Hmm, misschien ga ik naar de verkeerde kroegenquote:Op zondag 4 juli 2010 06:00 schreef nietzman het volgende:
Veel dappere dodos? Er was geen hond.
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:01 schreef Oneself het volgende:
http://www.uitzinnig.nl/evenement/5/groningen.aspx![]()
Noorderzon in aug.
Telt vanaf 6 uur ook? Jij was sowieso vroeg!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik al wel zo'n 6 uur op
Werken van 9-12quote:Op zondag 4 juli 2010 14:37 schreef Oneself het volgende:
[..]
Telt vanaf 6 uur ook? Jij was sowieso vroeg!
Vraag het aan René, die doet toch aan gastmoddenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:17 schreef Bob. het volgende:
Wel een beetje kaal zo zonder OP.
Neuuuu! Ik moest hem snel maken, 2% accu. Dus gastmodden is het niet want ik edit gewoon mijn eigen post.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Vraag het aan René, die doet toch aan gastmodden
Is niet goed he, zo leeg laten lopenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neuuuu! Ik moest hem snel maken, 2% accu. Dus gastmodden is het niet want ik edit gewoon mijn eigen post.
Klapte hem vannacht op 10% dicht, klapte hem open en vond na 5% opeens *ploink* uw accu is bijna leeg.quote:
Vettt, zegt je mac 'ploink' ja?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klapte hem vannacht op 10% dicht, klapte hem open en vond na 5% opeens *ploink* uw accu is bijna leeg.
Jopse! Toch? Zoiets in ieder geval.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Oneself het volgende:
Luco, wat heb je toch een zwaar leven!
Iemand hier die Communicatie- en informatiewetenschappen doet, toevallig?
Daar zijn dagboeken en telefoons voor.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:58 schreef Luco het volgende:
Dank je Oneself. Heb zin om tegen mensen aan te zeuren...
Ja? Oh nice! Da's JH87 he?quote:
Uhu, dat is JH87!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef Oneself het volgende:
[..]
Daar zijn dagboeken en telefoons voor.![]()
[..]
Ja? Oh nice! Da's JH87 he?
Alrighty, thanks!quote:
Yepp.. Die dubbeldektreinen zijn altijd koudquote:Op zondag 4 juli 2010 23:27 schreef Luco het volgende:
Wat was het godsgruwelijk koud in de trein. Heb vanaf Duivendrecht tot Groningen zitten blauwbekken, mensen om me heen hadden ook allemaal kippenvel...
Maar ik ben eindelijk thuis, waar het gelukkig een stuk warmer is!
Wrom.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:42 schreef Amooma het volgende:
GOEEEEIEmorgen
Voor de mensen die zich vervelen vandaag > Kom naar de eindexpo op Minerva
Ah cool! Ik kom wel even langs.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:42 schreef Amooma het volgende:
GOEEEEIEmorgen
Voor de mensen die zich vervelen vandaag > Kom naar de eindexpo op Minerva
Nah, ik was er om half 1 en ik had ruimbaan in de Herestraat. Vervolgens om 1 uur stroomde de herestraat al vol. Als ik eventjes snel 3 winkels moet hebben vind ik dat altijd bést vervelendquote:
Dank! Komt vast goed.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Bob. het volgende:
Zo'n eindexpo lijkt me wel tof. Geen tijd alleen.Veel plezier Oneself!
En bleh, onbekende nummers die me steeds bellen zijn irritant.En ik ben ook altijd te laat om op te nemen.
Ik wil wel op nemen, maar ik zit te ver achter in de zaal van de UB, dus voor ik op de gang ben hebben ze alweer opgehangen.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dank! Komt vast goed.![]()
Jaa, onbekende nrs zijn zo vervelend. Ik heb daar ook een hekel aan, maar durf dan juist weer niet op te nemen. Hoe zielig.
Wie heeft hier trouwens wel eens wat besteld via de Britse Amazon?
ikquote:Op maandag 5 juli 2010 13:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wie heeft hier trouwens wel eens wat besteld via de Britse Amazon?
Dus jij zit Bob. gewoon de hele tijd te bellen!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb iets met mijn telefoon gedaan waardoor ik nu onbekend bel, zelfs de fabriek krijgt het niet ongedaan.
Waaghals!quote:
Ik had een dvd besteld. Moest met visa betalen toen, waren geen andere optiesquote:Op maandag 5 juli 2010 14:02 schreef Oneself het volgende:
[..]
Waaghals!
Haha, hoe verliep dat? Wat heb je besteld, hoe lang duurde het, hoe was de service etc.?
Ssstquote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dus jij zit Bob. gewoon de hele tijd te bellen!
Hmmm... ik heb al mijn tentamencijfers al binnen ^^.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:26 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb zin om iets echt leuks te doen. Heb nu een week definitief geen vriendinnetje meer en kan wel wat afleiding gebruiken. Alleen ik zit 4 dagen pw op stage, dus dat werkt ook niet echt mee..
En ik wacht nog steeds op mijn cijfers van twee tentamens.
Dus je wordt straks tweedejaars!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:30 schreef Jesse_ het volgende:
Vakantie![]()
En volgens mij eindelijk m'n P gehaald![]()
![]()
Vond ik de makkelijkste tentamens dit jaar eigenlijk. Tevens een van de weinige tentamens die ik NIET heb hoeven te herkansenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef joppie_saus het volgende:
Jij had ook geen herkansingen voor Bestuursprocesrecht en Wet Werk Bijstand
Huh, was jij niet al jaren aan het studeren?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:30 schreef Jesse_ het volgende:
Vakantie![]()
En volgens mij eindelijk m'n P gehaald![]()
![]()
Ik hoorde dat er een eindexpo op Minerva wasquote:Op maandag 5 juli 2010 14:26 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb zin om iets echt leuks te doen. Heb nu een week definitief geen vriendinnetje meer en kan wel wat afleiding gebruiken. Alleen ik zit 4 dagen pw op stage, dus dat werkt ook niet echt mee..
En ik wacht nog steeds op mijn cijfers van twee tentamens.
Klopt, waren ze ook. Maar ja, zoals ik net zei ben ik weer vriendinnetje-loos na een jaar dus ik zat met mijn kop even ergens andersquote:Op maandag 5 juli 2010 14:30 schreef Renesite het volgende:
Vond ik de makkelijkste tentamens dit jaar eigenlijk. Tevens een van de weinige tentamens die ik NIET heb hoeven te herkansen
That's right. Maar kan niet omdat stage tot 17:00quote:Op maandag 5 juli 2010 14:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een eindexpo op Minerva was.
Yes, zesdejaars dit jaarquote:Op maandag 5 juli 2010 14:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Huh, was jij niet al jaren aan het studeren?
Maar gefeliciteerd!Vakantiee!
vierdejaarsquote:Op maandag 5 juli 2010 14:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus je wordt straks tweedejaars!
hehehehe.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Yes, zesdejaars dit jaar![]()
[..]
vierdejaars
je mag van geluk spreken dat er geen BSA is op jouw faculteitquote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
[..]
vierdejaars
één jarige master, nog twee jaar dusquote:Op maandag 5 juli 2010 14:36 schreef Luco het volgende:
[..]. Stereotype student dus
. Hoe lang heb je nog te gaan?
Strakke planning!quote:
Ik heb nu 9 maandjes vertraging en pak er straks 3 maanden bij om door Amerika te reizenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:43 schreef Renesite het volgende:
ik zou dat echt niet kunnen....
Maar met alle mazzel van de wereld ben ik dan ook een nominale student... Altijd al geweest...
True, als je toch al achterloopt maak er dan een heel jaar van. Je betaald immers ook voor een heel jaar collegegeld.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb nu 9 maandjes vertraging en pak er straks 3 maanden bij om door Amerika te reizen.
Aaahhh. Meesterlijke troll ben je, moet ik toegevenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
[..]
vierdejaars
Dat is niet waarquote:Op maandag 5 juli 2010 14:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
True, als je toch al achterloopt maak er dan een heel jaar van. Je betaald immers ook voor een heel jaar collegegeld.
Ik troll niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Aaahhh. Meesterlijke troll ben je, moet ik toegeven
Nog 1 herkansing en als ik die haal heb ik m'n P, ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:17 schreef Bob. het volgende:
Goed bezig Chips.Wiehoe! Heb je nu je P dan?
Het is toch OF een half jaar OF een heel jaar aan collegegeld?quote:
Ik heb nu ook al achterstand. Denk nu ± 3 maanden...quote:Op maandag 5 juli 2010 14:43 schreef Renesite het volgende:
ik zou dat echt niet kunnen....
Maar met alle mazzel van de wereld ben ik dan ook een nominale student... Altijd al geweest...
Maandje kan toch ook?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is toch OF een half jaar OF een heel jaar aan collegegeld?
Hmmm... stond me iets van bij...quote:
Hmm, hoop dat ene tentamentje volgend jaar ff vluchtig te halen. Het meest achterlijke tentamen ooit welke ik twee keer niet gehaald hebquote:Op maandag 5 juli 2010 14:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb nu ook al achterstand. Denk nu ± 3 maanden...
Ben straks 6 jaar bezig, en twee diploma's waarvan een praktisch waardeloos thoquote:Op maandag 5 juli 2010 14:58 schreef Bob. het volgende:
Nominaal studeren is overgewaardeerd.Anders ben je veel te vroeg klaar.
quote:Geachte *********
Uw voorlopige cijfer voor SJVH6WWB1: Wet werk en bijstand op 01-07-2010
is een 3.4
AAN DEZE MAIL KUNT U GEEN RECHTEN ONTLENEN.
Het is pas na verwerking door de administratie zichtbaar in ProgRESS WWW.
Proeftentamens manquote:
quote:Geachte **********
Uw voorlopige cijfer voor SJVH6WWB1: Wet werk en bijstand op 15-06-2010
is een 6.5
Ik laat het betalenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm... stond me iets van bij...
Gedoe ook.
Ik betaal het in een keer (althans, ze halen in ene opeens 1700 van mijn bankrekening, en dat weet terugvragen.
Je kost je geldverstrekkers ondertussen al 3400 euro te veelquote:
Heb je überhaupt gelezen waarom ik niet de motivatie kon krijgen om te leren? Nu twee keer uitgelegd, maar goed. Mijn ouders zeiken meestal op onvoldoendes omdat zij mijn school betalen, maar dat doen ze nu nietquote:
Waarom is het uberhaupt uitgegaan en kon ze daar niet een week mee wachten?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:08 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Heb je überhaupt gelezen waarom ik niet de motivatie kon krijgen om te leren? Nu twee keer uitgelegd, maar goed. Mijn ouders zeiken meestal op onvoldoendes omdat zij mijn school betalen, maar dat doen ze nu niet
Jaja!! Weet ik! Maar zeker een aantal keren die doornemen dan was-ie verder goed te doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:08 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Heb je überhaupt gelezen waarom ik niet de motivatie kon krijgen om te leren? Nu twee keer uitgelegd, maar goed. Mijn ouders zeiken meestal op onvoldoendes omdat zij mijn school betalen, maar dat doen ze nu niet
Nou ja, en dat dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Waarom is het uberhaupt uitgegaan en kon ze daar niet een week mee wachten?
Nee joh, 3000. Toen ik begon was het nog wat goedkoper.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kost je geldverstrekkers ondertussen al 3400 euro te veel
Hmmm...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:17 schreef joppie_saus het volgende:
Optelsom van honderd dingen bij elkaar, en het kwam voor mij toch wel uit het niets hoewel ik wel wist dat het niet meer super liep tussen ons. Haar gevoel voor mij was helemaal weg (bij mij werd mijn gevoel voor haar minder) en we zagen elkaar laatste tijd aardig wat minder vaak en gingen ook meer onze eigen kant op. Afstandsrelatie was het niet, het was voor mij kwartier met auto of twintig met de trein. Maar dat zij het uitmaakte ben ik nu eigenlijk best blij om, ook voor haar, want ze twijfelde al dik een maand en kon het niet langer. Had het nog langer geduurd hadden we dikke ruzie gehad, dat is ons nu bespaard gebleven. We zijn nu als goede vrienden uit elkaar maar nemen voorlopig even contact met elkaar op. Het enige wat ik jammer vind is dat ze niet eerder bij mij is gekomen met haar twijfels over ons en dat ik niet voor ons heb kunnen vechten, omdat zij maar ik ook dat altijd wel beetje uit de weg gingen. Als we woorden hadden volgde er een kortgesprek en dan gingen we over op de orde van de dag. Dinsdag ben ik bijna 5 uur lang bij haar geweest en toen hebben we ook bijna al die tijd goed met elkaar gepraat. Dat had ik graag eerder gehad, maar goed. Het is goed zo, al doet het pijn als ik terug denk aan hoe wij het samen hadden. Haar lieve lach en lieve kleine dingetjes die ze steeds weer verzon zal ik missen, net als zoveel andere dingen, maar daar kom ik vanzelf weer overheen.
Bijkomend punt is, we zouden samen op vakantie, hadden nog niks geboekt, maar nu moet ik alsnog last minute iets gaan fixen plus met wie ik ga...
Haha, nee zo ben ik niet. Ik kom er wel uit, kan hierover goed met mijn ouders praten en vrienden, dus ik kan mijn verhaal op genoeg plaatsen kwijt. Bovendien weet ik voor mijzelf dat ik haar nu niet terug hoef, dus ik vind het wel prima zo.quote:
Wist je dat hier nog een derdejaars rondzweeft?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha, nee zo ben ik niet. Ik kom er wel uit, kan hierover goed met mijn ouders praten en vrienden, dus ik kan mijn verhaal op genoeg plaatsen kwijt. Bovendien weet ik voor mijzelf dat ik haar nu niet terug hoef, dus ik vind het wel prima zo.
Weer over leuke dingen? Hoewel, is school leuk?
Over je vakantie-plannen; ga anders gewoon zelf lekker reizen langs wat mooie plekjes!quote:
Alle 5 de delen uit de Hitchhikers Guide to the Galaxy trilogie, iets willekeurigs van Terry Pratchet (Mits je dat leuk vindt). Jules Verne is ook lekker leesvoerquote:Op maandag 5 juli 2010 15:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
Over je vakantie-plannen; ga anders gewoon zelf lekker reizen langs wat mooie plekjes!
Boeken-aanraders trouwens? Ik heb looooads nodig voor vakantie.
Weet je dat ik daar serieus over nagedacht heb? Backpacken in Portugal lijkt me wel wat, of Denemarken. Ik ben de afgelopen zeven jaar naar Tsjechië geweest, heb daar ook mijn ex opgescharreld (quote:Op maandag 5 juli 2010 15:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
Over je vakantie-plannen; ga anders gewoon zelf lekker reizen langs wat mooie plekjes!
Wat houdt je tegen? Qua gezelschap ontmoet je daar altijd wel weer anderen waar je mee verder kunt.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar serieus over nagedacht heb? Backpacken in Portugal lijkt me wel wat, of Denemarken. Ik ben de afgelopen zeven jaar naar Tsjechië geweest, heb daar ook mijn ex opgescharreld () alleen ben daar nu sowieso wel even uitgekeken.
Alleen maar nette mensen van Robert Vuijsje is fantastischquote:Op maandag 5 juli 2010 15:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
Boeken-aanraders trouwens? Ik heb looooads nodig voor vakantie.
Die moet ik ooit ook nog eens aanschaffen en lezenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:45 schreef Luco het volgende:
[..]
Alle 5 de delen uit de Hitchhikers Guide to the Galaxy trilogie, i
Ze hebben mij 5 dagen beziggehouden, tussendoor weinig andere dingen gedaan eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 16:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die moet ik ooit ook nog eens aanschaffen en lezen
Hu?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:45 schreef Luco het volgende:
[..]
Alle 5 de delen uit de Hitchhikers Guide to the Galaxy trilogie
Pentalogie.quote:
Dat is slechts een voorproefje op de Hitchhikers serie.quote:
Daar komt inderdaad Towel Day vandaan. Geniale serie, het is soms zo absurdquote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dat is toch waar die hippe Towel Day uit komt? Nooit een letter gelezen.
Alles van Mercier intrigeert me. Eco. Yalom.
Maar of dat nou lekker ontspannend is...
quote:Als dit allemaal geregeld is word jij ingeschreven en kan je 6
september starten.met Bewegingswetenschappen
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef Fems het volgende:
Ik heb 1 fout teveel, maar misschien wordt de norm aangepast.
Ik denk het, want hier is het inderdaad ook gewoon lekker.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:35 schreef joppie_saus het volgende:
Wat is 'hier' haha. Helpman iesj nie goed. Of komt het door het bier? :S
Aw, hai Alex!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
zo eens in de 25 delen kom ik Bob. een kusje op haar voorhoofd brengen, en vandaag is het weer zo ver.
Kusje op je voorhoofd lieve Bob.!
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
En vandaag een speciale extragratis voorhoofdkus voor Fems!
Tenen optrekken lukt niet!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:52 schreef joppie_saus het volgende:
Moet je even je tenen optrekken, of moet het los gemasseerd worden
quote:
mooi zo, hebben we de hele avond, niets zo lekker als een heerlijke ontspannen massage na het werk!quote:
Voetbal?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mooi zo, hebben we de hele avond, niets zo lekker als een heerlijke ontspannen massage na het werk!
Kan jij goed masserenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:17 schreef Oneself het volgende:
Qua verzorging is het echt spitsuur hier, eerst komkommertjes op compleet verbrande rug van broeflief, en dan massage voor de stijve nek van zusjelief. Who needs Zwaluwhoeve.
Trusten btw allemaal!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:05 schreef Luco het volgende:
Trusten allen!
Gaat zoals het nu lijkt nog steeds niet gebeuren, omdat de horeca niet mee wil betalen en het daardoor te duur wordt + dat de kans op onrust te groot wordt. Maar dat heb ik gehoord tijdje terug al, dus ik weet niet of er uitzonderingen gemaakt worden bij halve finale/finale.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 03:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
Dag stadjers,
weten jullie iets over grote schermen op de Grote Markt tijdens een eventuele WK finale (of zelfs morgen al..)? Ik kan alleen wat persberichten uit april vinden dat de gemeente dat voor alle wedstrijden in gedachten had. Maar ik heb er bar weinig van gemerkt tot nog toe.
Ik ga nog ff 2 uur niksen en dan eventjes 5 uurtjes werkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:14 schreef joppie_saus het volgende:
En ik zit alweer bijna een uur paraat op stage.
Dat zou wel vet zijn! Ik weet verder van niets overigens.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 03:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
Dag stadjers,
weten jullie iets over grote schermen op de Grote Markt tijdens een eventuele WK finale (of zelfs morgen al..)? Ik kan alleen wat persberichten uit april vinden dat de gemeente dat voor alle wedstrijden in gedachten had. Maar ik heb er bar weinig van gemerkt tot nog toe.
Vanochtend op RTV Noord: gaat definitief niet door, op last van politie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:51 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn! Ik weet verder van niets overigens.
Weet wel dat in Zwolle ook zo´n initiatief is genomen, en dat tijdens NL - BRA het beeld uitviel en er alleen nog maar slecht geluid was tijdens het 1e doelpunt.
Hoe wat waar? Lijkt mij ook leuk!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:58 schreef Renesite het volgende:
Ah vet, ik mag meedoen met de pick-up service, buitenlandse studenten oppikken vanaf schiphol per treinVerdient ook wel leuk.
Wat viel er zo tegen dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:03 schreef joppie_saus het volgende:
@ Rene, die pick-up service zuigt echt. Ik heb vorig jaar ook gedaan, maar echt vrolijk werd ik er niet van.
Ow? Vertel? Ik heb geen idee hoe en wat, ik weet alleen dat ik niet ontzettend veel werk heb in de vakantie - althans, verwacht ik. Maar hoezo is het dan kut?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Vanochtend op RTV Noord: gaat definitief niet door, op last van politie.
@ Rene, die pick-up service zuigt echt. Ik heb vorig jaar ook gedaan, maar echt vrolijk werd ik er niet van.
Via de Hanzehogeschool. Alleen daar moet je voor 'uitgeloot' worden.quote:
Oh, laat dan maarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Via de Hanzehogeschool. Alleen daar moet je voor 'uitgeloot' worden.
Ik kan je de mail sturen als je gewoon geintresseerd bent hoe zoiets werkt. Maar er is geen ruimte meer voor.
Sowieso ben je geen hanzestudentquote:
Ja sorry, was even op cliëntenbezoek namens stagequote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:17 schreef Renesite het volgende:
Maare, joppie, ik lees het later wel, moet zo ff vijf uurtjes werken
Wie weet, wie weet!quote:Plan Van Gelder
Ondertussen heeft evenementenorganisator Nathan van Gelder zich gemeld bij de gemeente Groningen. Hij denkt dat de Stadjers wel zin hebben in een feest op de Grote Markt of Vismarkt. Van Gelder zegt binnen 24 uur een horecadorp met een groot tv-scherm neer te kunnen zetten. Hij hoopt zo snel mogelijk toestemming te krijgen van burgemeester Peter Rehwinkel
Och, voor deze ene keer heb ik het er voor overquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ha-ha. Bob. gaat nu gefrustreerd doen tegen jou
Wat voor rotzooi heb je rondgestuurd?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, aahh iemand is een beetje geschrokken.![]()
Eh, geen? Waarom zou ik rotzooi rondsturen? Ook ik ben Q.E.D. niet.quote:
Ook leuk, dit weekend Amerikanen op bezoek gehad. Die geven elkaar blijkbaar een knuffel als ze gedag zeggen. Vrij bizarre situatie toen ik ze dus 3 zoenen wilde geven en ze mij tegelijkertijd probeerden te knuffelen. We keken elkaar echt aan van the fuck you doin'?quote:
Kreeg je per chinees betaald? Of per trip?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja sorry, was even op cliëntenbezoek namens stage
Maar ik zat in de trein, met 4 Chinezen en die waren alleen maar tegen elkaar aan het leuten, waardoor ik het gevoel had er voor Jan Noppes bij te zitten.
Nee, daar zijn wij Hollanders sowieso de enige in.quote:Op woensdag 7 juli 2010 07:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat Amerikanen sowieso geen 3 zoenen geven lijkt me algemeen bekend, toch?
Verder;
moi.
Het lijkt me dat je 'ja' bedoeld?quote:Op woensdag 7 juli 2010 07:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, daar zijn wij Hollanders sowieso de enige in.
Moggel trouwens.
collega had me uitgenodigd. Past 3 weken op huis van dr zussen. Dus utrecht verkennenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:11 schreef joppie_saus het volgende:
Wat gaat jij doen in Utrecht
Ik gaat vrijdag Arnhem..
die zussen hebben al huisje boompjes beestjes. Vandaar oppassen. Hehehequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:20 schreef beertenderrr het volgende:
jammer dat die zussen er niet meer zijn dan
Waterquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:35 schreef Crutch het volgende:
Ik moet zo wat spullen opbouwen bij Vindicat, iets met water enzo.
Niet helemaal. Maar ik merk wel dat ik gister hard heb lopen fietsen! Poeh, om 12 uur dacht ik: Is het nu nog maar 12 uur..?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
Water![]()
Wat met water enzo dan?
Fems, stem helemaal kwijt? Dropjes en thee is het devies!
Wacht even, stem kwijt door fietsen? Ik volg em even niet?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Niet helemaal. Maar ik merk wel dat ik gister hard heb lopen fietsen! Poeh, om 12 uur dacht ik: Is het nu nog maar 12 uur..?
Feesten. Oeps!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:04 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wacht even, stem kwijt door fietsen? Ik volg em even niet?![]()
Haha, valt mee!quote:
Haha! Leuke verspreking iigquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:11 schreef Fems het volgende:
[..]
Feesten. Oeps!
[..]
Haha, valt mee!
Ik ga douchen en dan fysio en dan werk!
http://rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=93066quote:Geen groot WK-scherm in binnenstad Groningen
De finale van het WK Voetbal kan zondag niet op een groot scherm worden bekeken in de binnenstad van Groningen.
Dit heeft de gemeente Groningen laten weten aan initiatiefnemer Nathan van Gelder. Hij wilde een megascherm plaatsen op de Grote Markt, maar krijgt geen toestemming van de gemeente. Zij heeft wel alternatieve plaatsen aangeboden, maar die ziet Van Gelder niet zitten. Hij is teleurgesteld in de gemeente.
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:12 schreef joppie_saus het volgende:
Trouwens, ik zit al tijdje naar die foto in je FoBo te kijken en ik heb echt het gevoel dat ik je ergens van ken
quote:
Mwhehe, ACLO kan sws niet, Hanze ook niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:21 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
![]()
Maar echt geen enkel idee...UB? ACLO? Hanze? Echt, geen idee, ik probeer het te herinneren maar...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:44 schreef beertenderrr het volgende:
misschien heb je wel over haar gedroomd [ afbeelding ]
ja deze is tijdelijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
Haha, gast wat heb jij voor vreselijk UI echt!
Hallo !quote:
Zal me echt worst wezen. Kroegen zijn toch leuker.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:55 schreef nikky het volgende:
http://petities.nl/petiti(...)rote-markt-groningen
Is deze al voorbij gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |