan.quote:
Ik heb pijnlijke voetjes. Lekker omhoogquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Zo. Tijd om naar de kroeg te gaan.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:48 schreef Fems het volgende:
Filmpje kijken bij pap en mam op de bank. HeerlijkBeentjes omhoog (die best pijnlijk zijn) en vandaag lekker dagje gehad.
Wil dat opschieten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Hai!
[..]
En ja! Alleen net even chagrijnig om essay.
Is het niet juist een leerpuntje als het al een bekend moment is?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Bekend moment, niks leerpuntje. Alleen merk ik het altijd 3 uur na de wedstrijd ofzo.
Massage klinkt goed trouwens
Ja, maar het hangt van zoveel factoren af. Vandaag was relatief warm, had toch een thermoshirt aan, bewegelijke tegenstander. Dan zweet je meer en dat moet je aanvullen. Effect merk ik dus pas paar uur later... Kan ik bij jou terecht voor die massage?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Is het niet juist een leerpuntje als het al een bekend moment is?
En massages klinken idd goed.
Haha, ik doelde niet per se op massages geven, maar ik wil je best een keer helpen hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, maar het hangt van zoveel factoren af. Vandaag was relatief warm, had toch een thermoshirt aan, bewegelijke tegenstander. Dan zweet je meer en dat moet je aanvullen. Effect merk ik dus pas paar uur later... Kan ik bij jou terecht voor die massage?
Ik heb 'm destijds in de bios gemist, maar wel onder ideale omstandigheden thuis op de bank gekeken - ik had die week erg weinig geslapen, dus ik zat tijdens de film voortdurend half in slaap te kakken waardoor ik die film half bij bewustzijn maar met wijd open ogen heb gezien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:53 schreef BradleyQ het volgende:
The Blair With Project! Dat was de eerste film waarbij ik echt checkte of er geen spook in de hal zat!!! Ook de laatste trouwens.
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:54 schreef joppie_saus het volgende:
Ik was 11 toen ik hem voor het eerst keek. Die nacht plaste ik in mijn bed toen ik gare geluiden hoorde
Behalve natuurlijk als je z'n moeder bent en je dat doorweekte beddegoed weer mag uit gaan zitten wassen.quote:
Classic? Zo'n film is puur evil, die komt er nooit van z'n leven in hier. Bleh.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:45 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb sinds gisteren The Blair Witch Project binnen. Classics
Want?quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Lekker kort!
Mogguh stad, ik ga naar Enschede! Oi!
Samen Ben Je Niet Alleen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:17 schreef joppie_saus het volgende:
Wjow, ik ben niet de enige ziel die op zondag 9 uur achter ze laptop zit haha. Thanks Tele!
Slapen is dan ook ernstig zonde van de tijd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:32 schreef JH87 het volgende:
Zijn wel meer mensen die op zondag gewoon vroeg wakker zijn hoor.
Jupquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:32 schreef JH87 het volgende:
Zijn wel meer mensen die op zondag gewoon vroeg wakker zijn hoor.
Dat wordt lekker met een boekje in 't Plantsoen en / of Stadspark hangen vandaag!quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jup![]()
Ik zie hier een heerlijk zonnetje!
Gefeliciteerd, mama Fems.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:08 schreef Fems het volgende:
Jup! Al lekker ontbeten met een eitje en harde broodjes uit de oven![]()
Nog even iets voor school doen en dan ben ik klaar om sociaal te doen: Gefeliciteerd mama
Sissy.quote:
Wat, niet eerst je jarige moeder een welverdiend ontbijtje op bed brengen..?quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:14 schreef Fems het volgende:
hahaThanks.
Zometeen lekker van de thuisdouche genieten.
Mijn moeder houd niet van ontbijtjes op bed. Dat kruimelt zo, dus we hebben lekker samen aan tafel ontbetenquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wat, niet eerst je jarige moeder een welverdiend ontbijtje op bed brengen..?
Ontaarde dochter.
Vooruit dan maar, we rekenen het voor deze keer goed.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn moeder houd niet van ontbijtjes op bed. Dat kruimelt zo, dus we hebben lekker samen aan tafel ontbeten
Je bent zenuwachtig he.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:17 schreef joppie_saus het volgende:
Wjow, ik ben niet de enige ziel die op zondag 9 uur achter ze laptop zit haha. Thanks Tele!
Ik ook, hopelijk maken ze er een potje vanquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:48 schreef Fems het volgende:
Ben benieuwd wat de enschedeers er van maken! Straks maar even horen!
Hoofdpijn is weer weg gelukkigquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:57 schreef Oneself het volgende:
Hoihoi![]()
Gefeliciteerd met je moeders', Fems, heb een leuke dag!
Hoest met je hoofdpijn, Luco?
Ah, good. Klinkt lekker, en dat op een zondag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoofdpijn is weer weg gelukkig. Ga vandaag een productief dagje hebben. Studie, kamer opruimen en werken
.
Mja, en ik moest 10 uur bij Euroborg zijn, dus sja. Maar ja ook best wel beetje haha. De bussen rijden nu met 60km/h over de A28, irritant!quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je bent zenuwachtig he.
Ik ken het.
Ja ik ga in principe nooit met de combi. Ben geen stuk vee...quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:33 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Mja, en ik moest 10 uur bij Euroborg zijn, dus sja. Maar ja ook best wel beetje haha. De bussen rijden nu met 60km/h over de A28, irritant!
Slechte ervaringen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 06:03 schreef Bob. het volgende:
Dit was trouwens wel mijn laatste avond Dizkartes ooit.Vanaf nu ben ik lid-af. En ik vind het niet eens jammer.
Haha nee, valt allemaal reuze mee. Maar ik heb eigenlijk nooit zo veel met de vereniging zelf gehad, alleen mijn jaarclub vind ik heel erg leuk.quote:
Zo, studie is klaar, kamer is opgeruimd. Heb nu 4 uur de tijd om niks te doenquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah, good. Klinkt lekker, en dat op een zondag.
Wat gaat de rest doen vandaag?
Douchen, want ik heb net een uur gesport - daarna even een hapje lunchen en dan de rest van de middag met een boekje in een stuk groen hangen.quote:
Vanmiddag ff twee uurtjes naar een verjaardag, vanavond werken en daarna lekker een warme douche wat drinken en bedjestijd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah, good. Klinkt lekker, en dat op een zondag.
Wat gaat de rest doen vandaag?
Nou ik heb een kennis die jarig is, en heb met mijn baas een arbeidscontract. Hij plant mij op de zondagavond in en zodoende moet ik werken.quote:
Ah fijn dat je dat even hebt opgehelderd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ik heb een kennis die jarig is, en heb met mijn baas een arbeidscontract. Hij plant mij op de zondagavond in en zodoende moet ik werken.
Ik vermoed dat het komt doordat ik een poosje terug een slok uit een zware glazen fles moest nemen maar keihard met m'n tanden er tegenaan knalde.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ik heb een kennis die jarig is, en heb met mijn baas een arbeidscontract. Hij plant mij op de zondagavond in en zodoende moet ik werken.
Had Bob. ook kunnen gebeurenquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:23 schreef Oneself het volgende:
Oh fuck en ik voel nu dat het best scherp is ook nog. Kuuut.
[..]
Ik vermoed dat het komt doordat ik een poosje terug een slok uit een zware glazen fles moest nemen maar keihard met m'n tanden er tegenaan knalde.Tis ook maar een klein stukje maar toch, het viel me net opeens op.
Whut?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:34 schreef JH87 het volgende:
Ach dat kan iedereen gebeuren. Ik heb m'n beide voortanden er ook wel eens uitgekregen.
Maar ik zou even de tandarts bellen ja, die scherpe randjes zijn irritant.
Ik ben nog helemaal heel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:34 schreef beertenderrr het volgende:
Het valt me mee dat Bob nog leeft aangezien ze in die dizkartes schuur was
Klinkt als een welbespraakt en intellectueel persoon. Komt uit Hoogkerk zeker?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:53 schreef Renesite het volgende:
'blablablabla leipe mongool, godverdomme'
Aldus broer.
Whehheequote:Op zondag 3 oktober 2010 12:54 schreef JH87 het volgende:
[..]
Klinkt als een welbespraakt en intellectueel persoon. Komt uit Hoogkerk zeker?
Eeks, hoe heb je dat gedaan!?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:34 schreef JH87 het volgende:
Ach dat kan iedereen gebeuren. Ik heb m'n beide voortanden er ook wel eens uitgekregen.
Maar ik zou even de tandarts bellen ja, die scherpe randjes zijn irritant.
Oh man, klinkt vreselijk. Maar iig fijn dat je nu stoer kunt doen met je ijskoud ijs happen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:03 schreef JH87 het volgende:
Ja eentje hebben ze er weer ingezet, grootste deel van de ander nooit meer kunnen vinden. En daarna nog veel gedoe gehad met wortelkanaalbehandelingen enzo, ik kan nu gewoon zonder pijn ijs happen iig.
nou ik ookquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:34 schreef nietzman het volgende:
Wij hebben allemaal vet chill lopen blowen natuurlijk.
paar maanden geleden bij het sterfbed van m'n oom ook maar niet helemaal compleet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:43 schreef Oneself het volgende:
Je hebt ze dus ongeveer voor het eerst in je leven samen gezien?
Tis echt heerlijk buiten!
Ook niet achter jou trouwens, Nietzman.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
dat had nou niemand achter je gezocht.
Haha, op zich wel leuk om je familie te ontdekken, als je die totaal niet kent.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
paar maanden geleden bij het sterfbed van m'n oom ook maar niet helemaal compleet.
m'n moeder komt uit een gezin van 7 kinderen waarvan 5 dames![]()
maf om te zien hoeveel ze allemaal op elkaar lijken.
gelogeerd bij een of andere rijke tante in Voorburg
die hebben toch wel een andere leefstijl dan ik zeg
was het ook wel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ook niet achter jou trouwens, Nietzman.![]()
[..]
Haha, op zich wel leuk om je familie te ontdekken, als je die totaal niet kent.
Lijkt me wel gek, tho.
Ik ga weer even nuttiger' dingen doen. Dag!
Yup. Nog een uurtje.quote:
Of je moet heel snel lopen. :-)quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hmm, denk dat het toch de jumbo wordt dan
mijn uitspraak was dan ook een klein leugentje om de aandacht te verschuiven.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:58 schreef Oneself het volgende:
Ook niet achter jou trouwens, Nietzman.!
bah, gekookte wijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:03 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Of je moet heel snel lopen. :-)
Zo, de tomatensoep (met restje rode wijn...) staat zachtjes te pruttelen, ik ga weer m'n tuin in, verder lezen in 't heerlijke zonnetje.
naar wie?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
mijn uitspraak was dan ook een klein leugentje om de aandacht te verschuiven.
is ze duwbaar?quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:31 schreef Luco het volgende:
Leuk, een patiënte die toch echt zeker weet dat ze me al 3 jaar kent, terwijl ik toen niet eens in het ziekenhuis werkte. En elke keer maar hetzelfde vragen, want ze weet het toch echt heel erg zeker... Mens, laat me m'n werk doen
Patiente? Misschien in een rolstoelquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:43 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Patiente? Misschien in een rolstoel
Verlies was wel terecht, maar een gelijkspel had erin gezeten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:31 schreef joppie_saus het volgende:
Hoe onterecht kan je verliezen..grafstemming in de bus nu.
Jeetje, hoe oud ben jij?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:38 schreef mac_this het volgende:
Ah, ik ben dat fucking leuke deutsch an lernen!
deutsch ist nicht schwierig, und nicht leight.. es ist normal.. Haha..
Hoe oudEuh, ik bedoel Jong is ChipsZak dan?!quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij van de week dat hij veertien is. Je bent niet meer de jongste
Wat een uitmuntend idee!quote:
Met muziek op je hoofd beetje aanklooien in je kamer.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:56 schreef beertenderrr het volgende:
Afwas is weer gedaannog tips voor de rest van de avond?
het enige wat ik in mn kamer kan doen is leren en opruimen, in beide geen zin eigenlijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Met muziek op je hoofd beetje aanklooien in je kamer.
Oh kom op, je hebt toch wel meer leuke dingen liggen? Ik heb hier stapels entertainment i/d vorm van boeken en tijdschriften en alles daartussen liggen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:17 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
het enige wat ik in mn kamer kan doen is leren en opruimen, in beide geen zin eigenlijk![]()
maar denk dat het dan toch met muziek aan wordt leren.
Ja.quote:
Ik heb geen stofzuiger, dus daarom heb ik je nodigquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:19 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh kom op, je hebt toch wel meer leuke dingen liggen? Ik heb hier stapels entertainment i/d vorm van boeken en tijdschriften en alles daartussen liggen.En anders kom je met je internetverbinding vast ook wel 'n eindje. Of ga stofzuigen, haha
Punt.quote:
Dat lijkt wel een Selwerdkamer.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:29 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ik heb geen stofzuiger, dus daarom heb ik je nodigVerder heb ik wel films, maar zit nu even niet echt iets tussen waar ik zin in heb om voor te gaan zitten. Overigens zit ik er nu zo bij, in de troep
[ afbeelding ]
Jazz op de achtergrond verhoogt de studie motivatie
guess whatquote:
Je zit in die het dichtste bij Zernike?quote:
Daarom onterecht dusquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Verlies was wel terecht, maar een gelijkspel had erin gezeten.
Kaktwente.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Daarom onterecht dus
Er liep nog wel wat moois op de Twentse tribune:
[ afbeelding ]
Zo, foto gemaakt met een der eerste mobiele camera's?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:52 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Daarom onterecht dus
Er liep nog wel wat moois op de Twentse tribune:
[ afbeelding ]
Ah dat ziet er best gezellig uit. Een openhaard op je beeldscherm!! Dvd?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:29 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ik heb geen stofzuiger, dus daarom heb ik je nodigVerder heb ik wel films, maar zit nu even niet echt iets tussen waar ik zin in heb om voor te gaan zitten. Overigens zit ik er nu zo bij, in de troep
[ afbeelding ]
Jazz op de achtergrond verhoogt de studie motivatie
Nee, mijn BlackBerry maakt foto's van 47x30 centimeter, en deze dame bevond zich op redelijke afstand waardoor ik flink moest zoomen, en toen nog eens uit de foto moest knippen, hier het origineel, even geresized voor jullie downloadsquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Zo, foto gemaakt met een der eerste mobiele camera's?
[..]
Jja, openhaard dvd's rulerenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:01 schreef Oneself het volgende:
Ah dat ziet er best gezellig uit. Een openhaard op je beeldscherm!! Dvd?Dat wil ik ook! Waar heb je die vandaan?
Weet je al hoe?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:05 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Jja, openhaard dvd's rulerenik heb ook het aquarium
via torrent gevonden
. Toch een beetje sfeer idd. Al wil ik het allemaal nog wel even wat sfeervoller maken als het winter is.
Waarom doe je zoveel moeite voor een foto waar verder niemand iets mee heeft?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, mijn BlackBerry maakt foto's van 47x30 centimeter, en deze dame bevond zich op redelijke afstand waardoor ik flink moest zoomen, en toen nog eens uit de foto moest knippen, hier het origineel, even geresized voor jullie downloads:
[ afbeelding ]
Omdat kontje.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarom doe je zoveel moeite voor een foto waar verder niemand iets mee heeft?
er moet nog een kap op mn lamp komen die de hele kamer nu verlicht. Verder komt er nog in die linker hoek waar nu niets staat nog een kast. Daar bovenop kan ook wel een plateau met kaarsen ofzo. Verder nog kerstlampjes hier en daar, misschien nog wat leuks aan de muur of wat rode kleurenspotjes.quote:
Haha, wat schattig dat je echt over lampenkappen en plateaus met kaarsen nadenkt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:14 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
er moet nog een kap op mn lamp komen die de hele kamer nu verlicht. Verder komt er nog in die linker hoek waar nu niets staat nog een kast. Daar bovenop kan ook wel een plateau met kaarsen ofzo. Verder nog kerstlampjes hier en daar, misschien nog wat leuks aan de muur of wat rode kleurenspotjes.
ja ben ik niet romantisch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, wat schattig dat je echt over lampenkappen en plateaus met kaarsen nadenkt.![]()
Heb de dvd via bol.com gevonden btw, inclusief knispergeluid.
Weekend duurt nog 2 uur en 23 minuten!quote:
Eh... 't is maar net wat je eng vindt natuurlijk. ;-)quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb de DVD Disturbia gekocht op aanraden van een vriend. Schijnt onwijs goed te zijn, en eng.
Niet wanneer morgenvroeg om 6:00 de wekker gaatquote:
Ja die 's best spannend ja, en wel leuk! Heb 'em ook. Gebaseerd op Rear Window.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb de DVD Disturbia gekocht op aanraden van een vriend. Schijnt onwijs goed te zijn, en eng.
Oh, zooooo romantisch! Haha. Nah, als je zo'n big-ass kamer als daar hebt, gewoon doen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:33 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ja ben ik niet romantisch?![]()
Is een discobol ook tof als er (rood) licht op schijnt?
Beetje dit idee, maar dan wat minder grote bol die wel aan het plafond kan blijven hangen:
[ afbeelding ]
welke heb je gevonden? En zit er ook een aquarium versie bij?
Ik heb nog ergens een Virtuele Volière-dvd, met de keuze uit de achtergrondgeluiden "naturel" of "licht klassiek".quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Heb de dvd via bol.com gevonden btw, inclusief knispergeluid.
Brandbaar spul? Klinkt gevaarlijk!quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:14 schreef JH87 het volgende:
In m'n oude huis was 't altijd een kwestie van wat lampenolie en brandbaar spul op tafel en dat werkte ook prima. Veel sfeervoller.
Haha, klinkt leuk! Waarom niet nu weer?quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:20 schreef JH87 het volgende:
Wij stookten altijd binnenshuis, af en toe hadden we alleen een nieuwe tafel nodig in de woonkamer.
En vanavond ineens wel weer he...quote:
Ja, ik ben ook nu al weer thuis, niet eens de kroeg in geweest. Dus?quote:
Dit jaar weer naar flatfeest?quote:
Maar... maar... al die spannende juridische tv-series dan, zijn die dan niet echt?quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Boh, die livestream van het proces van Wilders. Tot nu toe best saai,.
Oh, dat weet ik wel hoor,quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:00 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar... maar... al die spannende juridische tv-series dan, zijn die dan niet echt?
Ik was al heel lang niet de jongste,quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij van de week dat hij veertien is. Je bent niet meer de jongste
De Ridders Van Het Vrije Woord zijn, kortom, ook niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik wel hoor,. Maar ik doelde meer op het feit dat hij toch niks gaat zeggen.
Nou, dan zal ik hier wel de nestor zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was al heel lang niet de jongste,. Sebas was altijd nog jonger.
Dat klinkt inderdaad stukken leuker dan "grauwe middenmoot".quote:
Ook weer in de beschaafde wereld?quote:
39 - wie biedt meer?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:00 schreef welkominspace het volgende:
wie is de oudste dan?
en hoe oud issie?
Mentaal? Was het zo zwaar gister?quote:
Jup! Lekker weekend gehad!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:00 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ook weer in de beschaafde wereld?
Jullie hebben goed gespeeld, dat zeker! Mijn complimenten.. Toch was het, eerlijk si eerlijk, verdiende winst.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:01 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
JIj hebt zeker wel genoten in Enschede
Heerlijk! Gister de hele middag in 't Stadspark gehangen met wat boeken... genieten!quote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:04 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Heerlijk! Gister de hele middag in 't Stadspark gehangen met wat boeken... genieten!
Nou ja, de two minutes of fame na de 0-1 waren legendarisch, maar verder.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Jullie hebben goed gespeeld, dat zeker! Mijn complimenten.. Toch was het, eerlijk si eerlijk, verdiende winst.
Verdomd handig, zo'n laptop in m'n rollator.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
isser niet een speciaal subforum voor die leeftijd?
Bejaard en bijdehand ofzo
En dat was het ook!quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:08 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Verdomd handig, zo'n laptop in m'n rollator.
En oude jenever en een doos bolknakken. En nieuwe geraniums, niet te vergeten!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
voor als je naar de supermarkt gaat om volwassenen-luiers te kopen?
je bent je tenminste bewust van je gedragquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En oude jenever en een doos bolknakken. En nieuwe geraniums, niet te vergeten!
Maar het hoofddoel is natuurlijk foeteren op De Jeugd Van Tegenwoordig en gezellig om half zes, terwijl ik de hele dag boodschappen zou kunnen doen maar dan is het zo gezellig druk, in de allerlangste rij gaan staan voor de kassa, een kwartier met de cassiere lullen, daarna een kwartier in discussie gaan over een vermeend prijsverschil van 2 cent, daarna afgepast met twee -, vijf- en tien centstukken te gaan betalen en afsluiten met een zeurtirade over het feit dat muntjes van twee cent niet geaccepteerd worden bij de kassa terwijl de stoom inmiddels uit de oren van de rij achter me komt.
Heerlijk!
"How to irritate people".quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je bent je tenminste bewust van je gedrag
Een paar bijzinnen of kopjes weghalen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:23 schreef Fems het volgende:
Hoe schrap je nog 20 woorden uit een essay dat maar 577 woorden lang is?!
Hmm, alles staat al vol met nuttige informatie. aangezien hij maar zo kort is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:24 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Een paar bijzinnen of kopjes weghalen?
Sja, ik doe wel vaker aan correcties en taalkundige aanscherping van stukken, scripties etc. van mensen uit m'n omgeving - leuk om te doen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, alles staat al vol met nuttige informatie. aangezien hij maar zo kort is.
maar ik vind het wel goed. Pech gehad.
Dat is niet de VOC-mentaliteit, Fems. Dat je dat onze arme demissionaire premier in z'n laatste dagen nog aandoet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:39 schreef Fems het volgende:
Tja. het is maar oefenen, dus een commentaar kan zijn: minder woorden. Ik vind het wel goed! (wat een instelling).
Ach. Helaas. Het stomme is. Ik kan met de 577 woorden mijn punt more clear maken dan met 500. Dus tjaquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:40 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat is niet de VOC-mentaliteit, Fems. Dat je dat onze arme demissionaire premier in z'n laatste dagen nog aandoet.
Kijk - als je van "more clear" nu "helderder" maakt scheelt het alweer 50 %!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:48 schreef Fems het volgende:
[..]
Ach. Helaas. Het stomme is. Ik kan met de 577 woorden mijn punt more clear maken dan met 500. Dus tja
Ja, maar het is wel in het engels he schat!quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:58 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Kijk - als je van "more clear" nu "helderder" maakt scheelt het alweer 50 %!
Ah! In dat geval: "clearer"is, hoewel niet fraai, mogelijk in Amerikaans Engels.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel in het engels he schat!
Succes! Je bent nog mobiel met je knie?quote:Ik ga zometeen maar weer eens mijn spullen pakken
Kick ass.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:13 schreef Fems het volgende:
Ik kan lopen ja! het gaat ook wel weer beter, dus ik hoop dat ik zaterdag weer op het veld sta..!
Toffe film!quote:
Een pareltje. De laatste film die ik meerdere malen in de bios heb genoten!quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Een pareltje. De laatste film die ik meerdere malen in de bios heb genoten!
Absurd quotabel, ook - altijd een goed teken.
Hit Girl is overigens ook geniaalquote:Fuck this shit, I'm getting the bazooka!
"Dude... that is one gay looking taser."quote:
Kan het me voorstellen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:59 schreef welkominspace het volgende:
zo nog ff naar de shop en dan naar de psychiater.
Helemaal geen zin in
mwah, gewoon medicijn controle.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:14 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen.
Toch succes!
Hh? Sinds wanneer moet je voor een simpele medicijncontrole naar een psych..?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mwah, gewoon medicijn controle.
Bloeddruk meten enzo.
duurt meestal 10 minuten tot een kwartiertje.
maar het kost me zoveel tijd.
En ze komen 'm ook niet even nabrengen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:43 schreef Luco het volgende:
Ik ben de ui vergeten voor in mn pastasaus en dat besef ik me uiteraard als de saus af is. Ui ligt nog in de supermarkt
Heb ze niet eens gekocht. Heb het eten nu al klaar, viel me best mee.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:45 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En ze komen 'm ook niet even nabrengen?
Dat wordt een kopje ui lenen bij de bevallige buuv.![]()
Lolwhut?quote:In het weekend van 16 en 17 oktober a.s. wordt de nieuwe universitaire mailvoorziening voor studenten, medewerkers en alumni geïnstalleerd.
Hierdoor is de universitaire mail niet bereikbaar tussen vrijdagmiddag 15 oktober 17.00 uur en maandagochtend 18 juli 8.00 uur.
Via dit bericht willen we u informeren over de gang van zaken rond de hernieuwde invoering van de mailvoorziening.
Lekker zegquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Heb ze niet eens gekocht. Heb het eten nu al klaar, viel me best mee.
[..]
Lolwhut?
quote:FC Utrecht-trainer Ton du Chatinier raakte gisteren enorm opgewonden van de overwinning op Ajax. "Toen ik de trap afliep heb ik mijn plasser naar beneden moeten drukken."
Zijn team won met 1-2 in de Amsterdam ArenA, door twee benutte strafschoppen van Ricky van Wolfswinkel. "We liepen allemaal met een grote smile op ons gezicht. Ik denk dat er heel weinig op af te dingen valt. Ajax krijgt in de eerste helft één kans. Ik heb het nog niet teruggezien, maar wij hadden wellicht nóg een penalty moeten krijgen."
Utrecht boekt de laatste tijd goede resultaten. Behalve de verrassende winst op Ajax speelden de Domstedelingen ook gelijk in de Europa League tegen Napoli en Liverpool. Hoe Du Chatiniers voorplantingsorgaan daarop reageerde, is niet bekend.
Zullen we het daar maar gewoon helemaal niet over hebben?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:31 schreef joppie_saus het volgende:
Sommige dingen wil je niet weten
[..]
Doet me denken aan een slechte scene uit een slechte comedyserie.quote:
lolquote:Hoe Du Chatiniers voorplantingsorgaan daarop reageerde, is niet bekend.
je kan ze ook makenquote:
heb net mn kaarsjes al aangedaan. Mocht het uit de hand lopen, ben je de eerste die het te horen krijgtquote:
Is er wel wat aan de hand dan? Kan ook niet echt zien waar je precies staat.quote:
That's the spiritquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:26 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
heb net mn kaarsjes al aangedaan. Mocht het uit de hand lopen, ben je de eerste die het te horen krijgt
Ik ben er niet, veel te koud buiten. Maar dit is van Twitterquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is er wel wat aan de hand dan? Kan ook niet echt zien waar je precies staat.
20:22:17 04-10-10 Melding : Pr 1 AUTOBRAND HEREWEG 95 GRONINGEN 749 AP:quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:35 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik ben er niet, veel te koud buiten. Maar dit is van Twitter
*maak hier uw eigen grap over vlammetjes*quote:
Och, 't is geen actiefilm natuurlijk. Maar dat had ik ook niet verwacht.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:46 schreef Bob. het volgende:
Ik vond de The American echt een beetje suf.![]()
Nou!quote:Maar wel irritant van je fiets.
't Is ook al veel te laat daarvoor. Neem iets te drinken, morgen is er weer een dag.quote:Ik zou eigenlijk nog even moeten studeren, maar geen ziiiin.
Yay!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:51 schreef JH87 het volgende:
Studeren na 20u is toch nutteloos.
En over een kwartiertje Spooks op BBC1.
quote:
Echt, hoe zouden wij in hemelsnaam moeten weten wat ergens gebeurd is. Naast dat er fucking duizenden bejaardentehuizen zijn in Nederland.quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wtf, ik dacht eerst dat ze voor mij daar waren
maar toen zag ik dat ze bij het bejaardentehuis stonden
heb vaak genoeg vertelt waar ik woonquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:10 schreef JH87 het volgende:
[..]
Echt, hoe zouden wij in hemelsnaam moeten weten wat ergens gebeurd is. Naast dat er fucking duizenden bejaardentehuizen zijn in Nederland.
dacht ik wel ff toen ik een politieauto zag keren voor m'n huisquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:19 schreef beertenderrr het volgende:
waren ze er niet voor jou?ze komen misschien ong wel later terug dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |