Ow lekker kutquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:20 schreef Luco het volgende:
[..]
1e brickte en deed niets meer, 2e was de audiouitgang van kapot waardoor m'n geluid links wegviel. Niks sloeber, onkunde van Apple apparaten
Gewoon bij Apple zelf.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:38 schreef Bob. het volgende:
En de Macme is dus prut? Wat is dan wél een goede plek om 'n macbook te laten fixen?
heb jij een oma van 87?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:37 schreef Oneself het volgende:
Overigens doe ik nooit hints met mijn oma van 87 hoor.
Wat wil jij van mijn oma dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:47 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
heb jij een oma van 87?zo ja, trouwen?
Tja, hem laten ophalen en terug laten brengen? In zo'n geval had ik nog een tijdje moeten wachten en had ik hem niet tussendoor terug kunne krijgen.quote:
hints spelen tot de zon opkomtquote:
En cashen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:13 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
hints spelen tot de zon opkomt
Haha, dat zal ze leuk vinden.quote:
Nee, bij Apple zelf. Helpdesk bellen, support-ticket indienen, enzovoorts.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:46 schreef Oneself het volgende:
As in? Een Apple Centre in Groningen o.i.d.?
Oh, dat is misschien wel handiger ja.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, bij Apple zelf. Helpdesk bellen, support-ticket indienen, enzovoorts.
Huh, je meeste meubels? Je woont op straat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:36 schreef Maharbal het volgende:
Rotregen vanochtend.
Ik was uiteraard helemaal doorweekt, gelukkig is dat lot m'n meeste meubels bespaard gebleven
Ik woon dus in de Herestraat, en via m'n ingang (ingang aan de Vismarkt) lukt het niet omdat die steeg te nauw is. Ik moest dus een verhuislift huren om alles door het raam naar binnen te kunnen gooienquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Huh, je meeste meubels? Je woont op straat?
Dat was dus vanochtend om 8.00quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef beertenderrr het volgende:
met je verhuisliftga ik foto's maken, en kunnen we hier met zn allen gaan beoordelen wat we van je interieur vinden.
Foto's v/d verhuislift! En je interieur. Of op z'n minst een beschrijving.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:48 schreef beertenderrr het volgende:
met je verhuisliftga ik foto's maken, en kunnen we hier met zn allen gaan beoordelen wat we van je interieur vinden.
Die ga ik onthouden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef Oneself het volgende:
[..]
Foto's v/d verhuislift! En je interieur. Of op z'n minst een beschrijving.
Ik zie net een filmpje terug waarop ik echt half dronken lijk, terwijl ik gewoon last heb van m'n lenzen.
ja maar toen was ik nog thuis in het westenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat was dus vanochtend om 8.00
Ik had nog gewaarschuwd in het vorige deel v/h topic!
Ah, je wilt belletjetrekken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:28 schreef Renesite het volgende:
Maar, boven jack and jones met ingang a/d vismarkt?
Nee, maar dat wil praktisch gezien niet echtquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, je wilt belletjetrekken?
belletjedrukken danquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, maar dat wil praktisch gezien niet echt
Heb je niks opgestoken van je KEIweek? Gewoon rustig aan in de Pintelier ofzo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:55 schreef Mistaken het volgende:
Zometeen eventjes de stad in!
Kroegtips?
Ik heb ooit een hele lijst gepost. Zoek maar opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:04 schreef Oneself het volgende:
Ik heb ook niets opgestoken van de KEI-week, vertel mij eens wat doordeweeks de leukste kroegen zijn om gewoon gezellig wat te drinken? Top 5?Sleep tight.
Der Witz/ De Pintelier/ De Spieghel/ Rondom Poelestraat terras/ de halve Zuiderdiep/ etc.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:04 schreef Oneself het volgende:
Ik heb ook niets opgestoken van de KEI-week, vertel mij eens wat doordeweeks de leukste kroegen zijn om gewoon gezellig wat te drinken? Top 5?Sleep tight.
'zoek maar op' zegtie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:11 schreef Slaif het volgende:
[..]
Der Witz/ De Pintelier/ De Spieghel/ Rondom Poelestraat terras/ de halve Zuiderdiep/ etc.
Zitten een aantal kroegen waar je rustig bier kan drinken (De oude brandweer/ Chaplin's Pub).quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:15 schreef Oneself het volgende:
[..]
'zoek maar op' zegtie.
Thanks! Wat is er leuk aan 't Zuiderdiep dan?
Boven Rituals, tegenover J&Jquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:28 schreef Renesite het volgende:
Maar, boven jack and jones met ingang a/d vismarkt?
Eerstejaars horen niet in de pint.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Heb je niks opgestoken van je KEIweek? Gewoon rustig aan in de Pintelier ofzo.
tot dusver de enige tent waar ze bier schenken. Ik ga er dan ook maar eens een bezoekje brengenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Eerstejaars horen niet in de pint.
Maar ik heb dan ooit nooit het tegendeel beweerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah fijn, je weet waar je eigen huis is
Alleszins niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ooit nooit het tegendeel beweerd
welke? Ik ben overigens veel ouder dan de standaard 1e jaarsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:00 schreef Jesse_ het volgende:
Aan het gedempte kattendiep zit of zat ook zo'n tent, met meer bier. Ga daar maar heen
Toevallig gisteren aangevraagd, toeval.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:03 schreef Maharbal het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met Ziggo?
Hoe lang duurt het voordat ik die meuk (voor internet) binnen heb als ik het nog moet bestellen?
Ligt er aan. Geloof dat het op zich wel snel kanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:03 schreef Maharbal het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met Ziggo?
Hoe lang duurt het voordat ik die meuk (voor internet) binnen heb als ik het nog moet bestellen?
Ja, ik wil nog heel even wachten totdat ik zeker weet dat de kabel bij ons in huis ligtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:05 schreef JH87 het volgende:
[..]
Toevallig gisteren aangevraagd, toeval.
9 september komt de monteur de boel (gratis) installeren, goedkoper dan de boel laten bezorgen. Binnen 24u daarna werkt het internet. Vond het erg snel, vorig jaar duurde m'n adsl drie maanden.
Heb je een coax kastje met een TV ingang? Zo'n wit doosje? Zo ja? Primaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, ik wilde nog heel even wachten totdat ik zeker weet dat de kabel bij ons in huis ligt.
Maar een weekje dus, daar kan ik wel mee leven. Dank voor de info!
Ik was inderdaad bang voor iets in de trant van "weken", omdat dat nu met KPN etc. nog steed zo is.
Ik heb gewoon zo'n wit doosje in m'n studio inderdaad, maar alles gaat centraal naar één meterkast. Vandaar dat ik even wil wachten totdat ik zeker weet dat ik kabel TV heb heh.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je een coax kastje met een TV ingang? Zo'n wit doosje? Zo ja? Prima
De vergulde tap of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:05 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
welke? Ik ben overigens veel ouder dan de standaard 1e jaars
Jij telt je mbo jaren ook mee?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:57 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben 19 en derdevierdejaars, mag ik nu wel de Pintelier in?
Hoe doe je dat? MBO?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:57 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben 19 en derdevierdejaars, mag ik nu wel de Pintelier in?
Serieus? Dan heb je dus 'n jaar overgeslagen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:05 schreef joppie_saus het volgende:
Nee HBO, en pas volgend jaar jarig
Aww, dan was je dus 16 toen je ging studeren? Wat schattig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:05 schreef joppie_saus het volgende:
Dat doe je wel netjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:05 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom geen VWO gedaan dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:05 schreef joppie_saus het volgende:
En wil je verbredend of verdiepend aan de gang, ook belangrijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat voor richtingen vind je interessant?
Sociologie, Godsdienst, Int. Betrekkingen, Wiskunde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat voor richtingen vind je interessant?
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:43 schreef Luco het volgende:
[..]
En wil je verbredend of verdiepend aan de gang, ook belangrijk.
Tja, je bent van Italiaanse afkomst of je bent het niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:11 schreef Luco het volgende:
Dat is mijn risotto ook. Denk met 20 min klaar te zijn met koken. Toetje is ook heerlijk: Panna Cotta I+
Dat vinden ze leuk denk ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:26 schreef Renesite het volgende:
Waaaarom buffert uitzendinggemist altijd zoveel
Die heb ik niet nodig, ik bel m'n moeder gewoon op voor een recept. Muha2quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dat vinden ze leuk denk ik.
Speaking of koken; ik heb een Engels boekje vol traditioneel Italiaanse recepten uit Lucca op de kop getikt. Muha.
Haha, valsspeler!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Die heb ik niet nodig, ik bel m'n moeder gewoon op voor een recept. Muha2
Nietesquote:
Ik ook! Mijn mams is goed geïntegreerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:25 schreef Oneself het volgende:
Welles.
Nou, voor een stamppot andijvie kan ik lekker mijn mama bellen.![]()
Kan je PC/laptop dat niet aan of duurt het laden lang?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:26 schreef Renesite het volgende:
Waaaarom buffert uitzendinggemist altijd zoveel
Puh.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ook! Mijn mams is goed geïntegreerd
Geeen idee. Maar met 22mbit vind ik eigenlijk dat het goed moet komenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan je PC/laptop dat niet aan of duurt het laden lang?
Jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:06 schreef Oneself het volgende:
[..]
Serieus? Dan heb je dus 'n jaar overgeslagen?
Hihiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Aww, dan was je dus 16 toen je ging studeren? Wat schattig.
Deed ik ook , maar ik was te luiquote:
Dank jequote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:40 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, ik zal jullie geen computervirus bezorgen
Zegt niets hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:19 schreef Slaif het volgende:
Pics van je moeder? Je bent nog jong tenslotte.
Als hij oud is, lijkt de kans helemaal verkeken.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:19 schreef Slaif het volgende:
Pics van je moeder? Je bent nog jong tenslotte.
ik ben mooi geen hbo zij-instromerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De vergulde tap of iets dergelijks.
HBO zij-instromers zijn minstens zo erg als eerstejaars.
Ik ben al klaar!quote:
Dat doe je goedquote:Op woensdag 1 september 2010 11:17 schreef JH87 het volgende:
Ik ben al klaar!
Moest tien 8 mm gaten boren in een betonmuur, maar 't ging als een gloeiend mes door een kuipje boter.
Nee.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:13 schreef beertenderrr het volgende:
Iemand mij nog zien kanoën gister in de gracht?
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:17 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben al klaar!
Moest tien 8 mm gaten boren in een betonmuur, maar 't ging als een gloeiend mes door een kuipje boter.
Wat doe je in de gracht met dit weer! Koud!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:13 schreef beertenderrr het volgende:
Iemand mij nog zien kanoën gister in de gracht?
Ah, vandaar dat de brandweer hier net met loeiende sirenes langsreed.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:44 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wat doe je in de gracht met dit weer! Koud!
Ik heb zojuist een kandelaar omgegooid. Oeps.
Haha, helemaal naar Zwolle!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:48 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat de brandweer hier net met loeiende sirenes langsreed.
Nee nee, ik rekte me uit en toen tikte ik em achter me om.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:54 schreef Luco het volgende:
Een glazen kandelaar! Viel ie op je voet of wat?
gister was het lekker weer met een zonnetjequote:Op woensdag 1 september 2010 11:44 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wat doe je in de gracht met dit weer! Koud!
Ik heb zojuist een kandelaar omgegooid. Oeps.
Ja, toen ben ik in het glas gaan dansen.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:58 schreef Luco het volgende:
En toen ben je in het glas gaan staan? Lekker bezig, is het bloeden al gestopt?
Zien!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:26 schreef JH87 het volgende:
Nomnomnom, m'n kamer ziet er strak uit nu.
Je was rond 8 uur op Schiphol? Hoezo heeft dat zo godsgruwelijk lang mogen duren?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:36 schreef MaxMark het volgende:
René al onderweg? Ik ben nu eindelijk weer thuis
gratis koffiequote:Op woensdag 1 september 2010 14:55 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr zit nu bij de IKEA
Om 10:20 terug (13:00 in Groningen), en bij aankomst hier nog helemaal meegereisd met de te filmen student tot aan haar kamer.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Je was rond 8 uur op Schiphol? Hoezo heeft dat zo godsgruwelijk lang mogen duren?
Yes.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:48 schreef Luco het volgende:
Ah, voor dat Studentenprogrammagebeuren van Oog?
Srsly, ze is een aantal jaar geleden op de derde plaats geëindigd in de 'Miss Nicuragua' verkiezing.quote:En pics van de studente?
Dan pasquote:Op woensdag 1 september 2010 16:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Yes.
[..]
Srsly, ze is een aantal jaar geleden op de derde plaats geëindigd in de 'Miss Nicuragua' verkiezing.
Op 7 Oktober kun je (oa.) haar op tv aanschouwen.
Hoe weet jij dat ik toch niet mee werk?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nu zou je toch wensen dat je had had geholpen bij het programma hè.
Ik weet alles.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik toch niet mee werk?
Weet jij dan ook waar ik m´n slippers heb gelatenquote:
Links onder je bed!quote:Op woensdag 1 september 2010 17:45 schreef Luco het volgende:
[..]
Weet jij dan ook waar ik m´n slippers heb gelaten?
Ze liggen er ook nog :'D! Dit is eng Bob.!quote:
http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=quote:Op woensdag 1 september 2010 19:50 schreef welkominspace het volgende:
is er vanavond nog wat te doen in de stad?
Hm ik heb alleen ervaring met goede in Zwolle. Wat voor piercing wil je? Even via Google fora afzoeken naar ervaringen?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:20 schreef joppie_saus het volgende:
O ja wie kent er een goede piercing shop in de stad voor andere piercings dan oorbellen? En nee geen Koning Albert
G-town.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:13 schreef joppie_saus het volgende:
Hii. Ik roep al de hele week dat ik vroeg wil slapen, maar het komt er maar niet van. Ik ga nu echt.
Goodnight G-town!
Wellicht zie ik je daarquote:Op donderdag 2 september 2010 02:23 schreef beertenderrr het volgende:
kom net van een snookertent vandaan, was wel lachenwel weer te veel gedronken volgens mij
binnenkort weer naar de ikea om resten op te halen die ik nog niet heb aangeschaft. Note to self: morgen naar UMCG om klapper op te halen.
Slaap lekker allemaal
Nee, niet studerenquote:Op donderdag 2 september 2010 02:33 schreef beertenderrr het volgende:
voor studie?dacht dat je iets op alpha gebied studeerde eigenlijk
in de steenstilstraat naast de upper 10quote:Op woensdag 1 september 2010 23:20 schreef joppie_saus het volgende:
O ja wie kent er een goede piercing shop in de stad voor andere piercings dan oorbellen? En nee geen Koning Albert
tong?quote:Op donderdag 2 september 2010 07:52 schreef joppie_saus het volgende:
Oke, daar morgen ofzo eens gaan informeren. Als ik hier nu ga vertellen wat voor piercing ik wil wordt ik gelijk met de grond gelijk gemaakt
Vast terecht.quote:Op donderdag 2 september 2010 07:52 schreef joppie_saus het volgende:
Oke, daar morgen ofzo eens gaan informeren. Als ik hier nu ga vertellen wat voor piercing ik wil wordt ik gelijk met de grond gelijk gemaakt
Ook als je word ik met dt schrijft.quote:Op donderdag 2 september 2010 07:52 schreef joppie_saus het volgende:
Opties nu:quote:Op donderdag 2 september 2010 07:52 schreef joppie_saus het volgende:
Naaah, dat nietquote:Op donderdag 2 september 2010 02:37 schreef beertenderrr het volgende:
je gaat toch niet onder het mes he?
Nee, in me tepelquote:
hij heeft wel leuke staafjes liggen.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:30 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, in me tepel
Maar alles wat ik tot nu toe gezien heb zijn verse gay-piercings en dat hoeft voor mij niet
gewoon tangetje erop, naald erin en klaarquote:Op donderdag 2 september 2010 09:39 schreef joppie_saus het volgende:
Wat hangen? Ik hoef geen uitgerekte nippel dus zo groot hoeft die ook niet te zijn.
En ik zie juist wel op tegen het zetten, ik heb gelezen hoe ze het doen maar daar word ik niet vrolijk van haha.
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:49 schreef nietzman het volgende:
Tepelpiercing? Loop dan gewoon meteen over straat met een striem zaad over je bakkus..
Wie wat?quote:Op donderdag 2 september 2010 01:56 schreef Renesite het volgende:
Thuis
Ow, en MaxMark, een van de pickupstudenten vond het leuk
Toch niet dat meisje met een beugel he? Die was inderdaad al vanaf 4:45 met ons op pad. Ik hoop niet voor haar dat ze nog zo lang doorgingquote:Op donderdag 2 september 2010 01:59 schreef Renesite het volgende:
Ik ben dus met de trein van 9:46 naar Rotterdam gegaan, ff Rotterdam checken, 's middags richting Amsterdam, rondlopen, happie eten en toen naar Schiphol. Sprak daar een mede pick-upper die er best doorheen zat, ze was al vanaf vanochtend aan het pendelen - dus ik stelde voor een student (waardoor ze haar trein miste) over te nemen. Mijne zou om 20:35 aankomen, maar dat werd 21:25! Dus uiteindelijk om 1:17 in Groningen
!
Nee, ze reed alleen mee op de terugwegquote:Op donderdag 2 september 2010 10:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wie wat?
[..]
Toch niet dat meisje met een beugel he? Die was inderdaad al vanaf 4:45 met ons op pad. Ik hoop niet voor haar dat ze nog zo lang doorging
Voor de hogeschool. En Mark via mij via Hanzequote:Op donderdag 2 september 2010 10:57 schreef Bob. het volgende:
Maar voor welke organisatie moesten jullie die studenten helemaal vanaf Schiphol halen dan? Want ik heb voor Erasmus ook eens buitenlandse studenten naar hun kamer gebracht, maar dan hoefde je ze alleen van Groningen station op te halen.
Zo nou als de vrienden van Renesite je zelfs gaan uitlachen, zou ik het niet doen hoor. Zij studeren zelfsquote:Op donderdag 2 september 2010 09:43 schreef Renesite het volgende:
Main part: why? Op zich kan het voor het oog wel mooi zijn, maar ik vind het gelijk zo demoniserend en men heeft er vaak wel een statement over. Verder kan het soms onpraktisch zijn.
Laat ik het zo zeggen: op vakantie was een jongen die in elke tepel een had. Met een stel vrienden liep ik langs hem en ik zag het dus, besteedde er verder geen aandacht aan. Toch een aantal die bleven wat langer staan en later begonnen ze een klein beetje te grinniken.
A) Het overgrote deel studeert van die vrienden
B) Het zijn geen gaybashers
C) Die jongen lag later naast een meisje met de arm eromheen
D) De jongen zelf was er vrij cool onder.
studerenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zo nou als de vrienden van Renesite je zelfs gaan uitlachen, zou ik het niet doen hoor. Zij studeren zelfs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
Dat was voor ESN zeker? Die hebben mensen op Schiphol staan die je op de trein zetten en dan weer mensen op plaats van bestemming die je van station naar kamer brengen. Is ook een manierquote:Op donderdag 2 september 2010 10:57 schreef Bob. het volgende:
Maar voor welke organisatie moesten jullie die studenten helemaal vanaf Schiphol halen dan? Want ik heb voor Erasmus ook eens buitenlandse studenten naar hun kamer gebracht, maar dan hoefde je ze alleen van Groningen station op te halen.
daarmee zeg ik alleen dat het geen holbewoners zijn...quote:Op donderdag 2 september 2010 10:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zo nou als de vrienden van Renesite je zelfs gaan uitlachen, zou ik het niet doen hoor. Zij studeren zelfs.
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:12 schreef beertenderrr het volgende:
Wat is dat voor tool dat hier rood omcirkelt is?Ik moet een kast in elkaar zetten en ik moet hiermee een gat maken voor de schroef als ik het goed heb. Maar volgens mij heb ik alleen niet zo'n ding
Nee, die studenten moeten zelf in Groningen zien te komen. Als ze vragen hadden over de treinen konden ze die natuurlijk van tevoren wel aan ons stellen, maar zelfs dat was voor de meesten niet nodig.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat was voor ESN zeker? Die hebben mensen op Schiphol staan die je op de trein zetten en dan weer mensen op plaats van bestemming die je van station naar kamer brengen. Is ook een manier
sinds wanneer woon je nu eigenlijk in groningen?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:19 schreef beertenderrr het volgende:
thnx, wist niet hoe het heetteben een beginner in het klussen.
Maar wel mongolen...quote:Op donderdag 2 september 2010 11:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
daarmee zeg ik alleen dat het geen holbewoners zijn...
D'r staat meestal ook een getal opquote:Op donderdag 2 september 2010 11:19 schreef beertenderrr het volgende:
thnx, wist niet hoe het heetteben een beginner in het klussen.
en waar is die lokatie?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:41 schreef beertenderrr het volgende:
11m2 en locatie is ok naar mijn idee. Ik klaag niet
Ah dat valt heus mee. Zacht materiaal, gaat snel. Die van mij ging door een stuk kraakbeen.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:39 schreef joppie_saus het volgende:
En ik zie juist wel op tegen het zetten, ik heb gelezen hoe ze het doen maar daar word ik niet vrolijk van haha.
Dattttt.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en waar is die lokatie?
ik zou het niet redden op 11m2
das niks vergeleken met 2 uur stilliggen voor een tattoo op je knieschijfquote:Op donderdag 2 september 2010 11:53 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah dat valt heus mee. Zacht materiaal, gaat snel. Die van mij ging door een stuk kraakbeen.
[..]
Dattttt.
Oeh yikes, wat voor tattoo?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:55 schreef welkominspace het volgende:
[..]
das niks vergeleken met 2 uur stilliggen voor een tattoo op je knieschijf
8Ballquote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oeh yikes, wat voor tattoo?
Hai Luco!
Cool, ben wel benieuwd. Post je 'm als je je laptop ooit vind?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vast wel.
ergens op een laptop onder 30.000 dozen in de schuur
es zoeken
http://www.finaltouchtatt(...)_custom&id=673&cat=1quote:Op donderdag 2 september 2010 12:25 schreef Oneself het volgende:
[..]
Cool, ben wel benieuwd. Post je 'm als je je laptop ooit vind?
Grote schuur trouwens.
Ah jemig, dat kan ik me best voorstellen ja; helemaal ingekleurd!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef welkominspace het volgende:
been helemaal rood van het bloed![]()
heb nog 6 uur nagebloed toen
nog nooit in mn leven zo'n pijn gehad
Ik ga er ook maar van uit.quote:
Die is eigenlijk nóg leuker.quote:
Je heb gewoon in je oren?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:53 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah dat valt heus mee. Zacht materiaal, gaat snel. Die van mij ging door een stuk kraakbeen.
[..]
Dattttt.
Rookpiercing. Is in oor, maar tis niet zo'n oorbelletje bovenin.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:23 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Je heb gewoon in je oren?
En die tattoo, echt, waarom?
Nee, vond het gewoon een enorm goed verhaal.quote:
Ik ben moe.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:38 schreef nietzman het volgende:
Vertel eens iets over jezelf Oneself?
Tofquote:Op donderdag 2 september 2010 12:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
http://www.finaltouchtatt(...)_custom&id=673&cat=1
Jij deed aan onderwaterhockey toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik ben moe.
En nei, geen korfbal. Die sport is al bezet hier.
Nice, dan hoeven we je nog niet af te schrijven.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:42 schreef Oneself het volgende:
En nei, geen korfbal. Die sport is al bezet hier.
Stel je voor!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nice, dan hoeven we je nog niet af te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |