Slechts indicatie he, kan er zomaar een paar uur naast zitten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef Renesite het volgende:
Godver. Morgen weer tussen 12 en 13 regen. Tuurlijk, hele dag droog behalve als ik op de fiets moet. Ga wel weer met de bus
Hoi!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:48 schreef joppie_saus het volgende:
Vind het wel knap als ze exact kunnen voorspellen hoe laat het gaat regenen
Hoi allen!
hai vrouwenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:32 schreef Oneself het volgende:
TT zal BradleyQ/Q.E.D. leuk vinden.
Oh, ja hai mannen trouwens.
Hai Lucoaoaoaoaoaoquote:
Haha, je hebt het wel zwaar he?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:05 schreef Renesite het volgende:
Ik kijk zo'n Engels kookprogramma op RTL4. Alleeeeen maar over Chocolade.
Zucht!!!
Om half 9 pas. Zo maar eten, moet om 7 uur in de kantine zijn. Heb er verdomd veel zin inquote:
lolwut?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:10 schreef joppie_saus het volgende:
Begrijpelijk. Mijn seizoen begint pas 4 september, maar ik heb er al zoveel zin in dat ik zelfs mijn keepershirts gestreken heb
Harkstede of all placesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:06 schreef joppie_saus het volgende:
Rene, kan je dan eens kijken hoe laat ze vrijdag regen verwachten? Moet in Harkstede voetbal/keepersclinic geven
Oh, grapje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Om half 9 pas. Zo maar eten, moet om 7 uur in de kantine zijn. Heb er verdomd veel zin in!
Hai.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:32 schreef Oneself het volgende:
NCPNquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:03 schreef Luco het volgende:
Is er een Marxistische partij in Groningen![]()
![]()
?
Hai vrouw!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:32 schreef Oneself het volgende:
Beno? Wie is Beno?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:43 schreef Slaif het volgende:
Mooi filmpje trouwens maxmark. Dat acteren zit in je bloed. Zeker van Beno geleerd?
Dat is cult, zo'n shirt heb ik ook nog, ergens.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:49 schreef BradleyQ het volgende:
Het leukste aan die hele cultuurmarkt is de Marxistische partij. De jongens lopen doodleuk met een hamer en sikkel op hun shirt rond.
elke keer als ik in het oostblok ben zoek ik die troep, maar ze lijken het allene in de grote steden te verkopen, en daar kom ik nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is cult, zo'n shirt heb ik ook nog, ergens.
Waarom moet je zo lang opblijven dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:06 schreef Oneself het volgende:
Oi, ik moet vanavond tot 01.00 opblijven en ik moet er morgen om 07.00u uit.
Ik heb wel een Che shirt, maar die heb ik alleen thuis aan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is cult, zo'n shirt heb ik ook nog, ergens.
Waarom alleen thuis? Overigens heeft volgens mij de helft v/d mensen zo'n shirt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:29 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ik heb wel een Che shirt, maar die heb ik alleen thuis aan.
Jah mweh omdat ik niet thuis ben en een huisgenootje me daarom even wat post door moet bellen maar momenteel ook niet thuis is. Gezeik, onhandig, blond.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom moet je zo lang opblijven dan?
Omdat Che ook minder goede dingen gedaan heeft.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Waarom alleen thuis? Overigens heeft volgens mij de helft v/d mensen zo'n shirt.
I get that, maar dan vraag ik me toch af waarom jij em alleen thuis aan doet, als je 'm wel gewoon koopt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Omdat Che ook minder goede dingen gedaan heeft.
Enn... de helft van de mensen? Woon jij in een trailer park?![]()
Omdat ik de hele geschiedenis pas later heb gelezen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:41 schreef Oneself het volgende:
[..]
I get that, maar dan vraag ik me toch af waarom jij em alleen thuis aan doet, als je 'm wel gewoon koopt.
Dat is zo. Altijd gezellig!quote:En ja, hoezo? Niets mis met een woonwagenkamp.
Goed geregeldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:31 schreef Oneself het volgende:
Jah mweh omdat ik niet thuis ben en een huisgenootje me daarom even wat post door moet bellen maar momenteel ook niet thuis is. Gezeik, onhandig, blond.
Absoluut. Woonwagens for life.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:44 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Omdat ik de hele geschiedenis pas later heb gelezen.![]()
[..]
Dat is zo. Altijd gezellig!
Achja...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
Absoluut. Woonwagens for life.
En ja PSM, goed punt. Haha.
Haha, nee man!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:59 schreef joppie_saus het volgende:
Wacht even, Oneself, woon jij serieus in een woonwagen?
Inhoud doorbellen.quote:
Haha maakt niet uit ik stuur nu alleen al mijn kampervriendjes met gouden kettingen en oorbellen op je af.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Lol, ik dacht al. Domme ik
Luco, hoe ging je match?
Haha, ja echt hoor! Angstaanjagend zijn ze!!quote:
Ik heb de mijne op Camden Market in Londen gekochtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
elke keer als ik in het oostblok ben zoek ik die troep, maar ze lijken het allene in de grote steden te verkopen, en daar kom ik niet
Marxisme ftw
Ken ik niet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:33 schreef joppie_saus het volgende:
Ik luister Iyaz - Pyramid ft. Charice
Is waar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:34 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ken ik niet?
BQ; ga gewoon vandaag EN morgen! Je bent nu nog jong, blablabla.
Lenin en Marx verbleven veel in het British Museum (en de rest van Londen) om te lezen en schrijven.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de mijne op Camden Market in Londen gekocht
Camden Marketquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de mijne op Camden Market in Londen gekocht
Appartement aan de Thames.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:44 schreef Oneself het volgende:
[..]
Camden Market![]()
Lijkt me heerlijk daar i/d buurt te wonen, of in Shoreditch of Notting Hill ofzo.
Joppiesaus, ik vermoed dat het zo'n poppy r'nb nummer is? Heb al muziek op staan dus straks miss.
Ja, zoiets. Die muziek die ik je eerder stuurde, dat lijstje, dat is beterquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:44 schreef Oneself het volgende:
[..]
Joppiesaus, ik vermoed dat het zo'n poppy r'nb nummer is? Heb al muziek op staan dus straks miss.
Jaa, dat lijstje is echt heerlijk!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:55 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Die muziek die ik je eerder stuurde, dat lijstje, dat is beter
Oh, hoe relaxed is dat. Wat deed je daar? Wonen daar is nog steeds teringduur, jammer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:50 schreef remlof het volgende:
Ik heb 2 jaar in Archway gewoond. Vandaar kon ik naar Camden lopen om (hele slechte) wiet te kopen
Ik betaalde daar toen (10 jaar geleden) 125 pond per week voor een studiootje. Dat was toen ongeveer 400 gulden.
Profiteren van de internethype, had hier een tijdje goed verdiend en wou wel eens een tijdje in Londen wonen. Had binnen no-time werk gevonden daar, woning duurde iets langer, maar uiteindelijk kreeg ik de sleutel aan het eind van m'n eerste werkdag. Had de dagen daarvoor in hotels geslapen en was op huizenjacht geweest.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh, hoe relaxed is dat. Wat deed je daar? Wonen daar is nog steeds teringduur, jammer.
Profiteren van de internethype? Hoe moet ik dat zien?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Profiteren van de internethype, had hier een tijdje goed verdiend en wou wel eens een tijdje in Londen wonen. Had binnen no-time werk gevonden daar, woning duurde iets langer, maar uiteindelijk kreeg ik de sleutel aan het eind van m'n eerste werkdag. Had de dagen daarvoor in hotels geslapen en was op huizenjacht geweest.
Haha.. dat is ietsje anders dan een Londen. Waarom Venlo?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had bijna in Venlo gewoondEn nu overweeg ik het weer
10 jaar geleden omdat ik daar een opleiding wilde volgen. Nu omdat het wat dichter bij de wereld is, en ik vrienden in die regio hebquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:24 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha.. dat is ietsje anders dan een Londen. Waarom Venlo?
Ah zo. Ben je serieus op zoek of is het een bevlieging?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
10 jaar geleden omdat ik daar een opleiding wilde volgen. Nu omdat het wat dichter bij de wereld is, en ik vrienden in die regio heb
Alexxxxx heeft gelukkig nooit last van bevliegingenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah zo. Ben je serieus op zoek of is het een bevlieging?
wie? Bob. is net jarig geweest, 19 juli, dus die niet... En ik ben nog niet serieus aan het kijken, maar mn arbeidsperspectief is er wel veel beter, kan zo aan de bak in Venloquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:30 schreef Oneself het volgende:
Oeh mijn post is doorgebeld.Nog 'even' iets doen en dan mag ik slapen.
![]()
[..]
Ah zo. Ben je serieus op zoek of is het een bevlieging?
Btw, er is een Grunnegse FOK!er jarig as we speak.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Alexxxxx heeft gelukkig nooit last van bevliegingen
Hm, verhuizingen zijn ook niet zomaar wat. Maar als je er meer voor terug krijgt dan dat je inlevert..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wie? Bob. is net jarig geweest, 19 juli, dus die niet... En ik ben nog niet serieus aan het kijken, maar mn arbeidsperspectief is er wel veel beter, kan zo aan de bak in Venlomaar zit nog ff met mn verzameling auto's en zo, en de kosten van een verhuizing, en toch wel gehecht aan Fryslân... zucht...
[..]
Onderwaterhockey was het toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:12 schreef Alexxxxx het volgende:
welke sport doet die korfballer trouwens?
FIjne vakantie!Zet je wat lelijke oude vrachtwagens voor me op de foto? Hoe meer roest hoe beter!
Alexxxx, je wordt nu wel heel intiem hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:36 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG een vrouw die oude roestbakken mooi vind
Heb je een rijbewijs?
Welke religie hang je aan?
Wat vind je van de band Omnia?
Tofquote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
Alexxxx, je wordt nu wel heel intiem hoor.![]()
Haha, op de eerste twee vragen: don't even get me started. Op de laatste: geen idee!![]()
In principe heb ik een liefde voor alle oude dingen. Je zou voor de gein m'n kringloop-inrichting eens moeten zien.![]()
Ik moet nog dingen uittypen en die moet/wil ik af hebben voordat ik op vakantie ga. Sad, I know. En helemaal aan mezelf te danken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TofOude dingen zijn ok
Maar je zou om 1 uur op bed omdat je er om 7 uur weer uit moest, wat doe je wakker?Vakantie-zenuwen?
Ik ben een nachtmens, ga zo wel op bed denk ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik moet nog dingen uittypen en die moet/wil ik af hebben voordat ik op vakantie ga. Sad, I know. En helemaal aan mezelf te danken.![]()
Scheelt dat mijn ritme toch al kut is en ik dit dus redelijk gewend ben. Slaap wel in 't vliegtuig.Wat doe jij nog op?
En hangt er vanaf; kom je van de kringloop?
Haha, serieus? Leuk, als je 'n goeie hebt! Maar je hebt het niet gedaan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben een nachtmens, ga zo wel op bed denk iken om 8 uur de wekker weer
Ik heb wel ooit een baan aangeboden gekrgeen bij de kringloop toevallig
het was een baan als chauffeur en ik had nog geen rijbewijs destijdsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, serieus? Leuk, als je 'n goeie hebt! Maar je hebt het niet gedaan?
Ik ben ook bijna klaar, duik er dan ook in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |