Nee, drukke werkdag, doodmoe, lekker op de bank en verder niets. Morgen ook hele dag aan de studie om wat bij te werken.quote:
Ja, moet ik toegeven.quote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:56 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah ik kraakte je helemaal niet af. Niet de bedoeling!
Weet ik. Hoofdpijn komt ook doordat ik tijdens en na de wedstrijd niet genoeg gedronken heb...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:08 schreef Oneself het volgende:
Ik ga zo Final Destination kijken met huisgenootje.
Water drinken, Luco! Naast de standaard dingen enzo.
Saaai. Weet je ook wat Nietz doet? Is zeker ook moe?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:05 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nee, drukke werkdag, doodmoe, lekker op de bank en verder niets. Morgen ook hele dag aan de studie om wat bij te werken.
[..]
Ja, moet ik toegeven.
[..]
Gelukkig.
Oei, leerpuntje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Weet ik. Hoofdpijn komt ook doordat ik tijdens en na de wedstrijd niet genoeg gedronken heb...
Bekend moment, niks leerpuntje. Alleen merk ik het altijd 3 uur na de wedstrijd ofzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:25 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oei, leerpuntje.
Hoofd- of slaapmassage helpt ook nog wel eens.
En wat Jop zegt. Ambitieuze Jop.
Ik krijg altijd hoofdpijn als ik teveel drink...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Weet ik. Hoofdpijn komt ook doordat ik tijdens en na de wedstrijd niet genoeg gedronken heb...
ditquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:06 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik krijg altijd hoofdpijn als ik teveel drink...
Zo. Tijd om naar de kroeg te gaan.quote:
Ik heb pijnlijke voetjes. Lekker omhoogquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Zo. Tijd om naar de kroeg te gaan.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:48 schreef Fems het volgende:
Filmpje kijken bij pap en mam op de bank. HeerlijkBeentjes omhoog (die best pijnlijk zijn) en vandaag lekker dagje gehad.
Wil dat opschieten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Hai!
[..]
En ja! Alleen net even chagrijnig om essay.
Is het niet juist een leerpuntje als het al een bekend moment is?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Bekend moment, niks leerpuntje. Alleen merk ik het altijd 3 uur na de wedstrijd ofzo.
Massage klinkt goed trouwens
Ja, maar het hangt van zoveel factoren af. Vandaag was relatief warm, had toch een thermoshirt aan, bewegelijke tegenstander. Dan zweet je meer en dat moet je aanvullen. Effect merk ik dus pas paar uur later... Kan ik bij jou terecht voor die massage?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Is het niet juist een leerpuntje als het al een bekend moment is?
En massages klinken idd goed.
Haha, ik doelde niet per se op massages geven, maar ik wil je best een keer helpen hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, maar het hangt van zoveel factoren af. Vandaag was relatief warm, had toch een thermoshirt aan, bewegelijke tegenstander. Dan zweet je meer en dat moet je aanvullen. Effect merk ik dus pas paar uur later... Kan ik bij jou terecht voor die massage?
Ik heb 'm destijds in de bios gemist, maar wel onder ideale omstandigheden thuis op de bank gekeken - ik had die week erg weinig geslapen, dus ik zat tijdens de film voortdurend half in slaap te kakken waardoor ik die film half bij bewustzijn maar met wijd open ogen heb gezien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:53 schreef BradleyQ het volgende:
The Blair With Project! Dat was de eerste film waarbij ik echt checkte of er geen spook in de hal zat!!! Ook de laatste trouwens.
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:54 schreef joppie_saus het volgende:
Ik was 11 toen ik hem voor het eerst keek. Die nacht plaste ik in mijn bed toen ik gare geluiden hoorde
Behalve natuurlijk als je z'n moeder bent en je dat doorweekte beddegoed weer mag uit gaan zitten wassen.quote:
Classic? Zo'n film is puur evil, die komt er nooit van z'n leven in hier. Bleh.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:45 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb sinds gisteren The Blair Witch Project binnen. Classics
Want?quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Lekker kort!
Mogguh stad, ik ga naar Enschede! Oi!
Samen Ben Je Niet Alleen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:17 schreef joppie_saus het volgende:
Wjow, ik ben niet de enige ziel die op zondag 9 uur achter ze laptop zit haha. Thanks Tele!
Slapen is dan ook ernstig zonde van de tijd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:32 schreef JH87 het volgende:
Zijn wel meer mensen die op zondag gewoon vroeg wakker zijn hoor.
Jupquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:32 schreef JH87 het volgende:
Zijn wel meer mensen die op zondag gewoon vroeg wakker zijn hoor.
Dat wordt lekker met een boekje in 't Plantsoen en / of Stadspark hangen vandaag!quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jup![]()
Ik zie hier een heerlijk zonnetje!
Gefeliciteerd, mama Fems.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:08 schreef Fems het volgende:
Jup! Al lekker ontbeten met een eitje en harde broodjes uit de oven![]()
Nog even iets voor school doen en dan ben ik klaar om sociaal te doen: Gefeliciteerd mama
Sissy.quote:
Wat, niet eerst je jarige moeder een welverdiend ontbijtje op bed brengen..?quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:14 schreef Fems het volgende:
hahaThanks.
Zometeen lekker van de thuisdouche genieten.
Mijn moeder houd niet van ontbijtjes op bed. Dat kruimelt zo, dus we hebben lekker samen aan tafel ontbetenquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wat, niet eerst je jarige moeder een welverdiend ontbijtje op bed brengen..?
Ontaarde dochter.
Vooruit dan maar, we rekenen het voor deze keer goed.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn moeder houd niet van ontbijtjes op bed. Dat kruimelt zo, dus we hebben lekker samen aan tafel ontbeten
Je bent zenuwachtig he.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:17 schreef joppie_saus het volgende:
Wjow, ik ben niet de enige ziel die op zondag 9 uur achter ze laptop zit haha. Thanks Tele!
Ik ook, hopelijk maken ze er een potje vanquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:48 schreef Fems het volgende:
Ben benieuwd wat de enschedeers er van maken! Straks maar even horen!
Hoofdpijn is weer weg gelukkigquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:57 schreef Oneself het volgende:
Hoihoi![]()
Gefeliciteerd met je moeders', Fems, heb een leuke dag!
Hoest met je hoofdpijn, Luco?
Ah, good. Klinkt lekker, en dat op een zondag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoofdpijn is weer weg gelukkig. Ga vandaag een productief dagje hebben. Studie, kamer opruimen en werken
.
Mja, en ik moest 10 uur bij Euroborg zijn, dus sja. Maar ja ook best wel beetje haha. De bussen rijden nu met 60km/h over de A28, irritant!quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je bent zenuwachtig he.
Ik ken het.
Ja ik ga in principe nooit met de combi. Ben geen stuk vee...quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:33 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Mja, en ik moest 10 uur bij Euroborg zijn, dus sja. Maar ja ook best wel beetje haha. De bussen rijden nu met 60km/h over de A28, irritant!
Slechte ervaringen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 06:03 schreef Bob. het volgende:
Dit was trouwens wel mijn laatste avond Dizkartes ooit.Vanaf nu ben ik lid-af. En ik vind het niet eens jammer.
Haha nee, valt allemaal reuze mee. Maar ik heb eigenlijk nooit zo veel met de vereniging zelf gehad, alleen mijn jaarclub vind ik heel erg leuk.quote:
Zo, studie is klaar, kamer is opgeruimd. Heb nu 4 uur de tijd om niks te doenquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah, good. Klinkt lekker, en dat op een zondag.
Wat gaat de rest doen vandaag?
Douchen, want ik heb net een uur gesport - daarna even een hapje lunchen en dan de rest van de middag met een boekje in een stuk groen hangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |