Collega-mongool?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:22 schreef joppie_saus het volgende:
Ik wil naar 30 Seconds to Mars in Cardiff, 26 november
Haha, die zag ik gister ook. Geweldigquote:Op donderdag 2 september 2010 15:21 schreef JH87 het volgende:
[..]
Collega-mongool?
Hier is nog een collega van ons, wat een baas:
Ik heb je zonet opgegeven voor Take me Out trouwens.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:21 schreef JH87 het volgende:
[..]
Collega-mongool?
Hier is nog een collega van ons, wat een baas:
Nietz is ook fysio. Misschien kent hij het?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:54 schreef 3rdRock het volgende:
halle grunnegers. iemand ervaring met de fysiotherapeuten van www.fysiosportief.nu ?
Redelijk sjabbie gezelschap daar, zou ze m'n kameel nog niet laten masseren.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:59 schreef Slaif het volgende:
Nietz is ook fysio. Misschien kent hij het?
Voorlopig nog niets. Kooistra had dan wel veel panden, maar dat betekent niet dat het spul dicht gaat.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:05 schreef RickoKun het volgende:
Welke kroegen gaan nu allemaal dicht in de stad?
www.medisupport.nl ga ik altijd heen, daarnaast is Roelof Boekema een goede (Weliswaar sportfysiotherapeut, maar toch).quote:Op donderdag 2 september 2010 15:54 schreef 3rdRock het volgende:
halle grunnegers. iemand ervaring met de fysiotherapeuten van www.fysiosportief.nu ?
http://www.zibb.nl/102750(...)Groningse-horeca.htmquote:Op donderdag 2 september 2010 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voorlopig nog niets. Kooistra had dan wel veel panden, maar dat betekent niet dat het spul dicht gaat.
Precies. Als de kroegen dicht zijn vangt Heineken helemaal geen geld.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:43 schreef Slaif het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=94414
Over de imagoschade nog maar niet te spreken.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. Als de kroegen dicht zijn vangt Heineken helemaal geen geld.
Wat voor planken zijn het? Ik ben geïnteresseerdquote:Op donderdag 2 september 2010 19:30 schreef Oneself het volgende:
Oh ik heb nog wel wat losse planken liggen. Wilde ze een half jaar geleden ophangen maar dat is nogal moeilijk.
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:50 schreef MaxMark het volgende:
Wtf, net iemand op RTL Nieuws die heet: "Maarten de Kwaadsteniet"
Die gast uit je ava, dat komt er vanavond op hè?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:00 schreef Renesite het volgende:
Wat een DRAMATISCHE dag vandaag. Het kan niet slechter!
Al vielen de kosten van APK/Grote Beurt vandaag wel mee voor de auto
ja! Ik denk alleen dat het een uitzendinggemistje.nl gaat worden aangezien ik het voornemen heb straks de oogjes toe te doen en pas morgen weer wakker te worden. Alles wat ik tussen nu en vanavond 0:00 ga doen zal gezien de sterren slecht uitpakkenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die gast uit je ava, dat komt er vanavond op hè?
Say whut?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alles wat ik tussen nu en vanavond 0:00 ga doen zal gezien de sterren slecht uitpakken![]()
*snotter*
Hm ik hou ze zelf, denk ik. Als ik weer in Grunn ben en ze dan definitief niet nodig denk te hebben laat ik het je weten.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:04 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Wat voor planken zijn het? Ik ben geïnteresseerd![]()
Het ging eigenlijk om planken voor in mijn kledingkast, maar ophangbare planken zoek ik ook nog
[..]
Nah, puur beeldelijk getikt, maar wat ik bedoel: de sterren zijn niet goed gezind: alles mislukt vandaagquote:
Nu pas? Jou kennende had ik dat al maanden geleden verwacht.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb je zonet opgegeven voor Take me Out trouwens.
Ja! Goede begeleiding, verstand van zaken en je kunt er heel snel terechtquote:Op donderdag 2 september 2010 15:54 schreef 3rdRock het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |