Eerder andersomquote:Op maandag 26 juli 2010 08:06 schreef JH87 het volgende:
Als je vakantie hebt faal je echt dat je nu je nest al uit bent.
quote:
het komt vanzelfquote:Op maandag 26 juli 2010 09:12 schreef beertenderrr het volgende:
faal, 5x een 2e plaats voor een kamer. Daar koop je echt niets voor
klopt, maar nu kom ik op zn vroegst in een kamer tijdens de kei-week, had er liever eentje voor het begin gehadquote:
Geen Playboy?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:01 schreef beertenderrr het volgende:
Ik wil een penthouse voor mn verjaardag
Vind je het gek dat je geen kamer krijgt?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:01 schreef beertenderrr het volgende:
Ik wil een penthouse voor mn verjaardag
300 maxquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:07 schreef Dejannn het volgende:
Zijn er deze week trouwens nog ergens wat boeiende dingen te doen? Ik & huisgenoten, twee maar, rest is weg, vervelen ons redelijk wel. Zaterdag schijnt er iets te zijn bij Vera's. Iemand daar ervaring mee?
Uit de wekelijkse pers-newsletter. Alsjeblieft hequote:NIEUWS
GROTE ZAAL:
Bevestigd: DAAU (09/09), Flux CD presentatie (07/10), Sivert Hoyem (15/10), No Age // Abe Vigoda (20/10), Wakker! met Nobody Beats The Drum // Sound Of Stereo // Breed // Druktemakers (03/09), The Posies (10/10), The Tallest Man On Earth (12/11)
Uitgesteld: Vence CD Presentatie (zou op 09/09 zijn)
CONCERTEN GROTE ZAAL
wo 18 aug: Garcia Plays Kyuss - ¤ 13,00 – 22.00
za 21 aug: Harlem - ¤ 8,00 – 22.00
wo 25 aug: Noorderzon in Vera: HEALTH - ¤ 9,00 – 21.00
do 26 aug: Nine Pound Hammer // The Works - ¤ 10,00 – 21.00
wo 1 sept: Boo! // Knobsticker
do 2 sept: Nobunny
vr 3 sept: Wakker! met Nobody Beats The Drum // Sound Of Stereo // Breed // Druktemakers
do 9 sept: DAAU
do 16 sept: The Fresh And Onlys
vr 17 sept: Circle
za 25 sept: Jacqueline Govaert
do 30 sept: The Ex // Han Bennink
do 7 okt: Flux CD presentatie
za 9 okt: 65daysofstatic
zo 10 okt: The Posies
vr 15 okt: Sivert Hoyem
wo 20 okt: No Age // Abe Vigoda
do 21 okt: Go Back To The Zoo
wo 27 okt: Melt Banana
vr 12 nov: The Tallest Man On Earth
za 13 nov: Bertolf
do 18 nov: Drive-By Truckers
di 23 nov: Swans
wo 1 dec: Moss
METAL/ LOUD
wo 18 aug: Garcia Plays Kyuss - ¤ 13,00 – 22.00
do 26 aug: Nine Pound Hammer // The Works - ¤ 10,00 – 21.00
vr 17 sept: Circle
za 9 okt: 65daysofstatic
wo 27 okt: Melt Banana
SWINGAVOND/DANCE
Elke zaterdag Swingavond met Vera DJ’s
vr 3 sept: Wakker! (line-up volgt binnenkort)
CONCERTEN KLEINE ZAAL (DOWNSTAGE)
Alle avonden gratis entree en aanvang 23.15 (tenzij anders vermeld)
do 15 juli: Iron Lung // Rush ‘n Attack - ¤ 5,00 – 22.00
Zomercafé’s
za 17 juli: "Teen Creeps": High School Record (film) + No Accadians
za 24 juli: Owsum Zomercafé met Aardvarck // The Chase Club // Earth Control // Piyojo
za 31 juli: Popquiz
za 7 aug: Subroutine connects 3.0 met Spilt Milk // Bird On The Wire // Space Siren
za 14 aug: Food Fighters
za 21 aug: Dat Dikke Dance Ding
Downstage regulier na de zomerstop:
za 28 aug: Cpt. Badass
za 4 sept: Rococo
za 11 sept: Shikari
za 18 sept: Fair Ohs // Cold Pumas
za 25 sept: Loud Squirt
za 2 okt: Nikoo
za 9 okt: Havens
za 16 okt: Little Gold // Ancient Sky
FILMS (ZIENEMA)
Alle avonden entree ¤ 4,50 en aanvang 21.00
di 31 aug: Spirited Away
* Voor alle programmaonderdelen heb je een Maandkaart nodig. Deze kost ¤ 1,- en is de gehele lopende maand geldig.
Jazeker, met zijn vijf in totaal. Jij ook?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Toffe trip inderdaad, ga je heen?
Helaas niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jazeker, met zijn vijf in totaal. Jij ook?
Blijft niet minder erg natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:21 schreef MaxMark het volgende:
Man maakt dodelijke val bij Koude Gat
Het is iig niet Albertus dit keer
Vindicat was blijkbaar aan de beurtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:21 schreef MaxMark het volgende:
Man maakt dodelijke val bij Koude Gat
Het is iig niet Albertus dit keer
hmm wij moesten zo nu en dan de jas gewoon aan hebben. Geen zon, veel wind en zelfs nog regen gehad.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een week geleden van terug gekomen.
Overdag 38ºC.... ppppffffff....
SEH? welke afdeling?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:44 schreef Luco het volgende:
Niemand die even naar het ziekenhuis wilt komen en me werk wilt bezorgen? Ik zit nu al 3 uur lang tv te kijken, SEH is op 1 patiënt na leeg...
SEH dusquote:
Hoe heb je het gehad daarquote:Op woensdag 28 juli 2010 01:04 schreef Oneself het volgende:![]()
Milaaaan![]()
En wat een naar verhaal van die aspirant-Vindicater. Zo'n val ook echt, kan het me helemaal voorstellen, naaar!
Net op tijd.quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:04 schreef Oneself het volgende:
![]()
Milaaaan![]()
En wat een naar verhaal van die aspirant-Vindicater. Zo'n val ook echt, kan het me helemaal voorstellen, naaar!
Ik heb hoofdpijn, wil wel ff langskomen maar alleen als het in het Martini is, UMCG wil ik dood nog niet gevonden worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:44 schreef Luco het volgende:
Niemand die even naar het ziekenhuis wilt komen en me werk wilt bezorgen? Ik zit nu al 3 uur lang tv te kijken, SEH is op 1 patiënt na leeg...
UMCG kick de ass van het Martini.quote:Op woensdag 28 juli 2010 05:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn, wil wel ff langskomen maar alleen als het in het Martini is, UMCG wil ik dood nog niet gevonden worden.
Martini inderdaadquote:Op woensdag 28 juli 2010 05:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn, wil wel ff langskomen maar alleen als het in het Martini is, UMCG wil ik dood nog niet gevonden worden.
Moest je afgelopen zaterdagnacht ook werken?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:14 schreef Luco het volgende:
[..]
Martini inderdaad. Alleen laatste uur nog wat te doen gehad, was makkelijk knaken verdienen.
En Bob., wat is er mis met het Martini?
Nee, alleen zondag- en gisteravond op de SEH. Volgende week de hele week op de hartbewaking.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Moest je afgelopen zaterdagnacht ook werken?
Kan je ook receptjes uitschrijven?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, alleen zondag- en gisteravond op de SEH. Volgende week de hele week op de hartbewaking.
Zaterdag is er een popquiz en daarna swingavond, verder niet zo veel in Vera de komende tijd. Augustus wordt wel heel vet: HEALTH (daarna nog Sleepy Sun op Noorderzon) (!!!!), Harlem, Garcia, en later in het jaar nog Nobunny, No Age + Abe Vigoda, , The Posies, etc. Weet niet of je van die muziek houdt uberhauptquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:07 schreef Dejannn het volgende:
Zijn er deze week trouwens nog ergens wat boeiende dingen te doen? Ik & huisgenoten, twee maar, rest is weg, vervelen ons redelijk wel. Zaterdag schijnt er iets te zijn bij Vera's. Iemand daar ervaring mee?
HOLY SHIT! Nice!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:26 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Zaterdag is er een popquiz en daarna swingavond, verder niet zo veel in Vera de komende tijd. Augustus wordt wel heel vet: HEALTH (daarna nog Sleepy Sun op Noorderzon) (!!!!), Harlem, Garcia, en later in het jaar nog Nobunny, No Age + Abe Vigoda, , The Posies, etc. Weet niet of je van die muziek houdt uberhaupt
Komen ze alweer in de oosterpoort?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef Mistaken het volgende:
[..]
HOLY SHIT! Nice!
Ik ga ook naar Angus & Julia Stone in Oosterpoort! Aanrader voor iedereen!!
Ik ga een dezer weken maar eens aanmelden als vrijwilliger bij Vera!
Ik heb tot nog toe al hun optredens in Groningen gezien, dus hier moet ik dan ook wel heenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:20 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ja! In Amsterdam vond ik het prachtig!
Ga je ook?
Werk jij ook bij de Vera oid?
Ok! Tof!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb tot nog toe al hun optredens in Groningen gezien, dus hier moet ik dan ook wel heen
En ik werk niet bij de Vera, ik bezoek alleen af en toe optredens
Dit wordt de derde keerquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:45 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ok! Tof!Hebben ze hier al veel vaker opgetreden dan?
Nouja, ik drink nog een biertje en ga slapen!
Lotsoquote:
quote:
Ja, klopt ja! Roosbeef was er, erg leuk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:36 schreef Bob. het volgende:
Dat was voor dichters in de prinsentuin, of niet Oneself? Maar nee dus.![]()
En oeh, Angus & Julia Stone.
Bedoel je niet de Stadsschouwburg?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:20 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ja! In Amsterdam vond ik het prachtig!
Ga je ook?
Wat is er zo te balen aan het blokkenschema?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef Mistaken het volgende:
Stadsschouwburg, ook goed!!
Zijn er hier nog meer Lowlandsgangers die balen van het blokkenschema?
Neuh niet echt, van de toffe dingen die overlap hebben heb ik altijd wel eentje al eerder gezien :squote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef Mistaken het volgende:
Stadsschouwburg, ook goed!!
Zijn er hier nog meer Lowlandsgangers die balen van het blokkenschema?
Tof, zeker doen, is leukquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef Mistaken het volgende:
[..]
HOLY SHIT! Nice!
Ik ga ook naar Angus & Julia Stone in Oosterpoort! Aanrader voor iedereen!!
Ik ga een dezer weken maar eens aanmelden als vrijwilliger bij Vera!
Soms. Als je kutmuziek luistert wordt je sowieso weggepest. Maar verder is iedereen lief.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:37 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Ben je aardig? Want het lijkt me leuk om aardige vrijwillige collega's te hebben!
Volgens mij komt onze smaak wel een beetje overeen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:59 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Soms. Als je kutmuziek luistert wordt je sowieso weggepest. Maar verder is iedereen lief.
In dat geval ben ik dus iig heel aardigquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:34 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Volgens mij komt onze smaak wel een beetje overeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |