Eerder andersomquote:Op maandag 26 juli 2010 08:06 schreef JH87 het volgende:
Als je vakantie hebt faal je echt dat je nu je nest al uit bent.
quote:
het komt vanzelfquote:Op maandag 26 juli 2010 09:12 schreef beertenderrr het volgende:
faal, 5x een 2e plaats voor een kamer. Daar koop je echt niets voor
klopt, maar nu kom ik op zn vroegst in een kamer tijdens de kei-week, had er liever eentje voor het begin gehadquote:
Geen Playboy?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:01 schreef beertenderrr het volgende:
Ik wil een penthouse voor mn verjaardag
Vind je het gek dat je geen kamer krijgt?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:01 schreef beertenderrr het volgende:
Ik wil een penthouse voor mn verjaardag
300 maxquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:07 schreef Dejannn het volgende:
Zijn er deze week trouwens nog ergens wat boeiende dingen te doen? Ik & huisgenoten, twee maar, rest is weg, vervelen ons redelijk wel. Zaterdag schijnt er iets te zijn bij Vera's. Iemand daar ervaring mee?
Uit de wekelijkse pers-newsletter. Alsjeblieft hequote:NIEUWS
GROTE ZAAL:
Bevestigd: DAAU (09/09), Flux CD presentatie (07/10), Sivert Hoyem (15/10), No Age // Abe Vigoda (20/10), Wakker! met Nobody Beats The Drum // Sound Of Stereo // Breed // Druktemakers (03/09), The Posies (10/10), The Tallest Man On Earth (12/11)
Uitgesteld: Vence CD Presentatie (zou op 09/09 zijn)
CONCERTEN GROTE ZAAL
wo 18 aug: Garcia Plays Kyuss - ¤ 13,00 – 22.00
za 21 aug: Harlem - ¤ 8,00 – 22.00
wo 25 aug: Noorderzon in Vera: HEALTH - ¤ 9,00 – 21.00
do 26 aug: Nine Pound Hammer // The Works - ¤ 10,00 – 21.00
wo 1 sept: Boo! // Knobsticker
do 2 sept: Nobunny
vr 3 sept: Wakker! met Nobody Beats The Drum // Sound Of Stereo // Breed // Druktemakers
do 9 sept: DAAU
do 16 sept: The Fresh And Onlys
vr 17 sept: Circle
za 25 sept: Jacqueline Govaert
do 30 sept: The Ex // Han Bennink
do 7 okt: Flux CD presentatie
za 9 okt: 65daysofstatic
zo 10 okt: The Posies
vr 15 okt: Sivert Hoyem
wo 20 okt: No Age // Abe Vigoda
do 21 okt: Go Back To The Zoo
wo 27 okt: Melt Banana
vr 12 nov: The Tallest Man On Earth
za 13 nov: Bertolf
do 18 nov: Drive-By Truckers
di 23 nov: Swans
wo 1 dec: Moss
METAL/ LOUD
wo 18 aug: Garcia Plays Kyuss - ¤ 13,00 – 22.00
do 26 aug: Nine Pound Hammer // The Works - ¤ 10,00 – 21.00
vr 17 sept: Circle
za 9 okt: 65daysofstatic
wo 27 okt: Melt Banana
SWINGAVOND/DANCE
Elke zaterdag Swingavond met Vera DJ’s
vr 3 sept: Wakker! (line-up volgt binnenkort)
CONCERTEN KLEINE ZAAL (DOWNSTAGE)
Alle avonden gratis entree en aanvang 23.15 (tenzij anders vermeld)
do 15 juli: Iron Lung // Rush ‘n Attack - ¤ 5,00 – 22.00
Zomercafé’s
za 17 juli: "Teen Creeps": High School Record (film) + No Accadians
za 24 juli: Owsum Zomercafé met Aardvarck // The Chase Club // Earth Control // Piyojo
za 31 juli: Popquiz
za 7 aug: Subroutine connects 3.0 met Spilt Milk // Bird On The Wire // Space Siren
za 14 aug: Food Fighters
za 21 aug: Dat Dikke Dance Ding
Downstage regulier na de zomerstop:
za 28 aug: Cpt. Badass
za 4 sept: Rococo
za 11 sept: Shikari
za 18 sept: Fair Ohs // Cold Pumas
za 25 sept: Loud Squirt
za 2 okt: Nikoo
za 9 okt: Havens
za 16 okt: Little Gold // Ancient Sky
FILMS (ZIENEMA)
Alle avonden entree ¤ 4,50 en aanvang 21.00
di 31 aug: Spirited Away
* Voor alle programmaonderdelen heb je een Maandkaart nodig. Deze kost ¤ 1,- en is de gehele lopende maand geldig.
Jazeker, met zijn vijf in totaal. Jij ook?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Toffe trip inderdaad, ga je heen?
Helaas niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jazeker, met zijn vijf in totaal. Jij ook?
Blijft niet minder erg natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:21 schreef MaxMark het volgende:
Man maakt dodelijke val bij Koude Gat
Het is iig niet Albertus dit keer
Vindicat was blijkbaar aan de beurtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:21 schreef MaxMark het volgende:
Man maakt dodelijke val bij Koude Gat
Het is iig niet Albertus dit keer
hmm wij moesten zo nu en dan de jas gewoon aan hebben. Geen zon, veel wind en zelfs nog regen gehad.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een week geleden van terug gekomen.
Overdag 38ºC.... ppppffffff....
SEH? welke afdeling?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:44 schreef Luco het volgende:
Niemand die even naar het ziekenhuis wilt komen en me werk wilt bezorgen? Ik zit nu al 3 uur lang tv te kijken, SEH is op 1 patiënt na leeg...
SEH dusquote:
Hoe heb je het gehad daarquote:Op woensdag 28 juli 2010 01:04 schreef Oneself het volgende:![]()
Milaaaan![]()
En wat een naar verhaal van die aspirant-Vindicater. Zo'n val ook echt, kan het me helemaal voorstellen, naaar!
Net op tijd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:04 schreef Oneself het volgende:
![]()
Milaaaan![]()
En wat een naar verhaal van die aspirant-Vindicater. Zo'n val ook echt, kan het me helemaal voorstellen, naaar!
Ik heb hoofdpijn, wil wel ff langskomen maar alleen als het in het Martini is, UMCG wil ik dood nog niet gevonden worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:44 schreef Luco het volgende:
Niemand die even naar het ziekenhuis wilt komen en me werk wilt bezorgen? Ik zit nu al 3 uur lang tv te kijken, SEH is op 1 patiënt na leeg...
UMCG kick de ass van het Martini.quote:Op woensdag 28 juli 2010 05:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn, wil wel ff langskomen maar alleen als het in het Martini is, UMCG wil ik dood nog niet gevonden worden.
Martini inderdaadquote:Op woensdag 28 juli 2010 05:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn, wil wel ff langskomen maar alleen als het in het Martini is, UMCG wil ik dood nog niet gevonden worden.
Moest je afgelopen zaterdagnacht ook werken?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:14 schreef Luco het volgende:
[..]
Martini inderdaad. Alleen laatste uur nog wat te doen gehad, was makkelijk knaken verdienen.
En Bob., wat is er mis met het Martini?
Nee, alleen zondag- en gisteravond op de SEH. Volgende week de hele week op de hartbewaking.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Moest je afgelopen zaterdagnacht ook werken?
Kan je ook receptjes uitschrijven?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, alleen zondag- en gisteravond op de SEH. Volgende week de hele week op de hartbewaking.
Zaterdag is er een popquiz en daarna swingavond, verder niet zo veel in Vera de komende tijd. Augustus wordt wel heel vet: HEALTH (daarna nog Sleepy Sun op Noorderzon) (!!!!), Harlem, Garcia, en later in het jaar nog Nobunny, No Age + Abe Vigoda, , The Posies, etc. Weet niet of je van die muziek houdt uberhauptquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:07 schreef Dejannn het volgende:
Zijn er deze week trouwens nog ergens wat boeiende dingen te doen? Ik & huisgenoten, twee maar, rest is weg, vervelen ons redelijk wel. Zaterdag schijnt er iets te zijn bij Vera's. Iemand daar ervaring mee?
HOLY SHIT! Nice!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:26 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Zaterdag is er een popquiz en daarna swingavond, verder niet zo veel in Vera de komende tijd. Augustus wordt wel heel vet: HEALTH (daarna nog Sleepy Sun op Noorderzon) (!!!!), Harlem, Garcia, en later in het jaar nog Nobunny, No Age + Abe Vigoda, , The Posies, etc. Weet niet of je van die muziek houdt uberhaupt
Komen ze alweer in de oosterpoort?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef Mistaken het volgende:
[..]
HOLY SHIT! Nice!
Ik ga ook naar Angus & Julia Stone in Oosterpoort! Aanrader voor iedereen!!
Ik ga een dezer weken maar eens aanmelden als vrijwilliger bij Vera!
Ik heb tot nog toe al hun optredens in Groningen gezien, dus hier moet ik dan ook wel heenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:20 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ja! In Amsterdam vond ik het prachtig!
Ga je ook?
Werk jij ook bij de Vera oid?
Ok! Tof!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb tot nog toe al hun optredens in Groningen gezien, dus hier moet ik dan ook wel heen
En ik werk niet bij de Vera, ik bezoek alleen af en toe optredens
Dit wordt de derde keerquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ok! Tof!Hebben ze hier al veel vaker opgetreden dan?
Nouja, ik drink nog een biertje en ga slapen!
Lotsoquote:
quote:
Ja, klopt ja! Roosbeef was er, erg leuk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:36 schreef Bob. het volgende:
Dat was voor dichters in de prinsentuin, of niet Oneself? Maar nee dus.![]()
En oeh, Angus & Julia Stone.
Bedoel je niet de Stadsschouwburg?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:20 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ja! In Amsterdam vond ik het prachtig!
Ga je ook?
Wat is er zo te balen aan het blokkenschema?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef Mistaken het volgende:
Stadsschouwburg, ook goed!!
Zijn er hier nog meer Lowlandsgangers die balen van het blokkenschema?
Neuh niet echt, van de toffe dingen die overlap hebben heb ik altijd wel eentje al eerder gezien :squote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef Mistaken het volgende:
Stadsschouwburg, ook goed!!
Zijn er hier nog meer Lowlandsgangers die balen van het blokkenschema?
Tof, zeker doen, is leukquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef Mistaken het volgende:
[..]
HOLY SHIT! Nice!
Ik ga ook naar Angus & Julia Stone in Oosterpoort! Aanrader voor iedereen!!
Ik ga een dezer weken maar eens aanmelden als vrijwilliger bij Vera!
Soms. Als je kutmuziek luistert wordt je sowieso weggepest. Maar verder is iedereen lief.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ben je aardig? Want het lijkt me leuk om aardige vrijwillige collega's te hebben!
Volgens mij komt onze smaak wel een beetje overeen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:59 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Soms. Als je kutmuziek luistert wordt je sowieso weggepest. Maar verder is iedereen lief.
In dat geval ben ik dus iig heel aardigquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Volgens mij komt onze smaak wel een beetje overeen.
Ze zien er allemaal uit alsof ze kut muziek luisterenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:59 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Soms. Als je kutmuziek luistert wordt je sowieso weggepest. Maar verder is iedereen lief.
Jij hebt ook geen vrienden!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:25 schreef Jesse_ het volgende:
Heus. Ik ben ook geen vrijwilliger bij de Vera
Werken bij Vera is idd tof, veel leuke mensen en je mag altijd gratis naar binnen enzoquote:
Zal volgende week wel even naar binnen lopen!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:39 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Werken bij Vera is idd tof, veel leuke mensen en je mag altijd gratis naar binnen enzoZeker als je wat meer mensen kent is het echt heel leuk, en dat gaat heel snel.
Je kunt beter ff mailen, er is in de zomer bijna niemand binnen, en anders wordt je wrs toch naar de site doorverwezenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Zal volgende week wel even naar binnen lopen!
Wij hebben hier nog wel een aantal vacatures openstaan. Maar dan moet je wel de juiste vervolgopleiding hebben gevolgd.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:37 schreef beertenderrr het volgende:
is een baan vinden in Groningen uberhaupt makkelijk?
ik zoek enkel bijbaantjes nu, dus dat wordt waarschijnlijk lastig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:53 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wij hebben hier nog wel een aantal vacatures openstaan. Maar dan moet je wel de juiste vervolgopleiding hebben gevolgd.
Zoals?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 07:53 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wij hebben hier nog wel een aantal vacatures openstaan. Maar dan moet je wel de juiste vervolgopleiding hebben gevolgd.
Bijna...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Chemical Engineering / Chemical Technology / Process Control
Ik heb er één gevondenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:37 schreef beertenderrr het volgende:
is een baan vinden in Groningen uberhaupt makkelijk?
Waar?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:36 schreef Mistaken het volgende:
Goedemiddag!
Ik heb ook een baantje gevonden.
Noem er eentje Maximillian!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:52 schreef Oneself het volgende:
Jaa, ik heb nog nooit zoooveel met veters en troetelnaampjes gespeeld. Lieflieflief.
Heuj daar was ik laatst.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Bij Copyright? Daar ken ik ook een van je collega's vrij goed van
Naar mijn weten is het vrijdagavond. Anyways op zaterdag is het errug gezellig, maar geef mij de donderdagnacht maar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:44 schreef -SweetDreams- het volgende:
Wat een rust hier .. Is het op zaterdagavond beetje gezellig in de stad?
Omdat Maximillian een toffe, decadente naam is voor een kat!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
Heuj daar was ik laatst.
En Luco; waarum? Moet nog n naam kiezen tho..
Klopt het is ook vrijdagavond! Maar ik ga morgen naar de stad..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:48 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het vrijdagavond. Anyways op zaterdag is het errug gezellig, maar geef mij de donderdagnacht maar.
Dat is waar, we hadden bijna onze rottweiler iets van Lodewijck ofzo genoemd, same idea haha.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Omdat Maximillian een toffe, decadente naam is voor een kat!
Maximillian it isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dat is waar, we hadden bijna onze rottweiler iets van Lodewijck ofzo genoemd, same idea haha.
Ik vraag me af hoe gezellig Grunn op zaterdagavond i/d stad is als het vakantie is, tho.
hier heet de coffeeshop zoquote:
Veel boeren uit de omliggende dorpen en ander kansloos volk wat nu opeens zichzelf naar de tering kan zuipen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dat is waar, we hadden bijna onze rottweiler iets van Lodewijck ofzo genoemd, same idea haha.
Ik vraag me af hoe gezellig Grunn op zaterdagavond i/d stad is als het vakantie is, tho.
Die wil je niet kennen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Bij Copyright? Daar ken ik ook een van je collega's vrij goed van
Handig inderdaad! Overigens; kamer vinden is gelukt dus? En de rest die nog zoekende was?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:24 schreef beertenderrr het volgende:
date plannen een week voordat je 200km gaat verhuizen, lekker handig![]()
Precies wat ik dacht, mis dus niets.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Veel boeren uit de omliggende dorpen en ander kansloos volk wat nu opeens zichzelf naar de tering kan zuipen.
zo goed alsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:41 schreef Oneself het volgende:
[..]
Handig inderdaad! Overigens; kamer vinden is gelukt dus? En de rest die nog zoekende was?
[..]
Precies wat ik dacht, mis dus niets.
Wat ga je studeren en waar ga je wonen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:06 schreef Tafelbier het volgende:
Ik ga mij hier ook maar eens bijvoegen. Ik ga namelijk studeren in Groningen en heb gelukkig al een kamer.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:48 schreef Oneself het volgende:
oohh men, ik wil echt slapen maar dat mag en kan niet.
Omdat er een belangrijk etentje gepland staat. Aan de wijn dan maar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom niet?
Even een dutje van een uurtje moet kunnen toch?
]quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:13 schreef _Fonz het volgende:
Overigens .. heb ik in mijn huis in principe nog wel een kamer vrij .. 230 incl.
[/quote[quote]Op zaterdag 31 juli 2010 00:36 schreef MaxMark het volgende:
Wtf, hier in Duitsland hebben ze nu ook de "New Kids".
Met Duitse stemmen, uiteraard
Je bent niet de enigequote:
De enige opleiding waar geen knappe meid is te bespeuren, congrats!quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:56 schreef Alxander het volgende:
* Alxander gaat vanaf 12 augustus eindelijk in Groningen wonen
Ben straks eerstejaars econometrie! Voor alle eerstejaars, KEIweek 2010 - Groningen!
Ze zijn er wel erger hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:29 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
De enige opleiding waar geen knappe meid is te bespeuren, congrats!(en ICT)
Anyways, good luck in Groningen; het is een superstad!
Oh, haha daar let ik ook nooit op hoor. Ach ja.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef beertenderrr het volgende:
deed het maar uit zekerheid, zag geen icoontje links boven
Je bedoeld Negende Cirkel?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:52 schreef beertenderrr het volgende:
en anders had je ook nog zo'n "ik kom in deze tent om iemand voor een nacht te scoren" kroeg ofzo.
Is de Negende cirkel daar serieus bekend om? Haha, ik was daar laatst.quote:
Nou ja, het schijnt dat je daar ook redelijk en makkelijk kunt scoren voor als je echt weer eens moet...:')quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
Is de Negende cirkel daar serieus bekend om?
Verlicht onsquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
Is de Negende cirkel daar serieus bekend om? Haha, ik was daar laatst.![]()
Blauwe Engel wist ik.
Een magnetron voor wie raadt wat een 'gummyvinger' is btw.
Er komen wel veel vindi's maar het is geen vindi kroeg, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vindi kroeg toch?
Is altijd wel gezellig
is wel waar. Even verderop zit wel een echte Vindikroeg.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Er komen wel veel vindi's maar het is geen vindi kroeg, als je snapt wat ik bedoel.
Ja heet nu Het Golden Fust geloof ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is wel waar. Even verderop zit wel een echte Vindikroeg.
Was dat niet de Vlaamsche Reus?
Hai neppe Bobs. Je kan je wachtwoord toch gewoon weer aanvragen met de passmailer?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:09 schreef Bobs. het volgende:
Oja, hoi! Ik heb het wachtwoord van mijn andere account niet meer.
Maar ik heb niet mijn echte e-mail adres ingesteld.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Hai neppe Bobs. Je kan je wachtwoord toch gewoon weer aanvragen met de passmailer?
pm met een fa.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:16 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Maar ik heb niet mijn echte e-mail adres ingesteld.
doch desalniettemin. Zo geregeldquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:55 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ach, 't maakt me niet zo veel uit met welk account ik post.
forum@fok.nl mailenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:55 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ach, 't maakt me niet zo veel uit met welk account ik post.
Merci, al is dat misschien wat te veel van het goede. Ben gewoon benieuwd naar 'n bepaalde uitzending, die zou zich in m'n kamer hebben afgespeeld.quote:
quote:Slaapplek
dierentuin
Waarom deze slaapplek?
omdat ik heel erg veel van dieren houd en ook van sascha haha
mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader is toen tegenover de dierentuin komen wonen
toen hebben wij een abbonoment genomen en toen waaren wij echt heel erg vaak in die dierentuin maar nu woond hij met en andere vrouw en gaat daar ook mee trouwen dus ik zou het zo leuk vinden om daar weer eens langs te gaan en dan is het natuurlijk geweldig om daar wakker te worden en zeker met sascha naast je
Tegenprestatie
nou ik ben heel erg bang voor leeuwen maar ik zou ze wel en keertje willen voeren aleen ik ben zooooo ondzettend bang!
quote:Slaapplek
tussen de koeien, op de boerderij waar mn moeder werkt!
Waarom deze slaapplek?
Ik vind Sascha niet echt een boer. En ik zelf heb het ook niet heel erg op koeien, dus ik denk dat we daar de gekste dingen gaan beleven
Tegenprestatie
een koe melken, zodat hij 's ochtends lekker een glas melk heeft
Ik zou me werkelijk waar kapot lachen als een meid aan me vraagt of ik een gummyvinger bij me hadquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, een ander woord voor condoom. Aldus mijn oma.
Ah, haasjes in de tuin hier.![]()
Nou, als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan he..quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:06 schreef M-I-L-F het volgende:
Vooraankondiging voor wie de volgende opent 14.gif .
Haha ik gok niet dat je dat nog gaat horen, zal wel iets van vroegah zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik zou me werkelijk waar kapot lachen als een meid aan me vraagt of ik een gummyvinger bij me had
Eens.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:24 schreef Bobs. het volgende:
Dan moet er wel eerst iemand uit gegooid worden, anders klopt het niet meer. Bewijs eerst maar eens dat je daar leuk genoeg voor bent, M-I-L-F.
14.gifquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:24 schreef Bobs. het volgende:
Dan moet er wel eerst iemand uit gegooid worden, anders klopt het niet meer. Bewijs eerst maar eens dat je daar leuk genoeg voor bent, M-I-L-F.
Inkoppertje,quote:
Hij was ook wel makkelijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wist gewoon dat Jesse_ dat zou zeggen,.
Of anders iemand anders wel.
True, true.quote:
Je bent niet de enige...quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:59 schreef JH87 het volgende:
Uberhaupt nog nooit van die Milf gehoord.
Ik kom maandag weer terug. 8e jaar op rij dat ik er heen ga en heb nog lang niet alles gezien daar..:+quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:26 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah wauw, Praag is best mooi! Hoe lang ga je?
Iemand wel eens in Basel geweest?
Nou, de binnenstad is al mooi zat. Ben er toen ook maar een middag geweest ofzo, ben dwars door Zwitserland gegaan van zuid naar noord destijds.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:29 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja? Aanraders?
Ik breng er straks twee daagjes door namelijk.
De lucht is zo mooi hier
Woah 8 keer! Wat trekt je zo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:30 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik kom maandag weer terug. 8e jaar op rij dat ik er heen ga en heb nog lang niet alles gezien daar..:+
Basel ben ik nog nooit geweest, staat ook op mijn lijstje trouwens. Eerst in het najaar naar Kopenhagen
Ja, ik las dat Basel een middeleeuws centrum heeft, vind het nu al leuk. Wij zijn ook op doorreis hoor, vanuit Italie dan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:34 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nou, de binnenstad is al mooi zat. Ben er toen ook maar een middag geweest ofzo, ben dwars door Zwitserland gegaan van zuid naar noord destijds.
Bradley is geen onbekendequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Luco het volgende:
Invasie van onbekenden laatste weken zeg... BradleyQ, jij zal ook wel eerstejaars worden?
Welk boek?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah joh, valt best meee.
Ik ga boekie lezen op de veranda. Gotta love veranda´s. Muha.
Het heerst!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef BradleyQ het volgende:
Ik ben gewoon Q.E.D. maar ik ben mijn wachtwoord vergeten!
Is die leuk? Heb ik hier ook nog liggen..quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Oneself het volgende:
[..]
Shopperella!![]()
Haha nee, Het leven van Pi.
Ja! Ik ben er gewoon in begonnen omdat het me aangeraden werd, het zou me vanuit het coververhaaltje niet zo aanspreken. Het boek heeft een heel mooi taalgebruik, pakt meerdere thema´s aan en geeft tussen de regels door ontzettend veel informatie. Het heeft af en toe de neiging iets langdradig te worden, maar het verhaal en de beschrijvingen.. Ik vind het heel erg mooi, raak.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Is die leuk? Heb ik hier ook nog liggen..
Die is 12 maanden geleden al geband.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:16 schreef Luco het volgende:
Ah, geen onbekende inderdaad. Wat is er met Flappie gebeurd dan?
Ninja edit
esdoornflatquote:
Klopt, zit nog steeds vast op de Louteringsbergquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef BradleyQ het volgende:
Zeg Luco, was jij niet begonnen in Dante?
Dat kunnen we ons allemaal nog wel herinnerenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:18 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Die is 12 maanden geleden al geband.
Maar toen liep ik te Fokken als een dwaze hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |