Klopt, maar dat maakt niet veel verschil van mijn liefde voor Groningenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:20 schreef joppie_saus het volgende:
BunnyCookii
Maar jij bent geen Stadjer
Niet zo gek als je weet in welk boerengat jij woontquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:21 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt niet veel verschil van mijn liefde voor Groningen.
Hoe weet jij waar ik woonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:23 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Niet zo gek als je weet in welk boerengat jij woont
Op 1 september komen er voornamelijk Aziatische en Afrikaanse studenten, dat is wat interessanter dan westerse studenten. Welk land ze uit komen, weten we dan pas. We gaan sowieso ook nog een Erasmus-student volgen en hopelijk ook twee Groninger studenten in Londen en in Málaga.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
@MaxMark: uit wat voor soort landen komen de studenten die jullie volgen?
Ja, dat van die Chineze studenten heb ik zelf ook vaak ervarenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
Kan best leuk worden volgens mij. Mocht je een chinees treffen, dan zal het denk ik lastig worden om er veel uit te krijgen. Bij studenten uit andere landen is dit een stuk beter
Ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:33 schreef ibaneX het volgende:
Nog mensen die naar de Keiweek gaan?
Mijn ervaring is zelfs dat ze zeer weinig rekening houden met anderen. Er zitten goeden bij, maar de meesten trekken idd erg naar elkaar toe en zorgen dan vaak in min of meerdere mate voor overlast.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dat van die Chineze studenten heb ik zelf ook vaak ervarenDie gaan echt bijna alleen om met andere Chinezen, totaal niet met andere 'buitenlanders'.
quote:
Als ze uit Indonesië komt en van een drankje houdt, dan weet ik wel wie het isquote:
Ik krijg een student uit zuid-oost Europa, die ik dus van het vliegveld moet halenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Op 1 september komen er voornamelijk Aziatische en Afrikaanse studenten, dat is wat interessanter dan westerse studenten. Welk land ze uit komen, weten we dan pas. We gaan sowieso ook nog een Erasmus-student volgen en hopelijk ook twee Groninger studenten in Londen en in Málaga.
Heb/had ik op het werk ook. Al die Aziatische studenten zeggen niks nakkes nada als ik ze begroet, vertel wat het kost, of ik het moet inpakken en het afgroeten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mijn ervaring is zelfs dat ze zeer weinig rekening houden met anderen. Er zitten goeden bij, maar de meesten trekken idd erg naar elkaar toe en zorgen dan vaak in min of meerdere mate voor overlast.
Moet jij nodig zeggenquote:
Dat was ook eenmalig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen![]()
![]()
Kan me nog iets herinneren ...
Geniale actie was dat toen
Kan ik niet zeggen, dan staat hier zometeen de Chinese geheime dienst voor de deur.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef Mistaken het volgende:
Noord-Koreanen daarentegen!![]()
Ik ben benieuwd naar de actie van BradleyQ
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, dan staat hier zometeen de Chinese geheime dienst voor de deur.
Daar zouden ze niet van wakker liggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:11 schreef Mistaken het volgende:
[..]
'STOMME CHINEZEN! IK PAK JULLIE MOEDER!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:21 schreef Oneself het volgende:
Hai! Wat een speedposters hier, volgende topic alweer!
Wordt iets zeggen over de ontbrekende TT me nog in dank afgenomen?
Ik ben er expres niet over begonnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van dat andere wel jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:11 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Daar zouden ze niet van wakker liggen.
Oooooh ja, laat het vuile werk maar weer aan mij over.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:25 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ik ben er expres niet over begonnen!
Waar dan wel van? Ik ben nu ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:11 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Daar zouden ze niet van wakker liggen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:36 schreef Oneself het volgende:
BQ, hoor je dat gestommel? Volgens mij is het de Chinese veiligheidsdienst.
Och mein Himmel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:43 schreef Oneself het volgende:
Dies:
[ afbeelding ]
Al fietsend zuipen. Of al zuipend fietsen.
Wel goed eigenlijkquote:
Goed om te horen dat je weer overal wat zin in hebtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk. Een vriendin zei net dat ik weer volop pit heb, vond ik wel leuk om te horen!
Hoe is het daar? URL gezien?
Ik heb de URL zeker gezien en het is een leuk idee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moe..., had hij de URL nou wel of niet gezien
Jij op naaldhakkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:29 schreef Oneself het volgende:
[..]
Muha, ik heb 10 cm naaldhakken gehaald. Doe ze ws nooit aan, maar toch.![]()
![]()
Heel gevaarlijk, die vetgedrukte 'jij'! Ik kan dat best!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:53 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij op naaldhakken? Dat moet ik meemaken!
Absinth is best te pruimen eigenlijk!
Herkende je Fems nog? Anders is ze nl diep teleurgesteldquote:
Doe je ze de volgende keer aan dan? Zorg ik voor tequila en sneakers voor je terugreisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk, die vetgedrukte 'jij'! Ik kan dat best!![]()
Ik vermoed dat ik Absinth niet zou overleven. Tequila nekt me al. Beter: ik ga nekken van tequila.
CZ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:59 schreef Luco het volgende:
En raad eens wie ik net tegen kwam in de stad?
Is ze zo makkelijk?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:03 schreef Luco het volgende:
Nee, Fems. Fietste door de Oosterpoort, begint er opeens iemand keihard m'n naam te schreeuwen. Pas na 3 keer had ik dat door, zie ik in de verte een meid naar me zwaaien. Eerste reactie was verbazing omdat ik d'r niet herkende, totdat ze haar naam erbij riep. Klein babbeltje gemaakt en door naar huis. Zo m'n bed in.
Te herkennen bedoel je?quote:
Ik mag toch lijen van niet, dan is er wel heel veel gebeurd waar ik niks vanaf weetquote:
Je bent snachts betast, bezoedelt, gemolken en weer verlaten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik mag toch lijen van niet, dan is er wel heel veel gebeurd waar ik niks vanaf weet
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent snachts betast, bezoedelt, gemolken en weer verlaten?
je zei verkrquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:18 schreef Slaif het volgende:
Ja probeer je woorden nu maar weer te ontkrachten...
Haha, deal! Kijk ik wel over je heen denk ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Doe je ze de volgende keer aan dan? Zorg ik voor tequila en sneakers voor je terugreis
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |