Ha-ha. Jij trapt in de cliffhangers van SBS6quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:43 schreef Mistaken het volgende:
Dat is wat meer mijn pakkie-an!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf ook maar Popstars kijken. Ze hebben van die spannende cliffhangers voor de reclame.![]()
Ik schaam me.
Programma's zoals popstars moet je gewoon mijden. Zit je een goede film op SBS (voor zover dat al mogelijk is) te kijken komt die Gerard Jolingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:16 schreef joppie_saus het volgende:
Hij niet alleen. Elke keer denk je: goh dat wil ik even zien. En dan zie je het en stelt het geen fuck voor.
Sowieso, SBS6quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ha-ha. Jij trapt in de cliffhangers van SBS6
Ik kijk Dexter, nice!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Nixx- het volgende:
Ik zit me hard te bedenken wanneer ik voor het laatst TV heb gekeken.
Ik volg wel series, maar alleen via mijn computer.
Welke sport?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef Luco het volgende:
Eerste training van het nieuwe seizoen. Afgelopen maand helemaal niks uitgevoerd dus dat voel ik logischerwijs.
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef Oneself het volgende:
Ai, sterkte.
Ik zet mijn broer te koop denk ik, iemand interesse? Hij is groot en sterk dus erg handig als kofferdrager tijdens vakanties. Of bewaker van je geliefde spulletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |