Maar de toetsen zitten dan ook vlak naast elkaar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:23 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, ik wilde 'zonder' typen maar vervolgens tikte ik doodleuk 'met'![]()
quote:
Ik met Franse commentators in Frankrijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef Albert86 het volgende:
Jammer dat Grunn niet aan een groot scherm op Vis of Grote Markt doet. Het was nut z'n allen op één gepropt staan op de Poeleplein. Was wel gezellig, dat dan weer wel.
Finale kan ik dan weer niet in Grunn zien. Ben dan halverwege de reis naar Italië. Dus dan maar ff in Oostenrijk fussbal kijken.
3-0quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef joppie_saus het volgende:
Nederland - Duitsland had niet te voorspellen geweest. Dat had zo alle kanten op gekund. Maar tegen Spanje krijg je sowieso 90 loodzware minuten. Dat word echt een hel zondag.
Ik zie Van der Vaart Puyol al dollen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef joppie_saus het volgende:
Nederland - Duitsland had niet te voorspellen geweest. Dat had zo alle kanten op gekund. Maar tegen Spanje krijg je sowieso 90 loodzware minuten. Dat word echt een hel zondag.
quote:
Ik met Kroatische commentators in Kroatië.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik met Franse commentators in Frankrijk
quote:
Ja hoor, ik heb op mijn mediaspeler een aantal streams van de worldcup, waaronder Macedonisch. Als Macedonie uitzend, dan Kroatie vast ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik met Kroatische commentators in Kroatië.
Tenminste, ik hoop dat het daar überhaupt ergens word uitgezonden.
Ik vertrek vandaag naar vriendlief en vannacht vertrekken we naar het vliegveld!
Doeg Jop, Rene, Bob., Nietz, Alex, MM, Slaif![]()
Dag dagquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik met Kroatische commentators in Kroatië.
Tenminste, ik hoop dat het daar überhaupt ergens word uitgezonden.
Ik vertrek vandaag naar vriendlief en vannacht vertrekken we naar het vliegveld!
Doeg Jop, Rene, Bob., Nietz, Alex, MM, Slaif![]()
Oh ! Nou, mooiquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb op mijn mediaspeler een aantal streams van de worldcup, waaronder Macedonisch. Als Macedonie uitzend, dan Kroatie vast ook
Ja, doe je ouders ook ff groetjes geven van jezelf, niet alleen praktisch heel groningenquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ! Nou, mooi!
Dag TARA, Freecell, L & F.
Dag, veel plezier op vakantiequote:Op donderdag 8 juli 2010 08:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ! Nou, mooi!
Mama brengt mij weg,quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, doe je ouders ook ff groetjes geven van jezelf, niet alleen praktisch heel groningen!
Harde Kern Achter de Schouwburgquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ga lekker rellen zonder groot scherm.
Rehwinkel kan m'n pik zuigen.
Dankjewel!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:49 schreef Fems het volgende:
Veel plezier chips!
Ik heb je gespot vandaag (denk ik). Helperplein, kwartiertje terug? Je stond bij de dierenwinkel met je roze fiets?quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ! Nou, mooi!
quote:WK-finale mogelijk toch op groot scherm in Stad
GRONINGEN - Er komt mogelijk toch een megascherm in Groningen tijdens de WK-finale. Niet in het centrum, maar op het parkeerterrein voor de Euroborg.
Het scherm is een initiatief van Stadjer Geert Jan Schipper. Schipper zegt diverse sponsoren te hebben gevonden die het project mogelijk willen maken. Bij de gemeente is een vergunning ingediend, de verwachting is de gemeente donderdag of vrijdagochtend uitsluitsel geeft.
Ik liep erlangs, kijkend naar de 1 euro kattenvoeraanbieding. Fietste jij?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb je gespot vandaag (denk ik). Helperplein, kwartiertje terug? Je stond bij de dierenwinkel met je roze fiets?
Ik liep achter je vanaf de Verl. Heerweg. haalde je links in en zette m'n fiets naast de AH. Had een wit shirt, zwarte broek en grijs/oranje schoudertas aan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik liep erlangs, kijkend naar de 1 euro kattenvoeraanbieding. Fietste jij?
Had wit met rood jurkje.
Waarom is trouwens de helft van de personen zijn/haar UI kwijt? Allemaal webicons?
Nieuw beleidquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom is trouwens de helft van de personen zijn/haar UI kwijt? Allemaal webicons?
En nu in leken-taal?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan PHP scripts achter een icon trekken.
je kan codes 'tracken' vanachter een plaatje waar je informatie van users uit kan halen, zoals hun woonplaats (afgeleid uit zijn/haar IP adres) en zoquote:
Yes, en dat per frame.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:52 schreef MaxMark het volgende:
Ja verdomme, moet ik em eerst resizen naar 60x60
Dat kan met paint zelfs nog. Ik heb die van mij maar even 'aangevraagd' in het usericon-topic.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:58 schreef Luco het volgende:
Nou, René. als je dan toch wilt resizen...
[ afbeelding ]
(Oeh, en je mag wel croppen als je wilt)
Die gaan mogelijk verhuizen! Ik bedoel, verzuipen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:51 schreef Luco het volgende:
Vaarroute Nederlands Elftal
Raad eens wie er mensen kent met een woonboot aan de Brouwersgracht/Prinsengracht
Dexter's Laboratoryquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:56 schreef Oneself het volgende:
Mwhaha Luco wtf is dat voor plaatje echt![]()
Jeuj. Hele dag liggen in de zon of ga je er nog iets actiefs doen?quote:Oeeh, ik ga morgen naar het straahaaand. Eindelijk!!
Het zijn Amerikanen die net aan een half jaar in NL wonen en zich al de ogen uitkeken met Koninginnedag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die gaan mogelijk verhuizen! Ik bedoel, verzuipen!
Thanks! Las het net al ja.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
je kan codes 'tracken' vanachter een plaatje waar je informatie van users uit kan halen, zoals hun woonplaats (afgeleid uit zijn/haar IP adres) en zo
Pas je op dat je niet van die gerimpelde vingers krijgt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:26 schreef Oneself het volgende:
Oh, herkende het niet. Pippi rocks nog veul meer anyway!![]()
En ik kan niet goed stil liggen dus nee, gok dat ik hele tijd in het water lig! Waterplanten ontwijken enzo, haha.
[..]
Thanks! Las het net al ja.
Haha, ja papa!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet van die gerimpelde vingers krijgt?
Ik heb er toch niets aan, ben niet thuis maar in Fransenland, maar gun het mijn medegrunnegers wel. Wij hebben hier geen intocht, we hebben hier geen huldiging, we hebben geen uefa en whatsoever cup winnaars. We hebben verder niet de allerbeste artiesten concerten en weet ik veel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:46 schreef Bob. het volgende:
Nja, jammer dan. In een kroeg of thuis is toch ook leuk? Ik snap de ophef niet helemaal.
Het vertrouwen is weg.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:56 schreef Oneself het volgende:
MaxMark, ik weet nog wel een leuk plaatje voor je UI?![]()
Bij Avignonquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:09 schreef Bob. het volgende:
Waar ga je ook alweer heen op vakantie René?
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:32 schreef beertenderrr het volgende:
Al 1 kamer waar ik de 1e keuze beneven wachten wat de resultaten zijn van de kamers die mijn 1e keuze zijn. Hopelijk net zo goed
Zou wel leuk zijn als ik binnen een week gewoon een kamer heb, terwijl het over het algemeen zo lastig is er een te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groningen aanbidden is meer dan genoeg reden om een account aan te maken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:09 schreef beertenderrr het volgende:
heb je daarvoor een account aangemaakt![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
Rehwinkel is een laffe haas.
Dat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:34 schreef Bob. het volgende:
Nou inderdaad, want zonder groot scherm is Groningen niets waard.
Dat scherm hangt er al een week of vijf. En dat fucking minderwaardigheidscomplex van Groningen ben ik ook wel beu. Lekker die provincialen in Veendam naar hun wedstrijd laten kijken ofzo, ik zoek wel een tv in een decent kroeg uit.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:22 schreef joppie_saus het volgende:
Was vandaag in Arnhem. Megascherm op de markt daar. Waarom kan dat hier niet
Best een leuk idee, waar spelen ze precies?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:27 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen.
Nog meer mensen die vanmdidag naar Haren gaan om de FC te zien spelen tegen een Deense club, FC Mytilland (?)
Zal dan wel bij be quick zijn he...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Best een leuk idee, waar spelen ze precies?
Sorry voor late reactie, was even naar Assen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Best een leuk idee, waar spelen ze precies?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:56 schreef moemoe het volgende:
Warm.
quote:
Ik moest er ook hartelijke om lachen.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef Bob. het volgende:
Ik moest er ook doorheen, maar ik vind het wel tof.
De pompons:quote:Op zondag 11 juli 2010 14:05 schreef Bob. het volgende:
Wat is oranje? En geen idee nog waar ik ga kijken, iemand nog goede suggesties voor een plek waar het gezellig is maar je nog wel wat kan zien?
Dat inderdaadquote:Op zondag 11 juli 2010 14:05 schreef Bob. het volgende:
Wat is oranje? En geen idee nog waar ik ga kijken, iemand nog goede suggesties voor een plek waar het gezellig is maar je nog wel wat kan zien?
uhu, en extra gratis en voor niks wissel en sein storingen. Met een uur vertraging uit Zwolle vertrokken, ben rond 6u thuis hoop ik.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:54 schreef Bob. het volgende:
Er was gister een blikseminslag geweest, toch?
En ik ga denk ik nu in Vera kijken, was de vorige keer wel leuk.
Nu bij Deventer. Vrees voor Zwolle idd.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:12 schreef Luco het volgende:
[..]
uhu, en extra gratis en voor niks wissel en sein storingen. Met een uur vertraging uit Zwolle vertrokken, ben rond 6u thuis hoop ik.
Jop, welke trein zit jij nu dan?
Nee zo pauperig is Groningen niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:42 schreef Tommeke het volgende:
Wordt de binnenstad al kort en klein geslagen?
Ik hoorde net van 'n vriend van me dat er vuurwerk en rellerij was in Selwerd. Maar Selwerd is natuurlijk niet representatief voor de rest van onze stadquote:
Ach een beetje vuurwerk maakt nog geen relletjes.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik hoorde net van 'n vriend van me dat er vuurwerk en rellerij was in Selwerd. Maar Selwerd is natuurlijk niet representatief voor de rest van onze stad
Hij zei ook, vuurwerk EN rellerij..quote:Op zondag 11 juli 2010 23:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ach een beetje vuurwerk maakt nog geen relletjes.
Maar denk dat je het in die proletenwijken eerder ziet dan in het centrum
Oh zo las ik het nietquote:Op zondag 11 juli 2010 23:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij zei ook, vuurwerk EN rellerij..
Sowieso, ik ben nu bij m'n ouders en ben blij dat m'n huis niet in een proletenwijk staat
Er was hier inderdaad vuurwerk, van rellerij heb ik niets gemerktquote:Op zondag 11 juli 2010 23:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik hoorde net van 'n vriend van me dat er vuurwerk en rellerij was in Selwerd. Maar Selwerd is natuurlijk niet representatief voor de rest van onze stad
Ik welquote:Op maandag 12 juli 2010 12:05 schreef MaxMark het volgende:
Wie wil nog meer de scheidsrechter (deels) de schuld geven?
Haha ja ik ook, ik ben in een jurkje en slippertjes en een tas met wat zomerkleding naar thuisthuis gegaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:24 schreef joppie_saus het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik hier gekomen ben zonder jas en/of paraplu. Ik kan nog kijken of ik met de bedrijfswagen naar huis kan, anders word het fietsen door dit pokkeweer...
Volgens buienradar gaat het om 17 uur wederom los.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:11 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zit alweer lekker warm en droog op werk, hopelijk is het 5 uur weer droog.
Toen ik wegging leken alle putten het water aan te kunnen. Hoe het nu is, geen flauw idee... Waar woon je precies?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:57 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand enig idee hoe het in Helpman met het water gesteld is? Moet zo naar huis.
En niks naar binnen gelopen?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik woon op de begane grond, ik had tof uitzicht met al die golven tegen m'n raam.
Ja de wind staat dus altijd pal op m'n kamer via dat raam. Vond dat vorige week nog zo fijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:40 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm ik hoop voor je dat je het droog gehouden hebt, maar het waaide ook flink. Niet schrikken als er een lading naar binnen gewaaid is
Nee, ik hield het droog.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
En niks naar binnen gelopen?
Hier stond veel minder maar toch liep het naar binnen![]()
Ik ook, op de schuin naar boven stand, maar ben nu bij mijn ouders in FRL...quote:Op maandag 12 juli 2010 16:31 schreef Oneself het volgende:
ahneee wat een verhalen! weet iemand hoe het in t centrum is?! ik heb mn raam open laten staaaaan! kuuutkutkut.
Heel erg zuur, maar ik moest er wel om lachenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:35 schreef Bob. het volgende:
M'n hele bed is doorweekt.Volgende keer toch mijn raam maar dicht doen.
Nee hoor mijn ramen waren ook dichtquote:Op maandag 12 juli 2010 19:30 schreef Q.E.D. het volgende:
Ben ik nu de enige "wetenschapper in opleiding" die niet vergat z'n raam dicht te doen.
Beetje wel ja, zit ook helemaal vol met blubber. Hoe dat er is gekomen is trouwens wel mysterieus, ik zit op 2 hoog.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Oneself het volgende:
ik deed em open omdat het vrijdag heul warm was en er toch niemand via dat raam naar binnen kon.
Bob., daaaat is lullig! ist heel erg?
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Beetje wel ja, zit ook helemaal vol met blubber. Hoe dat er is gekomen is trouwens wel mysterieus, ik zit op 2 hoog.
Ach ja.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef Bob. het volgende:
Nu laat ik het drogen en doe ik er een nieuw overtrek overheen en is alles weer goed.
Dan kom ik vannacht je een knuffel brengen in je nieuwe, frisse bed Mooizo.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef Bob. het volgende:
Nu laat ik het drogen en doe ik er een nieuw overtrek overheen en is alles weer goed.
Jawel, daarom laat ik het dus eerst drogen.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is het matras zelf dan niet erg nat?
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jawel, daarom laat ik het dus eerst drogen.
Dan is nog wel een goeie ja. En het is ook vooral mijn voeteneinde, dus daar heb ik sowieso minder last van.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:41 schreef Jesse_ het volgende:
Handdoekje onder je hoeslaken en gewoon gaan tukken.
's Ochtends er weer eventjes afhalen
Anders had je natuurlijk andersom kunnen gaan liggenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dan is nog wel een goeie ja. En het is ook vooral mijn voeteneinde, dus daar heb ik sowieso minder last van.
Misschien wel een goed plan ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:58 schreef Jesse_ het volgende:
Dan had je een heel groot raam gehad.
En nu wel even dicht doen he
quote:
Beetje (te) laatquote:Op maandag 12 juli 2010 23:57 schreef welkominspace het volgende:
welk tankstation is 24 uur per dag open?
ik moet namelijk nog tanken en heb geen geld op m'n pas om het met de automaat te betalen
hele stad afgesjeesd op zoek naar tankstationquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:53 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Beetje (te) laat
Esso Sontplein , Century Paterwoldseweg
Oei, da's niet zo best.quote:
Ik heb net een nieuwe aangevraagdquote:
Als je het binnenkrijgt welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:18 schreef Q.E.D. het volgende:Wordt je niet hartstikke ziek als je in een Amsterdamse gracht springt?
Oh jij bent naar A 'dam afgereisd?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Als je het binnenkrijgt wel. Was wel mooi om die lui langs te zien komen
.
Ok.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:56 schreef Luco het volgende:
Ouders wonen in Diemen, dus dat was vrij voor de hand liggend. Museumplein heb ik maar niet gedaan. Stond overigens op de hoek van de Brouwers- en de Herengracht. Gekkenhuis hoe sommigen los gingen!
Haha, wattan? Al vind ik het ook heel knap van mezelf, gezien ik er altijd op let dat ik alles in mijn portemonnee heb zitten. En nog steeds kan ik het me niet herinneren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:07 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vind het altijd zo knap om je pinpas kwijt te raken haha
Ik had mijne ook nog niet zo lang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |