Er zit een minderjarig meisje op mijn mast.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:18 schreef Oneself het volgende:
Good one! Overbodige s-jes heb je niets aan.
Lala. Iemand, vertel eens een steengoede mop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Omdat mensen niet binnen 3 minuten reageren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef BradleyQ het volgende:
Volgens mij valt mijn mop niet goed in dit SGP-bolwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherpquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef Slaif het volgende:
[..]
Omdat mensen niet binnen 3 minuten reageren.
Maar ik zie de grap ook niet echt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:28 schreef Mistaken het volgende:
Welke tent kun je niet opzetten?Haha, I lol'd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die WO II-grappen.. Foeii, een beetje respect, korfballer!
Deze is eigenlijk lachwekkend, maar ook heel zielig tegelijkertijd. Ik kan zo mee janken echt, haha
Bakkers slapen op dit tijdstip over het algemeen. Om 4u, dab zullen ze wel wakker zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:31 schreef Mistaken het volgende:
Ik ben zo wakker als een bakker.
Edit: Die verzon ik zomaar ineens![]()
![]()
Niks mis met WO2 grappen, moet 65 jaar na dato wel eens kunnen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:33 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, I lol'd.
Maar die WO II-grappen.. Foeii, een beetje respect, korfballer!
Deze is eigenlijk lachwekkend, maar ook heel zielig tegelijkertijd:
Disserquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Bakkers slapen op dit tijdstip over het algemeen. Om 4u, dab zullen ze wel wakker zijn
quote:
Hmm imo niet, de verstreken tijd maakt het leed destijds toch niet minder? Om even een serieuze noot te zetten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Niks mis met WO2 grappen, moet 65 jaar na dato wel eens kunnen.
Ik kan nog steeds niet slapen en over 5.5u gaat m'n wekker al.
Je lijkt wel m'n oma zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hmm imo niet, de verstreken tijd maakt het leed destijds toch niet minder? Om even een serieuze noot te zetten.![]()
En Mistaken, ik kreeg eentje met autotune van iemand, die is ook zo flauw. Ff zoeken.
Misschien ben ik dat wel.. En jij maar denken dat je weet wie dit is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Je lijkt wel m'n oma zo. Geloof me, ben me er ontzettend bewust van datgene wat toen allemaal gebeurd is. Mag me kapot schamen als dat niet zo zou zijn...
[/serieus]
Oh ai, serieus? Scusi!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:45 schreef Luco het volgende:
M'n oma is net driekwart jaar terug overleden...
Daarnaast lijk je niet op haar
Non fa niente, non puoi saperequote:
gisteren kopij en nu dus in voorthuizenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:24 schreef MaxMark het volgende:
Nou, enthousiaste mensen voor het studentenprogramma, waar blijven de reacties?
Rustig rustig! Je hebt reactie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:24 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga bedrijfseconomie studeren en ga wonen in de korrewegwijk. Ik was de laatste dagen bezig met mijn kamer te verven en sauzen wat een werk zeg!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat ga je studeren en waar ga je wonen?
Pas de problem!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
MM bedankt voor de PM. Ik reageer er na het weekend even op, ik zit nu in Hengelo!
Ik zie m wel langsvliegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Pas de problem!
Luco, ik antwoord morgen even op die van jou
Tell me about it.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:32 schreef Tafelbier het volgende:
Om nog maar eens te reageren. Uit een vorig topic.
[..]
Ik was de laatste dagen bezig met mijn kamer te verven en sauzen wat een werk zeg!
wat zoek je dan, volgens mij heb ik het gemistquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:24 schreef MaxMark het volgende:
Vrijwilligers die willen meewerken aan een nieuw studentenprogramma voor OOG TVquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:58 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
wat zoek je dan, volgens mij heb ik het gemist
Ow, vergeet die laatste alinea dan evenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vrijwilligers die willen meewerken aan een nieuw studentenprogramma voor OOG TV
Jij wilde zeker knaken vangen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, vergeet die laatste alinea dan even![]()
!
en wat moet je doen dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vrijwilligers die willen meewerken aan een nieuw studentenprogramma voor OOG TV
Haha, vrijwilligerswerk is juist goed voor je cv joh!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, vergeet die laatste alinea dan even![]()
!
Nee, dat zal afgezien zorgtoeslag dan mijn 4e inkomstenbron zijn. Naaaah!quote:
Dat staat sowieso een beetje vreemd dan.quote:"In hoeverre hangen er verplichtingen aan, en mocht er wat tegenover staan (vergoeding) dan ben ik daar ook wel benieuwd naar (lees: if so) "
Hoezo slaap je nog steeds zo beroerd dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, vrijwilligerswerk is juist goed voor je cv joh!
Oh en Luco; ik slaap al weken slecht en kom de dag zelfs nog redelijk goed door. Een mens kan meer aan dan je denkt.![]()
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:57 schreef BradleyQ het volgende:
Waarschijnlijk Albert Heijn, studiefinanciering en homochat admin.
Jup! Geen waanzinnig diepgaande film ofzo, maar voor een actiefilm vond ik hem tof!quote:
AH, Stage, Stufi en dan zou dit er ook nog bij komenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:25 schreef Oneself het volgende:
Hm, combinatie van dingen + zomer, dan slaap ik sws niet lekker. Komt met de winter wel weer. En je vindt er wel trucjes voor, of tegen.
Renesite; 4e inkomstenbron!?!
Kort gezegd, zijn we op zoek naar:quote:
Hehe, goede reden om het eerst even niet te doen, iddquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:06 schreef beertenderrr het volgende:
ben bang dat ik moet afhakendurf het iig nog niet aan. Krijg zelf geen stufi en heb verder ook geen baan nu in Groningen, dus zal eerst mijn tijd in gaan delen met betaald werk, sorry
misschien later
weet ook niet hoeveel tijd elk deel in beslag zou nemen, en hoeveel tijd ik zelf uberhaupt overheb naast mijn studie.
Mag max. 12 dagen, dus niks.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:34 schreef Oneself het volgende:
Aanwezigen, hoe is het weer in Grunn atm??
oOh en wat gebeurt er trouwens als je fiets langer dan 8 dgn i/d gratis fietsenstalling bij 't station staat..?
Ah good, volgens mij zit ik daar nog onder. Haha. Na 12 dgn is je fiets weg en mag je dokken om m terug te krijgen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:43 schreef MaxMark het volgende:
Het is nu trouwens vet leeg in die fietsenstalling. Volgens mij weet de helft niet dat maanden geleden de max. staltijd van 4 weken naar 12 dagen is gegaan
terecht dat het verkort is. Ding stond vol met zwerffietsenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:43 schreef MaxMark het volgende:
Het is nu trouwens vet leeg in die fietsenstalling. Volgens mij weet de helft niet dat maanden geleden de max. staltijd van 4 weken naar 12 dagen is gegaan
Oui. Áls je 'em nog terug kunt vinden tussen alle anderequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:53 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah good, volgens mij zit ik daar nog onder. Haha. Na 12 dgn is je fiets weg en mag je dokken om m terug te krijgen?
Wel lekker rustig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:12 schreef beertenderrr het volgende:
dacht ik net een mooi park op google maps te zien om in hard te lopen, wat ook nog eens op een steenworp afstand is van mijn kamertje, blijkt het een begraafplaats te zijn
Bron: http://rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=93732quote:Heineken dreigt met sluiting cafés Grote Markt
Bierbrouwerij Heineken dreigt alle kroegen aan de zuidzijde van de Grote Markt en een groot aantal cafés in de Poelestraat in de stad Groningen te laten ontruimen.
De bierbrouwer dreigt ook andere horecapanden in de binnenstad op slot te draaien. Volgende week vrijdag dient daarover een kort geding voor de rechtbank in Groningen. Heineken zegt nog enkele miljoenen tegoed te hebben van de eigenaar van de panden. Inmiddels vinden achter de schermen gesprekken plaats met alle betrokkenen.
Woordvoerder van Heineken, Hans Sjouke Koopal, spreekt van constructieve gesprekken. Hij zegt dat het niet zo kan zijn dat Groningen in één keer van het grootste deel van haar horeca kwijt raakt. Hij zegt vertrouwen te hebben in een goede afloop.
Het gaat dan om achterstallige huur en andere rekeningen die niet zijn betaald. Het betreft kroegen uit het voormalig imperium van horecamagnaat Sjoerd Kooistra, die eind juni zelfmoord pleegde.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bron: http://rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=93732
Bron: OOG TVquote:Heineken dreigt niet met sluiting cafés
GRONINGEN - Volgens bierbrouwer Heineken is er geen sprake van dat zij sluiting eist van de cafés van Sjoerd Kooistra aan de Grote Markt en de Poelestraat. Dit in tegenstelling tot wat RTV Noord meldt.
Een woordvoerder van Heineken laat aan OOG weten dat het bedrijf in gesprek is met Plasania BV en zijn advocaat. Plasania is de maatschappij die de voormalige cafés van Kooistra exploiteert. Heineken wil graag een contract met Plasania ontbinden en heeft daarvoor een vonnis nodig van de rechter. Het kort geding dient volgende week vrijdag. De brouwer zegt gewoon in overleg te zijn met het bedrijf van Kooistra.
Horecatycoon Sjoerd Kooistra maakte op 28 juni van dit jaar een einde aan zijn leven. Hij was toen in een juridische strijd verwikkeld met de bierbrouwer. Het bedrijf van Kooistra heeft schulden bij de bierbrouwer.
Met allemaal lallende studenten voor je deur 's nachts. Succes met je geluidsisolatie!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:19 schreef Renesite het volgende:
Wist ik gisteren al.
Ik zal al te fantaseren hoe mooi het zal zijn dat ik, met veel centjes, zo'n pandje in handen kreeg. Helemaal verbouwen en een fucking mooi huis maken in hartje binnenstad*zucht*...
En vervolgens een balkon en dan net zo als alle vindi's biergooien. HA! HA! HA!
Geen idee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:31 schreef beertenderrr het volgende:
ga je dan net als een echt vindicat student er ook zelf uitspringen?
zit er trouwens ook een proeflokaal voor bier in Groningen? Kwaliteit gaat voor kwantiteit
Jazeker. Alleen heb ik schuine wanden dat is wel jammer. Sowieso heb ik dan minder ruimte maar het sauzen was ook veel vervelender. Nu ga ik donderdag weer naar Groningen om mijn kamer op te ruimen en alles in elkaar te zetten. Als je wil mag je hem wel eens bewonderenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:18 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Tell me about it.![]()
Mooie kamer weten te regelen?
Waarom zie ik bij iedere student in Groningen bavaria staan? En geen Grolsch of Hertog-Jan?quote:
Ik begin dit jaar ook!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:41 schreef Tafelbier het volgende:
[..]
Jazeker. Alleen heb ik schuine wanden dat is wel jammer. Sowieso heb ik dan minder ruimte maar het sauzen was ook veel vervelender. Nu ga ik donderdag weer naar Groningen om mijn kamer op te ruimen en alles in elkaar te zetten. Als je wil mag je hem wel eens bewonderenJij studeert ook nog of heb je dat al achter je gelaten?
[..]
Waarom zie ik bij iedere student in Groningen bavaria staan? En geen Grolsch of Hertog-Jan?
Kennelijk weten ze nog niet dat dat spul niet te zuipen isquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:41 schreef Tafelbier het volgende:
Waarom zie ik bij iedere student in Groningen bavaria staan? En geen Grolsch of Hertog-Jan?
Euhhh... HJquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:51 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ik begin dit jaar ook!![]()
Ik kom volwassen over!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En van dat bier, dat begrijp ik ook nooit. Stomme Bavaria. Misschien willen studenten hun Bavariadrinkendimago hooghouden.
Of Bavaria is gewoon goedkoper als er geen aanbiedingen van anderen zijn...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:51 schreef Mistaken het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En van dat bier, dat begrijp ik ook nooit. Stomme Bavaria. Misschien willen studenten hun Bavariadrinkendimago hooghouden.
oetinger van de lidl!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Of Bavaria is gewoon goedkoper als er geen aanbiedingen van anderen zijn...
Slim bedacht!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Of Bavaria is gewoon goedkoper als er geen aanbiedingen van anderen zijn...
Voor mij is Grolsch een garantie voor een kater...quote:
Niet in je eentje neem ik aan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:50 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Heb vandaag al weer twee kratten op.
Wauw, inwijding in het Grunnegse leven dat je te wachten staat?!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:50 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Heb vandaag al weer twee kratten op.
Regenjas, paraplu?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:32 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wauw, inwijding in het Grunnegse leven dat je te wachten staat?!
Waarom regent het, ik wilde vanavond de stad in..
Ik geloof er helemaal niks van...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:40 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ik ben om 8 uur al begonnen, hoor!
Het is iedere dag hetzelfde.
Delen door 3, kom je al meer in de buurt. Blijft 16 stuks ook vrij veel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:04 schreef Slaif het volgende:
Bier! 2 kratten is eerder sneu als het waar is.
Arme jij! Tis een hard leven hoor, als Groningse student.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:40 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ik ben om 8 uur al begonnen, hoor!
Het is iedere dag hetzelfde.
Niet veel beter hier hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:33 schreef joppie_saus het volgende:
Alleen maar kutweer hier in Tsjechië ik wil
naar huis!
Ja, maar ik ben nu in Joure! Dus ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Arme jij! Tis een hard leven hoor, als Groningse student.
Heb je je al opgegeven voor Vera?
. Sinds net een vriendin? Gewoon pas na de keiweek je vriendin noemen, kan je dan losquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:20 schreef beertenderrr het volgende:
waarom heb ik nou weer een vriendinnetje net voor ik ga verhuizen en de kei-week
antiklacht:
Ah goed zo, geniet er van! En screw die kei-week, gewoon houden dat vriendinnetje!quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:29 schreef beertenderrr het volgende:
we waren het er vandaag over eens dat we het gewoon gaan proberen, ondanks de afstandmocht het niet lukken, dan houdt het op. en verder hoef ik niemand van de keiweek, want zij is prima
Wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:51 schreef Mistaken het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pics van je zus!quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:00 schreef Tafelbier het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan?
Dat je volwassen overkwam komt omdat je niet al te veel vertelde en ik het moest doen met je paar zinnen.![]()
Trouwens mijn zus zei dat bavaria wel te drinken is en niet al te duur.
Oh verdomme ik had het moeten weten toen ik over mijn zus begon.quote:
Ik ken het ik heb nu alleen pas 3 maanden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:29 schreef beertenderrr het volgende:
we waren het er vandaag over eens dat we het gewoon gaan proberen, ondanks de afstandmocht het niet lukken, dan houdt het op. en verder hoef ik niemand van de keiweek, want zij is prima
Mag ook via PMquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:05 schreef Tafelbier het volgende:
[..]
Oh verdomme ik had het moeten weten toen ik over mijn zus begon.
Maar toch nee, ik zit nu lang genoeg op fok dat ik weet dat het geven van pics alleen maar heibel geeft. Sorry probeer het bij een naïever iemand. Goed geprobeerd!
[..]
Ik ken het ik heb nu alleen pas 3 maanden.
Jup. Drankje kwam van hem, misschien had hij de behoefte nog wat mee te pikken van z'n eigen drankje ofzo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:31 schreef Luco het volgende:
[..]
The fuck? Gesprek was zeker heel snel afgelopen daarna?
Hahaaa flauw!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:27 schreef JH87 het volgende:
Ik snapte al niet waar die citroenpit vandaan kwam vanmorgen.
Idd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:36 schreef JH87 het volgende:
Sorry ik kan gewoon geen betere grappen maken.
Ah stiekem zijn dat de beste grappen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:36 schreef JH87 het volgende:
Sorry ik kan gewoon geen betere grappen maken.
Mwah.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:43 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dankje jung. Liep de Warhol nog een beetje vol gister?
Haha, tot zich had genomen ook. En ok thanks, dan nam ik em iets te letterlijk. Antw is al gegeven dan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:50 schreef JH87 het volgende:
Volgens mij ging het over de kansen van de citroenpitman als hij de citroenpit niet tot zich had genomen.
Beter dan een slome Renault idd.quote:
Ik had het ook liever anders gezien.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:19 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mistaken; dat lijkt me gek; dubbel verhuizen dus!
Ah you'll survive, believe me. Bovendien ben je toch genoeg in Grunn bezig komende tijd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:18 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ik had het ook liever anders gezien.
Omdat dat je eerste nationaliteit was die je ooit hebt gekregen bij je geboorte of zo?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:34 schreef Luco het volgende:
Prutsers bij de overheid zeg. Wil ik me net herinschrijven, staat er opeens dat mijn eerste nationaliteit de Italiaanse is en als tweede Nederlandse. 3 jaar terug heb ik die Italiaanse nationaliteit pas erkend dus ik snap werkelijk waar niet waarom dat opeens mijn eerste nationaliteit zou zijn
Als hij die (Italiaanse) pas 3 jaar terug heeft erkend?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat dat je eerste nationaliteit was die je ooit hebt gekregen bij je geboorte of zo?
Erkent, maar niet hebbende? De italiaanse nationaliteit had hij misschien eerder dan de Nederlandse, maar alleen niet erkent?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
Als hij die (Italiaanse) pas 3 jaar terug heeft erkend?
Ja Luco, dat wordt verhuizen naar Italie dus!
Herinschrijven what btw?
Ja eng hequote:
Milaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:43 schreef beertenderrr het volgende:
hebben ze geen farmacie in Rome?wat een amateurs
heb ik een keer gehad met een grote ketel chocomel. Liep ik daarmee buiten, val ik over een geluidskabel. Val ik zo met die pan naar voren er bovenop. Uit die pan schoot alles omhoog, recht tegen mn jas aan en ook in mn gezichtquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:58 schreef Oneself het volgende:
Farmacia's op elke hoek in Milaan.![]()
Hoezo een pan hete soep in je hand hebben en dan bijna onderuit gaan. Jeemig!
Succes met het studentenleven, bereid je huisgenoten maar vast voor!quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:59 schreef Mistaken het volgende:
Ik had het vuur aangelaten en de pan op het vuur gelaten. Nu staat het hele huis blauw.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Succes met het studentenleven, bereid je huisgenoten maar vast voor!
Nooo way!quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:49 schreef JH87 het volgende:
Extreme Home Makeover. Beste programma ooit.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:59 schreef Mistaken het volgende:
Ik had het vuur aangelaten en de pan op het vuur gelaten. Nu staat het hele huis blauw.
Nou, ik heb een brand kunnen voorkomen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:06 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nooo way!
[..]
![]()
Is je huis brandveilig?
ik vond/vind dat programma vaak ook goed vermakelijk op zondag.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:24 schreef JH87 het volgende:
Het is best wel vermakelijk. Huilende mensen en cliché's en dingen! En de kinderkamers zijn altijd lelijk maar toch is de gedachte achter het programma wel goed.
En vandaag knappen ze een hele buurt op.
Haha ja dat is het dus, dat programma is zoo overdreven cliché en Amerikaans, daar heb ik het niet zo op. Ook al is de achterliggende gedachte natuurlijk goed.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:24 schreef JH87 het volgende:
Het is best wel vermakelijk. Huilende mensen en cliché's en dingen! En de kinderkamers zijn altijd lelijk maar toch is de gedachte achter het programma wel goed.
En vandaag knappen ze een hele buurt op.
Ik ben het met je eens!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:42 schreef JH87 het volgende:
Sowieso een avond van pure kwaliteitstelevisie, gewoon een American Pie film die ik nog nooit heb gezien.
Haha, hoe kom je daar opeens bij?quote:
Ik ga naar Amerika voor m'n studiequote:
NICE! Heeft mijn broer ook gedaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ga naar Amerika voor m'n studieMits dat godsvergeten $%^&*bedrijf eens een keer reageert
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:46 schreef JH87 het volgende:
Ik zit over een maand voor één vak zelfs weer tussen de eerstejaars. Die komen dit jaar uit 1992, of niet?
Gewoon dingen erbij doen. Kleine vakjes. Desnoods een LOI cursus (quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:44 schreef Renesite het volgende:
He, newsflash... Ik hoef in principe niet meer te studeren. Een tentamentje nog en een scriptie. Voor de rest alleen nog maar stage lopen. Ik denk dat ik dat tentamen ga falen aangezien ik over een half jaar het ekte ekte studeren verleerd ben
Kittensquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef Oneself het volgende:
Bleh, zullen we 't niet over studie hebben?
Ja nou, ik doe gewoon wat vakken door elkaar. Ik hoop dat de meisjes bij de tweede- en derdejaarsvakken wat meer van mijn leeftijd zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef Oneself het volgende:
Bleh, zullen we 't niet over studie hebben?
Mwhehe JH87, dan had je bij m'n zusje in college kunnen zitten.![]()
It gives me the creeps...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Gewoon dingen erbij doen. Kleine vakjes. Desnoods een LOI cursus (), kan je het leren in ieder geval nog beheersen.
Top trouwens, ik moet er niet aan denken over een half jaar al klaar te zijn.
Geen baanzekerheid?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
It gives me the creeps...
Bij voorbaat val ik al in het bekende 'zwarte gat'!
Jawel. Absoluut wel. Alleen zwarte gat alsin: wat moet ik straks *slik* alleen maar werken! Help! Geen onregelmatigheden meer, mijn leven wordt lang standaard ambtenarenwerktijden en waaaaah!quote:
Paint ctrl R dacht ik...? Of heb je een mac?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:01 schreef Oneself het volgende:
Oh, de foto wel nogal groot. Hoe kan je kleiner maken?
Jah, Mac.quote:
Heheh toen was ik 10quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:46 schreef JH87 het volgende:
Ik zit over een maand voor één vak zelfs weer tussen de eerstejaars. Die komen dit jaar uit 1992, of niet?
Ja, tuurlijk. Maar het benauwd me op zich wel... Studeren vind ik leuk, ik heb praktisch net geleerd hoe ik het effectief doe! Voor het eerst een kwartaal elke les bijgehouden! Het werd zowaar leuk! En dat is straks *poef* weg! Je snapt me wel denk ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:03 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jah, Mac.
Hee en over dat zwarte gat en de onregelmatigheden, daar heb je heus wel genoeg invloed op hoor. Plus dat een leuke baan een hoop goed maakt.
Gewoon op TInypic.com uploaden, daar kan je zelf het formaat kiezen.quote:
Ik 3. Ik keek toen david de kabouter en ik irriteerde mijn vader die toen het huis aan het verbouwen was. Staat allemaal nog op de 'my first sony'.quote:
Hahahaquote:
Jij bent nog een tienerquote:
Die onderstequote:Op zondag 8 augustus 2010 23:09 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik dacht overigens ook dat je jonger was, maar dat is niet echt ergens op gebaseerd.
Thanks guys, heb em al gevonden, dit is een foto. Mijn windows-mobiel werkt niet samen met m'n mac dus qua grootte vd beestjes kan ik nu weinig laten zien.![]()
[ afbeelding ]
Haha ik snap het, en mensen lijken altijd hun studie te gaan waarderen als die voorbij is. Typisch.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar het benauwd me op zich wel... Studeren vind ik leuk, ik heb praktisch net geleerd hoe ik het effectief doe! Voor het eerst een kwartaal elke les bijgehouden! Het werd zowaar leuk! En dat is straks *poef* weg! Je snapt me wel denk ik!
Een echte gillerquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:10 schreef Renesite het volgende:
Ik ben me toch een lolbroek!
Ik was ff op het toilet, we keken een film en ik had hem even op pauze gedrukt.
Toen ik de kamer weer in kwam zei mijn ma: 'Je moet even op de play (pleej) knop drukken'.
Ik: 'Ja maar dat heb ik nét gedaan'.
...
Ja, je moest er bij zijn!
Haha nee, dat zijn broertjes.quote:
Jaa, that's mine.quote:
Ja, ik zie het op zich wel zonnig in. Maar heb ook nog minimaal twee ( 1 / 2 ) opties. Dus ik ga nog hard nadenken!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha ik snap het, en mensen lijken altijd hun studie te gaan waarderen als die voorbij is. Typisch.Maar werken heeft ook z'n voordelen. Zie je het vinden van een baan een beetje zonnig in?
Overigens zou ik zelf op m'n 20e klaar zijn geweest, als ik niet door was gegaan. Ook niet echt de ideale leeftijd om te gaan werken.
Liefquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:14 schreef Oneself het volgende:
Haha nee, dat zijn broertjes.
De zwarte is een stuk groter dan de grijze, raar genoeg. Beide zo'n 10 week nu denk ik.
Ooh dus je kunt alle kanten nog op. Succes iig!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik zie het op zich wel zonnig in. Maar heb ook nog minimaal twee ( 1 / 2 ) opties. Dus ik ga nog hard nadenken!
Kempkensberg. Onder het hoofdgebouw zeg maar...quote:
Wat houdt je tegen?quote:
Ik ben eens ernstig verdwaald toen ik daarheen ging, door allerlei bossen heen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kempkensberg. Onder het hoofdgebouw zeg maar...
linkje
En dan om dat gebouw heen gaan, en dan rechterhand.
Daar zit mesdagkliniek ook hequote:Op maandag 9 augustus 2010 00:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben eens ernstig verdwaald toen ik daarheen ging, door allerlei bossen heen.
Je kan ook niet gaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:59 schreef Mistaken het volgende:
De dinsdagavond van de KEIweek moet ik luisteren naar Starkoo en de Apres Ski DJ's.![]()
![]()
![]()
Whut? Dat is toch niet moeilijk? Ik zou Lowlands doen, tenzij je niet bij een sv oid gaat.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:53 schreef Mistaken het volgende:
Ik heb een enorm geldtekort.
Twijfel over Lowlands en KEIweek.
For real? What kind?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:05 schreef moemoe het volgende:
Ik was pas nog in het Sterrebos. 1x per maand op zondag heb je daar bandjes.
Is het niet.quote:
Hmm die van 12/9 klinken niet zo leuk. Wel leuk initiatief trouwens! Vind het maar 'n een spooky bosje, zo v/d zijkant.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:13 schreef moemoe het volgende:
http://www.wijkhelpman.nl/site/index.php?menu=35&pageid=35
Ik was er 11 juli. 1e zangeres vond ik slaapverwekkend, maar de 2e band swingde lekker. Gewoon lekker relaxed in het bos naar muziek luisteren.
Mwhehe, dat weet jij niet..quote:
was het wel van plan. Thanks!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef Yankee het volgende:
Mocht iemand van jullie er nog langs komen: er staat een flitser op de brug N355 bij Vinkhuizen
Nog best een idee eigenlijk, al ben ik al vlakbij geweest doordat ik naar de DUO moest.quote:
Er wonen heel veel mooie meisjes in Groningenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef Mistaken het volgende:
Ik heb heel fucking Joure doorgefietst op zoek naar een brievenbus, blijkt-ie tien meter van mijn huis te staan.![]()
Antiklacht: Het is mooi weer.
Antiklacht: Er wonen veel mooie meisjes in Joure.
Wat moet je daar...?quote:
Je bent van de huisvrouwen die koffie drinken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef Mistaken het volgende:
Ik heb heel fucking Joure doorgefietst op zoek naar een brievenbus, blijkt-ie tien meter van mijn huis te staan.![]()
Antiklacht: Het is mooi weer.
Antiklacht: Er wonen veel mooie meisjes in Joure.
Damn.. zit ik hier op kantoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:07 schreef Luco het volgende:
Er wonen heel veel mooie meisjes in Groningen. Zomerjurkjes
Sorry Bob.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent van de huisvrouwen die koffie drinken?
Kampen is mooi, hè!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:31 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ga op ontdekkingstocht!
Kampen is trouwens wel een mooi stadje.![]()
Ga de kroeg in, spreek mensen aan!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:39 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Kampen is mooi, hè!!
Ik verken de omgeving hier trouwens wel, maar ik ken hier gewoon niemand.
Wat let je om te verhuizen naar een volwassen plaats?quote:
Ik woon ook in Groningen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:46 schreef Slaif het volgende:
[..]
Wat let je om te verhuizen naar een volwassen plaats?
Jij hebt echt wat tegen Friesland of niet?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:46 schreef Slaif het volgende:
[..]
Wat let je om te verhuizen naar een volwassen plaats?
Ok wist ik niet. Ik bedoel: wat let je om ergens te wonen waar je het wel leuk vindt. Ik zie mezelf best wel terechtkomen in een boerengat, maar dan pas over 20 jaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jij hebt echt wat tegen Friesland of niet?
Bovendien heeft de beste jongen al een plekje in Groningen.
En heb je wel kroegen in Joure?![]()
Natuurlijk, zo klein is het ook weer niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:49 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jij hebt echt wat tegen Friesland of niet?
Bovendien heeft de beste jongen al een plekje in Groningen.
En heb je wel kroegen in Joure?![]()
Vergeet de verstopte meubelboulevard en de tabaksfabriek nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo klein is het ook weer niet.
Ze hebben zelfs een heuse bierwinkel.
En de Douwe Egbertsfabriek!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vergeet de verstopte meubelboulevard en de tabaksfabriek niet
JWZ.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef Slaif het volgende:
http://www.bier-winkel.co(...)ging-is-geopend.html
Haha! 'Lekkerbier' ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef Slaif het volgende:
Gelukkig is het een echte bierzaak, want ze verkopen zo te zien ook quadruple bierquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef Slaif het volgende:
Volgens mij niet, maar grapefruit wel. Gele grapefruit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Luco het volgende:
Is grapefruitsap er ook in andere kleuren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |