Er zit een minderjarig meisje op mijn mast.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:18 schreef Oneself het volgende:
Good one! Overbodige s-jes heb je niets aan.
Lala. Iemand, vertel eens een steengoede mop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Omdat mensen niet binnen 3 minuten reageren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef BradleyQ het volgende:
Volgens mij valt mijn mop niet goed in dit SGP-bolwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherpquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:26 schreef Slaif het volgende:
[..]
Omdat mensen niet binnen 3 minuten reageren.
Maar ik zie de grap ook niet echt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:28 schreef Mistaken het volgende:
Welke tent kun je niet opzetten?Haha, I lol'd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die WO II-grappen.. Foeii, een beetje respect, korfballer!
Deze is eigenlijk lachwekkend, maar ook heel zielig tegelijkertijd. Ik kan zo mee janken echt, haha
Bakkers slapen op dit tijdstip over het algemeen. Om 4u, dab zullen ze wel wakker zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:31 schreef Mistaken het volgende:
Ik ben zo wakker als een bakker.
Edit: Die verzon ik zomaar ineens![]()
![]()
Niks mis met WO2 grappen, moet 65 jaar na dato wel eens kunnen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:33 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, I lol'd.
Maar die WO II-grappen.. Foeii, een beetje respect, korfballer!
Deze is eigenlijk lachwekkend, maar ook heel zielig tegelijkertijd:
Disserquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Bakkers slapen op dit tijdstip over het algemeen. Om 4u, dab zullen ze wel wakker zijn
quote:
Hmm imo niet, de verstreken tijd maakt het leed destijds toch niet minder? Om even een serieuze noot te zetten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Niks mis met WO2 grappen, moet 65 jaar na dato wel eens kunnen.
Ik kan nog steeds niet slapen en over 5.5u gaat m'n wekker al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |