Hallo!quote:
Ah bah! Dat lijkt me vies.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Nixx- het volgende:
Uitleg over eierbal: http://nl.wikipedia.org/wiki/Eierbal
Ja, poffert ken ik! Mijn mam maakt dat vroeger wel eens!quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
En eerlijk gezegd dacht ik aan een sport ofzo.
Goedkoop is duurkoop, nooit van gehoord?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:23 schreef Mistaken het volgende:
Ja, maar je kunt toch dezelfde soort kleren kopen zonder merk?
Is cheapasser!
Ik ben eigenlijk vrij rustig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:06 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hee en Mistaken; ben je in het echt ook zo druk? Je komt nogal hyper over.
Ah zo, ik had al een vermoeden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:22 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vrij rustig.
Ik hou alleen van overdrijven, daarnaast verveel ik me de laatste dagen.![]()
Dat ik eigenlijk rustig ben?quote:
Ik koop daar eigenlijk altijd mijn kleding.quote:ASOS heeft moooie spulletjes! Ik neem me altijd voor wat moois te kopen daar maar heb het nog nooit gedaan.
En tsja, ik merk het verschil toch snel, tussen een gemiddeld H&M'etje of een Vila of Saint Tropez-shirtje. Vila is nog niet eens zo duur wat dat betreft, trouwens.
Yes. Of naja, dat je vast niet zo hyper bent als je overkomt.quote:
www.asos.comquote:
Haha, die schoenen van die rechter. Niet echt mijn ding.quote:
Net als gangsters!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:07 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm beetje te modieus..ik hou meer van baggy
Ha-ha. Jij trapt in de cliffhangers van SBS6quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:43 schreef Mistaken het volgende:
Dat is wat meer mijn pakkie-an!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf ook maar Popstars kijken. Ze hebben van die spannende cliffhangers voor de reclame.![]()
Ik schaam me.
Programma's zoals popstars moet je gewoon mijden. Zit je een goede film op SBS (voor zover dat al mogelijk is) te kijken komt die Gerard Jolingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:16 schreef joppie_saus het volgende:
Hij niet alleen. Elke keer denk je: goh dat wil ik even zien. En dan zie je het en stelt het geen fuck voor.
Sowieso, SBS6quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ha-ha. Jij trapt in de cliffhangers van SBS6
Ik kijk Dexter, nice!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Nixx- het volgende:
Ik zit me hard te bedenken wanneer ik voor het laatst TV heb gekeken.
Ik volg wel series, maar alleen via mijn computer.
Welke sport?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef Luco het volgende:
Eerste training van het nieuwe seizoen. Afgelopen maand helemaal niks uitgevoerd dus dat voel ik logischerwijs.
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef Oneself het volgende:
Ai, sterkte.
Ik zet mijn broer te koop denk ik, iemand interesse? Hij is groot en sterk dus erg handig als kofferdrager tijdens vakanties. Of bewaker van je geliefde spulletjes.
Wat heeft hij misdaan dat hij dit lot moet ondergaan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef Oneself het volgende:
Ik zet mijn broer te koop denk ik, iemand interesse? Hij is groot en sterk dus erg handig als kofferdrager tijdens vakanties. Of bewaker van je geliefde spulletjes.
Wil je pics van mn broer?quote:
Nee, je zusje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wil je pics van mn broer?
Ik geef je geld toe, Luco.
Misdaan? Ik zal niet in details treden en hij 's soms best lief maar er valt gewoon niet normaal te praten of discussieren met die jongen. Hij heeft wel een erg sterk argument bedacht, namelijk 'Ga lekker naar je eigen huis.'
Nja, broers.. same old, same old denk ik?
[/lief dagboek]
quote:
Niks mis met korfbalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:42 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
![]()
Oneself, wat jij nu zegt over je broer roept mijn zusje ook altijd over mij haha. En nee, geen pics
Kan je geen sterker tegenargument verzinnen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef Oneself het volgende:
Misdaan? Ik zal niet in details treden en hij 's soms best lief maar er valt gewoon niet normaal te praten of discussieren met die jongen. Hij heeft wel een erg sterk argument bedacht, namelijk 'Ga lekker naar je eigen huis.'
[/lief dagboek]
"Zoek een vriendin"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:50 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Kan je geen sterker tegenargument verzinnen?
Hij is ouder en woont nog thuis, dus heus wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:50 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Kan je geen sterker tegenargument verzinnen?
Draait op een gegeven moment wel bij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef Oneself het volgende:
Haha joppie, ja het is gewoon heel standaard. Maar daarom niet minder irritant. Broers zijn gewoon vervelend?
Ja idd. Dan ben ik wel benieuwd hoe oud jullie zijn (komt redelijk puberaal over). Met mijn 3 zussen zelf nooit dat probleem gehad, maar zij onderling wel wat meer. Alleen is dat alweer een lange tijd terug. Nu hebben we juist een goede band en ga je elkaar ook meer waarderen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Draait op een gegeven moment wel bij.
Mijn zusje heeft ook een periode gehad dat ze dat tegen me riep.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wil je pics van mn broer?
Ik geef je geld toe, Luco.
[/lief dagboek]
Haha thanks, maar het is helemaal niet relevant om dat uberhaupt te roepen als we het over heel andere dingen hebben dus ik ga er liever niet eens op in op dat moment.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:31 schreef Renesite het volgende:
"Ga naar je eigen huis"
Ik zou antwoorden
"Waar de fuck bemoei je je mee, wanneer ga jij het huis uit"
Of zo
Hoihoi.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hoi vanuit Sappemeer.
Doe de groeten aan iedereen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |