Maar de toetsen zitten dan ook vlak naast elkaar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:23 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, ik wilde 'zonder' typen maar vervolgens tikte ik doodleuk 'met'![]()
quote:
Ik met Franse commentators in Frankrijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:12 schreef Albert86 het volgende:
Jammer dat Grunn niet aan een groot scherm op Vis of Grote Markt doet. Het was nut z'n allen op één gepropt staan op de Poeleplein. Was wel gezellig, dat dan weer wel.
Finale kan ik dan weer niet in Grunn zien. Ben dan halverwege de reis naar Italië. Dus dan maar ff in Oostenrijk fussbal kijken.
3-0quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef joppie_saus het volgende:
Nederland - Duitsland had niet te voorspellen geweest. Dat had zo alle kanten op gekund. Maar tegen Spanje krijg je sowieso 90 loodzware minuten. Dat word echt een hel zondag.
Ik zie Van der Vaart Puyol al dollen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef joppie_saus het volgende:
Nederland - Duitsland had niet te voorspellen geweest. Dat had zo alle kanten op gekund. Maar tegen Spanje krijg je sowieso 90 loodzware minuten. Dat word echt een hel zondag.
quote:
Ik met Kroatische commentators in Kroatië.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik met Franse commentators in Frankrijk
quote:
Ja hoor, ik heb op mijn mediaspeler een aantal streams van de worldcup, waaronder Macedonisch. Als Macedonie uitzend, dan Kroatie vast ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik met Kroatische commentators in Kroatië.
Tenminste, ik hoop dat het daar überhaupt ergens word uitgezonden.
Ik vertrek vandaag naar vriendlief en vannacht vertrekken we naar het vliegveld!
Doeg Jop, Rene, Bob., Nietz, Alex, MM, Slaif![]()
Dag dagquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik met Kroatische commentators in Kroatië.
Tenminste, ik hoop dat het daar überhaupt ergens word uitgezonden.
Ik vertrek vandaag naar vriendlief en vannacht vertrekken we naar het vliegveld!
Doeg Jop, Rene, Bob., Nietz, Alex, MM, Slaif![]()
Oh ! Nou, mooiquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb op mijn mediaspeler een aantal streams van de worldcup, waaronder Macedonisch. Als Macedonie uitzend, dan Kroatie vast ook
Ja, doe je ouders ook ff groetjes geven van jezelf, niet alleen praktisch heel groningenquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ! Nou, mooi!
Dag TARA, Freecell, L & F.
Dag, veel plezier op vakantiequote:Op donderdag 8 juli 2010 08:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ! Nou, mooi!
Dag TARA, Freecell, L & F.
Mama brengt mij weg,quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, doe je ouders ook ff groetjes geven van jezelf, niet alleen praktisch heel groningen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |