Collega-mongool?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:22 schreef joppie_saus het volgende:
Ik wil naar 30 Seconds to Mars in Cardiff, 26 november
Haha, die zag ik gister ook. Geweldigquote:Op donderdag 2 september 2010 15:21 schreef JH87 het volgende:
[..]
Collega-mongool?
Hier is nog een collega van ons, wat een baas:
Ik heb je zonet opgegeven voor Take me Out trouwens.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:21 schreef JH87 het volgende:
[..]
Collega-mongool?
Hier is nog een collega van ons, wat een baas:
Nietz is ook fysio. Misschien kent hij het?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:54 schreef 3rdRock het volgende:
halle grunnegers. iemand ervaring met de fysiotherapeuten van www.fysiosportief.nu ?
Redelijk sjabbie gezelschap daar, zou ze m'n kameel nog niet laten masseren.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:59 schreef Slaif het volgende:
Nietz is ook fysio. Misschien kent hij het?
Voorlopig nog niets. Kooistra had dan wel veel panden, maar dat betekent niet dat het spul dicht gaat.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:05 schreef RickoKun het volgende:
Welke kroegen gaan nu allemaal dicht in de stad?
www.medisupport.nl ga ik altijd heen, daarnaast is Roelof Boekema een goede (Weliswaar sportfysiotherapeut, maar toch).quote:Op donderdag 2 september 2010 15:54 schreef 3rdRock het volgende:
halle grunnegers. iemand ervaring met de fysiotherapeuten van www.fysiosportief.nu ?
http://www.zibb.nl/102750(...)Groningse-horeca.htmquote:Op donderdag 2 september 2010 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voorlopig nog niets. Kooistra had dan wel veel panden, maar dat betekent niet dat het spul dicht gaat.
Precies. Als de kroegen dicht zijn vangt Heineken helemaal geen geld.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:43 schreef Slaif het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=94414
Over de imagoschade nog maar niet te spreken.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. Als de kroegen dicht zijn vangt Heineken helemaal geen geld.
Wat voor planken zijn het? Ik ben geïnteresseerdquote:Op donderdag 2 september 2010 19:30 schreef Oneself het volgende:
Oh ik heb nog wel wat losse planken liggen. Wilde ze een half jaar geleden ophangen maar dat is nogal moeilijk.
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:50 schreef MaxMark het volgende:
Wtf, net iemand op RTL Nieuws die heet: "Maarten de Kwaadsteniet"
Die gast uit je ava, dat komt er vanavond op hè?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:00 schreef Renesite het volgende:
Wat een DRAMATISCHE dag vandaag. Het kan niet slechter!
Al vielen de kosten van APK/Grote Beurt vandaag wel mee voor de auto
ja! Ik denk alleen dat het een uitzendinggemistje.nl gaat worden aangezien ik het voornemen heb straks de oogjes toe te doen en pas morgen weer wakker te worden. Alles wat ik tussen nu en vanavond 0:00 ga doen zal gezien de sterren slecht uitpakkenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die gast uit je ava, dat komt er vanavond op hè?
Say whut?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alles wat ik tussen nu en vanavond 0:00 ga doen zal gezien de sterren slecht uitpakken![]()
*snotter*
Hm ik hou ze zelf, denk ik. Als ik weer in Grunn ben en ze dan definitief niet nodig denk te hebben laat ik het je weten.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:04 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Wat voor planken zijn het? Ik ben geïnteresseerd![]()
Het ging eigenlijk om planken voor in mijn kledingkast, maar ophangbare planken zoek ik ook nog
[..]
Nah, puur beeldelijk getikt, maar wat ik bedoel: de sterren zijn niet goed gezind: alles mislukt vandaagquote:
Nu pas? Jou kennende had ik dat al maanden geleden verwacht.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb je zonet opgegeven voor Take me Out trouwens.
Ja! Goede begeleiding, verstand van zaken en je kunt er heel snel terechtquote:Op donderdag 2 september 2010 15:54 schreef 3rdRock het volgende:
Ben ik ook geweest. Man wat was ik kacheltje daarzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:52 schreef beertenderrr het volgende:
morgen naar Schiermonnikoog voor introweekend van mijn studie
immer!quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:02 schreef MaxMark het volgende:
Het RTL Ontbijtnieuws is weer goed bezig
Wanneer wel kun je beter zeggen. Het gaat daar wel erg vaak misquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:02 schreef MaxMark het volgende:
Het RTL Ontbijtnieuws is weer goed bezig
Nee heb nu een BlackBerry, zou niet eens weten waar me iPod is...quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:53 schreef Luco het volgende:
Hoezo gebruik je 'm niet meer? Ga je een nieuwe kopen?
wel zonde na 3 maanden..quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee heb nu een BlackBerry, zou niet eens weten waar me iPod is...
Eind Juli - begin September --> 1,5 maandquote:
Ik heb denk ik hersenbeschadiging opgelopen in de KEI-weekquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:51 schreef Luco het volgende:
[..]
Eind Juli - begin September --> 1,5 maand
Haiquote:
Lekker opbouwen om daarna af te bouwenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:38 schreef dynamiet het volgende:
Ik heb beetje kut jaar indeling:
Periode1: 2 vakken
periode2: 5 vakken
periode 3: 4 vakken
Periode 4: 1 vak
Beetje zonde van het collegegeldquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:26 schreef Renesite het volgende:
Periode 1: 0 vakken
Periode 2: 1 vak
Periode 3: 0 vakken
Periode 4: 0 vakken
Nah, tussendoor loop ik soms wat stage en zo. Het laatste trimester scriptiequote:Op vrijdag 3 september 2010 14:28 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Beetje zonde van het collegegeld![]()
Klinkt wel relaxed anders; snel over de top.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:38 schreef dynamiet het volgende:
Ik heb beetje kut jaar indeling:
Periode1: 2 vakken
periode2: 5 vakken
periode 3: 4 vakken
Periode 4: 1 vak
Ik volg je niet helemaal. Je kunt morgen toch gewoon heen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:15 schreef Renesite het volgende:
René needs some shoes. Ik had zo niet het idee dat het morgen zaterdag was. Punt is: ik wou morgen heengaan!
Dan hebben we ook die achterlijke koopzondag nog.
Zaterdagmiddag. Droog weer. Herestraat helemaal.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:17 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal. Je kunt morgen toch gewoon heen?
Programmatje van Windows die ik nodig had, maar via Opera wilde die niet goed downloaden. Probeerde het even op deze manier (Doel opslaan als)quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:12 schreef Oneself het volgende:
[..]
Klinkt wel relaxed anders; snel over de top.
Luco; wat is dat Genuine Check?!
Okuj. Hielp het?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Programmatje van Windows die ik nodig had, maar via Opera wilde die niet goed downloaden. Probeerde het even op deze manier (Doel opslaan als)
Ammal korte nachtjes gehad deze week. Ik ga zogezegd mijn wekker niet zettenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:56 schreef Oneself het volgende:
[..]
Okuj. Hielp het?
Ik ga de hele avond niets doen.
Oh en Rene, dan ga je toch gewoon vroeg in de ochtend?
Als je nu op je tandvlees loopt, waarom ga je dan uberhaupt toch nog weer de stad inquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:11 schreef joppie_saus het volgende:
Ik wou dat ik dat kon..heb deze week ook amper geslapen, alleen zondag kan ik waarschijnlijk uitslapen maar ja dat schiet na het uitgaan ook niet op..
QFTquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je nu op je tandvlees loopt, waarom ga je dan uberhaupt toch nog weer de stad inIk snap dat niet
Waarom QFTquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:31 schreef Luco het volgende:
Nu heb ik ook trek in pizza! Ik moet het vanavond doen met een maaltijdsalade van de AH... Weer heerlijk tot 23:30 aan het werk.
[..]
QFT
QFT is vaak zoiets als: Quoten om voor het nageslacht omdat het een unieke uitspraak is.quote:
Zeg dan meteen dat je niet weet wat QFT betekentquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
QFT is vaak zoiets als: Quoten om voor het nageslacht omdat het een unieke uitspraak is.
Quoted for truth?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat je niet weet wat QFT betekent.
Haha, waar heb je het over? Quote for truth; het er helemaal mee eens zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
QFT is vaak zoiets als: Quoten om voor het nageslacht omdat het een unieke uitspraak is.
Ow, dacht: for truth alsin, voor waarheid, voor later of zo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:34 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, waar heb je het over? Quote for truth; het er helemaal mee eens zijn.
Haha, dat maakt toch niets uit. In 't dagelijkse leven heb je daar toch geen flikker aan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, dacht: for truth alsin, voor waarheid, voor later of zo.
Naja, ik ben niet zo goed in die dingen. ik gebruikte ook tl;dr fout
had geen kentekenplaat, of rijbewijsquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:52 schreef Bob. het volgende:
Wat deed je dan dat ze vroegen om je id?
En wat is "tl;dr" René?
Too long; didn't read.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:52 schreef Bob. het volgende:
Wat deed je dan dat ze vroegen om je id?
En wat is "tl;dr" René?
scooter?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
had geen kentekenplaat, of rijbewijs
Foto!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Hai Bob.!
Ik heb een nieuwe schoenenliefde gevonden.
Nee, ik heb geen nieuwe schoenenquote:
De te ring zegquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Zelf kom ik niet veel spannender dan dat ik deze wil kopen:
[ afbeelding ].
Ahh zo! En ach, schoenen hoeven ook niet altijd draagbaar te zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen nieuwe schoenen!
Maar wel een nieuwe schoenenliefde, hoewel het lang niet allemaal draagbaar is.
Het zijn dan ook maar DIY-projectjes van iemand, maar ik vind ze wel heel gaaf.
Ze koopt de basis [simpele stripperschoen] en de rest is pretty much haar eigen werk, jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ahh zo! En ach, schoenen hoeven ook niet altijd draagbaar te zijn.Maar die maakt zij dus zelf, wel knap.
Ik vind ze op z'n zachts gezegd enorm... 'apart'!!quote:
Ik niet, ik zie zulks dagelijksquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind ze op z'n zachts gezegd enorm... 'apart'!!
Die schoenen vallen toch nog reuzen mee?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind ze op z'n zachts gezegd enorm... 'apart'!!
Ik zie ze werkelijk nooitquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die schoenen vallen toch nog reuzen mee?
Dacht ik ook, maar misschien is Rene niet zoveel gewend,quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die schoenen vallen toch nog reuzen mee?
Zo even snel een paar soortgelijke gevonden en dezelfde, maar dan in 't zwart.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie ze werkelijk nooit![]()
!
Maar wellicht moet ik wat meer naar voeten zoeken
Mwhehe, maar goed ook, ik loop niet op strippersschoenen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Onderstaande (nu dus bovenstaande,) vind ik ook leuk hoor.
Doen me ook totaaaaal niet denken aan stripperschoenen,. Dan moet ik meer denken aan doorzichtige plateauzolen en neonkleuren,
.
Hoewel ik met mijn laatste schoenenaankoop (tijdj terug alweer) ook wel mag gaan aanpassen hoe ik die combineer anders vind ik het al snel erg slutty,.
Even kijken of ik een foto kan vinden.
VanHaren heeft hele leuke nieuwe laarsjes! Tenminste, ik weet niet of je ervan houdtquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:09 schreef Bob. het volgende:
Oeh lala, sexy Chips.![]()
Ik wil ook nieuwe schoenen!
Ga je die de volgende keer aandoenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:31 schreef Oneself het volgende:
Oh die je hierboven post zijn wel mooi!
Maar deze echt, daar kan je iemand een enorme rotschop mee geven:
[ afbeelding ]
Doe dan nog toffer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:15 schreef Renesite het volgende:
Afgezien van de kleur van de veters:
[ afbeelding ]
Tof of toch maar weer voor 'netjes gekleed en dergelijke. Geklede schoenen heb ik eigenlijk al!
Die plateau dat maakt het apart. Maar zo zonder voet en lichaam erin vond ik ze vreemd, maar zo met die buitenfoto's kan ik het wat beter plaatsen en vind ik ze wel meevallen. Ik keek er gewoon vreemd tegenaan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:50 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mwhehe, maar goed ook, ik loop niet op strippersschoenen.Het deed me gewoon denken aan de enorme hak en plateauzool v mijn eigen schoenen.
Maar ik wil het wel een beeeeetje 'gedekter' houden zeg maarquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Ga je die de volgende keer aandoen?!
[..]
Doe dan nog toffer.
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
(laatste in wit met blauw)
Het is geen plateau. Een plateauzool zit aan de voorkant, zo dus:quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die plateau dat maakt het apart. Maar zo zonder voet en lichaam erin vond ik ze vreemd, maar zo met die buitenfoto's kan ik het wat beter plaatsen en vind ik ze wel meevallen. Ik keek er gewoon vreemd tegenaan.
Wie?quote:
Daar heb IK toch geen verstand vanquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is geen plateau. Een plateauzool zit aan de voorkant, zo dus:
[ afbeelding ]
Wat jij bedoelt zijn sleehakken (wedges).
Nu wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar heb IK toch geen verstand van
Hmm. Allstars maar dan anders (google zegt mij dat zo vluchtig)quote:
Hehe, ja mag bestquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:28 schreef Renesite het volgende:
CZ. wil je wat fotootjes van Leuven zien? Moet ik ff kijken of er wat soeps tussenzit
Niet mee eens! Ik heb best stevige. Maar dat zijn converse weapon. Best toffe.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmm. Allstars maar dan anders (google zegt mij dat zo vluchtig)
Nadeel is: ze zijn wat minder stevig dan die nikes (die lopen gewoon altijd goed...) en mijn vorige allstars waren tevens een miskoop: er zaten gaatjes aan de zijkant wat niet goed werkte met sneeuw
Jup, dat zijn mn nieuwe hakken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Ga je die de volgende keer aandoen?!
[..]
Doe dan nog toffer.
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
(laatste in wit met blauw)
Dat is niet goed, of wel Jopje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:36 schreef JH87 het volgende:
Allemaal konijnen bij A'dam Sloterdijk.En nu rennende mensen en geschreeuw en we rijden niet meer.
Niet veeel soeps. Ja, met studiegenoten - doen we maar nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hehe, ja mag best.
Duurt nog wel een paar jaartjes, maar ach.
Adidasjes zitten daarentegen wel lekker, slenterig. Ben nog steeds dol op mijn oude 'dasjes. Alleen zit er zooo geen model meer inquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:39 schreef Luco het volgende:
Enige jammere is dat ik die Adidasjes hier in Nederland nog niet heb zien liggen, anders had ik geheid nog een paar gekocht. Dingen zitten zo heerlijk
Gasten met bivakmutsen die de metrodeuren met tierips dicht hadden gemaakt om graffiti te spuiten. Ze werden dus ontdekt en daarom vluchtten ze via de spoorkant en kwamen ze bijna onder een trein. Avonturen hier!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is niet goed, of wel Jopje?
Dus je hebt niet alleen ongeluk met treinen, maar gewoon al het OV?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:48 schreef JH87 het volgende:
En toen werd de metro dus ontruimd.
En ik heb je ook gemist Chips.
Je karma? Had je dan niet iets fout moeten hebben gedaan? In deze situatie een trein geschopt ofzo?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:55 schreef JH87 het volgende:
Klopt! Het is m'n karma, ik maak echt alles mee.
Hoezo mijn zusje?quote:
Ach, ziet er wel leuk uit tochquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet veeel soeps. Ja, met studiegenoten - doen we maar niet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amsterdamquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:47 schreef JH87 het volgende:
[..]
Gasten met bivakmutsen die de metrodeuren met tierips dicht hadden gemaakt om graffiti te spuiten. Ze werden dus ontdekt en daarom vluchtten ze via de spoorkant en kwamen ze bijna onder een trein. Avonturen hier!
Gewoon m'n jas van vorig jaar, kan nog prima mee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:59 schreef Oneself het volgende:
[..]
Je karma? Had je dan niet iets fout moeten hebben gedaan? In deze situatie een trein geschopt ofzo?
Hebben jullie al weer 'n winterjas in huis btw?
Only in Amsterdam.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:47 schreef JH87 het volgende:
[..]
Gasten met bivakmutsen die de metrodeuren met tierips dicht hadden gemaakt om graffiti te spuiten. Ze werden dus ontdekt en daarom vluchtten ze via de spoorkant en kwamen ze bijna onder een trein. Avonturen hier!
Gelukkig ben ik nu veilig in m'n hotelkamer.quote:
Wanneer kom je terug, Joppel? Vast maandag alweer! Ofniet?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:19 schreef JH87 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nu veilig in m'n hotelkamer.
En ik moet nog op pad voor een winterjas.
Asos ja! Heb hem niet gezien in een andere kleur, maar zo best kunnen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze zijn 24,95!
En die jas is van Asos, hm? Volgens mij hebben ze die dit jaar ook in een andere kleur?
Joh, loop een jack and jones in. Kan je nooit een flater slaan, want het merendeel van de wereld draagt het.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:19 schreef JH87 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nu veilig in m'n hotelkamer.
En ik moet nog op pad voor een winterjas.
Jep, zondagnacht m'n laatste dienst en dan snel naar Groningen voor colleges.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wanneer kom je terug, Joppel? Vast maandag alweer! Ofniet?
Moet je ook maar net willen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh, loop een jack and jones in. Kan je nooit een flater slaan, want het merendeel van de wereld draagt het.
Ik kom er nooit. Net als mijn H&M en IKEA allergie.quote:
Oh, hij deed me een beetje aan deze denken! Maar dat is 'm niet!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Asos ja! Heb hem niet gezien in een andere kleur, maar zo best kunnen!
Oh waaauw, die is mooi!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:13 schreef Bob. het volgende:
Ik hou denk ik gewoon die van vorig jaar:
[ afbeelding ]
En die laarsjes van de vorige pagina waren trouwens tof Chips.Eens kijken of ik morgen de drukte durf te trotseren, want heb nu echt zin om te winkelen.
Haha, je wil origineel zijn?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kom er nooit. Net als mijn H&M en IKEA allergie.
'Bijzonder'quote:
Tegengestelde: ik heb soms een hekel aan de eenheidsworst. Maar ik wil niet uniek of bijzonder erbij lopen. Ik ben misschien ook gewoon wel een eenheidsworst, maar niet zo heeeel vaak komt het voor dat ik hetzelfde draag als een ander. Toch ga ik wel regelmatig naar standaard winkels die wat minder druk bezicht worden.quote:
Dat kan ook iets heel slechts betekenen, natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tegengestelde: ik heb soms een hekel aan de eenheidsworst. Maar ik wil niet uniek of bijzonder erbij lopen. Ik ben misschien ook gewoon wel een eenheidsworst, maar niet zo heeeel vaak komt het voor dat ik hetzelfde draag als een ander. Toch ga ik wel regelmatig naar standaard winkels die wat minder druk bezicht worden.
Zoals ik al zei: zie er niet speciaal uit, ik heb wel in die zin dezelfde style (gewoontjes) aan maar niet hetzelfde wat betreft het gróte eenheidsworst.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat kan ook iets heel slechts betekenen, natuurlijk. Dat niemand wil in dat soort kleding lopen, haha.
Want wat ik mij van foto's kan herinneren zag je er ook niet heel speciaal qua kleding uit ofzo,[niet lullig bedoeld, :+ maar meer van, niet echt anders dan anderen. Wat ook niet hoeft ofc, wat je zelf al aangeeft]
Exaaaaact.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:54 schreef Luco het volgende:
J&J mijd ik tegenwoordig ook. Vind de Sting dan wel weer toffe spullen hebben tegenwoordig (Non Grada, Gallice, Sutherland voor basics). Daarnaast ben ik fan van Adidas Originals (Maar dan weer niet de standaard Originals vesten waar iedereen tegenwoordig mee loopt).
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Exaaaaact.
Mijn buurmeisje loopt er nu ook in, en al haar vriendinnetjes ook
Tja, welke mijn buurmeisje hebt kan je denk ik wel raden. Zoals iedereen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:08 schreef Luco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik bijvoorbeeld ook nergens online kunnen vinden, maand getwijfeld of ik 'm zou kopen of niet Ja, soms ben ik met een vrouw wat dat betreft
Mijn broertje heeft er ook 1, in't groen. Hij heeft 'm al een jaar, dus net voor de hype uit volgens mij.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, welke mijn buurmeisje hebt kan je denk ik wel raden. Zoals iedereen.
Op marktplaats ermee voor 10 onder de koopprijs.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft er ook 1, in't groen. Hij heeft 'm al een jaar, dus net voor de hype uit volgens mij.
Haha nee joh, dat ding is al jaren hype.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft er ook 1, in't groen. Hij heeft 'm al een jaar, dus net voor de hype uit volgens mij.
Ach ja, dat blijft een stom topic, dat hele gebeuren over wanneer je 'uniek' bent. Noem me een hippie, maar uiteindelijk gaat het er gewoon om wat je zelf relaxed en leuk vindt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: zie er niet speciaal uit, ik heb wel in die zin dezelfde style (gewoontjes) aan maar niet hetzelfde wat betreft het gróte eenheidsworst.
Je moet het zien als de bekende roos van de IKEA die iedereen aan de muur heeft. Ik zou ook een roos kunnen hebben maar dan met een andere compositie wat wel in de buurt komtMaar NIET hetzelfde
Ik moet toch nog de stad in om wat andere nuttige dingen halen, dus dan kan ik net zo goed wat schoenenwinkels binnen gaan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Hai Bobs.!
Al besloten of je het weer trotseert vandaag voor de VanHaren,?
Toch de Nike's? Ik ben even bij de Sting naar binnen gewandeld, 3 shirts gekocht. Niks bijzonders verder.quote:
Zilverquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm.. ik heb een donkerbruin kastje. Ik zit te denken om hem zwart te maken. Twijfels twijfels.
Toch de nikes. Vond verder niet veel soeps en deze vond ik toch by far het beste. En ik hád nieuwe schoenen nodig omdat ik met mijn bruine leren schoenen liever niet over een winkelvloer kruip bij het vakkenvullen volgend weekend.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Toch de Nike's? Ik ben even bij de Sting naar binnen gewandeld, 3 shirts gekocht. Niks bijzonders verder.
Straks lekker naar Wolvega om daar 70 minuten op de bank te zitten
Goud met zwarte handvattenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Zilver,?
Nah, ik dacht aan zwart (glanzend) en dan de handvaten veranderen in goudkleurigen.
Ja, ik houd van kitsch en barok.
Doe dan goud. Ik heb 1 gouden muur.quote:
http://www.onzetaal.nl/advies/handvat.phpquote:Handvaten en handvatten zijn beide correct; veel mensen geven de voorkeur aan handvatten, dat vroeger de enige juiste vorm was. In het Witte Boekje (2006) en in Van Dale (2005) staan beide vormen, het Groene Boekje (2005) geeft alleen handvatten.
Ik houd wel van goud, maar niet te aanwezig zoals een muurquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
Doe dan goud. Ik heb 1 gouden muur.![]()
CZ, je bedoelt compleet nieuwe handvaten of gewoon geverfd? Bij kringlopen/tweedehands winkeltjes hebben ze vaak ook leuke kitsch accessoires, even goed zoeken.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:47 schreef Luco het volgende:
Ik hou vast aan wat mij geleerd is, handvatten. dat dat 5 jaar terug opeens verandert konden ze 15 jaar terug ook niet ruiken
quote:die woorden hebben in het meervoud een lange a-klank: bloedvaten, botervaten en wijnvaten. Naar analogie hiervan zijn ook steeds meer mensen handvaten gaan zeggen. Heel nieuw is dat verschijnsel overigens niet; we treffen handvaten al aan in een citaat uit 1911.
Boem bots op je neus!quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:54 schreef Luco het volgende:
Grmbl. En toch, vroegah was vatten het enige correcte volgens het witte boekje
Auquote:
Haha, echt? Ik had ook altijd een gouden muur, en dat vond iedereen maar vreemd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
Doe dan goud. Ik heb 1 gouden muur.![]()
CZ, je bedoelt compleet nieuwe handvaten of gewoon geverfd? Bij kringlopen/tweedehands winkeltjes hebben ze vaak ook leuke kitsch accessoires, even goed zoeken.
Ik weet haast zeker dat dat me nog nooit is overkomen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:06 schreef nietzman het volgende:
De enige aanpassing aan je meubels die jij doet is ze toch gewoon kwijtraken, Bob?
Haha, ze vinden het niet zo vreemd. 'Tis ook meer brons-goud, niet dat veel te aanwezige knalgele goud. Alleen ben ik em al weer zat dus wil ik em ook wit verven =.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Haha, echt? Ik had ook altijd een gouden muur, en dat vond iedereen maar vreemd.Maar toen verveelde ik me laatst en heb ik hem wit geverfd. Ik mis 'm.
![]()
En doen Chips., zelf je meubels aanpassen is leuk!
Bij mij was ook brons ja! Had jij ook toevallig VT wonen verf?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:01 schreef Oneself het volgende:
Oh ja, handige topics.
Of dit:
www.theselby.com
http://purplearea.blogspot.com/
http://www.apartmenttherapy.com/
Interieurs.![]()
[..]
Haha, ze vinden het niet zo vreemd. 'Tis ook meer brons-goud, niet dat veel te aanwezige knalgele goud. Alleen ben ik em al weer zat dus wil ik em ook wit verven =.![]()
Wat je ook kunt doen, is een leuk behangetje (deels) op je deuren plakken. Of een mooi patroontje/sjabloon erop verven. Of spreuken die je inspireren ophangen. Of krijtverf (in vakken, eventueel).
Maar dat spul werkt echt slecht, heb zelf een magneet bord gemaakt er mee, en alles dondert altijd naar beneden.quote:
Proberen puur het plaatje te krijgen, beamer op je deuren richten, plaatje laten schijnen en dan gewoon de lijnen overtrekkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:12 schreef Bob. het volgende:
Maar deze:
[ afbeelding ]
Vind ik dus wel heel gaaf, als ik kan bedenken ik dat er ooit fatsoenlijk op ga krijgen word dat het misschien wel.
Niet alle.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:42 schreef welkominspace het volgende:
is er een supermarkt in de stad die de lege flessen van alle merken accepteert?
heb paar a-merken liggen en 2 summit flessen.quote:
Haha nee, het is good ol' Gamma-verf.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij mij was ook brons ja! Had jij ook toevallig VT wonen verf?
En dat zat ik ook te denken, van het behang! Maar behang is zo vaak zo hysterisch, en ik heb een inimini kamertje, die verder ook al voor een deel licht roze is.Dus dan word het denk ik een beetje té.
![]()
[..]
Maar dat spul werkt echt slecht, heb zelf een magneet bord gemaakt er mee, en alles dondert altijd naar beneden.
Fok!meets zijn best leuk!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:23 schreef Oneself het volgende:
Mwhehe ik ben heel benieuwd hoe dat loopt.![]()
Jullie nog plannen vanavond?
Wel naar je 10m2 bed!quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:29 schreef JH87 het volgende:
Ja, zit nu in een lege wagon op Groningen station met m'n bed op vijf min fietsen afstand en ik moet nog terug naar A'dam.
Hoe wast?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:29 schreef JH87 het volgende:
Ja, zit nu in een lege wagon op Groningen station met m'n bed op vijf min fietsen afstand en ik moet nog terug naar A'dam.
'Even' heen en weer van Amsterdam naar Groningen, zozo! Wel mooi dat 't iig leuk was.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:23 schreef JH87 het volgende:
Ik zit van vrijdag tot maandagochtend vroeg in een hotel in A'dam voor werk. Had vanavond echter vrij dus even heen en weer naar Groningen voor een etentje. Omgekeerde wereld.
Aaawquote:Op zondag 5 september 2010 11:57 schreef Maharbal het volgende:
Oh verdomme, gister wilde/kon weer 's niemand uit.
Ben maar even teruggereisd naar Leeuwarden, omdat schijnbaar iemand daar uit wilde gaan. Daar aangekomen zei die persoon af![]()
D'oh
Oooowquote:Op zondag 5 september 2010 12:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O, daar heb je één van de schuldigen!
Ze had Hertog Jan. Dat was fijn.quote:
O, dik pluspunt inderdaadquote:Op zondag 5 september 2010 12:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze had Hertog Jan. Dat was fijn.
En nou zit ze in de trein naar Utrecht
7 uur!quote:Op zondag 5 september 2010 07:05 schreef Luco het volgende:
Aan 1 stuk door? Hoezo dat? Ik ga lekker maffen nu, dus nogmaals truste!
Donderdag was het 8 uur dat ik m'n bed indook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |