Slechts indicatie he, kan er zomaar een paar uur naast zitten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef Renesite het volgende:
Godver. Morgen weer tussen 12 en 13 regen. Tuurlijk, hele dag droog behalve als ik op de fiets moet. Ga wel weer met de bus
Hoi!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:48 schreef joppie_saus het volgende:
Vind het wel knap als ze exact kunnen voorspellen hoe laat het gaat regenen
Hoi allen!
hai vrouwenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:32 schreef Oneself het volgende:
TT zal BradleyQ/Q.E.D. leuk vinden.
Oh, ja hai mannen trouwens.
Hai Lucoaoaoaoaoaoquote:
Haha, je hebt het wel zwaar he?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:05 schreef Renesite het volgende:
Ik kijk zo'n Engels kookprogramma op RTL4. Alleeeeen maar over Chocolade.
Zucht!!!
Om half 9 pas. Zo maar eten, moet om 7 uur in de kantine zijn. Heb er verdomd veel zin inquote:
lolwut?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:10 schreef joppie_saus het volgende:
Begrijpelijk. Mijn seizoen begint pas 4 september, maar ik heb er al zoveel zin in dat ik zelfs mijn keepershirts gestreken heb
Harkstede of all placesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:06 schreef joppie_saus het volgende:
Rene, kan je dan eens kijken hoe laat ze vrijdag regen verwachten? Moet in Harkstede voetbal/keepersclinic geven
Oh, grapje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Om half 9 pas. Zo maar eten, moet om 7 uur in de kantine zijn. Heb er verdomd veel zin in!
Hai.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:32 schreef Oneself het volgende:
NCPNquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:03 schreef Luco het volgende:
Is er een Marxistische partij in Groningen![]()
![]()
?
Hai vrouw!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:32 schreef Oneself het volgende:
Beno? Wie is Beno?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:43 schreef Slaif het volgende:
Mooi filmpje trouwens maxmark. Dat acteren zit in je bloed. Zeker van Beno geleerd?
Dat is cult, zo'n shirt heb ik ook nog, ergens.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:49 schreef BradleyQ het volgende:
Het leukste aan die hele cultuurmarkt is de Marxistische partij. De jongens lopen doodleuk met een hamer en sikkel op hun shirt rond.
elke keer als ik in het oostblok ben zoek ik die troep, maar ze lijken het allene in de grote steden te verkopen, en daar kom ik nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is cult, zo'n shirt heb ik ook nog, ergens.
Waarom moet je zo lang opblijven dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:06 schreef Oneself het volgende:
Oi, ik moet vanavond tot 01.00 opblijven en ik moet er morgen om 07.00u uit.
Ik heb wel een Che shirt, maar die heb ik alleen thuis aan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is cult, zo'n shirt heb ik ook nog, ergens.
Waarom alleen thuis? Overigens heeft volgens mij de helft v/d mensen zo'n shirt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:29 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ik heb wel een Che shirt, maar die heb ik alleen thuis aan.
Jah mweh omdat ik niet thuis ben en een huisgenootje me daarom even wat post door moet bellen maar momenteel ook niet thuis is. Gezeik, onhandig, blond.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom moet je zo lang opblijven dan?
Omdat Che ook minder goede dingen gedaan heeft.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Waarom alleen thuis? Overigens heeft volgens mij de helft v/d mensen zo'n shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |