Klopt, maar dat maakt niet veel verschil van mijn liefde voor Groningenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:20 schreef joppie_saus het volgende:
BunnyCookii
Maar jij bent geen Stadjer
Niet zo gek als je weet in welk boerengat jij woontquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:21 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt niet veel verschil van mijn liefde voor Groningen.
Hoe weet jij waar ik woonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:23 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Niet zo gek als je weet in welk boerengat jij woont
Op 1 september komen er voornamelijk Aziatische en Afrikaanse studenten, dat is wat interessanter dan westerse studenten. Welk land ze uit komen, weten we dan pas. We gaan sowieso ook nog een Erasmus-student volgen en hopelijk ook twee Groninger studenten in Londen en in Málaga.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
@MaxMark: uit wat voor soort landen komen de studenten die jullie volgen?
Ja, dat van die Chineze studenten heb ik zelf ook vaak ervarenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
Kan best leuk worden volgens mij. Mocht je een chinees treffen, dan zal het denk ik lastig worden om er veel uit te krijgen. Bij studenten uit andere landen is dit een stuk beter
Ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:33 schreef ibaneX het volgende:
Nog mensen die naar de Keiweek gaan?
Mijn ervaring is zelfs dat ze zeer weinig rekening houden met anderen. Er zitten goeden bij, maar de meesten trekken idd erg naar elkaar toe en zorgen dan vaak in min of meerdere mate voor overlast.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dat van die Chineze studenten heb ik zelf ook vaak ervarenDie gaan echt bijna alleen om met andere Chinezen, totaal niet met andere 'buitenlanders'.
quote:
Als ze uit Indonesië komt en van een drankje houdt, dan weet ik wel wie het isquote:
Ik krijg een student uit zuid-oost Europa, die ik dus van het vliegveld moet halenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Op 1 september komen er voornamelijk Aziatische en Afrikaanse studenten, dat is wat interessanter dan westerse studenten. Welk land ze uit komen, weten we dan pas. We gaan sowieso ook nog een Erasmus-student volgen en hopelijk ook twee Groninger studenten in Londen en in Málaga.
Heb/had ik op het werk ook. Al die Aziatische studenten zeggen niks nakkes nada als ik ze begroet, vertel wat het kost, of ik het moet inpakken en het afgroeten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mijn ervaring is zelfs dat ze zeer weinig rekening houden met anderen. Er zitten goeden bij, maar de meesten trekken idd erg naar elkaar toe en zorgen dan vaak in min of meerdere mate voor overlast.
Moet jij nodig zeggenquote:
Dat was ook eenmalig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen![]()
![]()
Kan me nog iets herinneren ...
Geniale actie was dat toen
Kan ik niet zeggen, dan staat hier zometeen de Chinese geheime dienst voor de deur.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef Mistaken het volgende:
Noord-Koreanen daarentegen!![]()
Ik ben benieuwd naar de actie van BradleyQ
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, dan staat hier zometeen de Chinese geheime dienst voor de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |